En sowieso leren pijpen met dit weer?quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:51 schreef Aardbijna het volgende:
Ik hoef niks meer te leren hoor, vriend
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:18 schreef Aardbijna het volgende:
Mag ik eraan toevoegen dat klaarkomen over iemands gezicht/lichaam een beetje respectloos is? Doe maar gewoon niet, guys.
Geen oude koeien uit de sloot halen hequote:Op donderdag 16 juni 2011 21:53 schreef Panzermaus het volgende:
, dat is juist een van de leukere dingen eraan. Maar nee, dat is te respectloos voor jou. In een respectvolle relatie moet dit gewoon kunnen, veel meisjes vinden het ook geil om af en toe als sletje behandeld te worden. En nee, dat hoeven echt geen meisjes met Kim Holland aspiraties te zijn.
Ik vind het fucking geil om het... ondeugende (wat is dit voor Carry Slee woordquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Geen oude koeien uit de sloot halen heHeb het toch maar eens uitgeprobeerd in de tussentijd en ik vind het echt heerlijk. Vooral om het lekker uit te smeren over m'n lichaam. Hoef ik meteen geen bodylotion meer op!
Nee, gekheidNiet dat ik me hoef te bewijzen of zo, maar ik ben niet zo braaf als jij doet voorkomen hoor
37 en mijn vriendin is 14.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:05 schreef Aardbijna het volgende:
Panzemaus; even voor mijn eigen beeld maar hoe oud ben jij en hoe oud je vriendin?Als je me toestaat dit te vragen, uiteraard.
Dit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:41 schreef heiden6 het volgende:
Ik lees nu pas de rest van het topic.
Royal sadness, TS.
Mwah, ff nog wat, dat ga je wel krijgen als je hier zo aanvallend je mening neer zet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:50 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Hey, ga jij nu ook lelijk doen?
There is a major difference between een beetje met elkaar dollen en elkaar zo "aanvallen" en elkaar echt serieus op de persoon aanvallen
Gek wijfquote:Op woensdag 15 juni 2011 03:46 schreef Tha_Queen het volgende:
Natuurlijk vinden wij pijpen leuk
Controle, 1 keer goed bijten en meneer is tot tranen toe geroerd.
1 vingertje laten afdwalen en meneer doet ineens wat je wil..
mannen denken met hun pik, niet met hun hersens, zo moet je ze ook behandelen
en zo hoort het! deze man vertelt geen kletspraatquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:09 schreef Panzermaus het volgende:
Likken of blowjob hoeft bij ons niets tegenover te staan, doen het wanneer we er zin in hebben. Vind het erg leuk om haar te likken, smaak heeft ook iets lekkers. Zij pijpt ook graag en slikt braaf alles door.
En zo hoort het.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 03:46 schreef Tha_Queen het volgende:
Natuurlijk vinden wij pijpen leuk
Controle, 1 keer goed bijten en meneer is tot tranen toe geroerd.
1 vingertje laten afdwalen en meneer doet ineens wat je wil..
mannen denken met hun pik, niet met hun hersens, zo moet je ze ook behandelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat versta je onder een "mooie" piemel?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:16 schreef Onnozelaar het volgende:
Ik hou er van. Maar mijn vriendje heeft ook een hele mooie piemel, daar kan ik niet vanaf blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |