Je mag Sands best wat laten zweten en ze allemaal vragen.quote:
Met die overeenkomstvragen bedoel je de 'wat is de link tussen deze 3 acteurs'-vragen?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:34 schreef Tem het volgende:
Iedereen kan mee doen. Maar voor mij apart neem je het op in de spelregels. Maar voor mij hoeven die overeenkomst vragen dan ook niet hoe objectiveerbaar ook ze zouden mogen zijn.
Ik voel me niet echt aangevallen alleen vind ik het frappant dat mensen ineens over een vraag vallen die prima te doen was omdat er zeker tien in ieder ander lijstje zouden voorkomen en er wel meer discutabele vragen zijn geweest.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met die overeenkomstvragen bedoel je de 'wat is de link tussen deze 3 acteurs'-vragen?
Kan best zijn dat je dat soort vragen niks vindt, hetzelfde heb ik met initialensoep, maar het antwoord op dat soort vragen is nog altijd zoiets als 'ze hebben allemaal met die en die regisseur gewerkt' en niet 'ze staan alle 3 in de lijst van beste acteurs volgens user x op IMDb'.
Snap je wat ik bedoel? We proberen je alleen de nuance uit te leggen.
Op zich zou het prima zijn als je iets vraagt uit zo'n lijstje, maar je had even moeten aangeven wat de bron was (en dan dus niet IMDb).
Je moet je niet aangevallen voelen, dat is niet de bedoeling.
Was ook zeker te doen, ik denk alleen dat de reden was dat de bron wat onverwacht was.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:07 schreef Tem het volgende:
Ik voel me niet echt aangevallen alleen vind ik het frappant dat mensen ineens over een vraag vallen die prima te doen was...
quote:Inderdaad het lijstje was ietwat ongelukkig gekozen en zal in de toekomst dat soort vragen ook niet meer stellen of van min of meer geaccepteerde bronnen gebruik maken. Everybody happy no worries.
*pinkt traantje weg*quote:Op maandag 13 juni 2011 22:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Je hebt 2 punten met een Sands vraag! Gefeliciteerd
Die mag ik welquote:
ZIjn beste is The Untouchablesquote:Op maandag 13 juni 2011 22:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die mag ik wel![]()
Hij speelt best in aardige films vind ik.
En *schaam* Waterworld en de Bodyguardquote:
The Bodyguard is aardig...maar Waterworldquote:Op maandag 13 juni 2011 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En *schaam* Waterworld en de Bodyguard
Bodyguard heb ik toen in de bios gezien met een date van school die op Whitney Houston leekquote:Op maandag 13 juni 2011 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En *schaam* Waterworld en de Bodyguard
quote:
Oeps...quote:
Hmmm, ok ok. aaaaggghhhhquote:Op maandag 13 juni 2011 22:33 schreef The_Substitute het volgende:
Open Range, Mr Brooks, Field of Dreams, JFK, The Untouchables!
Sorry Tem, hij 's een geboren Leading Man!
Dances with Wolves, No Way Out, Thirteen Days, Robin Hood: Prince of Thieves, Upside of Anger, Bull Durham en......quote:
Mijn fout, punt gaat naar WanAndOonliequote:Op maandag 13 juni 2011 22:35 schreef The_Substitute het volgende:
Shattered Glass klopte wel....daar was ie Executive Producer. Dan gaat het punt dus naar WanAndOonlie.
Jajaja..hij heeft goede rollen gespeeld. Voor de rest is het natuurlijk een natte krantquote:Op maandag 13 juni 2011 22:41 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dances with Wolves, No Way Out, Thirteen Days, Robin Hood: Prince of Thieves, Upside of Anger, Bull Durham en......
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:44 schreef Baszh het volgende:
Niet haten op Sands animatievragen.
Wel op zijn jaren '30 musicals!
Bestaan diequote:Op maandag 13 juni 2011 22:44 schreef Baszh het volgende:
Ik haat al zijn vragenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:44 schreef Baszh het volgende:
Wat erg, dat kun je toch niet uitzitten, nuchter althans...quote:Op maandag 13 juni 2011 22:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Er zijn ook musicals uit de eind jaren 20
Ik heb er nog geen van gezienquote:Op maandag 13 juni 2011 22:50 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat erg, dat kun je toch niet uitzitten, nuchter althans...
De andere 95 zijn animatiefilms?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen van gezien
Ik heb trouwens maar 5 musicalfilms in mijn top 100 films staan
Een top 100 vind ik moeilijk om bij te houden.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:57 schreef Sands het volgende:
[..]van alles wat
Ik heb er wel veel westerns instaan
Ik heb mijn top 100 gemaakt om te kijken welke films ik op blu ray wil hebben voor als mijn nieuwe tv er isquote:Op maandag 13 juni 2011 22:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Een top 100 vind ik moeilijk om bij te houden.
Oh, bedankt! Heb het gecorrigeerd.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:59 schreef The_Substitute het volgende:
Wyccie.
Slowchat-topic bij OP kan vervangen worden.
Moet ook een nieuwe tv halen, huidige is al een tijdje kapot, zo'n oude dikkequote:Op maandag 13 juni 2011 23:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb mijn top 100 gemaakt om te kijken welke films ik op blu ray wil hebben voor als mijn nieuwe tv er is
Je kijkt daar films op?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Moet ook een nieuwe tv halen, huidige is al een tijdje kapot, zo'n oude dikke.
Nah, keek af en toe tv, is wel relaxed zo tussen het internetten door en zo. Films kijk op mijn externe monitor die ik aan m'n macbook heb hangen.quote:
Aaah okquote:Op maandag 13 juni 2011 23:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nah, keek af en toe tv, is wel relaxed zo tussen het internetten door en zo. Films kijk op mijn externe monitor die ik aan m'n macbook heb hangen.
Whehe, dat is wel een overkillquote:Op maandag 13 juni 2011 23:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Aaah ok
Ik ga voor een 55 inch en dan de eerste film die ik ga kijken zal Once Upon a Time in The West zijn
Nieuwe vraag staat er al hoor. Seagal-loos.quote:
Leef je uit zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:27 schreef afro het volgende:
Waarneer komt er weer een vraag? verveel me dood hiero
Vaak echter niet gezien, door mij tenminste.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:20 schreef Dopekoe het volgende:
Maar ja, das meestal als ik de vraag stel
Titel ken je denk ik wel, alleen hij krijgt maar een gemiddeld cijfer.quote:
Nope, had het al opgezocht voordat ik dat zeiquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:18 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Titel ken je denk ik wel, alleen hij krijgt maar een gemiddeld cijfer.
Schande.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nope, had het al opgezocht voordat ik dat zei
Noch over het feit dat hij de vragen niet kan beantwoorden...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik vind dat dopekoe komende tijd niet meer mag zeuren over vragen die te lang duren
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik vind dat dopekoe komende tijd niet meer mag zeuren over vragen die te lang duren
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:50 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Noch over het feite dat hij de vragen niet kan beantwoorden...
quote:
Je kan dat toch gewoon synchroniseren met je IMDb-account? Tenzij je die ook niet hebt of bijhoudtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgens mij zijn er best wel wat fokkers die er een account hebben. Ikzelf check er eigenlijk nooit meer wat af de laatste tijd.
Hou ik niet bij. Ik hou alleen whatiwatch bij.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je kan dat toch gewoon synchroniseren met je IMDb-account? Tenzij je die ook niet hebt of bijhoudt.
Laatste tijd valt dat wel mee, maar tijd terug was het echt regelmatig compleet onbereikbaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:09 schreef Gillingham het volgende:
Whatiwatch is overigens ook aardig traag geworden hier.
Hahah zie jou wel is voorbij komen in de comments als het goed is:Pquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:17 schreef picodealion het volgende:
http://www.icheckmovies.com/profile/litso/
Ik hou mijn checks daar dagelijks bij, whatiwatch heb ik na 10 sec weggeklikt uit pure design/usability wanhoop.
Ik comment op de helft van de films die ik check, ik moet dan altijd ook ff mijn 2 cent gevenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:18 schreef afro het volgende:
[..]
Hahah zie jou wel is voorbij komen in de comments als het goed is:P
Is Hebreeuws als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:28 schreef wyccie het volgende:
Mijn Duits is wel erg slecht. Ik dacht dat Waltz gewoon Waltz zou zijn.
Ow.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:30 schreef afro het volgende:
Is Hebreeuws als ik het goed heb.
Of bedoelde je dat niet?
Toch wel aardig wat gezien zie ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:26 schreef afro het volgende:
http://tinyurl.com/3ulxllu
Heb niet zoveel checks, te weinig tijd/zin laatste tijd.
Welke mensen? pffffffffffffffffffffquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:46 schreef afro het volgende:
[..]
Vergeleken met de mensen hier is het weinig
Maar SoK is dan ook al oudquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:55 schreef Doff het volgende:
Ik heb op MM 1618 votes. Daar staat dan wel niet alles op, bijvoorbeeld films die ik in mijn (late) jeugd heb gezien, maar als ik het vergelijk met een andere Fokkers weet ik dat dat redelijk in het niet valt. Ik weet tenminste van één user hier dat hij er 6145 heeft.
Er is ook een NL'se regisseur, Martin Koolhoven, die scheen ook elke dag 5 films te kijken, keer op keer. Zou hij 11 jaar over doen om aan het aantal van Stinissen te komen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:15 schreef Doff het volgende:
Die Stinissen op MM heeft meer dan 20.000 stemmen. Echt, hoe kan dat? Wat voor leven heb je dan?
Dit waarschijnlijk jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat die Stinissen werkloos is en de hele dag films zit te kijken.
Op kosten van de werkende burger!
Top Hat is wel een leuke jaren '30-musical met eveneens leuke liedjes!quote:Op maandag 13 juni 2011 22:50 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat erg, dat kun je toch niet uitzitten, nuchter althans...
Dat dacht ik ook altijd van jou!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Top Hat is wel een leuke jaren '30-musical met eveneens leuke liedjes!
ghallo, tijd niet meer gezien.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:43 schreef Falco het volgende:
Die Stinissen geloof ik niet. Soms stemt ie wel op 20 films tegelijk op één dag.
20 op 1 dag dat kan toch niet..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:43 schreef Falco het volgende:
Die Stinissen geloof ik niet. Soms stemt ie wel op 20 films tegelijk op één dag.
Hai, alles goed?quote:
Of hij kijkt de films op dubbele snelheidquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:48 schreef Sands het volgende:
[..]
20 op 1 dag dat kan toch niet..
Naja tenzij je alleen shorts kijkt
Hoge rating of aantal posities in lijsten wil niet altijd wat zeggen hequote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:51 schreef picodealion het volgende:
Hmm, Blanc was beduidend minder dan Bleu. Op naar Rouge, hoogste rating dus goede hoop.
Bleu is echt steengoed, een van mijn weinige tienen die ik heb uitgedeeld. Juliette Binochequote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:51 schreef picodealion het volgende:
Hmm, Blanc was beduidend minder dan Bleu. Op naar Rouge, hoogste rating dus goede hoop.
Ook op die van de Vlamingen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Liek, duh. Maar soms heeft de massa wel gelijk, altijd positief blijven.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Hoge rating of aantal posities in lijsten wil niet altijd wat zeggen he
Bij Bleu ben ik het daar zeker mee eens, maar Blanc vond ik echt maar weinig doen. Daar durf ik er nog wel een achteraan te kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:53 schreef Falco het volgende:
[..]
Bleu is echt steengoed, een van mijn weinige tienen die ik heb uitgedeeld. Juliette Binoche, de tragiek, de cinematografie, het is allemaal super! Je moet trouwens die drie delen niet in een ruk achter elkaar kijken. Soms moet een film gewoon even een tijdje op je in laten werken.
Oh ik dacht dat we moesten haten op alles dat populair isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
Liek, duh. Maar soms heeft de massa wel gelijk, altijd positief blijven.
Wat zijn de andere drie?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:57 schreef Doff het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de vier films die ik de laagst mogelijk rating gaf op MM. Titel?
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:30 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wat zijn de andere drie?
In ieder geval Baise Moi, lijkt me.
Misschien voert ie niet elke dag nieuwe scores in, maar slecht één of twee keer per week, o.i.d.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:43 schreef Falco het volgende:
Blanc is veruit de minste. Bleu was mijn favoriet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:51 schreef picodealion het volgende:
En dat zegt een horror'liefhebber'. Ik moet die films maar overslaan, maar dat doe ik eigenlijk sowieso wel.quote:
Je vergeet Baby Geniuses...oh man dat ik die nog in de bios heb gezienquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Allemaal meesterwerken vergeleken met The House That Screamed, Surf Nazis Must Die en Manos: the Hands of Fate
Maar die komen dan ook uit de krochten van de SoK-filmgrot.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Allemaal meesterwerken vergeleken met The House That Screamed, Surf Nazis Must Die en Manos: the Hands of Fate
Dat I Love Dries er trouwens niet tussen staat. Bij mij in ieder geval wel.quote:
Over The Descent ben ik het dan wel eens met Doff.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:41 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Maar die komen dan ook uit de krochten van de SoK-filmgrot.
Dat gaat mij sowieso veel te diep.
Nu ik het daar toch over heb, Doff vond The Descent geweldig, ik vond het niks.
Ik vond het best een toffe film, tot die overbodige grotmonsters kwamen opdagen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Over The Descent ben ik het dan wel eens met Doff.
Oja...het eindequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik vond het best een toffe film, tot die overbodige grotmonsters kwamen opdagen.
En dat einde...
Die heeft bij mij 1/5*. En ik ben vrij mild in mijn stemgedrag.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:42 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat I Love Dries er trouwens niet tussen staat. Bij mij in ieder geval wel.
3 films die Stinissen niet heeft gezienquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:41 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Maar die komen dan ook uit de krochten van de SoK-filmgrot.
Tja... geen idee eerlijk gezegd. Zonder dat ik iets wil verraden zat er een overduidelijk 'twist' in. Het moet wel dezelfde versie zijn als de versie die Doff heeft gezien (hoewel hij ze wellicht allebei heeft gezien), want volgens mij heb ik de film destijds van hem geleend.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Doff heeft helemal gelijk over The Descent
En welk einde vind je slecht gill? de bagger hollywood versie of de echte?
Hmm dat klinkt wel als de langere juiste versiequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:51 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Tja... geen idee eerlijk gezegd. Zonder dat ik iets wil verraden zat er een overduidelijk 'twist' in. Het moet wel dezelfde versie zijn als de versie die Doff heeft gezien (hoewel hij ze wellicht allebei heeft gezien), want volgens mij heb ik de film destijds van hem geleend.
Dan wil ik niet weten hoe de Hollywood versie eindigt...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt wel als de langere juiste versie
minus de twist dusquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten hoe de Hollywood versie eindigt...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien als ik hem binnenkort herkijk op blu ray dat hij dan wat hoger komtquote:
Aardig filmquote:
Kijk dan gewoon de originele. Veel beterquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien als ik hem binnenkort herkijk op blu ray dat hij dan wat hoger komt
Hoewel de Redux versie wel erg lang blijft
Aaah okquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Kijk dan gewoon de originele. Veel beter
De redux is juist een minuut of 50 langer dacht ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:37 schreef The_Substitute het volgende:
Wat voor scenes zijn er weggehaald bij de redux?
Heb hier ook zelf de redux-dvd. En de laatste keer dat ie op tv was, was ook de redux-versie. Dus wat maakt die andere versie beter?
De scenes die er in de Redux bij zijn gekomen vind ik ongeacht de kwaliteit van de scenes eigenlijk allemaal overbodig. En de lange tafelscene vind ik echt verschrikkelijk in de uitvoering. Maar erger vind ik dat al die extra scenes het (in mijn ogen perfecte) tempo van de film iets veranderen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:37 schreef The_Substitute het volgende:
Wat voor scenes zijn er weggehaald bij de redux?
Heb hier ook zelf de redux-dvd. En de laatste keer dat ie op tv was, was ook de redux-versie. Dus wat maakt die andere versie beter?
Nopequote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:47 schreef The_Substitute het volgende:
Redux langer?Ik mis zeker de logica.
Redux staat dus blijkbaar niet voor Reduction.
Oh god, jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Je vergeet Baby Geniuses...oh man dat ik die nog in de bios heb gezien
Geweldige filmquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:27 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh god, ja. Een van mijn weinige 1'en.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Maar is niet de scene die ik bedoelquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:36 schreef afro het volgende:
Ziet er wel hetzelfde uit alleen andere hoek...
Die had ik ook als eerste gekeken. Je kunt beter de normale eerst kijken, die scene met dat Franse gezin is er bijv. totaal uit geknipt. Loopt lekkerder.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien als ik hem binnenkort herkijk op blu ray dat hij dan wat hoger komt
Hoewel de Redux versie wel erg lang blijft
Omdat de topics nu doorlopen is die wat lastiger terug te vinden, maar hij staat in het laatste topic van de vorige maand.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:12 schreef Asap het volgende:
Staat de laatste overall stand nog ergens? Volgens mij had ik bijna de 500 gehaald, weer een doel in mijn leven bereikt
quote:
Ah maar dat was juist het punt, in de laatste trivia topic van mei is het topic volgemaakt met vragen van juni. Dus daar staat geen stand. In april klopte dat wel, maar van mei is dat niet duidelijk...quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:13 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Omdat de topics nu doorlopen is die wat lastiger terug te vinden, maar hij staat in het laatste topic van de vorige maand.
Sam zelf zal het wel weten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:19 schreef Asap het volgende:
[..]
Ah maar dat was juist het punt, in de laatste trivia topic van mei is het topic volgemaakt met vragen van juni. Dus daar staat geen stand. In april klopte dat wel, maar van mei is dat niet duidelijk...
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
[FOK! MOVIE TRIVIA] Juni 2011 Deel II
check, ik mis 2 puntjes, verwerk jij die erin Sam?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:08 schreef Patch het volgende:
Ik sta op 6 puntjes in de stand, maar dat mogen er 8 in totaal zijn volgens mij, door vragen van Doff en Wyccie
Ik moet mezelf blijven herinneren die nutteloze dingen nooit meer te gebruiken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
het gaat om imdb-keywords, oftewel bijzonder incompleet
Eigenlijk verantwoordelijkheid van de vraagstellers, niet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:44 schreef Patch het volgende:
[..]
check, ik mis 2 puntjes, verwerk jij die erin Sam?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:44 schreef Patch het volgende:
[..]
check, ik mis 2 puntjes, verwerk jij die erin Sam?
Vragen hoeven niet altijd moeilijk te zijn, makkelijkere vragen houden het tempo er juist een beetje in.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:01 schreef afro het volgende:
Ik moet toch maar moeilijkere dingen bedenken.
Was Jerry Maguire eigenlijk goed op jouw vraag Gil ?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:05 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Vragen hoeven niet altijd moeilijk te zijn, makkelijkere vragen houden het tempo er juist een beetje in.
Neen, helaas. Intre heeft al punten gekregen voor het juiste antwoord: Bamboozled.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Was Jerry Maguire eigenlijk goed op jouw vraag Gil ?
Bondfilms doen me meestel weinig, maar met deze cast/crew ben ik zowaar ook eens geïnteresseerd. Kan eventueel de eerste Bond worden die ik in de bioscoop ga kijken, maar het is nog even afwachten. Ik ben vooral verheugd met Deakins als cinematograaf.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:46 schreef Robby87 het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar Bond 23, die cast is echt ongelooflijk, bijna te mooi om waar te zijn... en dan heb ik niet alleen over de acteurs...
Ik zie niks in die paar films die ik van hem heb gezien, die me doen geloven dat hij een goede Bond film kan maken.quote:
Ik ook, zou het wel tof vinden als dat zijn eerste Oscar zou worden. Bardem zit er ook gewoon in hè, zeer interessant allemaal.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:50 schreef Gillingham het volgende:
Ik ben vooral verheugd met Deakins als cinematograaf.
Je kan toch niet ontkennen dat hij goed werk heeft afgeleverd, dat hij wellicht een ander soort genre inslaat wil niet zeggen dat hij niet capabel is daarvoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik zie niks in die paar films die ik van hem heb gezien, die me doen geloven dat hij een goede Bond film kan maken.
Het lijkt me echter onwaarschijnlijk dat hij een oscar gaat krijgen voor een Bondfilm, maar wie weet...quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ook, zou het wel tof vinden als dat zijn eerste Oscar zou worden. Bardem zit er ook gewoon in hè, zeer interessant allemaal.
Wat mij betreft de meest interessante Bondregisseur ooit.quote:
Met Forster was een switch van genre wat mij betreft echt een enorm drama dus mijn vrees voor Mendes is groot.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je kan toch niet ontkennen dat hij goed werk heeft afgeleverd, dat hij wellicht een ander soort genre inslaat wil niet zeggen dat hij niet capabel is daarvoor.
Hij heeft zoveel goede films op zijn naam staan waarvan ik het onwaarschijnlijk vond dat hij hem niet zou krijgen, dus je weet maar nooit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:55 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Het lijkt me echter onwaarschijnlijk dat hij een oscar gaat krijgen voor een Bondfilm, maar wie weet...
Bardem is toch nog niet zeker, wel?
Forster is dan ook geen bijzondere regisseur...quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Met Forster was een switch van genre wat mij betreft echt een enorm drama dus mijn vrees voor Mendes is groot.
Oh en als je het nog niet wist American Beauty vind ik helemaal niks.
Waar, maar zijn Bondfilm was wat mij betreft een stuk slechter dan een paar van z'n andere films.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Forster is dan ook geen bijzondere regisseur...
Jammer. Ik ben benieuwd naar wat je er niks aan vond?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
Oh en als je het nog niet wist American Beauty vind ik helemaal niks.
Het is al lang geleden, maar het komt erop neer dat ik gewoon geen moment iets om die personages geef en dan houdt het wat mij betreft snel op.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jammer. Ik ben benieuwd naar wat je er niks aan vond?
Ook waar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Waar, maar zijn Bondfilm was wat mij betreft een stuk slechter dan een paar van z'n andere films.
Het rebelleren van de vader staat toch centraal en wordt toch bemoeilijkt in de wereld waarin hij leeft (zijn irritante vrouw bijv.). Dat zorgde ervoor dat ik me wel voor hem ging sympathiseren.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Het is al lang geleden, maar het komt erop neer dat ik gewoon geen moment iets om die personages geef en dan houdt het wat mij betreft snel op.
Ik sympathiseerde niet echt veel met welk karakter dan ook. Maar dat vind ik ook nauwelijks belangrijk voor de waardering van een film, in tegenstelling tot veel andere filmliefhebbers.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het rebelleren van de vader staat toch centraal en wordt toch bemoeilijkt in de wereld waarin hij leeft (zijn irritante vrouw bijv.). Dat zorgde ervoor dat ik me wel voor hem ging sympathiseren.
Dat vind ik ook niet erg, maar had gewoon liever iemand anders gehad danquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:02 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ook waar.
Ik vind het allang interessant dat ze een keer voor een 'auteur' kiezen als regisseur.
2001 bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
Bij sommige films vind ik dat soort dingen als meeleven met personages overigens ook wel van wat minder belang.
Helemaal mee eens bond is voor oude mannetjes en kinderen die hun eerste actie film kijken.quote:
Ik vond die juist erg sterk. Op de eerste plaats door het camerawerk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Thanks, kende hem alleen van Children of Men (die ik zwaar ruk vond)...
Was in orde, verhaal zeer zwak.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:42 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik vond die juist erg sterk. Op de eerste plaats door het camerawerk.
Beetje jong hè...quote:
Zo dun toch niet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dun, klein, knap en slim. Just the way I like them
Dun genoeg voor mijquote:
In Juno en Inception vond ik haar aardig slim overkomenquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:03 schreef Gillingham het volgende:
Dun wel inderdaad, maar of ze slim is weet ik niet.
Volgens mij wel, en ook een feministe.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:03 schreef Gillingham het volgende:
Dun wel inderdaad, maar of ze slim is weet ik niet.
Ze acteert daar hè.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In Juno en Inception vond ik haar aardig slim overkomen
Nee toch?!!?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:06 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Volgens mij wel, en ook een feministe.
Jaja, Gillyquote:
En een hartenbreker zo te zien.quote:
Nou, hij had het over Doff en mij, bij elkaar dus twee keer 1 missend puntje, is dus 2.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hij vroeg maar om 2 punten dus ik denk dat hij dat wel had gezien
Ja, dat bedoel ik ook.quote:
Foei! Jij bent 23quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Damn, zag er serieus al wat ouder uit. Desalniettemin
Amadeusquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Robby87 het volgende:
Welke film moet ik eerst kijken?
- Amadeus
- Broadcast News
- JFK
- Legends of the Fall
- Sleepy Hollow
- The Thin Red Line
- Three Colors Red
The Thin Red Linequote:
Wat zou er mis moeten zijn met Amadeus?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:26 schreef Robby87 het volgende:
Ik weet niet of ik Amadeus ga trekken, eerst The Thin Red Line dan maar
Ik ken de hele film en het verhaal niet, maar ik heb even lopen scrollen. Die setting, die kledij, niet echt mijn ding... en zo lang.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat zou er mis moeten zijn met Amadeus?
The Thin Red Line is langerquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ken de hele film en het verhaal niet, maar ik heb even lopen scrollen. Die setting, die kledij, niet echt mijn ding... en zo lang.
Met beide is dat wel fijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:38 schreef Sands het volgende:
[..]
The Thin Red Line is langer
Voor Amadeus raad ik wel aan om het met goed geluid te kijken
Sleepy Hollow of JFK. Ligt aan je wat voor genre je zin hebt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Robby87 het volgende:
- Amadeus
- Broadcast News
- JFK
- Legends of the Fall
- Sleepy Hollow
- The Thin Red Line
- Three Colors Red
Muziek is beter dan de filmquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ken de hele film en het verhaal niet, maar ik heb even lopen scrollen. Die setting, die kledij, niet echt mijn ding... en zo lang.
Als ik muziek wil horen, zet ik wel een cd'tje op. Films gemaakt rond muziekquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Heel de film is juist een meesterwerk door de muziek, nu moet je niet die 2 dingen apart zien
Nou dan kan je heel de Dollars Trilogy en Once Upon a Time in the West om maar wat noemen ook maar beter niet kijkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ik muziek wil horen, zet ik wel een cd'tje op. Films gemaakt rond muziek
Indd en nog zoveel meer filmsquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:21 schreef hornage het volgende:
Of The Blues Brothers, Dirty Dancing en Moulin Rouge niet
Als ik bewegende beelden wil zien zet ik wel SBS6 op. Filmsquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ik muziek wil horen, zet ik wel een cd'tje op. Films gemaakt rond muziek
Mee eens, zie je vooral bij horrorfilms dat de sequels gewoon compleet ruk zijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:27 schreef hornage het volgende:
Maar genoeg daarover, ik ben toevallig de hele Crow serie op mijn nieuwe unit aan het zetten en eigenlijk is dat zonde...
De eerste film is zo goed! de tweede in de buurt van Highlander 2 en de rest is een schim van deel 1.
Soms zijn goede films zooooo slecht verkloot door kaksequels![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:31 schreef picodealion het volgende:
[..]
Als ik bewegende beelden wil zien zet ik wel SBS6 op. Films.
maar dan toch wel gewoon de hele serie willen zien, want euj, het is nog steeds Pinhead / Freddy / Jason / Ghostface / ....(vul maar in)quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Mee eens, zie je vooral bij horrorfilms dat de sequels gewoon compleet ruk zijn
[..]
Spuit 11, ik weet het.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Robby87 het volgende:
- Amadeus
- Broadcast News
- JFK
- Legends of the Fall
- Sleepy Hollow
- The Thin Red Line
- Three Colors Red
Ik weet wat de gevoeligheden van verschillende FMT'ers zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat Gillingham allemaal niet teweeg brengt met zijn vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |