Misschien je tijd niet aan een aandachtshoer besteden op internet maar gewoon out there gaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:10 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Dat sarcastische ondertoontje pompen ze er aan haar unief blijkbaar goed in.
Maar het is zoals je zegt. Steeds valse beloftes maken over pijpen en als het er op aan komt gebeurt er niks. Smells like a drama queen
Ik vraag me af of ze wel een piercing heeft, of het wel een vrouw is en of ze uberhaupt wel graag pijpt.
Voor dit een blog wordt ga ik hier wat afstand van nemen.
Laten we het hebben over beftechnieken.
Welke vrouwen zijn fan van de pythontechniek (korte tongslagen hoge frequentie) en welke houden van de lange halen? Daar kan ik ten minste nog wat van opsteken
Het enige dat uitpuilt is mijn lul als ik geil ben.quote:Op donderdag 16 juni 2011 07:52 schreef tja77 het volgende:
Om vervolgens weer met onverrichte zaken thuis te komen?
Of ga je het dit keer anders aanpakken?
Veel vrouwen vinden het een afknapper als ze zien dat de zakken van een vent uitpuilen van de condooms.
Inderdaad, stop er maar mee.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:33 schreef Aardbijna het volgende:
Ik ben een beetje klaar met reageren, serieus. Het begon leuk, het was lachen, maar shit gaat nu te furrrr....
Worden?quote:
quote:
Wat een treurige bedoening!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:29 schreef Topgozer1 het volgende:
Mijn idee..
De mannen beffen vooral om haar tevreden te stellen en de vrouwen pijpen vooral voor hem.
We hebben het er wel eens over op café, vrienden onder elkaar.
Eentje vroeg het laatst aan zijn vriendin en die zei van " het ene plezier is het andere waard he "
Mijn vrienden beffen met voorbedachte rade om daarna gepijpt te worden, maar ik ken niemand die het echt leuk vindt.
En voor de vrouwen hier die pijpen, moet klaarkomen in je mond kunnen of vind je dat smerig?
Slikken of spuwen?
Welkom bij FOK!.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:25 schreef Aardbijna het volgende:
Fascinerend hoe bepaalde mensen een ander via een forum op hun persoon aan kunnen vallen...
Als je me nu nog een goeie reden kunt geven waarom, zal ik overwegen om je serieus te nemenquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:41 schreef heiden6 het volgende:
Ik lees nu pas de rest van het topic.
Royal sadness, TS.
Of serieus niet genomen wil worden?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:30 schreef tja77 het volgende:
Ik denk dat heiden6 niet serieus genomen wilt worden....
Misschien is het ook gewoon een misvatting dat iedereen in staat is tot een goed seksleven. Vroeger had je ook mensen die een goed seksleven hadden, ondanks alle onderdrukking en gebrek aan informatie over de mogelijkheden. Je hebt het vuur en de fantasie of je hebt het niet.quote:
filosofischquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien is het ook gewoon een misvatting dat iedereen in staat is tot een goed seksleven. Vroeger had je ook mensen die een goed seksleven hadden, ondanks alle onderdrukking en gebrek aan informatie over de mogelijkheden. Je hebt het vuur en de fantasie of je hebt het niet.
De passielozen van toen gingen toen in het donker onder de dekens op elkaar liggen en dan even flink heen en weer, en klaar. Na 50 jaar seksuele vrijheid en een overload aan informatie denken de passielozen van nu dat het ook voor hen leuk moet zijn en gaan ze plichtmatig aan de ander likken omdat ze begrepen hebben dat het zo hoort en ze er dan zelf een orale beurt voor terugkrijgen, en dat voelt lekker. Joepie.
Doe dat maar bij je nieuwe vriendinnetje.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:22 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Als je me nu nog een goeie reden kunt geven waarom, zal ik overwegen om je serieus te nemen
Hey, ga jij nu ook lelijk doen?quote:
Ga jij nu maar leren pijpen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:50 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Hey, ga jij nu ook lelijk doen?
There is a major difference between een beetje met elkaar dollen en elkaar zo "aanvallen" en elkaar echt serieus op de persoon aanvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |