Ik sympathiseerde niet echt veel met welk karakter dan ook. Maar dat vind ik ook nauwelijks belangrijk voor de waardering van een film, in tegenstelling tot veel andere filmliefhebbers.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het rebelleren van de vader staat toch centraal en wordt toch bemoeilijkt in de wereld waarin hij leeft (zijn irritante vrouw bijv.). Dat zorgde ervoor dat ik me wel voor hem ging sympathiseren.
Dat vind ik ook niet erg, maar had gewoon liever iemand anders gehad danquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:02 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ook waar.
Ik vind het allang interessant dat ze een keer voor een 'auteur' kiezen als regisseur.
2001 bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
Bij sommige films vind ik dat soort dingen als meeleven met personages overigens ook wel van wat minder belang.
Helemaal mee eens bond is voor oude mannetjes en kinderen die hun eerste actie film kijken.quote:
Ik vond die juist erg sterk. Op de eerste plaats door het camerawerk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Thanks, kende hem alleen van Children of Men (die ik zwaar ruk vond)...
Was in orde, verhaal zeer zwak.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:42 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik vond die juist erg sterk. Op de eerste plaats door het camerawerk.
Beetje jong hè...quote:
Zo dun toch niet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dun, klein, knap en slim. Just the way I like them
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |