Amadeusquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Robby87 het volgende:
Welke film moet ik eerst kijken?
- Amadeus
- Broadcast News
- JFK
- Legends of the Fall
- Sleepy Hollow
- The Thin Red Line
- Three Colors Red
The Thin Red Linequote:
Wat zou er mis moeten zijn met Amadeus?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:26 schreef Robby87 het volgende:
Ik weet niet of ik Amadeus ga trekken, eerst The Thin Red Line dan maar
Ik ken de hele film en het verhaal niet, maar ik heb even lopen scrollen. Die setting, die kledij, niet echt mijn ding... en zo lang.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat zou er mis moeten zijn met Amadeus?
The Thin Red Line is langerquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ken de hele film en het verhaal niet, maar ik heb even lopen scrollen. Die setting, die kledij, niet echt mijn ding... en zo lang.
Met beide is dat wel fijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:38 schreef Sands het volgende:
[..]
The Thin Red Line is langer
Voor Amadeus raad ik wel aan om het met goed geluid te kijken
Sleepy Hollow of JFK. Ligt aan je wat voor genre je zin hebt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Robby87 het volgende:
- Amadeus
- Broadcast News
- JFK
- Legends of the Fall
- Sleepy Hollow
- The Thin Red Line
- Three Colors Red
Muziek is beter dan de filmquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ken de hele film en het verhaal niet, maar ik heb even lopen scrollen. Die setting, die kledij, niet echt mijn ding... en zo lang.
Als ik muziek wil horen, zet ik wel een cd'tje op. Films gemaakt rond muziekquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Heel de film is juist een meesterwerk door de muziek, nu moet je niet die 2 dingen apart zien
Nou dan kan je heel de Dollars Trilogy en Once Upon a Time in the West om maar wat noemen ook maar beter niet kijkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ik muziek wil horen, zet ik wel een cd'tje op. Films gemaakt rond muziek
Indd en nog zoveel meer filmsquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:21 schreef hornage het volgende:
Of The Blues Brothers, Dirty Dancing en Moulin Rouge niet
Als ik bewegende beelden wil zien zet ik wel SBS6 op. Filmsquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ik muziek wil horen, zet ik wel een cd'tje op. Films gemaakt rond muziek
Mee eens, zie je vooral bij horrorfilms dat de sequels gewoon compleet ruk zijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:27 schreef hornage het volgende:
Maar genoeg daarover, ik ben toevallig de hele Crow serie op mijn nieuwe unit aan het zetten en eigenlijk is dat zonde...
De eerste film is zo goed! de tweede in de buurt van Highlander 2 en de rest is een schim van deel 1.
Soms zijn goede films zooooo slecht verkloot door kaksequels![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:31 schreef picodealion het volgende:
[..]
Als ik bewegende beelden wil zien zet ik wel SBS6 op. Films.
maar dan toch wel gewoon de hele serie willen zien, want euj, het is nog steeds Pinhead / Freddy / Jason / Ghostface / ....(vul maar in)quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Mee eens, zie je vooral bij horrorfilms dat de sequels gewoon compleet ruk zijn
[..]
Spuit 11, ik weet het.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Robby87 het volgende:
- Amadeus
- Broadcast News
- JFK
- Legends of the Fall
- Sleepy Hollow
- The Thin Red Line
- Three Colors Red
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |