Ga jij dan maar even met je hand spelenquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Moet je niet eens in je bedje nog even op een banaan oefenen?
Je zou toch gaan pitten?
Diep vooralquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:34 schreef Galene het volgende:
Deze mag van mij best op een blauw tegeltje:
Sex is het mooist, het lekkerst, het diepst en het meest extatisch en vrij als je van elkaar houdt.
Trusten, liefje(s)
Shut up, jij weet daar nog niks van volgens mij.quote:
Aardbijna; Lief doen, goed?quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:40 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Shut up, jij weet daar nog niks van volgens mij.
Ik zie het al lang niet meer zo filosofisch en hoogstaand als vroeger. Het beeld van " het is fascinerend en iets wat je moet delen met die ene persoon" heeft me in de shit gebracht.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:40 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Shut up, jij weet daar nog niks van volgens mij.
Maagdjequote:Op woensdag 15 juni 2011 01:45 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Ik zie het al lang niet meer zo filosofisch en hoogstaand als vroeger. Het beeld van " het is fascinerend en iets wat je moet delen met die ene persoon" heeft me in de shit gebracht.
Ik zie het anders, en als jij daar niet tegen kunt kun je idd maar beter een banaan gaan pijpen, mijn liefste aardbijna
Met die instelling zul jij altijd slechte seks blijven hebben. Dan kun je er maar beter geen hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:52 schreef Aardbijna het volgende:
Haha, alsof je mij überhaupt toestemming mocht gevenOok al kreeg ik er een miljoen voor. Ik hou het op mijn scharrel.
Slaap lekker, liefje
Ja, want van jou moet ik het hebben zekerquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:54 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Met die instelling zul jij altijd slechte seks blijven hebben. Dan kun je er maar beter geen hebben.
Maar ik ga je laten slapen.
Sweet dreams sugar
Met mij in je bed zou er van nachtrust niet veel in huis komen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:07 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Geen goeie sex als je het tenminste niet één keer met Topgozer gedaan hebt!
Thanks dat je me wat nachtrust gunt![]()
Jullie 2 worden echte liefde, ik zie het alquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:20 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Met mij in je bed zou er van nachtrust niet veel in huis komen.
Maar aangezien jouw abonnement op mijn penis niet meer geldig is laat ik je met rust.
Jammer voor je, ik heb een mooi exemplaar.
Smeer maar wat aardbeiengelei op je dildo en denk aan mij
Neuk je wel lekker genoeg dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:24 schreef Aardbijna het volgende:
Ik zeg maar zo; als je een beetje goed kunt pijpen wíl een kerel niet eens anders dan in je mond. Zo.
Ze neukt alleen in missionarishouding in een donkere kamer heb ik eerder in dit topic vernomenquote:
Een vrouw naar mijn hartquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:25 schreef Mylene het volgende:
Gewoon smeken om het zaad van mijn vent, dat is pas geil.
Geen geneuzel over hoe het smaakt enzo, mijn god zeg.
Laat het niet aan je hart en aan je aardbeiengelei-dildo komen schat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:00 schreef Aardbijna het volgende:
Topgozer; met je grote bek
En die speculaties over mij zijn ook nergens op gebaseerd want zo heel veel info heb ik nooit gegeven
Sorry, poepiequote:Op woensdag 15 juni 2011 15:23 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Laat het niet aan je hart en aan je aardbeiengelei-dildo komen schat.
Ik heb alleen maar een grote mond omdat ik eigenlijk van je houd.
Wist je toch he
Uitgaan of pijpen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:27 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Sorry, poepieIk ook van jou
vanavond dan maar proberen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |