Ik vind je echt een walgelijk ventje.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:30 schreef CarltonBanks het volgende:
die van mij wel
slikken vindt de mijne ook prima, maar daarna doe ik nooit tongzoenen
Want?quote:
geeft niets, jij komt ook niet voor in mijn wishlist om ooit mee te batsenquote:
Ik vind het vooral een gevoel van macht als man om gepijpt te worden.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:40 schreef MisterSqueaky het volgende:
Er zijn er zat die het werkelijk leuk vinden ja. Naar ik begrepen heb geeft het ook een gevoel van macht, een gevoel van controle aangezien zij alles in de hand (nouja.. mond) heeft. En een fijn gevoel omdat ze weten dat ze je echt plezieren.
According to a few ladies
Dat heb ik dus één keer per ongeluk gedaan zonder er bij na te denken. Tongzoenen nadat ze geslikt had... niet voor herhaling vatbaar, kan ik je zeggen.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:30 schreef CarltonBanks het volgende:
die van mij wel
slikken vindt de mijne ook prima, maar daarna doe ik nooit tongzoenen
Pff. Suf hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:19 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Dat heb ik dus één keer per ongeluk gedaan zonder er bij na te denken. Tongzoenen nadat ze geslikt had... niet voor herhaling vatbaar, kan ik je zeggen.
Kerels als jij zou ik één fantastische pijpbeurt geven. Niet meer en niet minder.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:35 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
geeft niets, jij komt ook niet voor in mijn wishlist om ooit mee te batsen
Eensch. Als een jongen weinig reactie zou geven zou ik toch het gevoel hebben dat het niet lekker is o.i.d. Maar gelukkig nog niet zo'n reactie ontvangen, jeej.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:30 schreef Seven. het volgende:
Pijpen is leuk om te doen als je er goed in bent. En je kunt er stiekem best veel trucjes mee uithalen eigenlijk. Evengoed, om nu te zeggen dat het zó leuk is dat ik een banaan zou pijpen, gewoon omdat het fun is... nee. Het is leuk omdat er reactie op komt en hoe meer reactie, hoe leuker.
Uhm, niet per se, maar dat kan nog wel, denk ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:34 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Gelukkig geef je het toe. Doe je wel gewoon een kus erna?
Zulke mietjes schrijf ik altijd meteen af.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:19 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Dat heb ik dus één keer per ongeluk gedaan zonder er bij na te denken. Tongzoenen nadat ze geslikt had... niet voor herhaling vatbaar, kan ik je zeggen.
Ik heb dat ook altijd, dan wil ik de huidige vriendin beffen maar wil zei juist nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:25 schreef erodome het volgende:
Ik vind pijpen leuk om te doen, de reactie is altijd zeer opwindend.
Hij vindt beffen erg leuk om te doen, vraagt er zelfs vaker om dan ik het wil
Er hoeft nooit wat voor terug gegeven te worden, we kennen een voort wat hoort wat in de seks, alleen maar waar we zelf zin in hebben en lol aan beleven.
Nou ja, soms in een dom/sub setting word ik wel verplicht gebeft terwijl ik dan niets liever zou doen dan neuken
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kerels als jij zou ik één fantastische pijpbeurt geven. Niet meer en niet minder.
Isis20 !!quote:
Da's tenminste een echte manquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:28 schreef SpermaDonor het volgende:
Ben ik nou de enige kerel hier die het geil vind dat als ie zijn vriendin in haar bekkie heeft gespoten nog effe lekker na te zoenen?
Geil vind ik het niet, maar niet meer dan normaal dat als zij je pijpt, dat je d'r dan niet als een of ander agedankt sletje wegstuurt, maar gewoon lekker zoent.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:28 schreef SpermaDonor het volgende:
Ben ik nou de enige kerel hier die het geil vind dat als ie zijn vriendin in haar bekkie heeft gespoten nog effe lekker na te zoenen?
quote:
Je moet het ook niet zeggen dat ze niet lekker kan pijpen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:37 schreef Tanin het volgende:
[..]
Geil vind ik het niet, maar niet meer dan normaal dat als zij je pijpt, dat je d'r dan niet als een of ander agedankt sletje wegstuurt, maar gewoon lekker zoent.
Wat koehandelsex betreft, ik zeg ook altijd tegen m'n vriendin, je moet doen wat jij lekker vindt voor mij is het toch wel lekker. Liever een goede hand-job met passie dan een matige blow-job omdat "het moet"
Nu wordt ze boos als ze het niet mag doen
Als ze een ander gepijpt heeft (tijdens onze relatie) hoef ik d'r nooit meer te zoenen hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:39 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Het is mijn eigen zaad, waarom niet, en meestal heeft ze het al voor 99% doorgeslikt dus dat kleine beetje maakt me niet uit hoor.
Zolang het zaad maar van me eigen is en niet van een ander
Geen zorgen, tis niet dat ze het niet goed doet, eerder iets te goedquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:40 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Je moet het ook niet zeggen dat ze niet lekker kan pijpen.
Gewoon zeggen dat je een simpele handjob zo nu en dan ook op prijs stelt ?
Klaag dan nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:54 schreef Tanin het volgende:
[..]
Als ze een ander gepijpt heeft (tijdens onze relatie) hoef ik d'r nooit meer te zoenen hoor
[..]
Geen zorgen, tis niet dat ze het niet goed doet, eerder iets te goed
Haha dat is ook het leuke. Pesten en het zover opgeilen van een ander dat ze bijna ontploffen erdoor xD. En als het er dan eindelijk van komt slaken ze een zucht van verluchtingquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:25 schreef erodome het volgende:
Ik vind pijpen leuk om te doen, de reactie is altijd zeer opwindend.
Hij vindt beffen erg leuk om te doen, vraagt er zelfs vaker om dan ik het wil
Er hoeft nooit wat voor terug gegeven te worden, we kennen een voort wat hoort wat in de seks, alleen maar waar we zelf zin in hebben en lol aan beleven.
Nou ja, soms in een dom/sub setting word ik wel verplicht gebeft terwijl ik dan niets liever zou doen dan neuken
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kerels als jij zou ik één fantastische pijpbeurt geven. Niet meer en niet minder.
M'n laatste vriendin wilde alleen als onderdeel van het voorspel pijpen, nadat er geneukt was niet meer, dat vond ze vies. Bij haar maakte ik er een gewoonte van om elke ochtend, avond en na 't plassen m'n piemel te wassen. Soms deed ik dat natuurlijk met voorbedachten rade, maar omdat ik het ook deed wanneer ik wist dat er daarna geen seks zou volgen wist zij dat ik 't niet deed om gepijpt te worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:34 schreef Topgozer1 het volgende:
Wassen alle mannen hun lul voor ze gepijpt worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |