Haha, you wish. Jij hebt nog niet eens een foto gezienquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:49 schreef Topgozer1 het volgende:
Vrouwen genoeg die me willen pijpen. Ik denk nog steeds dat jij niet bent wie je zegt. Je typt veel te weinig fouten voor een vrouw.
Gewaagde uitspraak voor een maagd van mid 20.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:49 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Vrouwen genoeg die me willen pijpen.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:49 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Your loss
Vrouwen genoeg die me willen pijpen. Ik denk nog steeds dat jij niet bent wie je zegt dat je bent. Je typt veel te weinig fouten voor een vrouw.
* even kijken *quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:10 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
![]()
en aardbijna, ik denk ook dat jij een mannetje bent
aha, dus je geeft toe!quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:11 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
* even kijken *
Nee, nog steeds niet
Het erge is dat je dit nog meent ookquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:33 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Ach mopje, wees niet zo onzeker. Ik weet zeker dat je mooi bent. Mannen als ik voelen dat
" Het is het innerlijke dat telt " is gewoon iets dat alle lelijke mensen zeggen.
Je hoeft je niet te schamen. En als je wilt zal ik een foto van mijn penis posten. Aangezien de meeste fokkers daar niet tegen kunnen zal ik hem naar je privé adres sturen. Natuurlijk alleen als jij dat goed vindt. Ik ben best galant
meeste vrouwen raken in de war van een zo'n antwoord, jij niet.... dus je bent een mannetjequote:Op woensdag 15 juni 2011 17:17 schreef Aardbijna het volgende:
Ehm.. Jij bent duidelijk traag van begrip. Jij denkt ook dat ik een "mannetje" ben en ik zeg dat dat na even kijken nog steeds niet zo is. Heb je begrijpend lezen gehad op school? Denk het niet.
Zo slim is het niet om op Topgozer te blijven ingaan...quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:19 schreef Aardbijna het volgende:
Of een slimme HBO-studente. Ik denk dat ik voor die optie kies.
Oh, ik dacht tb...quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:26 schreef Aardbijna het volgende:
Ok. Ik zal eerlijk zijn. Ik heb gelogen. Aardbijna is mijn alter-ego. Maar eigenlijk ben ik gewoon Kim Holland. Aangenaam.
Ik ben juist heel lief hoor! Dat je dát nou nog niet door hebt. Ik en een bitsige ondertoon in mijn berichten? Hoe kom je erbijquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:24 schreef Topgozer1 het volgende:
Ondanks de bitsige ondertoon in al haar berichten blijft aardbijna wel steeds terugkomen in deze thread. Zelfs 's nachts. Misschien houd ze toch meer van me dan ze wilt toegeven.
Ofwel is ze wanhopig op zoek naar een man, wie zal het zeggen...
Ik ga me nu tot de studie richten. Mocht er iemand nog interesse hebben in mij pijpen, stuur gerust een PM.
Kind of true, maar je moet wat doen tijdens een avond bankhangen naast socializen via sociale mediaquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:27 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Aannemelijker is dat Aardbijna heel erg van pijpen houdt en het onderwerp haar dus aanspreekt.
Ignorequote:Op woensdag 15 juni 2011 23:30 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Of een tikkie aandacht nodig heeft.
edit laat maar zittenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:37 schreef Aardbijna het volgende:
IgnoreDat zal dan wel voor jou gelden, aangezien je het nodig vindt om dit soort constructieve posts te plaatsen.
Dat sarcastische ondertoontje pompen ze er aan haar unief blijkbaar goed in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |