Bitch fight!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:50 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Beetje flauw om gelijk te zeggen dat iemand die wild en avontuurlijk in bed is, geen klasse heeft toch.
Kan ik ook zeggen dat jij er als een dood lijk bij ligt in bed alleen omdat je wat.... 'gereserveerder' bent.
Shut up.. Voel je eens niet zo aangesproken, hey. Ik mag toch wel een beetje ruziemaken met Panzemaus?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:50 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Beetje flauw om gelijk te zeggen dat iemand die wild en avontuurlijk in bed is, geen klasse heeft toch.
Kan ik ook zeggen dat jij er als een dood lijk bij ligt in bed alleen omdat je wat.... 'gereserveerder' bent.
Aangesproken? Je klinkt als een saai wijf in bed, ik zeg wat van jouw opinie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:51 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Shut up.. Voel je eens niet zo aangesproken, hey. Ik mag toch wel een beetje ruziemaken met Panzermaus?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:45 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Owww dat dacht jijYou underestimate me. Niet dat het me ene moer interesseert wat jij denkt; de anabolen praten momenteel denk ik.
FYI; over een klein beetje klasse valt ook wat te zeggen. Dat gaat voor jouw Kim-Hollandvriendin niet zo op geloof ik. Maar verder is ze vast best lief.

Dit. Sommige meisjes zijn zo leuk met seks.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:33 schreef Onnozelaar het volgende:
Ik vind juist dat seks totale vrijheid is. Alles mag en en dat je het samen doet maakt het alleen nog maar mooier.
Seks is leuk. Waarom er dan zo gereserveerd mee omgaan? Ik vind dat zo zonde.
Waarom doe je zo kinderachtig terwijl ik alleen nog maar beschaafd wat zeg over jouw opmerking?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:53 schreef Aardbijna het volgende:
Ik ga me niet eens verdedigen
Wie hoort er nog meer een lama kotsen?
Sja als maagd heb ik niet veel nodig, en je moet ergens beginnenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Deze Aardbijna kun je alleen missionaris neuken, in het donker, met condoom, en het na afloop dichtknopen, in een zakdoekje wikkelen en weggooien. Daarna handen wassen en naknuffelen. Een beetje spanken en haren trekken is uit den boze. Kijk uit waar je aan begint.
Oh god en je bent hier pas vanaf vandaag zie ik.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:56 schreef Aardbijna het volgende:
Ok, Panzemaus. Het spijt me, goed?Als ze is zoals je zegt, is ze vast heel tof.
Aangezien mensen zich echt aangevallen gaan voelen, ga ik maar zeggen dat ik alleen maar loop te provoceren terwijl ik iedereen eigenlijk best lief vind hoor![]()
Dus nu weer een beetje lief doen..
Die van mij was ook maagd en doet nu alles.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:54 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Sja als maagd heb ik niet veel nodig, en je moet ergens beginnen
Ik ben soms lief.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:56 schreef Aardbijna het volgende:
Ok, Panzemaus. Het spijt me, goed?Als ze is zoals je zegt, is ze vast heel tof.
Aangezien mensen zich echt aangevallen gaan voelen, ga ik maar zeggen dat ik alleen maar loop te provoceren terwijl ik iedereen eigenlijk best lief vind hoor![]()
Dus nu weer een beetje lief doen..
Oh, dan ben ik dus een echte vent, want ik ken de smaak wel. Maar die ene keer proefde je smaak ook echt nog vrij sterk in haar mond... Heeft verder niks met egoïsme te maken hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:44 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Egoïst. Dan wens ik het je bij deze toe dat je nooit meer gepijpt wordtJe bent pas een echte vent als je de smaak van je eigen zaad kent!
Veel groenten eten, niet roken, veel sporten en kiwi en ananas eten and you'll be finequote:Op woensdag 15 juni 2011 01:06 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik dus een echte vent, want ik ken de smaak wel. Maar die ene keer proefde je smaak ook echt nog vrij sterk in haar mond... Heeft verder niks met egoïsme te maken hoor.
En veel eiwitten natuurlijk. Minstens 200 gram per dag.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:10 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Veel groenten eten, niet roken, veel sporten en kiwi en ananas eten and you'll be fineZelfs als het nog eens gebeurt.
Streng dieet krijgen de mannen bij jou opgelegdquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:15 schreef Aardbijna het volgende:
En niet teveel vis; dan krijg je een vissmaak.. En geen koolsoorten (spruitjes o.a.), niet te vet eten, geen broccoli, niet teveel alcohol, hoppa.
Ik ga denk ik maar eens naar bed. Alleen.
Alleen maar aardbeien denk ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Streng dieet krijgen de mannen bij jou opgelegd
Valt wel mee hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Streng dieet krijgen de mannen bij jou opgelegd
Zet dit op een blauw tegeltjequote:Op woensdag 15 juni 2011 01:19 schreef Galene het volgende:
@vinden vrouwen pijpen leuk
Ik ben vrouw. Ik vind mijn man ontzettend leuk DUS vind ik hem pijpen ontzettend leuk.
Mijn man vind ik geweldig DUS vind ik hem pijpen geweldig.
Ik ben stapeldop op mijn man EN DUS op zijn prachtige, geweldige, zalige, heerlijke, koninklijke penis. Hem pijpen is een verrukkelijke liefdevolle bezigheid. Ik HOU van zijn penis, omdat ik van mijn man HOU.
Hierin is NIETS smerig
liefje ik wil niet dat je nog 's avonds op de fokforum van nederland gaatquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:19 schreef Galene het volgende:
@vinden vrouwen pijpen leuk
Ik ben vrouw. Ik vind mijn man ontzettend leuk DUS vind ik hem pijpen ontzettend leuk.
Mijn man vind ik geweldig DUS vind ik hem pijpen geweldig.
Ik ben stapeldop op mijn man EN DUS op zijn prachtige, geweldige, zalige, heerlijke, koninklijke penis. Hem pijpen is een verrukkelijke liefdevolle bezigheid. Ik HOU van zijn penis, omdat ik van mijn man HOU.
Hierin is NIETS smerig
+1quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
liefje ik wil niet dat je nog 's avonds op de fokforum van nederland gaat
Moet je niet eens in je bedje nog even op een banaan oefenen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |