check, ik mis 2 puntjes, verwerk jij die erin Sam?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:08 schreef Patch het volgende:
Ik sta op 6 puntjes in de stand, maar dat mogen er 8 in totaal zijn volgens mij, door vragen van Doff en Wyccie
Ik moet mezelf blijven herinneren die nutteloze dingen nooit meer te gebruiken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
het gaat om imdb-keywords, oftewel bijzonder incompleet
Eigenlijk verantwoordelijkheid van de vraagstellers, niet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:44 schreef Patch het volgende:
[..]
check, ik mis 2 puntjes, verwerk jij die erin Sam?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:44 schreef Patch het volgende:
[..]
check, ik mis 2 puntjes, verwerk jij die erin Sam?
Vragen hoeven niet altijd moeilijk te zijn, makkelijkere vragen houden het tempo er juist een beetje in.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:01 schreef afro het volgende:
Ik moet toch maar moeilijkere dingen bedenken.
Was Jerry Maguire eigenlijk goed op jouw vraag Gil ?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:05 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Vragen hoeven niet altijd moeilijk te zijn, makkelijkere vragen houden het tempo er juist een beetje in.
Neen, helaas. Intre heeft al punten gekregen voor het juiste antwoord: Bamboozled.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Was Jerry Maguire eigenlijk goed op jouw vraag Gil ?
Bondfilms doen me meestel weinig, maar met deze cast/crew ben ik zowaar ook eens geïnteresseerd. Kan eventueel de eerste Bond worden die ik in de bioscoop ga kijken, maar het is nog even afwachten. Ik ben vooral verheugd met Deakins als cinematograaf.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:46 schreef Robby87 het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar Bond 23, die cast is echt ongelooflijk, bijna te mooi om waar te zijn... en dan heb ik niet alleen over de acteurs...
Ik zie niks in die paar films die ik van hem heb gezien, die me doen geloven dat hij een goede Bond film kan maken.quote:
Ik ook, zou het wel tof vinden als dat zijn eerste Oscar zou worden. Bardem zit er ook gewoon in hè, zeer interessant allemaal.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:50 schreef Gillingham het volgende:
Ik ben vooral verheugd met Deakins als cinematograaf.
Je kan toch niet ontkennen dat hij goed werk heeft afgeleverd, dat hij wellicht een ander soort genre inslaat wil niet zeggen dat hij niet capabel is daarvoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik zie niks in die paar films die ik van hem heb gezien, die me doen geloven dat hij een goede Bond film kan maken.
Het lijkt me echter onwaarschijnlijk dat hij een oscar gaat krijgen voor een Bondfilm, maar wie weet...quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ook, zou het wel tof vinden als dat zijn eerste Oscar zou worden. Bardem zit er ook gewoon in hè, zeer interessant allemaal.
Wat mij betreft de meest interessante Bondregisseur ooit.quote:
Met Forster was een switch van genre wat mij betreft echt een enorm drama dus mijn vrees voor Mendes is groot.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je kan toch niet ontkennen dat hij goed werk heeft afgeleverd, dat hij wellicht een ander soort genre inslaat wil niet zeggen dat hij niet capabel is daarvoor.
Hij heeft zoveel goede films op zijn naam staan waarvan ik het onwaarschijnlijk vond dat hij hem niet zou krijgen, dus je weet maar nooit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:55 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Het lijkt me echter onwaarschijnlijk dat hij een oscar gaat krijgen voor een Bondfilm, maar wie weet...
Bardem is toch nog niet zeker, wel?
Forster is dan ook geen bijzondere regisseur...quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Met Forster was een switch van genre wat mij betreft echt een enorm drama dus mijn vrees voor Mendes is groot.
Oh en als je het nog niet wist American Beauty vind ik helemaal niks.
Waar, maar zijn Bondfilm was wat mij betreft een stuk slechter dan een paar van z'n andere films.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Forster is dan ook geen bijzondere regisseur...
Jammer. Ik ben benieuwd naar wat je er niks aan vond?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
Oh en als je het nog niet wist American Beauty vind ik helemaal niks.
Het is al lang geleden, maar het komt erop neer dat ik gewoon geen moment iets om die personages geef en dan houdt het wat mij betreft snel op.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jammer. Ik ben benieuwd naar wat je er niks aan vond?
Ook waar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Waar, maar zijn Bondfilm was wat mij betreft een stuk slechter dan een paar van z'n andere films.
Het rebelleren van de vader staat toch centraal en wordt toch bemoeilijkt in de wereld waarin hij leeft (zijn irritante vrouw bijv.). Dat zorgde ervoor dat ik me wel voor hem ging sympathiseren.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Het is al lang geleden, maar het komt erop neer dat ik gewoon geen moment iets om die personages geef en dan houdt het wat mij betreft snel op.
Ik sympathiseerde niet echt veel met welk karakter dan ook. Maar dat vind ik ook nauwelijks belangrijk voor de waardering van een film, in tegenstelling tot veel andere filmliefhebbers.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het rebelleren van de vader staat toch centraal en wordt toch bemoeilijkt in de wereld waarin hij leeft (zijn irritante vrouw bijv.). Dat zorgde ervoor dat ik me wel voor hem ging sympathiseren.
Dat vind ik ook niet erg, maar had gewoon liever iemand anders gehad danquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:02 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ook waar.
Ik vind het allang interessant dat ze een keer voor een 'auteur' kiezen als regisseur.
2001 bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
Bij sommige films vind ik dat soort dingen als meeleven met personages overigens ook wel van wat minder belang.
Helemaal mee eens bond is voor oude mannetjes en kinderen die hun eerste actie film kijken.quote:
Ik vond die juist erg sterk. Op de eerste plaats door het camerawerk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Thanks, kende hem alleen van Children of Men (die ik zwaar ruk vond)...
Was in orde, verhaal zeer zwak.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:42 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik vond die juist erg sterk. Op de eerste plaats door het camerawerk.
Beetje jong hè...quote:
Zo dun toch niet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dun, klein, knap en slim. Just the way I like them
Dun genoeg voor mijquote:
In Juno en Inception vond ik haar aardig slim overkomenquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:03 schreef Gillingham het volgende:
Dun wel inderdaad, maar of ze slim is weet ik niet.
Volgens mij wel, en ook een feministe.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:03 schreef Gillingham het volgende:
Dun wel inderdaad, maar of ze slim is weet ik niet.
Ze acteert daar hè.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In Juno en Inception vond ik haar aardig slim overkomen
Nee toch?!!?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:06 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Volgens mij wel, en ook een feministe.
Jaja, Gillyquote:
En een hartenbreker zo te zien.quote:
Nou, hij had het over Doff en mij, bij elkaar dus twee keer 1 missend puntje, is dus 2.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hij vroeg maar om 2 punten dus ik denk dat hij dat wel had gezien
Ja, dat bedoel ik ook.quote:
Foei! Jij bent 23quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Damn, zag er serieus al wat ouder uit. Desalniettemin
Amadeusquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Robby87 het volgende:
Welke film moet ik eerst kijken?
- Amadeus
- Broadcast News
- JFK
- Legends of the Fall
- Sleepy Hollow
- The Thin Red Line
- Three Colors Red
The Thin Red Linequote:
Wat zou er mis moeten zijn met Amadeus?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:26 schreef Robby87 het volgende:
Ik weet niet of ik Amadeus ga trekken, eerst The Thin Red Line dan maar
Ik ken de hele film en het verhaal niet, maar ik heb even lopen scrollen. Die setting, die kledij, niet echt mijn ding... en zo lang.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat zou er mis moeten zijn met Amadeus?
The Thin Red Line is langerquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ken de hele film en het verhaal niet, maar ik heb even lopen scrollen. Die setting, die kledij, niet echt mijn ding... en zo lang.
Met beide is dat wel fijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:38 schreef Sands het volgende:
[..]
The Thin Red Line is langer
Voor Amadeus raad ik wel aan om het met goed geluid te kijken
Sleepy Hollow of JFK. Ligt aan je wat voor genre je zin hebt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Robby87 het volgende:
Welke film moet ik eerst kijken?
- Amadeus
- Broadcast News
- JFK
- Legends of the Fall
- Sleepy Hollow
- The Thin Red Line
- Three Colors Red
Muziek is beter dan de filmquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ken de hele film en het verhaal niet, maar ik heb even lopen scrollen. Die setting, die kledij, niet echt mijn ding... en zo lang.
Als ik muziek wil horen, zet ik wel een cd'tje op. Films gemaakt rond muziekquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Heel de film is juist een meesterwerk door de muziek, nu moet je niet die 2 dingen apart zien
Nou dan kan je heel de Dollars Trilogy en Once Upon a Time in the West om maar wat noemen ook maar beter niet kijkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ik muziek wil horen, zet ik wel een cd'tje op. Films gemaakt rond muziek
Indd en nog zoveel meer filmsquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:21 schreef hornage het volgende:
Of The Blues Brothers, Dirty Dancing en Moulin Rouge niet
Als ik bewegende beelden wil zien zet ik wel SBS6 op. Filmsquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ik muziek wil horen, zet ik wel een cd'tje op. Films gemaakt rond muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |