Op mijn gezicht kan ik ook niet waarderen maar op mijn lijf zeker wel, dus spreek even voor jezelf graagquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:18 schreef Aardbijna het volgende:
Mag ik eraan toevoegen dat klaarkomen over iemands gezicht/lichaam een beetje respectloos is? Doe maar gewoon niet, guys.
Weet je wel hoe je kut gaat stinken van zaad?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:18 schreef Aardbijna het volgende:
Mag ik eraan toevoegen dat klaarkomen over iemands gezicht/lichaam een beetje respectloos is? Doe maar gewoon niet, guys.
Als je je gewoon wast na de seks helemaal niet hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Weet je wel hoe je kut gaat stinken van zaad?
Wat een verhaal. Wees eerlijk, als ze het maar doen toch.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:29 schreef Topgozer1 het volgende:
Mijn idee..
De mannen beffen vooral om haar tevreden te stellen en de vrouwen pijpen vooral voor hem.
We hebben het er wel eens over op café, vrienden onder elkaar.
Eentje vroeg het laatst aan zijn vriendin en die zei van " het ene plezier is het andere waard he "
Mijn vrienden beffen met voorbedachte rade om daarna gepijpt te worden, maar ik ken niemand die het echt leuk vindt.
En voor de vrouwen hier die pijpen, moet klaarkomen in je mond kunnen of vind je dat smerig?
Slikken of spuwen?
Onzin, al je sapjes die (evt) best lekker waren reageren op zaad en dan is het uit met de befpret.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als je je gewoon wast na de seks helemaal niet hoor.
Seks gaat niet om respect, slet. Seks is het laatste bastion van de natuurlijke rolverdeling der sexen. Ik domineer, jij wordt onderworpen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:18 schreef Aardbijna het volgende:
Goh, knap dat jij dat denkt te weten als man zijnde aangezien ik een vrouw ben en erg regelmatig seks heb maar gelukkig geen last van nare luchtjes en/of smaakjes.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Onzin, al je sapjes die (evt) best lekker waren reageren op zaad en dan is het uit met de befpret.
Oke, dan pak ik een mes en ben jij je piemel kwijt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:09 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
[..]
Seks gaat niet om respect, slet. Seks is het laatste bastion van de natuurlijke rolverdeling der sexen. Ik domineer, jij wordt onderworpen.
Vind je dat niets, vraag dan om een knuffeltje
Knap dat jij dat weet, heb je veel vrouwen gebeft nadat je je zaad erin gemikt hebt?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Goh, knap dat jij dat denkt te weten als man zijnde aangezien ik een vrouw ben en erg regelmatig seks heb maar gelukkig geen last van nare luchtjes en/of smaakjes.
Het zal best zijn dat het reageeerd, de zuurgraad van de vagina is kwetsbaar en reageerd op zoveel ( zeep, strakkebroeken, verkeerde stof ondergoed enz)
Maar dat wil niet zeggen dat het gaat meuren en vies gaat smaken als een man in je klaar is gekomen en je je daarna gewoon goed wast.
Ik zeg niet dat je het met me eens moet zijn meisjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke, dan pak ik een mes en ben jij je piemel kwijt.
1997? Jij bent er ook vlug bijquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:00 schreef xDominique1997 het volgende:
pijpen, naja is alleen lekker als ik geil ben anders moet 't maar
Ja he, en ik ben al 32.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:08 schreef AntiSocial het volgende:
Wat een hoop lekkere sletjes in dit topic !
Eerst pics van je piemelquote:
1997 wtfquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:00 schreef xDominique1997 het volgende:
Dat blijft niet zo ruiken hoor, als je je wast ben je gewoon weer fris...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Knap dat jij dat weet, heb je veel vrouwen gebeft nadat je je zaad erin gemikt hebt?
Een kut reageert heel sterk op zaad, dat heeft namelijk een functie. Als je er met je neus en mond tussenzit heb je dat wat beter door dan als je die op veilige afstand houdt. Ik weet niet hoe lenig je bent, maar als je niet toevallig contortioniste bent van het Chinese staatscircus met een neiging tot vergelijkend zelfonderzoek dan lijkt me sterk dat er beter van op de hoogte kunt zijn dan ik.
Jij bent 14. Hoe lang pijp je al?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:00 schreef xDominique1997 het volgende:
Shiiiit wat een kut kloonquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:51 schreef xDominique1997 het volgende:
[..]
heb het ongeveer 4x gedaan met mn oude vriendje. verder niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |