abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98140545
Mijn idee..

De mannen beffen vooral om haar tevreden te stellen en de vrouwen pijpen vooral voor hem.
We hebben het er wel eens over op café, vrienden onder elkaar.

Eentje vroeg het laatst aan zijn vriendin en die zei van " het ene plezier is het andere waard he "

Mijn vrienden beffen met voorbedachte rade om daarna gepijpt te worden, maar ik ken niemand die het echt leuk vindt.

En voor de vrouwen hier die pijpen, moet klaarkomen in je mond kunnen of vind je dat smerig?
Slikken of spuwen?
pi_98140602
die van mij wel *O*

slikken vindt de mijne ook prima, maar daarna doe ik nooit tongzoenen :')

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2011 23:31:22 ]
pi_98140630
Ja.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_98140637
Alleen de goede exemplaren.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 13 juni 2011 @ 23:33:10 #5
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_98140731
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 23:30 schreef CarltonBanks het volgende:
die van mij wel *O*

Ik vind je echt een walgelijk ventje.
geen.
pi_98140776
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 23:33 schreef Isis20 het volgende:

[..]

Want?
Wat hij stelt is toch volkomen logisch en terecht?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_98140856
quote:

[..]

geeft niets, jij komt ook niet voor in mijn wishlist om ooit mee te batsen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2011 23:35:54 ]
pi_98140953
Wat is er mis met lekker beffen?

En natuurlijk is het lekker als zij mij pijpt, maar volgens mij doen we het geen van twee als een verplichting richting de ander
pi_98141131
Er zijn er zat die het werkelijk leuk vinden ja. Naar ik begrepen heb geeft het ook een gevoel van macht, een gevoel van controle aangezien zij alles in de hand (nouja.. mond) heeft. En een fijn gevoel omdat ze weten dat ze je echt plezieren.

According to a few ladies ;)
pi_98141429
quote:
3s.gif Op maandag 13 juni 2011 23:40 schreef MisterSqueaky het volgende:
Er zijn er zat die het werkelijk leuk vinden ja. Naar ik begrepen heb geeft het ook een gevoel van macht, een gevoel van controle aangezien zij alles in de hand (nouja.. mond) heeft. En een fijn gevoel omdat ze weten dat ze je echt plezieren.

According to a few ladies ;)
Ik vind het vooral een gevoel van macht als man om gepijpt te worden.
Omdat ze eigenlijk voor je knielt en haar best doet om jou een orgasme te geven
pi_98141924
Als we het alleen voor het eigen plezier doen waarom is 69 dan zon verdomd geil standje?
Of is dat gewoon een kwestie van gemak dan :p

Ze pijpen me ook wel zonder dat ik hoef te beffen hoor
pi_98142169
Zeker wel.

Ik vind het erg opwindend om te doen. :) En slikken ook.

Ennnn verwacht niet perse dat hij dan bij mij wat uitvoert hoor.

[ Bericht 53% gewijzigd door LuxorBeetroots op 14-06-2011 00:10:49 ]
pi_98142373
Likken of blowjob hoeft bij ons niets tegenover te staan, doen het wanneer we er zin in hebben. Vind het erg leuk om haar te likken, smaak heeft ook iets lekkers. Zij pijpt ook graag en slikt braaf alles door.
En zo hoort het.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 01:04:07 #14
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_98143753
Ik heb begrepen van enkele dames dat ze het leuk vinden hun partner te plezieren, pijpen is gewoon de means to an end.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_98144072
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 23:30 schreef CarltonBanks het volgende:
die van mij wel *O*

Dat heb ik dus één keer per ongeluk gedaan zonder er bij na te denken. Tongzoenen nadat ze geslikt had... niet voor herhaling vatbaar, kan ik je zeggen.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 01:22:02 #16
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_98144125
Ik heb idd wel eens een meisje gehad die gewoon echt gek was op pijpen en liever dat de hele dag deed dan sex..
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
pi_98144126
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 01:19 schreef BlueChicagoMoon het volgende:

[..]

Dat heb ik dus één keer per ongeluk gedaan zonder er bij na te denken. Tongzoenen nadat ze geslikt had... niet voor herhaling vatbaar, kan ik je zeggen.
Pff. Suf hoor.
pi_98144187
Nou mijn vriend vindt het oprecht leuk om te beffen zonder daar wat voor terug te verwachten.
Andersom is het ook zo. Je vindt het toch leuk om te zien hoe de ander geniet?

Ik vind het heerlijk om te pijpen, omdat je bij elke variatie een andere reactie krijgt en dat is gewoon leuk en speels om te doen. Daarbij hou ik van mannenvlees. :9
  dinsdag 14 juni 2011 @ 01:28:10 #19
277627 Seven.
We are Borg.
pi_98144241
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 23:35 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

geeft niets, jij komt ook niet voor in mijn wishlist om ooit mee te batsen :')
Kerels als jij zou ik één fantastische pijpbeurt geven. Niet meer en niet minder.
Resistance is futile.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 01:30:35 #20
277627 Seven.
We are Borg.
pi_98144293
Pijpen is leuk om te doen als je er goed in bent. En je kunt er stiekem best veel trucjes mee uithalen eigenlijk. Evengoed, om nu te zeggen dat het zó leuk is dat ik een banaan zou pijpen, gewoon omdat het fun is... nee. Het is leuk omdat er reactie op komt en hoe meer reactie, hoe leuker.
Resistance is futile.
pi_98144356
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 01:22 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Pff. Suf hoor.
Geef ik toe, ja.
pi_98144370
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 01:30 schreef Seven. het volgende:
Pijpen is leuk om te doen als je er goed in bent. En je kunt er stiekem best veel trucjes mee uithalen eigenlijk. Evengoed, om nu te zeggen dat het zó leuk is dat ik een banaan zou pijpen, gewoon omdat het fun is... nee. Het is leuk omdat er reactie op komt en hoe meer reactie, hoe leuker.
Eensch. Als een jongen weinig reactie zou geven zou ik toch het gevoel hebben dat het niet lekker is o.i.d. Maar gelukkig nog niet zo'n reactie ontvangen, jeej.
pi_98144380
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 01:33 schreef BlueChicagoMoon het volgende:

[..]

Geef ik toe, ja.
Gelukkig geef je het toe. Doe je wel gewoon een kus erna?
pi_98144526
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 01:34 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Gelukkig geef je het toe. Doe je wel gewoon een kus erna?
Uhm, niet per se, maar dat kan nog wel, denk ik.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 10:11:01 #25
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_98148397
quote:

[..]

Zulke mietjes schrijf ik altijd meteen af. :D
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_98148658
ik vind beffen ook leuk hoor, doe ik echt niet alleen mar met voorbedachte raden
pi_98148741
Waarom zou je beffen met het doel dat je iets terug krijgt xD
Laat mij maar lekker likken hoor kan ik uren volhouden. Mits het een schone poes is natuurlijk
pi_98148755
Ik vind pijpen leuk om te doen, de reactie is altijd zeer opwindend.
Hij vindt beffen erg leuk om te doen, vraagt er zelfs vaker om dan ik het wil ;)
Er hoeft nooit wat voor terug gegeven te worden, we kennen een voort wat hoort wat in de seks, alleen maar waar we zelf zin in hebben en lol aan beleven.

Nou ja, soms in een dom/sub setting word ik wel verplicht gebeft terwijl ik dan niets liever zou doen dan neuken ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_98148940
En nog zoiets

Wassen alle mannen hun lul voor ze gepijpt worden?
Niet dat ik niet hygiënisch ben ofzo, maar als ik op een warme zomerdag de hele dag heb rondgelopen is het daar beneden niet altijd fris.

Ik was me dagelijks maar het is wat genant als ze je wilt pijpen en je moet zeggen van " How schat, eerst even douchen "

Edit:
Pijpen de vrouwen liever met condooms met aardbeiensmaak of whatever of gaan jullie voor het harde vlees?
pi_98149087
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:25 schreef erodome het volgende:
Hij vindt beffen erg leuk om te doen, vraagt er zelfs vaker om dan ik het wil ;)
Er hoeft nooit wat voor terug gegeven te worden, we kennen een voort wat hoort wat in de seks, alleen maar waar we zelf zin in hebben en lol aan beleven.

Nou ja, soms in een dom/sub setting word ik wel verplicht gebeft terwijl ik dan niets liever zou doen dan neuken ;)
Ik heb dat ook altijd, dan wil ik de huidige vriendin beffen maar wil zei juist niet :P maar andersom is het meestal niet zo :P
pi_98149307
Andersom ben ik ook nog nooit tegengekomen dat hij niet gepijpt wilde worden, wel dat het beter was geweest als ik er niet over begonnen was omdat het idee hem te opgewonden maakte tijdens het neuken ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_98149991
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 01:28 schreef Seven. het volgende:

[..]

Kerels als jij zou ik één fantastische pijpbeurt geven. Niet meer en niet minder.
*O* je hebt een PM met mijn adres gegevens
pi_98152226
Ik vind het oprecht leuk om te doen. Word er zelf ook opgewonden van als ik merk dat hij ervan geniet. En ik verwacht er zeker niets voor terug. Leuk als het er van komt, maar zo niet dan is dat ook niet erg. Seks moet spontaan zijn, niet een of andere lijst die je afwerkt. Maar dat is mijn mening :)
pi_98152517
Het is leuk om te zien hoe hij geniet, zelf drink ik liever een wijntje
pi_98152573
Ken je die mop van die vent die pure wijn pist?
pi_98157138
Ik ben blij dat ik die koehandelseks altijd aan me voorbij heb laten gaan. Het is graag of niet. Ik zie beffen ook niet bepaald als straf of opoffering. Ik heb wel vriendinnetjes gehad die zeiden pijpen vies te vinden, dan moet je het niet doen, sterker nog, dan wil ik het helemaal niet hebben. Maar na een tijdje het bed delen bleek dat vies vinden heel erg relatief. Als niks hoeft komen ze vanzelf wel een keer in de stemming om de stoute schoenen aan te trekken, vies is ook spannend en vies wordt zomaar lekker door opwinding. Nog nooit iemand zo enthousiast zien happen als het meisje dat na 2 maanden gebeft worden besloot dat pijpen toch niet vies was. En alleen als ze het lekker vinden worden ze er goed in. Met slikken werkt het hetzelfde, het zit allemaal tussen de oren en daar heb je heel veel invloed op.

Overigens denk ik ook dat het er mee te maken heeft dat het er nu 'bijhoort', orale seks is normaal. Een 15 jaar geleden was dat nog niet zo, toen had je beffers en dat was in mijn beperkte observatie een minderheid. Nu 'moet' het kennelijk, onder invloed van de media en de cultuur, en heb je dus mensen die aan orale seks doen zonder er plezier in te hebben. Doe het dan niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:37:44 #37
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_98158719
quote:

[..]

Isis20 !! *O*

ik bedoel, uhu :@ :Y
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_98161049
Ben ik nou de enige kerel hier die het geil vind dat als ie zijn vriendin in haar bekkie heeft gespoten nog effe lekker na te zoenen?
Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
pi_98161319
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:28 schreef SpermaDonor het volgende:
Ben ik nou de enige kerel hier die het geil vind dat als ie zijn vriendin in haar bekkie heeft gespoten nog effe lekker na te zoenen?
Da's tenminste een echte man :D
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:37:35 #40
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_98161345
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:28 schreef SpermaDonor het volgende:
Geil vind ik het niet, maar niet meer dan normaal dat als zij je pijpt, dat je d'r dan niet als een of ander agedankt sletje wegstuurt, maar gewoon lekker zoent.

Wat koehandelsex betreft, ik zeg ook altijd tegen m'n vriendin, je moet doen wat jij lekker vindt voor mij is het toch wel lekker. Liever een goede hand-job met passie dan een matige blow-job omdat "het moet"
Nu wordt ze boos als ze het niet mag doen :D
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_98161418
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:36 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

:)
Het is mijn eigen zaad, waarom niet, en meestal heeft ze het al voor 99% doorgeslikt dus dat kleine beetje maakt me niet uit hoor.
Zolang het zaad maar van me eigen is en niet van een ander :r
pi_98161440
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:37 schreef Tanin het volgende:

[..]

Geil vind ik het niet, maar niet meer dan normaal dat als zij je pijpt, dat je d'r dan niet als een of ander agedankt sletje wegstuurt, maar gewoon lekker zoent.

Wat koehandelsex betreft, ik zeg ook altijd tegen m'n vriendin, je moet doen wat jij lekker vindt voor mij is het toch wel lekker. Liever een goede hand-job met passie dan een matige blow-job omdat "het moet"
Nu wordt ze boos als ze het niet mag doen :D
Je moet het ook niet zeggen dat ze niet lekker kan pijpen.
Gewoon zeggen dat je een simpele handjob zo nu en dan ook op prijs stelt ?
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:54:08 #43
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_98162033
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:39 schreef SpermaDonor het volgende:

[..]

:)
Het is mijn eigen zaad, waarom niet, en meestal heeft ze het al voor 99% doorgeslikt dus dat kleine beetje maakt me niet uit hoor.
Zolang het zaad maar van me eigen is en niet van een ander :r
Als ze een ander gepijpt heeft (tijdens onze relatie) hoef ik d'r nooit meer te zoenen hoor :r

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:40 schreef SpermaDonor het volgende:

[..]

Je moet het ook niet zeggen dat ze niet lekker kan pijpen.
Gewoon zeggen dat je een simpele handjob zo nu en dan ook op prijs stelt ?
Geen zorgen, tis niet dat ze het niet goed doet, eerder iets te goed })
pi_98163356
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:54 schreef Tanin het volgende:

[..]

Als ze een ander gepijpt heeft (tijdens onze relatie) hoef ik d'r nooit meer te zoenen hoor :r

[..]

Geen zorgen, tis niet dat ze het niet goed doet, eerder iets te goed })
Klaag dan niet ;)
pi_98163582
@Topgozer1 niet nodig ;)
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_98163697
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:25 schreef erodome het volgende:

Haha dat is ook het leuke. Pesten en het zover opgeilen van een ander dat ze bijna ontploffen erdoor xD. En als het er dan eindelijk van komt slaken ze een zucht van verluchting :P Erg leuk om meester te spelen (A) telkens net niet laten klaarkomen en dan ineens wel :P
  dinsdag 14 juni 2011 @ 19:29:20 #47
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_98168494
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 01:28 schreef Seven. het volgende:

[..]

geen.
pi_98170687
Woord van de dag:

Koehandelseks
pi_98173568
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:34 schreef Topgozer1 het volgende:
Wassen alle mannen hun lul voor ze gepijpt worden?
M'n laatste vriendin wilde alleen als onderdeel van het voorspel pijpen, nadat er geneukt was niet meer, dat vond ze vies. Bij haar maakte ik er een gewoonte van om elke ochtend, avond en na 't plassen m'n piemel te wassen. Soms deed ik dat natuurlijk met voorbedachten rade, maar omdat ik het ook deed wanneer ik wist dat er daarna geen seks zou volgen wist zij dat ik 't niet deed om gepijpt te worden.

Bij m'n huidige scharrel is het geen issue, daar is het neuken, pijpen, beffen, pijpen, neuken etc. door elkaar heen. Toch is die gewoonte van elke ochtend, avond en na 't plassen de piemel wassen wel gebleven.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_98175283
Ik vind het absoluut niet erg om bij de seks tussendoor te pijpen en mezelf te proeven, maar ongewassen piemel vind ik wel vervelend.
Vooral als de man haar heeft daar(niet geschoren), dan ruikt het snel vrij sterk in het haar.
pi_98175464
Pijpen ja, slikken nee. I'm sorry maar ik kan het niet zo goed hebben. Maar ik vind het inderdaad gewoon fijn om mijn mannetje te zien/horen genieten :) en dat maakt het alleen opwindender voor mij.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:33:59 #52
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_98180079
Ik vind pijpen lekker om te doen, slikken ook, is gewoon geil. Achter in de keel laten komen en meteen doorslikken, proef je niks van.
All she wants and needs is just a little taste..
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:46:34 #53
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_98180966
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:33 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind pijpen lekker om te doen, slikken ook, is gewoon geil. Achter in de keel laten komen en meteen doorslikken, proef je niks van.
En is nog gezond voor je ook, al die eitwitten ^O^
pi_98183010
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 00:04 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Zeker wel.

Ik vind het erg opwindend om te doen. :) En slikken ook.

Ennnn verwacht niet perse dat hij dan bij mij wat uitvoert hoor.
Prima, pijpen en daarna de maaltijd afronden. ~O>

Overigens, gewoon tongzoenen na het slikken. Is je eigen kwakkie toch?

Niet dat ik nu zeg, "Nou ober, doe nog maar 1 glas!", maar snel doorslikken en verder geil doorgaan met tongzoenen doen je de smaak zo vergeten :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:44:05 #55
347946 Aardbijna
Bijna, maar niet helemaal
pi_98184135
quote:

[..]

Egoïst. Dan wens ik het je bij deze toe dat je nooit meer gepijpt wordt ;) Je bent pas een echte vent als je de smaak van je eigen zaad kent!
De wereld is weer plat ja, op je bolle bips na!
pi_98184246
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:44 schreef Aardbijna het volgende:

[..]

Je bent pas een echte vent als je de smaak van je eigen zaad kent!
Mooie quote, hij rijmt ook nog

Ik heb hem net op mijn facebook profiel gezet
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:48:20 #57
347946 Aardbijna
pi_98184308
Tuurlijk gast ;) Alles rijmt bij mij.

En oh ja, om even te antwoorden op je vraag:

Ja.
pi_98184378
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:48 schreef Aardbijna het volgende:
Tuurlijk gast ;) Alles rijmt bij mij.

En oh ja, om even te antwoorden op je vraag:

Ja.
Jij slikt of spuwt? Vriend van me had een vriendin waarbij hij even op de schouder moest tikken als hij er bijna was en het laatste mocht hij zelf afmaken maar niet in haar mond, hahaaaa

Ach ja waarom vraag ik het eigenlijk. Ik ben nog nooit gepijpt.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:55:44 #59
347946 Aardbijna
pi_98184555
Spugen is sowieso fake vind ik.. ;) Soms mag je best even de ego van de man in kwestie strelen, toch? ;) Gewoon slikken, goed voor de vitamientjes, proteïnes en de eiwitten he ;)

En goed nieuws voor de ladies: ook al ben je aan de lijn, een ejaculatie bevat 15 calorieën dus ook van Sonja Bakker mag je slikken ;)
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:58:55 #60
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98184674
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:36 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

En wat is er zo fantastisch om je eigen zaad weer terug te krijgen in je bek?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_98184825
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:58 schreef heloef het volgende:

[..]

En wat is er zo fantastisch om je eigen zaad weer terug te krijgen in je bek?
Om het anders te stellen

Vinden vrouwen het smerig om te tongen als ze net gebeft zijn?
  woensdag 15 juni 2011 @ 00:03:33 #62
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98184863
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:02 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Om het anders te stellen

Goede vraag. Ik zou het niet weten ik heb het nooit gedaan.
C'est la vie
  woensdag 15 juni 2011 @ 00:04:02 #63
347946 Aardbijna
pi_98184877
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:02 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Om het anders te stellen

Nope ;) Maar goed, als je weet dat je schoon bent; no problem toch? En zo niet; dan moet je ook niet iemand anders in de buurt laten.
pi_98185015
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:50 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Jij slikt of spuwt? Vriend van me had een vriendin waarbij hij even op de schouder moest tikken als hij er bijna was en het laatste mocht hij zelf afmaken maar niet in haar mond, hahaaaa

[..]

:'), wat lame. :')

Ik vul altijd haar hele mondje, daarna laat ze het zien ('aaaaaaaaa'), en daarna probeert ze het allemaal door te slikken en/of laat ze het over haar snoetje en lichaam lopen. Blijft geil. :)
pi_98185031
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Panzermaus op 15-06-2011 00:08:42 (Dubbel) ]
  woensdag 15 juni 2011 @ 00:08:33 #66
347946 Aardbijna
pi_98185047
quote:
4s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:08 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik vul altijd haar hele mondje, daarna laat ze het zien ('aaaaaaaaa'), en daarna probeert ze het allemaal door te slikken en/of laat ze het over haar snoetje en lichaam lopen. Blijft geil. :)
Over lame gesproken.
pi_98185116
quote:
4s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Is jouw vriendin een porno actrice?
  woensdag 15 juni 2011 @ 00:13:20 #68
347946 Aardbijna
pi_98185211
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:10 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Precies mijn gedachte.

Wacht, ik snap het al. Hij heeft óf geen vriendin óf wel een vriendin die niet wil pijpen dus dan duikt hij op internet om zijn fantasieën te delen met zijn internetvriendjes :D
Sorry, maar dat klinkt meer als Kim Holland if you ask me.
pi_98185232
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:10 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Als het moet is ze alles. En ze is nog minderjarig ook. Alles kan en niets moet, en zo hoort het. Altijd zin.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:13 schreef Aardbijna het volgende:

[..]

Precies mijn gedachte.

Wacht, ik snap het al. Hij heeft óf geen vriendin óf wel een vriendin die niet wil pijpen dus dan duikt hij op internet om zijn fantasieën te delen met zijn internetvriendjes :D
Sorry, maar dat klinkt meer als Kim Holland if you ask me.
Binnen een ideale relatie kan alles. Van uithuilen tot geile ideeën uitvoeren.
  woensdag 15 juni 2011 @ 00:15:56 #70
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98185297
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:13 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Als het moet is ze alles. En ze is nog minderjarig ook. Alles kan en niets moet, en zo hoort het. Altijd zin.
Levendige fantasie heeft die jongen.
C'est la vie
pi_98185299
Ik hou er van. Maar mijn vriendje heeft ook een hele mooie piemel, daar kan ik niet vanaf blijven. Slikken doe ik ook altijd, gewoon omdat ik het lekker vind, ook als hij over mijn gezicht klaar komt probeer ik nog zo veel mogelijk op te likken.
Vroeger vond ik pijpen echt heel eng, maar ik merk dat nu ik een goede relatie heb, ik er gewoon bijna verslaafd aan ben en het oprecht heel erg leuk en geil vind.
pi_98185355
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:16 schreef Onnozelaar het volgende:
Ik hou er van. Maar mijn vriendje heeft ook een hele mooie piemel, daar kan ik niet vanaf blijven. Slikken doe ik ook altijd, gewoon omdat ik het lekker vind, ook als hij over mijn gezicht klaar komt probeer ik nog zo veel mogelijk op te likken.
Vroeger vond ik pijpen echt heel eng, maar ik merk dat nu ik een goede relatie heb, ik er gewoon bijna verslaafd aan ben en het oprecht heel erg leuk en geil vind.
ho lieverd kun je weer van de fok afgaan ej hebt morgen school
en details niet met anderdelen

xoxo gr
  woensdag 15 juni 2011 @ 00:18:03 #73
347946 Aardbijna
pi_98185364
Mag ik eraan toevoegen dat klaarkomen over iemands gezicht/lichaam een beetje respectloos is? Doe maar gewoon niet, guys.
pi_98185373
quote:

[..]

Je bent pas een echte vent als je de smaak van je eigen zaad kent!
Verdient gewoon een quote!
pi_98185382
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:18 schreef Aardbijna het volgende:
Mag ik eraan toevoegen dat klaarkomen over iemands gezicht/lichaam een beetje respectloos is? Doe maar gewoon niet, guys.
Kom op dat is juist het geilste van het hele gebeuren!
pi_98185392
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:17 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

ho lieverd kun je weer van de fok afgaan ej hebt morgen school
haha

Ik zie aan je post geschiedenis dat je een fitness dude bent. Met je idee over je vriendin pas je helemaal in het prototype dat ik me voorstel
pi_98185468
quote:
Waarom? Wij gaan juist heel respectvol met elkaar om en ik vind het geil. Waarom zou je het dan niet doen?
pi_98185473
quote:
Als mijn vriendin kan squirten zou ik het best geil vinden als ze haar vocht over mijn gezicht uitsmeerde. Maar goed, laten we het daar niet over hebben
  woensdag 15 juni 2011 @ 00:21:15 #79
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98185492
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:18 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

haha

Ik zie aan je post geschiedenis dat je een fitness dude bent. Met je idee over je vriendin pas je helemaal in het prototype dat ik me voorstel
Oh een fitnessdude dat verklaart een hoop.
C'est la vie
pi_98185511
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:20 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Als mijn vriendin kan squirten zou ik het best geil vinden als ze haar vocht over mijn gezicht uitsmeerde. Maar goed, laten we het daar niet over hebben
Heb het 1x meegemaakt en ik kan je vertellen, het is ècht geil!!!
  woensdag 15 juni 2011 @ 00:23:11 #81
347946 Aardbijna
pi_98185560
quote:

[..]

haha

Ah, dat verklaart een hoop. Als je strak staat van de anabolen en de poeders dan moet je het ook wel kwijt natuurlijk ;)
pi_98185576
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Levendige fantasie heeft die jongen.
Mooi als je iemand hebt bij wie je helemaal vertrouwd bent en ze nog kunt uitvoeren ook.
quote:
Bepaalt iedereen zelf wel, jij liep ook al in een ander topic te verkondigen dat een meisje haar kontje verboden terrein is. Als beide partijen ermee instemmen en er geil van worden dan kan dat gewoon. Dit idem dito. Communicatie is belangrijk, respect en vertrouwen net zo goed. Binnen een echte relatie kan alles.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:20 schreef Onnozelaar het volgende:

[..]

Waarom? Wij gaan juist heel respectvol met elkaar om en ik vind het geil. Waarom zou je het dan niet doen?
Dit dus.
quote:

[..]

haha

Bekijk nu mijn Fotoboek en je hebt weer een ander beeld. Kaleidoscope extra-ordinaire.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:23 schreef Aardbijna het volgende:

[..]

Ah, dat verklaart een hoop. Als je strak staat van de anabolen en de poeders dan moet je het ook wel kwijt natuurlijk ;)
:')
pi_98185577
quote:
Aansteller.
  woensdag 15 juni 2011 @ 00:24:45 #84
347946 Aardbijna
pi_98185620
Ik zeg maar zo; als je een beetje goed kunt pijpen wíl een kerel niet eens anders dan in je mond. Zo.
pi_98185628
Ik ga maar eens kijken of mijn vriendin nog wat van mijn trucjes wilt zien.

welterusten guys!
  woensdag 15 juni 2011 @ 00:25:12 #86
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98185638
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:23 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Aansteller.
Jij vind nogal veel mensen aanstellers of niet?
C'est la vie
pi_98185645
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:23 schreef Panzermaus het volgende:
Bepaalt iedereen zelf wel, jij liep ook al in een ander topic te verkondigen dat een meisje haar kontje verboden terrein is.
Whaha OMG. :') LAME.
pi_98185654
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Jij vind nogal veel mensen aanstellers of niet?
Ken jij me dan ofzo?

Waar komt dit vandaan. :')
  woensdag 15 juni 2011 @ 00:28:06 #89
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98185755
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:25 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ken jij me dan ofzo?

Waar komt dit vandaan. :')
Als je niet wil tongen na een blowjob ben je om van te walgen. Als je niet wil dat iemand over je klaarkomt ben je een aansteller.
C'est la vie
pi_98185757
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:24 schreef Aardbijna het volgende:
Ik zeg maar zo; als je een beetje goed kunt pijpen wíl een kerel niet eens anders dan in je mond. Zo.
Als ze op andere plekken ook lekker is dan kan het daar ook. :) Beetje afwisseling is niet verkeerd. Neem me niet kwalijk, maar ik krijg het beetje een beeld van een klassieke man-vrouw relatie bij jullie. Geen afwisseling, geen nieuwe dingen, en manlief moet urenlang slijmen en complimenteren voor hij in het weekend erop mag. Met het licht uit welteverstaan. Ja, dan pas heb je een goede relatie. :')
  woensdag 15 juni 2011 @ 00:28:28 #91
347946 Aardbijna
pi_98185770
Was maar een klein grapje hoor, Panzemaus.. Ahwww... :*

En wat anderen doen, moeten ze zelf weten ;) Als ik wil dat er wat met mijn sterretje gebeurt, bel ik Carglass wel.

Edit: je bent een beetje voorbarig met je "jullie". Ik ben hartstikke single, als je echt doelde op mij.
pi_98185874
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Als je niet wil tongen na een blowjob ben je om van te walgen. Als je niet wil dat iemand over je klaarkomt ben je een aansteller.
Je hebt de verkeerde voor je ofzo, ik heb nooit gezegd dat dat walgelijk is. Maar wel nogal suf.

En ik vond hoe zij het zei een ontzettend aanstellerige opmerking.

Damn, trek het je niet zo aan. :{
pi_98185906
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:28 schreef Aardbijna het volgende:
Was maar een klein grapje hoor, Panzemaus.. Ahwww... :*

En wat anderen doen, moeten ze zelf weten ;) Als ik wil dat er wat met mijn sterretje gebeurt, bel ik Carglass wel.

Edit: je bent een beetje voorbarig met je "jullie". Ik ben hartstikke single, als je echt doelde op mij.
Mooi zo, ik ga nog mooi even aan de anabolen en poeders. Die zijn gelukkig niet voorbarig. :')
pi_98185956
Ik vind juist dat seks totale vrijheid is. Alles mag en en dat je het samen doet maakt het alleen nog maar mooier.
Seks is leuk. Waarom er dan zo gereserveerd mee omgaan? Ik vind dat zo zonde.
  woensdag 15 juni 2011 @ 00:33:30 #95
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98185965
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:31 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Je hebt de verkeerde voor je ofzo, ik heb nooit gezegd dat dat walgelijk is. Maar wel nogal suf.

En ik vond hoe zei het zei een ontzettende aanstellerige opmerking.

Damn, trek het je niet zo aan. :{
Dan heb ik je bij het eerste verward met iemand, trek het me niet aan viel me alleen op.
C'est la vie
pi_98185998
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:28 schreef Aardbijna het volgende:

lol

quote:
Ik ben ook single

Maar als je zo dolgraag pijpt valt er wat te regelen
  woensdag 15 juni 2011 @ 00:36:41 #97
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98186089
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:34 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

lol

[..]

Ik ben ook single

Hosselaar
C'est la vie
  woensdag 15 juni 2011 @ 00:36:48 #98
347946 Aardbijna
pi_98186093
quote:

Ik ben ook single

Hou je van aardbijna's dan? O+
pi_98186261
quote:

[..]

lol

[..]

Ik ben ook single

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:36 schreef Aardbijna het volgende:

[..]

Hou je van aardbijna's dan? O+
Deze Aardbijna kun je alleen missionaris neuken, in het donker, met condoom, en het na afloop dichtknopen, in een zakdoekje wikkelen en weggooien. Daarna handen wassen en naknuffelen. Een beetje spanken en haren trekken is uit den boze. Kijk uit waar je aan begint.
  woensdag 15 juni 2011 @ 00:45:42 #100
347946 Aardbijna
pi_98186394
quote:
4s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:42 schreef Panzermaus het volgende:

Deze Aardbijna kun je alleen missionaris neuken, in het donker, met condoom, en het na afloop dichtknopen, in een zakdoekje wikkelen en weggooien. Daarna handen wassen en naknuffelen. Een beetje spanken en haren trekken is uit den boze. Kijk uit waar je aan begint.
Owww dat dacht jij ;) You underestimate me. Niet dat het me ene moer interesseert wat jij denkt; de anabolen praten momenteel denk ik.

FYI; over een klein beetje klasse valt ook wat te zeggen. Dat gaat voor jouw Kim-Hollandvriendin niet zo op geloof ik. Maar verder is ze vast best lief.
pi_98186551
Beetje flauw om gelijk te zeggen dat iemand die wild en avontuurlijk in bed is, geen klasse heeft toch.

Kan ik ook zeggen dat jij er als een dood lijk bij ligt in bed alleen omdat je wat.... 'gereserveerder' bent.
pi_98186572
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:50 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Beetje flauw om gelijk te zeggen dat iemand die wild en avontuurlijk in bed is, geen klasse heeft toch.

Kan ik ook zeggen dat jij er als een dood lijk bij ligt in bed alleen omdat je wat.... 'gereserveerder' bent.
Bitch fight!! ~O>

*O*
  woensdag 15 juni 2011 @ 00:51:36 #103
347946 Aardbijna
pi_98186595
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:50 schreef LuxorBeetroots het volgende:

Shut up.. Voel je eens niet zo aangesproken, hey. Ik mag toch wel een beetje ruziemaken met Panzemaus?
pi_98186619
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:51 schreef Aardbijna het volgende:

[..]

Shut up.. Voel je eens niet zo aangesproken, hey. Ik mag toch wel een beetje ruziemaken met Panzermaus?
Aangesproken? Je klinkt als een saai wijf in bed, ik zeg wat van jouw opinie.
  woensdag 15 juni 2011 @ 00:53:18 #105
347946 Aardbijna
pi_98186649
Ik ga me niet eens verdedigen :D

Wie hoort er nog meer een lama kotsen?
pi_98186687
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:45 schreef Aardbijna het volgende:

[..]

Owww dat dacht jij ;) You underestimate me. Niet dat het me ene moer interesseert wat jij denkt; de anabolen praten momenteel denk ik.

FYI; over een klein beetje klasse valt ook wat te zeggen. Dat gaat voor jouw Kim-Hollandvriendin niet zo op geloof ik. Maar verder is ze vast best lief.
emo.gif

Klasse. :') Je wilt niet weten hoe gereserveerd, classy en trouw mijn chick is. En hoe braaf en casual ze er in het dagelijks leven uitziet. Een echt girl-next-door meisje dat down met alles is als er genoeg vertrouwen is, en het haar leuk lijkt.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:33 schreef Onnozelaar het volgende:
Ik vind juist dat seks totale vrijheid is. Alles mag en en dat je het samen doet maakt het alleen nog maar mooier.
Seks is leuk. Waarom er dan zo gereserveerd mee omgaan? Ik vind dat zo zonde.
Dit. Sommige meisjes zijn zo leuk met seks. :)
pi_98186691
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:53 schreef Aardbijna het volgende:
Ik ga me niet eens verdedigen :D

Wie hoort er nog meer een lama kotsen?
Waarom doe je zo kinderachtig terwijl ik alleen nog maar beschaafd wat zeg over jouw opmerking?

Saai in bed en ook nog moeilijk in een gesprek.
pi_98186703
quote:
4s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:42 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[..]

Sja als maagd heb ik niet veel nodig, en je moet ergens beginnen
  woensdag 15 juni 2011 @ 00:56:49 #109
347946 Aardbijna
pi_98186766
Ok, Panzemaus. Het spijt me, goed? ;) Als ze is zoals je zegt, is ze vast heel tof.

Aangezien mensen zich echt aangevallen gaan voelen, ga ik maar zeggen dat ik alleen maar loop te provoceren terwijl ik iedereen eigenlijk best lief vind hoor :*
Dus nu weer een beetje lief doen..
pi_98186811
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:56 schreef Aardbijna het volgende:
Ok, Panzemaus. Het spijt me, goed? ;) Als ze is zoals je zegt, is ze vast heel tof.

Aangezien mensen zich echt aangevallen gaan voelen, ga ik maar zeggen dat ik alleen maar loop te provoceren terwijl ik iedereen eigenlijk best lief vind hoor :*
Oh god en je bent hier pas vanaf vandaag zie ik.

Geeft niet schat als jij suffe seks hebt hoor, je bent voor de rest vast heel leuk. :*
pi_98186831
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:54 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Sja als maagd heb ik niet veel nodig, en je moet ergens beginnen
Die van mij was ook maagd en doet nu alles. :) Kwestie van je op je gemak voelen bij elkaar, alles kunnen bespreken en nieuwe dingen willen proberen. Niets verzwijgen voor elkaar, geen geheimen hebben over wat je wel en niet leuk vindt. Iets lijkt leuk? Probeer het. Is het niet leuk? Stop ermee en lach erom. Is het wel leuk? Doe het vaker. Simpel.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:56 schreef Aardbijna het volgende:

Ik ben soms lief.
pi_98187084
quote:

[..]

Egoïst. Dan wens ik het je bij deze toe dat je nooit meer gepijpt wordt ;) Je bent pas een echte vent als je de smaak van je eigen zaad kent!
Oh, dan ben ik dus een echte vent, want ik ken de smaak wel. Maar die ene keer proefde je smaak ook echt nog vrij sterk in haar mond... Heeft verder niks met egoïsme te maken hoor. :)
  woensdag 15 juni 2011 @ 01:10:05 #113
347946 Aardbijna
pi_98187158
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 01:06 schreef BlueChicagoMoon het volgende:

[..]

Oh, dan ben ik dus een echte vent, want ik ken de smaak wel. Maar die ene keer proefde je smaak ook echt nog vrij sterk in haar mond... Heeft verder niks met egoïsme te maken hoor. :)
Veel groenten eten, niet roken, veel sporten en kiwi en ananas eten and you'll be fine *O* Zelfs als het nog eens gebeurt.
pi_98187200
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 01:10 schreef Aardbijna het volgende:

[..]

Veel groenten eten, niet roken, veel sporten en kiwi en ananas eten and you'll be fine *O* Zelfs als het nog eens gebeurt.
En veel eiwitten natuurlijk. Minstens 200 gram per dag.
  woensdag 15 juni 2011 @ 01:15:59 #115
347946 Aardbijna
pi_98187313
En niet teveel vis; dan krijg je een vissmaak.. En geen koolsoorten (spruitjes o.a.), niet te vet eten, geen broccoli, niet teveel alcohol, hoppa.

Ik ga denk ik maar eens naar bed. Alleen. }:|
pi_98187362
Bedankt voor de tips.
pi_98187371
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 01:15 schreef Aardbijna het volgende:
En niet teveel vis; dan krijg je een vissmaak.. En geen koolsoorten (spruitjes o.a.), niet te vet eten, geen broccoli, niet teveel alcohol, hoppa.

Ik ga denk ik maar eens naar bed. Alleen. }:|
Streng dieet krijgen de mannen bij jou opgelegd :{
pi_98187388
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2011 01:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Alleen maar aardbeien denk ik :D
pi_98187394
@vinden vrouwen pijpen leuk

Ik ben vrouw. Ik vind mijn man ontzettend leuk DUS vind ik hem pijpen ontzettend leuk.
Mijn man vind ik geweldig DUS vind ik hem pijpen geweldig.
Ik ben stapeldop op mijn man EN DUS op zijn prachtige, geweldige, zalige, heerlijke, koninklijke penis. Hem pijpen is een verrukkelijke liefdevolle bezigheid. Ik HOU van zijn penis, omdat ik van mijn man HOU.
Hierin is NIETS smerig
  woensdag 15 juni 2011 @ 01:19:43 #120
347946 Aardbijna
pi_98187398
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2011 01:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor ;) Al was er ooit 1 die het wel heel serieus van me opnam. Maar goed, die kon het ook goed gebruiken.
pi_98187421
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 01:19 schreef Galene het volgende:

Ik ben vrouw. Ik vind mijn man ontzettend leuk DUS vind ik hem pijpen ontzettend leuk.
Ik ben stapeldop op mijn man EN DUS op zijn prachtige, geweldige, zalige, heerlijke, koninklijke penis. Hem pijpen is een verrukkelijke liefdevolle bezigheid. Ik HOU van zijn penis, omdat ik van mijn man HOU.
Hierin is NIETS smerig
Zet dit op een blauw tegeltje O+
pi_98187515
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 01:19 schreef Galene het volgende:

Hierin is NIETS smerig
liefje ik wil niet dat je nog 's avonds op de fokforum van nederland gaat
  woensdag 15 juni 2011 @ 01:26:19 #123
347946 Aardbijna
pi_98187568
quote:
9s.gif Op woensdag 15 juni 2011 01:24 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

liefje ik wil niet dat je nog 's avonds op de fokforum van nederland gaat
+1 *O*
pi_98187737
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 01:26 schreef Aardbijna het volgende:

[..]

+1 *O*
Moet je niet eens in je bedje nog even op een banaan oefenen?

Je zou toch gaan pitten? :P

~O>
pi_98187780
Deze mag van mij best op een blauw tegeltje:

Sex is het mooist, het lekkerst, het diepst en het meest extatisch en vrij als je van elkaar houdt.

Trusten, liefje(s)
  woensdag 15 juni 2011 @ 01:35:05 #126
347946 Aardbijna
pi_98187788
Godshand; Lief doen, goed?
pi_98187822
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 01:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

Moet je niet eens in je bedje nog even op een banaan oefenen?

Je zou toch gaan pitten? :P

~O>
Ga jij dan maar even met je hand spelen
pi_98187834
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 01:34 schreef Galene het volgende:
Deze mag van mij best op een blauw tegeltje:

Sex is het mooist, het lekkerst, het diepst en het meest extatisch en vrij als je van elkaar houdt.

Trusten, liefje(s)
Diep vooral
  woensdag 15 juni 2011 @ 01:40:12 #129
347946 Aardbijna
pi_98187881
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 01:37 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Diep vooral
Shut up, jij weet daar nog niks van volgens mij.
pi_98187930
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 01:40 schreef Aardbijna het volgende:

[..]

Aardbijna; Lief doen, goed?
pi_98187960
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 01:40 schreef Aardbijna het volgende:

[..]

Ik zie het al lang niet meer zo filosofisch en hoogstaand als vroeger. Het beeld van " het is fascinerend en iets wat je moet delen met die ene persoon" heeft me in de shit gebracht.
Ik zie het anders, en als jij daar niet tegen kunt kun je idd maar beter een banaan gaan pijpen, mijn liefste aardbijna
  woensdag 15 juni 2011 @ 01:47:50 #132
347946 Aardbijna
pi_98187998
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 01:45 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Ik zie het al lang niet meer zo filosofisch en hoogstaand als vroeger. Het beeld van " het is fascinerend en iets wat je moet delen met die ene persoon" heeft me in de shit gebracht.
Ik zie het anders, en als jij daar niet tegen kunt kun je idd maar beter een banaan gaan pijpen, mijn liefste aardbijna
Maagdje :*
pi_98188016
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 01:47 schreef Aardbijna het volgende:

[..]

Maagdje :*
Bij deze heb je geen toestemming meer om mij te pijpen
  woensdag 15 juni 2011 @ 01:52:32 #134
347946 Aardbijna
pi_98188076
Haha, alsof je mij überhaupt toestemming mocht geven :) Ook al kreeg ik er een miljoen voor. Ik hou het op mijn scharrel.

Slaap lekker, liefje :*
pi_98188120
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 01:52 schreef Aardbijna het volgende:
Haha, alsof je mij überhaupt toestemming mocht geven :) Ook al kreeg ik er een miljoen voor. Ik hou het op mijn scharrel.

Slaap lekker, liefje :*
Met die instelling zul jij altijd slechte seks blijven hebben. Dan kun je er maar beter geen hebben.
Maar ik ga je laten slapen.

Sweet dreams sugar
  woensdag 15 juni 2011 @ 02:07:45 #136
347946 Aardbijna
pi_98188321
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 01:54 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Met die instelling zul jij altijd slechte seks blijven hebben. Dan kun je er maar beter geen hebben.
Maar ik ga je laten slapen.

Sweet dreams sugar
Ja, want van jou moet ik het hebben zeker ;) Geen goeie sex als je het tenminste niet één keer met Topgozer gedaan hebt!

Thanks dat je me wat nachtrust gunt O+ :*
pi_98188500
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 02:07 schreef Aardbijna het volgende:

[..]

Geen goeie sex als je het tenminste niet één keer met Topgozer gedaan hebt!

Thanks dat je me wat nachtrust gunt O+ :*
Met mij in je bed zou er van nachtrust niet veel in huis komen.
Maar aangezien jouw abonnement op mijn penis niet meer geldig is laat ik je met rust.
Jammer voor je, ik heb een mooi exemplaar.

Smeer maar wat aardbeiengelei op je dildo en denk aan mij
pi_98188557
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 02:20 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Met mij in je bed zou er van nachtrust niet veel in huis komen.
Maar aangezien jouw abonnement op mijn penis niet meer geldig is laat ik je met rust.
Jammer voor je, ik heb een mooi exemplaar.

Smeer maar wat aardbeiengelei op je dildo en denk aan mij
Jullie 2 worden echte liefde, ik zie het al ^O^
  woensdag 15 juni 2011 @ 02:37:01 #139
347946 Aardbijna
pi_98188714
Één en al frustratie, ahhhw. Sorry voor het blauwtje schat :*

Zo, ik lig in bed. Even wat aardbeiengelei op mijn dildo smeren. Thanks voor de tip ;)
  woensdag 15 juni 2011 @ 03:46:49 #140
340300 Tha_Queen
of loserville
pi_98189246
Natuurlijk vinden wij pijpen leuk :7
Controle, 1 keer goed bijten en meneer is tot tranen toe geroerd.
1 vingertje laten afdwalen en meneer doet ineens wat je wil..
mannen denken met hun pik, niet met hun hersens, zo moet je ze ook behandelen :7
Deep inside, everybody is a loser, and I am your Queen.
You may worship me now.
pi_98200814
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:24 schreef Aardbijna het volgende:
Neuk je wel lekker genoeg dan?
  woensdag 15 juni 2011 @ 14:25:02 #142
16715 Mylene
*schatje*
pi_98201299
Gewoon smeken om het zaad van mijn vent, dat is pas geil.

Geen geneuzel over hoe het smaakt enzo, mijn god zeg :').
pi_98202083
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Neuk je wel lekker genoeg dan?
Ze neukt alleen in missionarishouding in een donkere kamer heb ik eerder in dit topic vernomen
pi_98202108
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:25 schreef Mylene het volgende:
Gewoon smeken om het zaad van mijn vent, dat is pas geil.

Geen geneuzel over hoe het smaakt enzo, mijn god zeg :').
Een vrouw naar mijn hart
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:00:02 #145
347946 Aardbijna
pi_98202766
Topgozer; met je grote bek ;)

En die speculaties over mij zijn ook nergens op gebaseerd want zo heel veel info heb ik nooit gegeven ;)
pi_98203849
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:00 schreef Aardbijna het volgende:
Topgozer; met je grote bek ;)

En die speculaties over mij zijn ook nergens op gebaseerd want zo heel veel info heb ik nooit gegeven ;)
Laat het niet aan je hart en aan je aardbeiengelei-dildo komen schat.
Ik heb alleen maar een grote mond omdat ik eigenlijk van je houd.
Wist je toch he
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:27:48 #147
347946 Aardbijna
pi_98204054
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:23 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Laat het niet aan je hart en aan je aardbeiengelei-dildo komen schat.
Ik heb alleen maar een grote mond omdat ik eigenlijk van je houd.
Wist je toch he
Sorry, poepie :* Ik ook van jou *; vanavond dan maar proberen?
pi_98204378
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:27 schreef Aardbijna het volgende:

[..]

Sorry, poepie :* Ik ook van jou *; vanavond dan maar proberen?
Uitgaan of pijpen?
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:47:48 #149
347946 Aardbijna
pi_98205005
Allebei. Gevolgd door standje missionaris, in het donker, met condoom, en het na afloop dichtknopen, in een zakdoekje wikkelen en weggooien. Daarna handen wassen en naknuffelen. En niet spanken en ook niet haren trekken want dat is uit den boze. Dat je het maar even weet.
Met dank aan Panzemaus, die dit zo goed over mij wist te vertellen. Ik wist het alleen zelf nog niet, maar nu wel. Goh, zo leer je jezelf even kennen.
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:55:18 #150
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_98205357
Topgozer grijp je kans...
pi_98205744
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:47 schreef Aardbijna het volgende:
Allebei. Gevolgd door standje missionaris, in het donker, met condoom, en het na afloop dichtknopen, in een zakdoekje wikkelen en weggooien. Daarna handen wassen en naknuffelen. En niet spanken en ook niet haren trekken want dat is uit den boze. Dat je het maar even weet.
Met dank aan Panzemaus, die dit zo goed over mij wist te vertellen. Ik wist het alleen zelf nog niet, maar nu wel. Goh, zo leer je jezelf even kennen.
Oke. Als je er goed uit ziet zal ik nu en dan toch eens spanken en laat ik bij voorkeur het licht aan.
Indien niet mag je me nog steeds pijpen hoor, ik ben er zeker van dat je dit een leuke ervaring zult vinden want ik heb echt een penis om trots op te zijn.

Als je het goed vindt kom ik je ophalen voor een romantisch diner bij kaarslicht, zodat ik ten minste je naam weet voor ik eraan begin. Ik hoop wel dat je niet te zeer in het Noorden van Nederland woont want dan is het wel ver. Je leeftijd speelt voor mij geen rol. Vanaf 11 beslist ze het zelf zegt men hier. Al verkies ik een jaar of 20
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:05:53 #152
347946 Aardbijna
pi_98205918
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:02 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Oke. Als je er goed uit ziet zal ik nu en dan toch eens spanken en laat ik bij voorkeur het licht aan.
Indien niet mag je me nog steeds pijpen hoor, ik ben er zeker van dat je dit een leuke ervaring zult vinden want ik heb echt een penis om trots op te zijn.

Als je het goed vindt kom ik je ophalen voor een romantisch diner bij kaarslicht, zodat ik ten minste je naam weet voor ik eraan begin. Ik hoop wel dat je niet te zeer in het Noorden van Nederland woont want dan is het wel ver. Je leeftijd speelt voor mij geen rol. Vanaf 11 beslist ze het zelf zegt men hier. Al verkies ik een jaar of 20
En als ik er niet goed uit zie? Dan mag het licht wel uit toch? ;) Maar ik zal je geruststellen.
Maar weet je, dan houden we het gewoon op het onderwerp van dit topic. Zal ik mijn tongpiercing in of uit laten? Etentje lijkt me prima, zolang jij betaalt. Deal? Ik ken wel een leuk tentje in Zwolle. De Librije. Michelinsterrenrestaurant. Ik zeg; doen!
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:09:19 #153
342627 tja77
pi_98206069
Topgozer laat zich graag letterlijk en figuurlijk uitkleden denk ik...
pi_98206211
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:05 schreef Aardbijna het volgende:

[..]

En als ik er niet goed uit zie? Dan mag het licht wel uit toch? ;) Maar ik zal je geruststellen.
Maar weet je, dan houden we het gewoon op het onderwerp van dit topic. Zal ik mijn tongpiercing in of uit laten? Etentje lijkt me prima, zolang jij betaalt. Deal? Ik ken wel een leuk tentje in Zwolle. De Librije. Michelinsterrenrestaurant. Ik zeg; doen!
Je woont wel 180 kilometer van me vandaan schat. Echt jammer.
Ik zag het helemaal zitten. Kun je niet naar Noord BE komen? Kies maar een resto naar keuze en ik zal je eten betalen. Tongpiercing vind ik best kinky
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:15:10 #155
347946 Aardbijna
pi_98206329
Hmm voor iemand met een zwarte band in pijpen én tongpiercing mag je best een klein beetje moeite doen hoor!

Maar goed, ik gok dat dit niet doorgaat want ik hou niet van goedkope wegresto's gevuld met naar zweet en urine stinkende truckers met bordenvol schitzels en te vette slappe patat. Want ja, meer dan dat kun jij je niet veroorloven denk ik. Too bad for you :*
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:17:08 #156
342627 tja77
pi_98206413
Topgozer, ff 1 tip, als je niet als eeuwige maagd door het leven wilt gaan, dien je elke kans die je krijgt te pakken, en dat mag best een paar centen kosten.
Een gepiercde schat van 21 geeft je de kans.... Wat wil je nog meer?
pi_98206477
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:17 schreef tja77 het volgende:

Een gepiercde schat van 21 geeft je de kans.... Wat wil je nog meer?
een foto zodat ik weet waar ik aan begin
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:20:05 #158
342627 tja77
pi_98206563
Jah, dat willen we allemaal, of je die krijgt is een 2e natuurlijk

Ze hoeft jou niet te zien, en anders gewoon lamp uit.... ;)
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:21:49 #159
347946 Aardbijna
pi_98206645
Hmm.. Breng eens wat argumenten om me ervan te overtuigen dat ik even een foto moet plaatsen?
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:22:39 #160
342627 tja77
pi_98206691
1 hele belangrijke NIEUWSGIERIGHEID....
pi_98206715
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:20 schreef tja77 het volgende:
Jah, dat willen we allemaal, of je die krijgt is een 2e natuurlijk

Ze hoeft jou niet te zien, en anders gewoon lamp uit.... ;)
De kans is reëel dat aardbijna eigenlijk een 45 jarige trucker met een bierpens is die zich hier even komt uitleven als vrouw. Je weet maar nooit.
Ik wil wel een soort identificatie want ik ga niet naar Zwolle rijden om me te laten pijpen door een trucker
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:24:18 #162
342627 tja77
pi_98206768
Topgozer, je bent maagd, pakken wat je pakken kunt, bierpens of niet.
Trouwens is een nep foto zo gevonden.
pi_98206885
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:24 schreef tja77 het volgende:
Topgozer, je bent maagd, pakken wat je pakken kunt, bierpens of niet.
Trouwens is een nep foto zo gevonden.
ik kan ze even toevoegen op facebook en dan weet ik meteen of het over de zelfde persoon gaat of niet
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:26:33 #164
347946 Aardbijna
pi_98206887
Ok. Ik zal eerlijk zijn. Ik heb gelogen. Aardbijna is mijn alter-ego. Maar eigenlijk ben ik gewoon Kim Holland. Aangenaam.
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:27:44 #165
342627 tja77
pi_98206952
Ik weet niet of Kim Holland in vlaanderen net zo bekend is als in Nederland
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:28:10 #166
342627 tja77
pi_98206971
Heb je in ieder geval wel een dame met de nodige ervaring.
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:28:34 #167
347946 Aardbijna
pi_98206985
Hmm, die kent iedereen toch? ;)

Maar goed, dan lieg ik weer. Ik heb wel een foto hoor :D Maar er wordt niet lief gedaan dus dan post ik die ook niet :D
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:31:10 #168
342627 tja77
pi_98207124
Zet zijn lieve puppie oogjes op...

en kijkt Topgozer1 boos aan.
pi_98207239
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:28 schreef Aardbijna het volgende:
Hmm, die kent iedereen toch? ;)

Maar goed, dan lieg ik weer. Ik heb wel een foto hoor :D Maar er wordt niet lief gedaan dus dan post ik die ook niet :D
Ach mopje, wees niet zo onzeker. Ik weet zeker dat je mooi bent. Mannen als ik voelen dat

" Het is het innerlijke dat telt " is gewoon iets dat alle lelijke mensen zeggen.
Je hoeft je niet te schamen. En als je wilt zal ik een foto van mijn penis posten. Aangezien de meeste fokkers daar niet tegen kunnen zal ik hem naar je privé adres sturen. Natuurlijk alleen als jij dat goed vindt. Ik ben best galant
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:36:18 #170
347946 Aardbijna
pi_98207396
Show me your stompje! *;
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:38:21 #171
342627 tja77
pi_98207512
Niet om het 1 of ander Topgozer1, maar ik heb zojuist de foto van Aardbijna mogen aanschouwen, en ik denk dat ze een golfballetje door een tuinslang heen zuigt. Kortom, grijp je kans...
pi_98207698
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:36 schreef Aardbijna het volgende:
Show me your stompje! *;
Volgens het penisboek van Goedele Liekens hoort mijn penis bij de top 10% van de mannelijke populatie. Met mijn hot body erbij doe je een goeie zaak.

Ik moet wel eerst een foto maken. Hier in de bib gaat dat niet lukken dus kun je er morgen 1 verwachten. Maar dan verwacht ik wel een inspanning van jouw kant.
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:44:44 #173
347946 Aardbijna
pi_98207858
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:41 schreef Topgozer1 het volgende:

Volgens het penisboek van Goedele Liekens hoort mijn penis bij de top 10% van de mannelijke populatie. Met mijn hot body erbij doe je een goeie zaak.

Ik moet wel eerst een foto maken. Hier in de bib gaat dat niet lukken dus kun je er morgen 1 verwachten. Maar dan verwacht ik wel een inspanning van jouw kant.
Hmm... Ten eerste knap dat ik dat Belgische stuk opgeschoten wild ken die je noemt; die Goedele Liekens. Ten tweede: iedereen die zo praat over z'n jongeheer, haalt de 4cm nog niet eens. Ten derde: Foto maken wordt inderdaad lastig met een micropenis. Ten vierde: dit hele verhaal typen vond ik al inspanning genoeg :D
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:45:09 #174
342627 tja77
pi_98207883
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:41 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

van Vlaanderen? Je weet dat Nederlanders het langste volk ter wereld is?
pi_98208127
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:44 schreef Aardbijna het volgende:

[..]

Hmm... Ten eerste knap dat ik dat Belgische stuk opgeschoten wild ken die je noemt; die Goedele Liekens. Ten tweede: iedereen die zo praat over z'n jongeheer, haalt de 4cm nog niet eens. Ten derde: Foto maken wordt inderdaad lastig met een micropenis. Ten vierde: dit hele verhaal typen vond ik al inspanning genoeg :D
Your loss

Vrouwen genoeg die me willen pijpen. Ik denk nog steeds dat jij niet bent wie je zegt dat je bent. Je typt veel te weinig fouten voor een vrouw.
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:51:11 #176
347946 Aardbijna
pi_98208225
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:49 schreef Topgozer1 het volgende:

Vrouwen genoeg die me willen pijpen. Ik denk nog steeds dat jij niet bent wie je zegt. Je typt veel te weinig fouten voor een vrouw.
Haha, you wish. Jij hebt nog niet eens een foto gezien ;)
En eh.. Aangenaam, Kim, 21 lentes jong, taalfreak ten top. That's why.
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:52:32 #177
342627 tja77
pi_98208286
quote:

[..]
Vrouwen genoeg die me willen pijpen.
Gewaagde uitspraak voor een maagd van mid 20.
pi_98209264
quote:

[..]

Your loss

Vrouwen genoeg die me willen pijpen. Ik denk nog steeds dat jij niet bent wie je zegt dat je bent. Je typt veel te weinig fouten voor een vrouw.

en aardbijna, ik denk ook dat jij een mannetje bent :W
Onverslaanbaar eiwit, niet te kloppen.
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:11:58 #179
347946 Aardbijna
pi_98209344
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:10 schreef Dagkaart het volgende:

[..]

en aardbijna, ik denk ook dat jij een mannetje bent :W
* even kijken *

Nee, nog steeds niet ;)
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:14:05 #180
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_98209438
Keihard fappen op dit topic.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_98209447
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:11 schreef Aardbijna het volgende:

[..]

* even kijken *

Nee, nog steeds niet ;)
aha, dus je geeft toe!
pi_98209591
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:33 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Ach mopje, wees niet zo onzeker. Ik weet zeker dat je mooi bent. Mannen als ik voelen dat

" Het is het innerlijke dat telt " is gewoon iets dat alle lelijke mensen zeggen.
Je hoeft je niet te schamen. En als je wilt zal ik een foto van mijn penis posten. Aangezien de meeste fokkers daar niet tegen kunnen zal ik hem naar je privé adres sturen. Natuurlijk alleen als jij dat goed vindt. Ik ben best galant
Het erge is dat je dit nog meent ook :') :') :') :D
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:17:50 #183
347946 Aardbijna
pi_98209618
Ehm.. Jij bent duidelijk traag van begrip. Jij denkt ook dat ik een "mannetje" ben en ik zeg dat dat na even kijken nog steeds niet zo is. Heb je begrijpend lezen gehad op school? Denk het niet.
pi_98209627
:

[ Bericht 48% gewijzigd door Topgozer1 op 15-06-2011 17:21:06 ]
pi_98209685
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:17 schreef Aardbijna het volgende:
Ehm.. Jij bent duidelijk traag van begrip. Jij denkt ook dat ik een "mannetje" ben en ik zeg dat dat na even kijken nog steeds niet zo is. Heb je begrijpend lezen gehad op school? Denk het niet.
meeste vrouwen raken in de war van een zo'n antwoord, jij niet.... dus je bent een mannetje :*
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:19:39 #186
347946 Aardbijna
pi_98209724
Of een slimme HBO-studente. Ik denk dat ik voor die optie kies.
pi_98209885
welke opleiding?
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:23:37 #188
347946 Aardbijna
pi_98209915
Sociaal Pedagogische Hulpverlening. Why?
pi_98209945
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:19 schreef Aardbijna het volgende:
Of een slimme HBO-studente. Ik denk dat ik voor die optie kies.
Zo slim is het niet om op Topgozer te blijven ingaan...
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:25:10 #190
347946 Aardbijna
pi_98209994
True. Maar ja, ongein is leuk, toch?
pi_98210202
vooruit dan, je bent een vrouwtje!
  woensdag 15 juni 2011 @ 21:21:33 #192
37769 erodome
Zweefteef
pi_98221806
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:26 schreef Aardbijna het volgende:
Ok. Ik zal eerlijk zijn. Ik heb gelogen. Aardbijna is mijn alter-ego. Maar eigenlijk ben ik gewoon Kim Holland. Aangenaam.
Oh, ik dacht tb...
  woensdag 15 juni 2011 @ 23:12:56 #193
347946 Aardbijna
pi_98229551
tb?
pi_98230180
Ondanks de bitsige ondertoon in al haar berichten blijft aardbijna wel steeds terugkomen in deze thread. Zelfs 's nachts. Misschien houd ze toch meer van me dan ze wilt toegeven.
Ofwel is ze wanhopig op zoek naar een man, wie zal het zeggen...
Ik ga me nu tot de studie richten. Mocht er iemand nog interesse hebben in mij pijpen, stuur gerust een PM.
pi_98230393
Aannemelijker is dat Aardbijna heel erg van pijpen houdt en het onderwerp haar dus aanspreekt.
pi_98230534
Of een tikkie aandacht nodig heeft.
  woensdag 15 juni 2011 @ 23:37:57 #197
347946 Aardbijna
pi_98230945
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:24 schreef Topgozer1 het volgende:
Ondanks de bitsige ondertoon in al haar berichten blijft aardbijna wel steeds terugkomen in deze thread. Zelfs 's nachts. Misschien houd ze toch meer van me dan ze wilt toegeven.
Ofwel is ze wanhopig op zoek naar een man, wie zal het zeggen...
Ik ga me nu tot de studie richten. Mocht er iemand nog interesse hebben in mij pijpen, stuur gerust een PM.
Ik ben juist heel lief hoor! Dat je dát nou nog niet door hebt. Ik en een bitsige ondertoon in mijn berichten? Hoe kom je erbij :D succes met de studie schat :*

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:27 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Aannemelijker is dat Aardbijna heel erg van pijpen houdt en het onderwerp haar dus aanspreekt.
Kind of true, maar je moet wat doen tijdens een avond bankhangen naast socializen via sociale media ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:30 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Of een tikkie aandacht nodig heeft.
Ignore ;) Dat zal dan wel voor jou gelden, aangezien je het nodig vindt om dit soort constructieve posts te plaatsen.
pi_98232336
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:37 schreef Aardbijna het volgende:

Ignore ;) Dat zal dan wel voor jou gelden, aangezien je het nodig vindt om dit soort constructieve posts te plaatsen.
edit laat maar zitten
pi_98232721
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 00:02 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

edit laat maar zitten
Dat sarcastische ondertoontje pompen ze er aan haar unief blijkbaar goed in.
Maar het is zoals je zegt. Steeds valse beloftes maken over pijpen en als het er op aan komt gebeurt er niks. Smells like a drama queen
Ik vraag me af of ze wel een piercing heeft, of het wel een vrouw is en of ze uberhaupt wel graag pijpt.

Voor dit een blog wordt ga ik hier wat afstand van nemen.
Laten we het hebben over beftechnieken.
Welke vrouwen zijn fan van de pythontechniek (korte tongslagen hoge frequentie) en welke houden van de lange halen? Daar kan ik ten minste nog wat van opsteken
  donderdag 16 juni 2011 @ 00:14:10 #200
347946 Aardbijna
pi_98232868
_O-
pi_98233218
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2011 00:10 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Dat sarcastische ondertoontje pompen ze er aan haar unief blijkbaar goed in.
Maar het is zoals je zegt. Steeds valse beloftes maken over pijpen en als het er op aan komt gebeurt er niks. Smells like a drama queen
Ik vraag me af of ze wel een piercing heeft, of het wel een vrouw is en of ze uberhaupt wel graag pijpt.

Voor dit een blog wordt ga ik hier wat afstand van nemen.
Laten we het hebben over beftechnieken.
Welke vrouwen zijn fan van de pythontechniek (korte tongslagen hoge frequentie) en welke houden van de lange halen? Daar kan ik ten minste nog wat van opsteken
Misschien je tijd niet aan een aandachtshoer besteden op internet maar gewoon out there gaan ;)
pi_98233281
Vrijdag ga ik uit. Met de condooms letterlijk op zak.

[ Bericht 41% gewijzigd door Topgozer1 op 16-06-2011 00:38:57 ]
  donderdag 16 juni 2011 @ 07:52:07 #203
342627 tja77
pi_98236856
Om vervolgens weer met onverrichte zaken thuis te komen?
Of ga je het dit keer anders aanpakken?
Veel vrouwen vinden het een afknapper als ze zien dat de zakken van een vent uitpuilen van de condooms.
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:25:45 #204
347946 Aardbijna
pi_98239720
Fascinerend hoe bepaalde mensen een ander via een forum op hun persoon aan kunnen vallen...
pi_98239881
Pijp jij trouwens zonder, en tot het einde, Aardbijna?
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:33:06 #206
347946 Aardbijna
pi_98239927
Ik ben een beetje klaar met reageren, serieus. Het begon leuk, het was lachen, maar shit gaat nu te furrrr....
pi_98240261
Okay, back on topic.

Vind je pijpen leuk, Aardbijna? :)
pi_98245529
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 07:52 schreef tja77 het volgende:
Om vervolgens weer met onverrichte zaken thuis te komen?
Of ga je het dit keer anders aanpakken?
Veel vrouwen vinden het een afknapper als ze zien dat de zakken van een vent uitpuilen van de condooms.
Het enige dat uitpuilt is mijn lul als ik geil ben.
Het uitpuilen van condooms in mijn zak is iets wat jij zelf invult.
Ik dacht eerder aan 2 stuks. En condooms bij hebben is trouwens iets dat vrouwen aantrekkelijk vinden. Kans dat er niks van komt is zo'n 95%. Maar als het wel zo ver komt moet je erop voorzien zijn

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:33 schreef Aardbijna het volgende:
Ik ben een beetje klaar met reageren, serieus. Het begon leuk, het was lachen, maar shit gaat nu te furrrr....
Inderdaad, stop er maar mee.
Wat een vent al niet moet doen voor een blowjob zeg
pi_98246451
Kansloos topic aan het worden zo!
pi_98250593
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:35 schreef Dagkaart het volgende:
Kansloos topic aan het worden zo!
Worden? :')
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:24:21 #211
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98250779
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

Worden? :')
C'est la vie
pi_98251487
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 23:29 schreef Topgozer1 het volgende:
Mijn idee..

De mannen beffen vooral om haar tevreden te stellen en de vrouwen pijpen vooral voor hem.

Eentje vroeg het laatst aan zijn vriendin en die zei van " het ene plezier is het andere waard he "

Mijn vrienden beffen met voorbedachte rade om daarna gepijpt te worden, maar ik ken niemand die het echt leuk vindt.

En voor de vrouwen hier die pijpen, moet klaarkomen in je mond kunnen of vind je dat smerig?
Slikken of spuwen?
Wat een treurige bedoening!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_98251617
Ik lees nu pas de rest van het topic.

Royal sadness, TS.
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:57:27 #214
342627 tja77
pi_98252386
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:25 schreef Aardbijna het volgende:
Fascinerend hoe bepaalde mensen een ander via een forum op hun persoon aan kunnen vallen...
Welkom bij FOK!.
pi_98253646
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:41 schreef heiden6 het volgende:

Royal sadness, TS.
Als je me nu nog een goeie reden kunt geven waarom, zal ik overwegen om je serieus te nemen
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:30:02 #216
342627 tja77
pi_98253949
Ik denk dat heiden6 niet serieus genomen wilt worden....
pi_98254180
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:30 schreef tja77 het volgende:
Ik denk dat heiden6 niet serieus genomen wilt worden....
Of serieus niet genomen wil worden? ;)
pi_98254609
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:38 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat een treurige bedoening!
Misschien is het ook gewoon een misvatting dat iedereen in staat is tot een goed seksleven. Vroeger had je ook mensen die een goed seksleven hadden, ondanks alle onderdrukking en gebrek aan informatie over de mogelijkheden. Je hebt het vuur en de fantasie of je hebt het niet.

De passielozen van toen gingen toen in het donker onder de dekens op elkaar liggen en dan even flink heen en weer, en klaar. Na 50 jaar seksuele vrijheid en een overload aan informatie denken de passielozen van nu dat het ook voor hen leuk moet zijn en gaan ze plichtmatig aan de ander likken omdat ze begrepen hebben dat het zo hoort en ze er dan zelf een orale beurt voor terugkrijgen, en dat voelt lekker. Joepie.
pi_98254708
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Misschien is het ook gewoon een misvatting dat iedereen in staat is tot een goed seksleven. Vroeger had je ook mensen die een goed seksleven hadden, ondanks alle onderdrukking en gebrek aan informatie over de mogelijkheden. Je hebt het vuur en de fantasie of je hebt het niet.

De passielozen van toen gingen toen in het donker onder de dekens op elkaar liggen en dan even flink heen en weer, en klaar. Na 50 jaar seksuele vrijheid en een overload aan informatie denken de passielozen van nu dat het ook voor hen leuk moet zijn en gaan ze plichtmatig aan de ander likken omdat ze begrepen hebben dat het zo hoort en ze er dan zelf een orale beurt voor terugkrijgen, en dat voelt lekker. Joepie.
filosofisch

Wie heeft je dat verteld van 50 jaar geleden? Of lag jij vanonder?
pi_98260299
die vriendin van mij houdt zoveel van pijpen alsof mijn zaad het enigste is wat ze te eten krijgt..
pi_98261065
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:22 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Als je me nu nog een goeie reden kunt geven waarom, zal ik overwegen om je serieus te nemen
Doe dat maar bij je nieuwe vriendinnetje.
pi_98262270
Ach ja, het is gewoon leuk! Klaar!

De complete controle die je dan over iemand hebt. Iemand bijna laten komen en dan plagen door niet door de gaan bijvoorbeeld.

Het was altijd eerder dat hij het vaker bij mij wilde doen dan dat ik er om vroeg, sterker nog ik hoefde er nooit om te vragen ;)

En hij ook niet.
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:50:37 #223
347946 Aardbijna
pi_98269436
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:57 schreef tja77 het volgende:

[..]

Welkom bij FOK!.
Hey, ga jij nu ook lelijk doen? :P

There is a major difference between een beetje met elkaar dollen en elkaar zo "aanvallen" en elkaar echt serieus op de persoon aanvallen :)
pi_98269476
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:50 schreef Aardbijna het volgende:

[..]

There is a major difference between een beetje met elkaar dollen en elkaar zo "aanvallen" en elkaar echt serieus op de persoon aanvallen :)
Ga jij nu maar leren pijpen.
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:51:58 #225
347946 Aardbijna
pi_98269511
Ik hoef niks meer te leren hoor, vriend :D
pi_98269566
quote:
15s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:51 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ga jij nu maar leren pijpen.
En sowieso leren pijpen met dit weer?
De hitte alleen al...
pi_98269605
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:51 schreef Aardbijna het volgende:
Ik hoef niks meer te leren hoor, vriend :D
quote:
:'), dat is juist een van de leukere dingen eraan. Maar nee, dat is te respectloos voor jou. In een respectvolle relatie moet dit gewoon kunnen, veel meisjes vinden het ook geil om af en toe als sletje behandeld te worden. En nee, dat hoeven echt geen meisjes met Kim Holland aspiraties te zijn.
pi_98269671
Welneee en mannen willen zelf ook de slet uit hangen hoor
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:57:51 #229
347946 Aardbijna
pi_98269878
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:53 schreef Panzermaus het volgende:

:'), dat is juist een van de leukere dingen eraan. Maar nee, dat is te respectloos voor jou. In een respectvolle relatie moet dit gewoon kunnen, veel meisjes vinden het ook geil om af en toe als sletje behandeld te worden. En nee, dat hoeven echt geen meisjes met Kim Holland aspiraties te zijn.
Geen oude koeien uit de sloot halen he ;) Heb het toch maar eens uitgeprobeerd in de tussentijd en ik vind het echt heerlijk. Vooral om het lekker uit te smeren over m'n lichaam. Hoef ik meteen geen bodylotion meer op!

Nee, gekheid ;) Niet dat ik me hoef te bewijzen of zo, maar ik ben niet zo braaf als jij doet voorkomen hoor ;)
pi_98270168
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef Aardbijna het volgende:

[..]

Geen oude koeien uit de sloot halen he ;) Heb het toch maar eens uitgeprobeerd in de tussentijd en ik vind het echt heerlijk. Vooral om het lekker uit te smeren over m'n lichaam. Hoef ik meteen geen bodylotion meer op!

Nee, gekheid ;) Niet dat ik me hoef te bewijzen of zo, maar ik ben niet zo braaf als jij doet voorkomen hoor ;)
Ik vind het fucking geil om het... ondeugende (wat is dit voor Carry Slee woord :')) gezicht van mijn lieve meisje te zien met mijn spul erop. Het is het contrast met dat lieve, schattige en brave (lees: meisjesmeisje) persoontje van haar, plus het contrast met de manier waarop ik haar normaal gesproken behandel. Dat alles dan even kan op zo'n moment. Aanrader.
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:05:38 #231
347946 Aardbijna
pi_98270316
Panzemaus; even voor mijn eigen beeld maar hoe oud ben jij en hoe oud je vriendin? ;) Als je me toestaat dit te vragen, uiteraard.
pi_98270337
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:05 schreef Aardbijna het volgende:
Panzemaus; even voor mijn eigen beeld maar hoe oud ben jij en hoe oud je vriendin? ;) Als je me toestaat dit te vragen, uiteraard.
37 en mijn vriendin is 14.
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:07:23 #233
347946 Aardbijna
pi_98270408
14? :|W
pi_98270424
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:07 schreef Aardbijna het volgende:
14? :|W
In oktober wordt ze 15.
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:10:26 #235
347946 Aardbijna
pi_98270570
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:07 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

In oktober wordt ze 15.
Geen commentaar :X
pi_98270760
_O- _O- _O-
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:14:38 #237
347946 Aardbijna
pi_98270830
Ik geloof het ook niet :P Lief, schattig meisjemeisje ja, hahaha ;) Kinderprikker :D
  Moderator donderdag 16 juni 2011 @ 22:15:17 #238
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_98270869
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:41 schreef heiden6 het volgende:

Royal sadness, TS.
Dit.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_98271617
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:50 schreef Aardbijna het volgende:

[..]

Mwah, ff nog wat, dat ga je wel krijgen als je hier zo aanvallend je mening neer zet. :)
pi_98271745
quote:
6s.gif Op woensdag 15 juni 2011 03:46 schreef Tha_Queen het volgende:
mannen denken met hun pik, niet met hun hersens, zo moet je ze ook behandelen :7
Gek wijf
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:37:10 #241
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98272084
quote:
8s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:31 schreef Kapitein_Holbaard het volgende:

[..]

Gek wijf
Ieder zijn ding _O-
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:39:10 #242
347946 Aardbijna
pi_98272189
Whatever! Maakt ook niet uit ;) Iedereen lekker z'n gang laten gaan!
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:42:51 #243
294141 tarantism
hups in die kont
pi_98272403
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 00:09 schreef Panzermaus het volgende:
Likken of blowjob hoeft bij ons niets tegenover te staan, doen het wanneer we er zin in hebben. Vind het erg leuk om haar te likken, smaak heeft ook iets lekkers. Zij pijpt ook graag en slikt braaf alles door.
En zo hoort het.
en zo hoort het! deze man vertelt geen kletspraat _O_
pi_98277305
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:07 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

In oktober wordt ze 15.
Vanaf 9 geeft de kerk zijn zegen

Vanaf 11 beslist ze het zelf

kinky
  vrijdag 17 juni 2011 @ 00:25:38 #245
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_98277436
quote:
6s.gif Op woensdag 15 juni 2011 03:46 schreef Tha_Queen het volgende:
_O_
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_98277978
Dat mannen beffen om meer te krijgen dat is niet helemaal waar hoor.
Er zijn idd momenten dat ik meer zin heb dan zij, dan geeft likken inderdaad bijna altijd het resultaat dat ik graag wil.
Maar meestal is dit niet nodig, en dan lik ik omdat het geil is de ander te verwennen, haar overgeleverd te zien aan jou handelen, maar vooral ook dat jij bepaald hoe lang ze tegen de rand van het orgasme zit.

Mijn vriendin vind dit ook en vind pijpen dus erg geil om te doen, soms ook gewoon leuk als ze zich verveeld, dan is ze niet opgewonden maar ik wel. :?

Slikken vind ze niet zo fijn en dat snap ik wel, ik heb het wel eens mogen proeven, maar het is gewoon smerig. Ze slikt wel eens, facials vind ze soms leuk, maar meestal niet. Als het haar tegen staat hoeft het van mij ook niet zo eigenlijk. Ik geniet toch erg van haar genot
  vrijdag 17 juni 2011 @ 09:01:47 #247
342627 tja77
pi_98282950
Inderdaad, er zijn onbaatzuchtige beffers, maar er zijn ook beffers die er wat voor terug willen.
Zo zullen er ook onbaatzuchtige pijpers zijn, maar ook die er wat voor terugwillen.

Niks mis mee, soms lik ik mijn vriendin, en ben ik zo geil dat ik er meteen opduik, dan hoef ik niet gepijpt te worden.
pi_98288508
Ik vind dat het een spel van geven en nemen is.. Leer te genieten van het geven, dan hoe je niet te nemen. Behalve als zij er van geniet genomen te worden, dan geef je dat weer aan haar. Dus neem haar om haar daarna iets te geven, waardoor je zelf ook iets geeft, wat zij dan weer neemt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:42:27 #249
201543 FokR
What's it all about?
pi_98296291
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:16 schreef Onnozelaar het volgende:
Ik hou er van. Maar mijn vriendje heeft ook een hele mooie piemel, daar kan ik niet vanaf blijven.
Wat versta je onder een "mooie" piemel?
You know what I mean?
pi_98300487
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:42 schreef FokR het volgende:

[..]

Wat versta je onder een "mooie" piemel?
jij wil pics he!
pi_98300498
VIEZERIK!!! :o
  vrijdag 17 juni 2011 @ 18:20:49 #252
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_98302314
Mijn man vind beffen juist helemaal geweldig, van mij hoeft het niet altijd, gewoon af en toe.
Pijpen vind ik ook niet erg, maar moet er wel zin in hebben, dus niet iedere dag tijdens de seks.

En wat erodome natuurlijk schrijft, het moet wel schoon zijn en geen nare luchtjes hebben, maar dat lijkt me logisch en gaat beide kanten op.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 17 juni 2011 @ 19:40:55 #253
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_98305335
quote:
Op mijn gezicht kan ik ook niet waarderen maar op mijn lijf zeker wel, dus spreek even voor jezelf graag ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_98305416
quote:
Weet je wel hoe je kut gaat stinken van zaad?
  vrijdag 17 juni 2011 @ 19:56:59 #255
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_98305953
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als je je gewoon wast na de seks helemaal niet hoor.
pi_98306005
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 23:29 schreef Topgozer1 het volgende:
Mijn idee..

Slikken of spuwen?
Wat een verhaal. Wees eerlijk, als ze het maar doen toch. O+
pi_98306047
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Onzin, al je sapjes die (evt) best lekker waren reageren op zaad en dan is het uit met de befpret.
pi_98306364
Een mooi kutje en kontje... Daar hang ik graag in met m'n gezicht hoor :)

Gepijpt worden is ook top, helaas kunnen de meeste vrouwen totaal niet pijpen.
pi_98306403
quote:
Seks gaat niet om respect, slet. Seks is het laatste bastion van de natuurlijke rolverdeling der sexen. Ik domineer, jij wordt onderworpen.

Vind je dat niets, vraag dan om een knuffeltje :)
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:10:17 #260
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_98306427
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Onzin, al je sapjes die (evt) best lekker waren reageren op zaad en dan is het uit met de befpret.
Goh, knap dat jij dat denkt te weten als man zijnde aangezien ik een vrouw ben en erg regelmatig seks heb maar gelukkig geen last van nare luchtjes en/of smaakjes.
Het zal best zijn dat het reageeerd, de zuurgraad van de vagina is kwetsbaar en reageerd op zoveel ( zeep, strakkebroeken, verkeerde stof ondergoed enz)
Maar dat wil niet zeggen dat het gaat meuren en vies gaat smaken als een man in je klaar is gekomen en je je daarna gewoon goed wast.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:12:03 #261
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_98306499
quote:
8s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:09 schreef PhirePhoenix4 het volgende:

[..]

Seks gaat niet om respect, slet. Seks is het laatste bastion van de natuurlijke rolverdeling der sexen. Ik domineer, jij wordt onderworpen.

Vind je dat niets, vraag dan om een knuffeltje :)
Oke, dan pak ik een mes en ben jij je piemel kwijt. _O_
pi_98306831
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:10 schreef snakelady het volgende:

[..]

Goh, knap dat jij dat denkt te weten als man zijnde aangezien ik een vrouw ben en erg regelmatig seks heb maar gelukkig geen last van nare luchtjes en/of smaakjes.
Het zal best zijn dat het reageeerd, de zuurgraad van de vagina is kwetsbaar en reageerd op zoveel ( zeep, strakkebroeken, verkeerde stof ondergoed enz)
Maar dat wil niet zeggen dat het gaat meuren en vies gaat smaken als een man in je klaar is gekomen en je je daarna gewoon goed wast.
Knap dat jij dat weet, heb je veel vrouwen gebeft nadat je je zaad erin gemikt hebt?

Een kut reageert heel sterk op zaad, dat heeft namelijk een functie. Als je er met je neus en mond tussenzit heb je dat wat beter door dan als je die op veilige afstand houdt. Ik weet niet hoe lenig je bent, maar als je niet toevallig contortioniste bent van het Chinese staatscircus met een neiging tot vergelijkend zelfonderzoek dan lijkt me sterk dat er beter van op de hoogte kunt zijn dan ik.
pi_98307087
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Oke, dan pak ik een mes en ben jij je piemel kwijt. _O_
Ik zeg niet dat je het met me eens moet zijn meisje :)

Gelukkig zijn er ook vrouwen die net zo min behoefte hebben aan romantische seks. En andersom ook genoeg mannen die dat vast helemaal het einde vinden.

En lieverd... Met geen 100 messen doe je nog wat. Maar ik waardeer het wel dat je het graag zou willen. Ergens zit er dus wel een beetje pit in.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 21:00:19 #264
348202 xDominique1997
Life's Special.
pi_98308654
pijpen, naja is alleen lekker als ik geil ben anders moet 't maar :P
pi_98308690
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:00 schreef xDominique1997 het volgende:
1997? Jij bent er ook vlug bij
pi_98309089
Wat een hoop lekkere sletjes in dit topic !
  vrijdag 17 juni 2011 @ 21:10:53 #267
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_98309209
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:08 schreef AntiSocial het volgende:
Wat een hoop lekkere sletjes in dit topic !
Ja he, en ik ben al 32. :9~
pi_98309249
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja he, en ik ben al 32. :9~
Wil je mij ook pijpen?
  vrijdag 17 juni 2011 @ 21:19:35 #269
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_98309649
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:11 schreef AntiSocial het volgende:

[..]

Wil je mij ook pijpen?
Eerst pics van je piemel
pi_98309764
quote:
1997 wtf :')
  vrijdag 17 juni 2011 @ 21:22:13 #271
37769 erodome
Zweefteef
pi_98309775
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:18 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Knap dat jij dat weet, heb je veel vrouwen gebeft nadat je je zaad erin gemikt hebt?

Een kut reageert heel sterk op zaad, dat heeft namelijk een functie. Als je er met je neus en mond tussenzit heb je dat wat beter door dan als je die op veilige afstand houdt. Ik weet niet hoe lenig je bent, maar als je niet toevallig contortioniste bent van het Chinese staatscircus met een neiging tot vergelijkend zelfonderzoek dan lijkt me sterk dat er beter van op de hoogte kunt zijn dan ik.
Dat blijft niet zo ruiken hoor, als je je wast ben je gewoon weer fris...
En nee, ik heb geen vrouwen gebeft nadat er zaad in gespoten was, heb wel vaak zat mijn man nog gepijpt nadat hij in me was geweest.
En zat vrouwen gebeft die vaak zat zaad in zich hebben gehad, maar netjes gewassen met mij speelde.
pi_98310834
quote:
Jij bent 14. Hoe lang pijp je al?
  vrijdag 17 juni 2011 @ 21:51:25 #273
348202 xDominique1997
Life's Special.
pi_98311216
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:43 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Jij bent 14. Hoe lang pijp je al?
heb het ongeveer 4x gedaan met mn oude vriendje. verder niet meer
pi_98313895
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:51 schreef xDominique1997 het volgende:

[..]

heb het ongeveer 4x gedaan met mn oude vriendje. verder niet meer
Shiiiit wat een kut kloon _O- :')

Je zit 1 dag op FOK! en je hebt al een uitgebreid profiel, je tweede post was een userfoto, je gebruikt de :')-smiley etc etc.

Why even bother.
pi_98315347
Jong geleerd is oud gedaan.
pi_98315809
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:12 schreef heiden6 het volgende:
Jong geleerd is oud gedaan.
Dat is wat de Kerk erover denkt
  vrijdag 17 juni 2011 @ 23:21:59 #277
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98315832
Pijpende vrouwen zijn gewoon een mythe net als eenhoorns.
pi_98316153
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Shiiiit wat een kut kloon _O- :')

Je zit 1 dag op FOK! en je hebt al een uitgebreid profiel, je tweede post was een userfoto, je gebruikt de :')-smiley etc etc.

Why even bother.
Ik zag net de foto en Dominique is een mooie meid, voor zo ver dat kan voor iemand van 14. Best veel mooie vrouwen in dat topic trouwens. Ik verlaat BE en verhuis naar Nederland
pi_98316184

[ Bericht 100% gewijzigd door Topgozer1 op 17-06-2011 23:28:12 ]
pi_98317696
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Eerst pics van je piemel
Hij is best klein, is dat erg? Ik kan ze PM-en
pi_98325313
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:22 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat blijft niet zo ruiken hoor, als je je wast ben je gewoon weer fris...
Dat zou je wel willen he? De wens lijkt me hier de vader van de gedachte. Als je je tanden poetst ruik je ook niks meer van die 12 tenen knoflook, zoiets? Je mag best een vieze stinkpruit krijgen van seks hoor, niks om je voor te schamen, een goed feest geeft ook veel rotzooi om op te ruimen. Je mag voor de rest ook best naar seks stinken, heeft ook zijn eigen charme. Alleen het ene was je zo weg en het andere heeft gewoon tijd nodig. Maar ga dan niet zeuren over respect als een man zijn zaad over een plek mikt waar je het wel zo weer helemaal wegwast ipv dat hij in je klaarkomt, wat op zich lekkerder voor hem is, lekker warm enzo.

quote:
En nee, ik heb geen vrouwen gebeft nadat er zaad in gespoten was, heb wel vaak zat mijn man nog gepijpt nadat hij in me was geweest.En zat vrouwen gebeft die vaak zat zaad in zich hebben gehad, maar netjes gewassen met mij speelde.
En heb je nou wel eens een versbezaaide en daarna gewassen kut geproefd of niet? Het is natuulijk niet zo dat je de rest van je leven door moet met een zure sloot omdat er ooit één keer een man in je is klaargekomen.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 10:33:18 #282
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98326643
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 07:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat zou je wel willen he? De wens lijkt me hier de vader van de gedachte. Als je je tanden poetst ruik je ook niks meer van die 12 tenen knoflook, zoiets? Je mag best een vieze stinkpruit krijgen van seks hoor, niks om je voor te schamen, een goed feest geeft ook veel rotzooi om op te ruimen. Je mag voor de rest ook best naar seks stinken, heeft ook zijn eigen charme. Alleen het ene was je zo weg en het andere heeft gewoon tijd nodig. Maar ga dan niet zeuren over respect als een man zijn zaad over een plek mikt waar je het wel zo weer helemaal wegwast ipv dat hij in je klaarkomt, wat op zich lekkerder voor hem is, lekker warm enzo.

[..]

En heb je nou wel eens een versbezaaide en daarna gewassen kut geproefd of niet? Het is natuulijk niet zo dat je de rest van je leven door moet met een zure sloot omdat er ooit één keer een man in je is klaargekomen.
_O-
pi_98326982
quote:
Dat zou je wel willen he? De wens lijkt me hier de vader van de gedachte. Als je je tanden poetst ruik je ook niks meer van die 12 tenen knoflook, zoiets? Je mag best een vieze stinkpruit krijgen van seks hoor, niks om je voor te schamen, een goed feest geeft ook veel rotzooi om op te ruimen.

O-) ~O>
  zaterdag 18 juni 2011 @ 12:47:21 #284
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_98329742
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:18 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Of jij hebt gewoon een vriendin gehad die toevallig erg sterk rook na seks en heb ik dat toevallig niet.
Zoals ik al zei, het ruikt en smaakt misschien wat anders, maar niet per definitie vies.
En ja, ik ben erg lenig. :D

Maar weet eigenlijk wel 100% zeker dat ik beter op de hoogte ben van mijn eigen lichaan dan jij bent van mijn lichaam.
pi_98329793
als ik bef, dan bef ik zeker een half uur, ik ga door totdat ze een multiple orgasme krijgt en haar ogen 360 graden om hun as draaien, haar geest even uit haar lichaam weg lijkt te zweven en ze het genot uitschreeuwt en daarna nog een aantal minuten even blijft na trillen..
  zaterdag 18 juni 2011 @ 12:51:40 #286
37769 erodome
Zweefteef
pi_98329860
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 07:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

[..]

Tjezus zeg, je bent erg dwars, maar goed jij hebt gelijk ok, jij weet zoveel meer van mijn lichaam dan ikzelf...
Moe wordt ik van mannen die zo doen, pffffffffffffffff!

En nee, ik heb geen enkel probleem met zaad op andere plekken, ga alleen maar stuiteren als het in mijn oog komt, dat doet auw.
Het spijt me voor je dat je een stinkkut als vriendin hebt gehad, maar dat geld niet voor alle vrouwen, mijn doosje is gewoon schoon na wassen, spoelen doen we dan gewoon namelijk, met water en niets meer.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 12:56:41 #287
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_98330018
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 12:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Tjezus zeg, je bent erg dwars, maar goed jij hebt gelijk ok, jij weet zoveel meer van mijn lichaam dan ikzelf...

En nee, ik heb geen enkel probleem met zaad op andere plekken, ga alleen maar stuiteren als het in mijn oog komt, dat doet auw.
Het spijt me voor je dat je een stinkkut als vriendin hebt gehad, maar dat geld niet voor alle vrouwen, mijn doosje is gewoon schoon na wassen, spoelen doen we dan gewoon namelijk, met water en niets meer.
Dat dus idd!

Heb het even aan mijn man nagevraagd en die onrkracht Weltschmerz zijn uitspraak ook.
En ja hij zou dat eerlijk zeggen ( anders krijg je dat gezever weer) aangezien hij na een avond stappen in een strakke broek ook vlot zegt dat even wassen gewenst is.
pi_98331231
:) Een dag naar het attractiepark is leuk... Pijpen is gewoon lekker.
I just love Purple Crayon...
Kannibaal een lesbo want ze eten hun eigen soort....
  zaterdag 18 juni 2011 @ 13:37:59 #289
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98331407
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 13:32 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
:) Een dag naar het attractiepark is leuk... Pijpen is gewoon lekker.
Quote van de dag.
C'est la vie
pi_98332633
Vrouwen die zeggen dat ze pijpen lekker vinden :')

Alleen in porno films zeg ik je.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 14:20:46 #291
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_98332848
quote:
13s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 14:15 schreef VisserHenk het volgende:
Vrouwen die zeggen dat ze pijpen lekker vinden :')

Alleen in porno films zeg ik je.
Dan heb jij geen mooie piemel. :D
pi_98332916
quote:
4s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 14:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dan heb jij geen mooie piemel. :D
;(
pi_98332921
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 12:47 schreef snakelady het volgende:

[..]

Of jij hebt gewoon een vriendin gehad die toevallig erg sterk rook na seks en heb ik dat toevallig niet.
Dat is niet toevallig, dat is biologisch, een biochemisch proces. Daar kwam ik toevallig achter nadat ik al de gewoonte had ontwikkeld om buiten de kerk te zingen, ik dacht eerst dat het het zaad zelf was. Maar dat is dus niet zo. En het gaat niet om een vriendin, het gaat om jaren ervaring met allerlei verschillende kutjes met hun verschillende geuren en kleuren.

quote:
Zoals ik al zei, het ruikt en smaakt misschien wat anders, maar niet per definitie vies.
Dus je bent er inmiddels achter dat wassen je kut niet in de oorspronkelijk toestand terugbrengt ondanks dat je dat beweerde? (wassen zal het herstel allicht versnellen ja) Het is niet misschien wat anders, zaad grijpt enorm in in je huishouding aldaar.

quote:
En ja, ik ben erg lenig. :D
Ontwikkel je biseksualiteit, ga jezelf even een half uurtje beffen, pas op je rug, laat je man een keer of twee je volspuiten, ga een paar uur later nog een keer jezelf een halfuurtje beffen, en je weet wat ik wist. Na mijn eerste vriendinnetje dat is. Als je dan nog even een dertigtal triootjes regelt en al die vrouwen ook weer beft na zaadlozingen heb je voldoende kennis om me überhaupt tegen te kunnen spreken, al zul je dat dan niet meer willen.

quote:
Maar weet eigenlijk wel 100% zeker dat ik beter op de hoogte ben van mijn eigen lichaan dan jij bent van mijn lichaam.
Ja? Ik vind mijn eigen oksels ook altijd lekker ruiken na even flink sporten op een warme dag en dan lekker 15 uur laten opdrogen. Lekker mannelijk. 's Ochtends na seks heeft zijn eigen charme, maar over het algemeen hebben vrouwen mijn zweet toch echt liever wat verser. En zij zijn degenen die ervan moeten genieten, dus ga ik op hun oordeel af, zij weten het beter. Ik vind mijn scheten eigenlijk ook wel lekker ruiken, vooral die van erwtensoep of veel varkensvlees gecombineerd met veel bier. Maar ik ben niet zo eigenwijs om er onder het teabaggen even eentje te laten glippen om haar mee te verwennen.

De ander is altijd de autoriteit op het gebied van hoe en wanneer je het lekkerst bent want dat is degene die je echt lekker kan je vinden.Jij mag natuurlijk graag denken dat je altijd dezelfde overheerlijke lentebloesems verstuift, zo werkt het niet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 12:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Zie boven. Dit is een beetje de koe die de kaasboer gaat vertellen wat nou lekkere kaas is want de kaasboer heeft er geen verstand van omdat die geen melk geeft....

quote:
Schoon wel, lekker niet. Als je doos onbevlekt ook al stonk dan zal het verschil inderdaad niet iedereen opvallen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 12:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat dus idd!

Heb het even aan mijn man nagevraagd en die onrkracht Weltschmerz zijn uitspraak ook.
En ja hij zou dat eerlijk zeggen ( anders krijg je dat gezever weer) aangezien hij na een avond stappen in een strakke broek ook vlot zegt dat even wassen gewenst is.
Misschien wordt hij wel nieuwsgierig en gaat er een wereld voor hem open en spuit hij je in het vervolg onder. Of je hebt gewoon een smakeloos kutje en die wordt dan op een andere manier smakeloos van zaad.

Misschien zijn er wel liefhebbers voor hoor, zo'n lekker verneukte PH-waarde enzo, ik zie ineens de etymologische oorsprong van het woord verneuken, maar hetzelfde... altijd even fris of onfris, dat is onzin.
pi_98333166
Wat de fuck trouwens. 10.270 views :')
  zaterdag 18 juni 2011 @ 14:36:40 #295
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_98333424
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 14:22 schreef Weltschmerz het volgende:

..............
Laat je nakijken ofzo, wat een onzin zeg. :')
  zaterdag 18 juni 2011 @ 14:43:59 #296
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_98333696
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 14:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat is niet toevallig, dat is biologisch, een biochemisch proces. Daar kwam ik toevallig achter nadat ik al de gewoonte had ontwikkeld om buiten de kerk te zingen, ik dacht eerst dat het het zaad zelf was. Maar dat is dus niet zo. En het gaat niet om een vriendin, het gaat om jaren ervaring met allerlei verschillende kutjes met hun verschillende geuren en kleuren.

[..]

Dus je bent er inmiddels achter dat wassen je kut niet in de oorspronkelijk toestand terugbrengt ondanks dat je dat beweerde? (wassen zal het herstel allicht versnellen ja) Het is niet misschien wat anders, zaad grijpt enorm in in je huishouding aldaar .
Dat heb ik nooit beweerd, sterker nog, ik typte juist dat het wel veranderd, maar dat het niet naar een stinkende put gaat ruiken ;)

.
quote:
[..]

Ontwikkel je biseksualiteit, ga jezelf even een half uurtje beffen, pas op je rug, laat je man een keer of twee je volspuiten, ga een paar uur later nog een keer jezelf een halfuurtje beffen, en je weet wat ik wist. Na mijn eerste vriendinnetje dat is. Als je dan nog even een dertigtal triootjes regelt en al die vrouwen ook weer beft na zaadlozingen heb je voldoende kennis om me überhaupt tegen te kunnen spreken, al zul je dat dan niet meer willen.

[..].
Wie beweerd dat ik nooit met een andere vrouw het bed heb gedeeld of een trio heb gehad?

.
quote:
Ja? Ik vind mijn eigen oksels ook altijd lekker ruiken na even flink sporten op een warme dag en dan lekker 15 uur laten opdrogen. Lekker mannelijk. 's Ochtends na seks heeft zijn eigen charme, maar over het algemeen hebben vrouwen mijn zweet toch echt liever wat verser. En zij zijn degenen die ervan moeten genieten, dus ga ik op hun oordeel af, zij weten het beter. Ik vind mijn scheten eigenlijk ook wel lekker ruiken, vooral die van erwtensoep of veel varkensvlees gecombineerd met veel bier. Maar ik ben niet zo eigenwijs om er onder het teabaggen even eentje te laten glippen om haar mee te verwennen..
Ik douche gewoon iedere dag en na het sporten ook altijd...

quote:
Misschien wordt hij wel nieuwsgierig en gaat er een wereld voor hem open en spuit hij je in het vervolg onder. Of je hebt gewoon een smakeloos kutje en die wordt dan op een andere manier smakeloos van zaad.

Misschien zijn er wel liefhebbers voor hoor, zo'n lekker verneukte PH-waarde enzo, ik zie ineens de etymologische oorsprong van het woord verneuken, maar hetzelfde... altijd even fris of onfris, dat is onzin.
Misschien moet jij eens niet denken dat jij de enige bent die seks ervaring heeft in dit topic.

En hij spuit ook regelmatig over mijn billen, borsten, in mijn mond, buik enz. ben daar niet vies van hoor.
Maar een vagina die neutraal ruikt en smaakt als verneukte PH-waarde slaat uiteraard nergens op, juist nare geurtjes is een teken van een verneukte PH-waarde , neutraal is gezond.
Daarom was ik me ook alleen met water , dat is gewoon het beste.

Maar ik heb ook nooit beweerd dat ik altijd neutraal of gewoon fris ruik, ik beweer alleen dat als mijn man in mij is gekomen en ik mezelf daarna goed heb gewassen ik geen stinkende kut heb, alleen misschien een iets anders geurende en smakende.
Ik kan uiteraard niet voor alle andere vrouwen spreken.

Is dat nou echt zo ongeloofwaardig voor je?
pi_98334346
quote:
Ik vind mijn scheten eigenlijk ook wel lekker ruiken, vooral die van erwtensoep of veel varkensvlees gecombineerd met veel bier. Maar ik ben niet zo eigenwijs om er onder het teabaggen even eentje te laten glippen om haar mee te verwennen.

[..]

Jij moet echt een column gaan schrijven in een groot dagblad
pi_98334490
quote:
Misschien zijn er wel liefhebbers voor hoor, zo'n lekker verneukte PH-waarde enzo
De laatste die ik heb opgemeten na het orgasme was 7.14, wat nog acceptabel is bij hoge lactaatconcentraties. Maar als het je echt stoort kun je met wat magnesiumtabletten de verzuring tegengaan. Probleem opgelost
pi_98334570
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 14:43 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit beweerd, sterker nog, ik typte juist dat het wel veranderd, maar dat het niet naar een stinkende put gaat ruiken ;)
Nou moet ik je nogmaals citeren:

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Kennelijk was je in de veronderstelling dat als je je wast dat het dan weg is en dat het zaad dus geen effect heeft op je huishouding aldaar. Dat is een misvatting.

quote:
Wie beweerd dat ik nooit met een andere vrouw het bed heb gedeeld of een trio heb gehad?
Misvatting twee was dat een vrouw dat zelf beter weet dan een man, dat slaat natuurlijk nergens op. Net zo min als ik zelf beter weet wanneer ik lekker ruik dan degene die ervan kan genieten. Ik heb je al aangegeven wat je uitgevreten zou moeten hebben om even goed geinformeerd te zijn als ik, en dan ben je er dus niet met één triootje. Dus het zou kunnen, en ik sluit het ook niet uit, maar dat is een heel ander argument dat dan dat je het beter weet of net zo goed weet omdat je vrouw bent. Dat is niet de slager die zijn eigen vlees keurt, dat is de koe die zijn eigen vlees keurt.

quote:
Misschien moet jij eens niet denken dat jij de enige bent die seks ervaring heeft in dit topic.
Misschien moet jij niet doen alsof ik één van de vele beginnelingen hier ben die je van alles wijs kunt maken wat je kennelijk jezelf ook wijsgemaakt hebt. Ik ben hier niet aan het uitwijden over de smaak van zaad, de smaak van piemels en mannelijke lichaamsgeur. Ik doe namelijk niet of ik daar verstand van heb omdat ik het zelf produceer, dát slaat namelijk nergens op. Daar weet jij ongetwijfeld veel meer van.

quote:
En hij spuit ook regelmatig over mijn billen, borsten, in mijn mond, buik enz. ben daar niet vies van hoor.
De discussie begon dan ook met dat het respectloos zou zijn om buiten de kerk te zingen, terwijl er een goede reden is om buiten de kerk te zingen. Dat kun je suf vinden, gebrek aan passie of zo, dat vooruitplannen, maar met gebrek aan respect heeft het helemaal niets te maken.

quote:
Maar een vagina die neutraal ruikt en smaakt als verneukte PH-waarde slaat uiteraard nergens op, juist nare geurtjes is een teken van een verneukte PH-waarde , neutraal is gezond.
Daarom was ik me ook alleen met water , dat is gewoon het beste.
Beter dan met zaad in ieder geval, dat gooit de hele PH-huishouding overhoop, niet het zaad zelf, je kut reageert daarop. Dus nu weet je hoe je nog beter voor je geur en smaak kunt zorgen.

quote:
Maar ik heb ook nooit beweerd dat ik altijd neutraal of gewoon fris ruik, ik beweer alleen dat als mijn man in mij is gekomen en ik mezelf daarna goed heb gewassen ik geen stinkende kut heb, alleen misschien een iets anders geurende en smakende.
Ik kan uiteraard niet voor alle andere vrouwen spreken.
Het is in ieder geval anders. Misschien vindt je man het wel net zo lekker, of maakt het hem niet uit, maar het is niet misschien anders.

quote:
Is dat nou echt zo ongeloofwaardig voor je?
Ik geloof in ieder geval niet dat jouw kut niet op zaad reageert in tegenstelling tot al die andere en dat die dus weer helemaal de oude is na wassen met water. Ik geloof wel dat jij hem niet vindt stinken en ook wel dat je man het niet zo ervaart.
pi_98334928
Trouwens no offence snakelady maar denk jij echt dat jouw man het je uitdrukkelijk zou zeggen als je vagina stinkt?

Het is goed mogelijk dat jullie inderdaad heel goed communiceren maar zoiets zou ik als man niet expliciet zeggen, tenzij het echt in die mate is dat er niet mee om te gaan valt.

Je kunt stinken of niet stinken als A of B zien, maar er is ook iets daar tussenin.
Ik heb geen sekservaring dus ik hang niet de sexgoeroe uit, maar ik praat er vaak over met andere twintigers.

Er zijn zaken die mannen onderling bespreken en niet met hun partners, hoe goed de relatie ook zit.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 15:22:41 #301
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_98335041
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 15:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nou moet ik je nogmaals citeren:
als reactie op.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
quote:
Kennelijk was je in de veronderstelling dat als je je wast dat het dan weg is en dat het zaad dus geen effect heeft op je huishouding aldaar. Dat is een misvatting.

[..]
Ik beweer gewoon dat als je je wast dat je kut niet hoeft te gaan stinken, die van mij tenminste niet.

quote:
Misvatting twee was dat een vrouw dat zelf beter weet dan een man, dat slaat natuurlijk nergens op. Net zo min als ik zelf beter weet wanneer ik lekker ruik dan degene die ervan kan genieten. Ik heb je al aangegeven wat je uitgevreten zou moeten hebben om even goed geinformeerd te zijn als ik, en dan ben je er dus niet met één triootje. Dus het zou kunnen, en ik sluit het ook niet uit, maar dat is een heel ander argument dat dan dat je het beter weet of net zo goed weet omdat je vrouw bent. Dat is niet de slager die zijn eigen vlees keurt, dat is de koe die zijn eigen vlees keurt.

[..]
Ik weet alleen dat ik er niet van ga stinken, dan kan je het heel leuk en grappig gaan vertellen over hoe jij denkt dat dat wel moet, maar sorry, het is niet zo, ook niet zo volgends de man die het toch regelmatig meemaakt.

quote:
Misschien moet jij niet doen alsof ik één van de vele beginnelingen hier ben die je van alles wijs kunt maken wat je kennelijk jezelf ook wijsgemaakt hebt. Ik ben hier niet aan het uitwijden over de smaak van zaad, de smaak van piemels en mannelijke lichaamsgeur. Ik doe namelijk niet of ik daar verstand van heb omdat ik het zelf produceer, dát slaat namelijk nergens op. Daar weet jij ongetwijfeld veel meer van.
Nee, want dat is voor iedere man verschillend, ik heb een ex gehad die heel snel sterk rook, heb ook het bed gedeeld met mannen waarbij je zelden tot nooit nare luchtjes rook.
Hoe dat bij jou zit weet ik dus niet, heb nooit met mijn neus en tong boven jouw geslachtsdelen gehangen.

[..]
quote:
De discussie begon dan ook met dat het respectloos zou zijn om buiten de kerk te zingen, terwijl er een goede reden is om buiten de kerk te zingen. Dat kun je suf vinden, gebrek aan passie of zo, dat vooruitplannen, maar met gebrek aan respect heeft het helemaal niets te maken.

[..]
Dat heb ik dus ook nergens beweed dus waarom je dit opbrengt naar mij toe geen idee, ik vind het zelf wel lekker.

quote:
Beter dan met zaad in ieder geval, dat gooit de hele PH-huishouding overhoop, niet het zaad zelf, je kut reageert daarop. Dus nu weet je hoe je nog beter voor je geur en smaak kunt zorgen.

[..]
Mijn geur en smaak is prima zoals die is, hoeft niks aan veranderd te worden.

quote:
Het is in ieder geval anders. Misschien vindt je man het wel net zo lekker, of maakt het hem niet uit, maar het is niet misschien anders.

[..]
Nou ok, dan geef ik je hier in gelijk, het zal anders zijn, alleen het stinkt niet en het ruikt ook niet vies.

quote:
Ik geloof in ieder geval niet dat jouw kut niet op zaad reageert in tegenstelling tot al die andere en dat die dus weer helemaal de oude is na wassen met water. Ik geloof wel dat jij hem niet vindt stinken en ook wel dat je man het niet zo ervaart.
Dat heb ik ook nooit beweerd dat het niet reageert, ik beweer alleen dat het niet per definitie bij iedereen hoeft te gaan stinken.

Jeetje zeg, zit ik hier nu echt een lange discussie te houden over mijn kut en of die wel of niet gaat stinken nadat er sperma in is gekomen? :')

quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 15:19 schreef Topgozer1 het volgende:
Trouwens no offence snakelady maar denk jij echt dat jouw man het je uitdrukkelijk zou zeggen als je vagina stinkt?

Na 13 jaar samen zijn, ja... :D
Misschien niet zo grof maar hij geeft wel aan na bv een avondje stappen, als ik een beetje ziek ben of wat dan ook, dat ik het even extra goed moet wassen daar beneden ;)
en zeker als ik het hem direct vraag zou hij daar eerlijk aantwoord op geven.

Het is ook een non onderwerp natuurlijk, boeiend of het wel of niet eens wat minder lekker ruikt, maar de stelligheid van Weltschmerz irriteert me gewoon mateloos aangezien dat voor iedere vrouw anders is en hij zaken er bij haalt die ik nooit heb beweerd!

Ik neem voor het gemak even aan dat een 2de topic over dit onderwerp niet nodig is. ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door snakelady op 18-06-2011 15:29:20 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')