abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98140545
Mijn idee..

De mannen beffen vooral om haar tevreden te stellen en de vrouwen pijpen vooral voor hem.
We hebben het er wel eens over op café, vrienden onder elkaar.

Eentje vroeg het laatst aan zijn vriendin en die zei van " het ene plezier is het andere waard he "

Mijn vrienden beffen met voorbedachte rade om daarna gepijpt te worden, maar ik ken niemand die het echt leuk vindt.

En voor de vrouwen hier die pijpen, moet klaarkomen in je mond kunnen of vind je dat smerig?
Slikken of spuwen?
pi_98140602
die van mij wel *O*

slikken vindt de mijne ook prima, maar daarna doe ik nooit tongzoenen :')

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2011 23:31:22 ]
pi_98140630
Ja.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_98140637
Alleen de goede exemplaren.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 13 juni 2011 @ 23:33:10 #5
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_98140731
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 23:30 schreef CarltonBanks het volgende:
die van mij wel *O*

Ik vind je echt een walgelijk ventje.
geen.
pi_98140776
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 23:33 schreef Isis20 het volgende:

[..]

Want?
Wat hij stelt is toch volkomen logisch en terecht?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_98140856
quote:

[..]

geeft niets, jij komt ook niet voor in mijn wishlist om ooit mee te batsen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2011 23:35:54 ]
pi_98140953
Wat is er mis met lekker beffen?

En natuurlijk is het lekker als zij mij pijpt, maar volgens mij doen we het geen van twee als een verplichting richting de ander
pi_98141131
Er zijn er zat die het werkelijk leuk vinden ja. Naar ik begrepen heb geeft het ook een gevoel van macht, een gevoel van controle aangezien zij alles in de hand (nouja.. mond) heeft. En een fijn gevoel omdat ze weten dat ze je echt plezieren.

According to a few ladies ;)
pi_98141429
quote:
3s.gif Op maandag 13 juni 2011 23:40 schreef MisterSqueaky het volgende:
Er zijn er zat die het werkelijk leuk vinden ja. Naar ik begrepen heb geeft het ook een gevoel van macht, een gevoel van controle aangezien zij alles in de hand (nouja.. mond) heeft. En een fijn gevoel omdat ze weten dat ze je echt plezieren.

According to a few ladies ;)
Ik vind het vooral een gevoel van macht als man om gepijpt te worden.
Omdat ze eigenlijk voor je knielt en haar best doet om jou een orgasme te geven
pi_98141924
Als we het alleen voor het eigen plezier doen waarom is 69 dan zon verdomd geil standje?
Of is dat gewoon een kwestie van gemak dan :p

Ze pijpen me ook wel zonder dat ik hoef te beffen hoor
pi_98142169
Zeker wel.

Ik vind het erg opwindend om te doen. :) En slikken ook.

Ennnn verwacht niet perse dat hij dan bij mij wat uitvoert hoor.

[ Bericht 53% gewijzigd door LuxorBeetroots op 14-06-2011 00:10:49 ]
pi_98142373
Likken of blowjob hoeft bij ons niets tegenover te staan, doen het wanneer we er zin in hebben. Vind het erg leuk om haar te likken, smaak heeft ook iets lekkers. Zij pijpt ook graag en slikt braaf alles door.
En zo hoort het.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 01:04:07 #14
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_98143753
Ik heb begrepen van enkele dames dat ze het leuk vinden hun partner te plezieren, pijpen is gewoon de means to an end.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_98144072
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 23:30 schreef CarltonBanks het volgende:
die van mij wel *O*

Dat heb ik dus één keer per ongeluk gedaan zonder er bij na te denken. Tongzoenen nadat ze geslikt had... niet voor herhaling vatbaar, kan ik je zeggen.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 01:22:02 #16
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_98144125
Ik heb idd wel eens een meisje gehad die gewoon echt gek was op pijpen en liever dat de hele dag deed dan sex..
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
pi_98144126
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 01:19 schreef BlueChicagoMoon het volgende:

[..]

Dat heb ik dus één keer per ongeluk gedaan zonder er bij na te denken. Tongzoenen nadat ze geslikt had... niet voor herhaling vatbaar, kan ik je zeggen.
Pff. Suf hoor.
pi_98144187
Nou mijn vriend vindt het oprecht leuk om te beffen zonder daar wat voor terug te verwachten.
Andersom is het ook zo. Je vindt het toch leuk om te zien hoe de ander geniet?

Ik vind het heerlijk om te pijpen, omdat je bij elke variatie een andere reactie krijgt en dat is gewoon leuk en speels om te doen. Daarbij hou ik van mannenvlees. :9
  dinsdag 14 juni 2011 @ 01:28:10 #19
277627 Seven.
We are Borg.
pi_98144241
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 23:35 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

geeft niets, jij komt ook niet voor in mijn wishlist om ooit mee te batsen :')
Kerels als jij zou ik één fantastische pijpbeurt geven. Niet meer en niet minder.
Resistance is futile.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 01:30:35 #20
277627 Seven.
We are Borg.
pi_98144293
Pijpen is leuk om te doen als je er goed in bent. En je kunt er stiekem best veel trucjes mee uithalen eigenlijk. Evengoed, om nu te zeggen dat het zó leuk is dat ik een banaan zou pijpen, gewoon omdat het fun is... nee. Het is leuk omdat er reactie op komt en hoe meer reactie, hoe leuker.
Resistance is futile.
pi_98144356
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 01:22 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Pff. Suf hoor.
Geef ik toe, ja.
pi_98144370
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 01:30 schreef Seven. het volgende:
Pijpen is leuk om te doen als je er goed in bent. En je kunt er stiekem best veel trucjes mee uithalen eigenlijk. Evengoed, om nu te zeggen dat het zó leuk is dat ik een banaan zou pijpen, gewoon omdat het fun is... nee. Het is leuk omdat er reactie op komt en hoe meer reactie, hoe leuker.
Eensch. Als een jongen weinig reactie zou geven zou ik toch het gevoel hebben dat het niet lekker is o.i.d. Maar gelukkig nog niet zo'n reactie ontvangen, jeej.
pi_98144380
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 01:33 schreef BlueChicagoMoon het volgende:

[..]

Geef ik toe, ja.
Gelukkig geef je het toe. Doe je wel gewoon een kus erna?
pi_98144526
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 01:34 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Gelukkig geef je het toe. Doe je wel gewoon een kus erna?
Uhm, niet per se, maar dat kan nog wel, denk ik.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 10:11:01 #25
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_98148397
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 01:19 schreef BlueChicagoMoon het volgende:

[..]

Zulke mietjes schrijf ik altijd meteen af. :D
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_98148658
ik vind beffen ook leuk hoor, doe ik echt niet alleen mar met voorbedachte raden
pi_98148741
Waarom zou je beffen met het doel dat je iets terug krijgt xD
Laat mij maar lekker likken hoor kan ik uren volhouden. Mits het een schone poes is natuurlijk
pi_98148755
Ik vind pijpen leuk om te doen, de reactie is altijd zeer opwindend.
Hij vindt beffen erg leuk om te doen, vraagt er zelfs vaker om dan ik het wil ;)
Er hoeft nooit wat voor terug gegeven te worden, we kennen een voort wat hoort wat in de seks, alleen maar waar we zelf zin in hebben en lol aan beleven.

Nou ja, soms in een dom/sub setting word ik wel verplicht gebeft terwijl ik dan niets liever zou doen dan neuken ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_98148940
En nog zoiets

Wassen alle mannen hun lul voor ze gepijpt worden?
Niet dat ik niet hygiënisch ben ofzo, maar als ik op een warme zomerdag de hele dag heb rondgelopen is het daar beneden niet altijd fris.

Ik was me dagelijks maar het is wat genant als ze je wilt pijpen en je moet zeggen van " How schat, eerst even douchen "

Edit:
Pijpen de vrouwen liever met condooms met aardbeiensmaak of whatever of gaan jullie voor het harde vlees?
pi_98149087
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:25 schreef erodome het volgende:
Hij vindt beffen erg leuk om te doen, vraagt er zelfs vaker om dan ik het wil ;)
Er hoeft nooit wat voor terug gegeven te worden, we kennen een voort wat hoort wat in de seks, alleen maar waar we zelf zin in hebben en lol aan beleven.

Nou ja, soms in een dom/sub setting word ik wel verplicht gebeft terwijl ik dan niets liever zou doen dan neuken ;)
Ik heb dat ook altijd, dan wil ik de huidige vriendin beffen maar wil zei juist niet :P maar andersom is het meestal niet zo :P
pi_98149307
Andersom ben ik ook nog nooit tegengekomen dat hij niet gepijpt wilde worden, wel dat het beter was geweest als ik er niet over begonnen was omdat het idee hem te opgewonden maakte tijdens het neuken ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_98149991
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 01:28 schreef Seven. het volgende:

[..]

Kerels als jij zou ik één fantastische pijpbeurt geven. Niet meer en niet minder.
*O* je hebt een PM met mijn adres gegevens
pi_98152226
Ik vind het oprecht leuk om te doen. Word er zelf ook opgewonden van als ik merk dat hij ervan geniet. En ik verwacht er zeker niets voor terug. Leuk als het er van komt, maar zo niet dan is dat ook niet erg. Seks moet spontaan zijn, niet een of andere lijst die je afwerkt. Maar dat is mijn mening :)
pi_98152517
Het is leuk om te zien hoe hij geniet, zelf drink ik liever een wijntje
pi_98152573
Ken je die mop van die vent die pure wijn pist?
pi_98157138
Ik ben blij dat ik die koehandelseks altijd aan me voorbij heb laten gaan. Het is graag of niet. Ik zie beffen ook niet bepaald als straf of opoffering. Ik heb wel vriendinnetjes gehad die zeiden pijpen vies te vinden, dan moet je het niet doen, sterker nog, dan wil ik het helemaal niet hebben. Maar na een tijdje het bed delen bleek dat vies vinden heel erg relatief. Als niks hoeft komen ze vanzelf wel een keer in de stemming om de stoute schoenen aan te trekken, vies is ook spannend en vies wordt zomaar lekker door opwinding. Nog nooit iemand zo enthousiast zien happen als het meisje dat na 2 maanden gebeft worden besloot dat pijpen toch niet vies was. En alleen als ze het lekker vinden worden ze er goed in. Met slikken werkt het hetzelfde, het zit allemaal tussen de oren en daar heb je heel veel invloed op.

Overigens denk ik ook dat het er mee te maken heeft dat het er nu 'bijhoort', orale seks is normaal. Een 15 jaar geleden was dat nog niet zo, toen had je beffers en dat was in mijn beperkte observatie een minderheid. Nu 'moet' het kennelijk, onder invloed van de media en de cultuur, en heb je dus mensen die aan orale seks doen zonder er plezier in te hebben. Doe het dan niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:37:44 #37
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_98158719
quote:

[..]

Isis20 !! *O*

ik bedoel, uhu :@ :Y
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_98161049
Ben ik nou de enige kerel hier die het geil vind dat als ie zijn vriendin in haar bekkie heeft gespoten nog effe lekker na te zoenen?
Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
pi_98161319
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:28 schreef SpermaDonor het volgende:
Ben ik nou de enige kerel hier die het geil vind dat als ie zijn vriendin in haar bekkie heeft gespoten nog effe lekker na te zoenen?
Da's tenminste een echte man :D
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:37:35 #40
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_98161345
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:28 schreef SpermaDonor het volgende:
Geil vind ik het niet, maar niet meer dan normaal dat als zij je pijpt, dat je d'r dan niet als een of ander agedankt sletje wegstuurt, maar gewoon lekker zoent.

Wat koehandelsex betreft, ik zeg ook altijd tegen m'n vriendin, je moet doen wat jij lekker vindt voor mij is het toch wel lekker. Liever een goede hand-job met passie dan een matige blow-job omdat "het moet"
Nu wordt ze boos als ze het niet mag doen :D
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_98161418
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:36 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Da's tenminste een echte man :D
:)
Het is mijn eigen zaad, waarom niet, en meestal heeft ze het al voor 99% doorgeslikt dus dat kleine beetje maakt me niet uit hoor.
Zolang het zaad maar van me eigen is en niet van een ander :r
pi_98161440
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:37 schreef Tanin het volgende:

[..]

Geil vind ik het niet, maar niet meer dan normaal dat als zij je pijpt, dat je d'r dan niet als een of ander agedankt sletje wegstuurt, maar gewoon lekker zoent.

Wat koehandelsex betreft, ik zeg ook altijd tegen m'n vriendin, je moet doen wat jij lekker vindt voor mij is het toch wel lekker. Liever een goede hand-job met passie dan een matige blow-job omdat "het moet"
Nu wordt ze boos als ze het niet mag doen :D
Je moet het ook niet zeggen dat ze niet lekker kan pijpen.
Gewoon zeggen dat je een simpele handjob zo nu en dan ook op prijs stelt ?
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:54:08 #43
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_98162033
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:39 schreef SpermaDonor het volgende:

[..]

:)
Het is mijn eigen zaad, waarom niet, en meestal heeft ze het al voor 99% doorgeslikt dus dat kleine beetje maakt me niet uit hoor.
Zolang het zaad maar van me eigen is en niet van een ander :r
Als ze een ander gepijpt heeft (tijdens onze relatie) hoef ik d'r nooit meer te zoenen hoor :r

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:40 schreef SpermaDonor het volgende:

[..]

Je moet het ook niet zeggen dat ze niet lekker kan pijpen.
Gewoon zeggen dat je een simpele handjob zo nu en dan ook op prijs stelt ?
Geen zorgen, tis niet dat ze het niet goed doet, eerder iets te goed })
pi_98163356
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:54 schreef Tanin het volgende:

[..]

Als ze een ander gepijpt heeft (tijdens onze relatie) hoef ik d'r nooit meer te zoenen hoor :r

[..]

Geen zorgen, tis niet dat ze het niet goed doet, eerder iets te goed })
Klaag dan niet ;)
pi_98163582
@Topgozer1 niet nodig ;)
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_98163697
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:25 schreef erodome het volgende:

Haha dat is ook het leuke. Pesten en het zover opgeilen van een ander dat ze bijna ontploffen erdoor xD. En als het er dan eindelijk van komt slaken ze een zucht van verluchting :P Erg leuk om meester te spelen (A) telkens net niet laten klaarkomen en dan ineens wel :P
  dinsdag 14 juni 2011 @ 19:29:20 #47
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_98168494
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 01:28 schreef Seven. het volgende:

[..]

geen.
pi_98170687
Woord van de dag:

Koehandelseks
pi_98173568
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:34 schreef Topgozer1 het volgende:
Wassen alle mannen hun lul voor ze gepijpt worden?
M'n laatste vriendin wilde alleen als onderdeel van het voorspel pijpen, nadat er geneukt was niet meer, dat vond ze vies. Bij haar maakte ik er een gewoonte van om elke ochtend, avond en na 't plassen m'n piemel te wassen. Soms deed ik dat natuurlijk met voorbedachten rade, maar omdat ik het ook deed wanneer ik wist dat er daarna geen seks zou volgen wist zij dat ik 't niet deed om gepijpt te worden.

Bij m'n huidige scharrel is het geen issue, daar is het neuken, pijpen, beffen, pijpen, neuken etc. door elkaar heen. Toch is die gewoonte van elke ochtend, avond en na 't plassen de piemel wassen wel gebleven.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_98175283
Ik vind het absoluut niet erg om bij de seks tussendoor te pijpen en mezelf te proeven, maar ongewassen piemel vind ik wel vervelend.
Vooral als de man haar heeft daar(niet geschoren), dan ruikt het snel vrij sterk in het haar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')