Ik moet mezelf blijven herinneren die nutteloze dingen nooit meer te gebruiken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
het gaat om imdb-keywords, oftewel bijzonder incompleet
Eigenlijk verantwoordelijkheid van de vraagstellers, niet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:44 schreef Patch het volgende:
[..]
check, ik mis 2 puntjes, verwerk jij die erin Sam?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:44 schreef Patch het volgende:
[..]
check, ik mis 2 puntjes, verwerk jij die erin Sam?
Vragen hoeven niet altijd moeilijk te zijn, makkelijkere vragen houden het tempo er juist een beetje in.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:01 schreef afro het volgende:
Ik moet toch maar moeilijkere dingen bedenken.
Was Jerry Maguire eigenlijk goed op jouw vraag Gil ?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:05 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Vragen hoeven niet altijd moeilijk te zijn, makkelijkere vragen houden het tempo er juist een beetje in.
Neen, helaas. Intre heeft al punten gekregen voor het juiste antwoord: Bamboozled.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Was Jerry Maguire eigenlijk goed op jouw vraag Gil ?
Bondfilms doen me meestel weinig, maar met deze cast/crew ben ik zowaar ook eens geïnteresseerd. Kan eventueel de eerste Bond worden die ik in de bioscoop ga kijken, maar het is nog even afwachten. Ik ben vooral verheugd met Deakins als cinematograaf.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:46 schreef Robby87 het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar Bond 23, die cast is echt ongelooflijk, bijna te mooi om waar te zijn... en dan heb ik niet alleen over de acteurs...
Ik zie niks in die paar films die ik van hem heb gezien, die me doen geloven dat hij een goede Bond film kan maken.quote:
Ik ook, zou het wel tof vinden als dat zijn eerste Oscar zou worden. Bardem zit er ook gewoon in hè, zeer interessant allemaal.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:50 schreef Gillingham het volgende:
Ik ben vooral verheugd met Deakins als cinematograaf.
Je kan toch niet ontkennen dat hij goed werk heeft afgeleverd, dat hij wellicht een ander soort genre inslaat wil niet zeggen dat hij niet capabel is daarvoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik zie niks in die paar films die ik van hem heb gezien, die me doen geloven dat hij een goede Bond film kan maken.
Het lijkt me echter onwaarschijnlijk dat hij een oscar gaat krijgen voor een Bondfilm, maar wie weet...quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ook, zou het wel tof vinden als dat zijn eerste Oscar zou worden. Bardem zit er ook gewoon in hè, zeer interessant allemaal.
Wat mij betreft de meest interessante Bondregisseur ooit.quote:
Met Forster was een switch van genre wat mij betreft echt een enorm drama dus mijn vrees voor Mendes is groot.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je kan toch niet ontkennen dat hij goed werk heeft afgeleverd, dat hij wellicht een ander soort genre inslaat wil niet zeggen dat hij niet capabel is daarvoor.
Hij heeft zoveel goede films op zijn naam staan waarvan ik het onwaarschijnlijk vond dat hij hem niet zou krijgen, dus je weet maar nooit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:55 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Het lijkt me echter onwaarschijnlijk dat hij een oscar gaat krijgen voor een Bondfilm, maar wie weet...
Bardem is toch nog niet zeker, wel?
Forster is dan ook geen bijzondere regisseur...quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Met Forster was een switch van genre wat mij betreft echt een enorm drama dus mijn vrees voor Mendes is groot.
Oh en als je het nog niet wist American Beauty vind ik helemaal niks.
Waar, maar zijn Bondfilm was wat mij betreft een stuk slechter dan een paar van z'n andere films.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Forster is dan ook geen bijzondere regisseur...
Jammer. Ik ben benieuwd naar wat je er niks aan vond?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
Oh en als je het nog niet wist American Beauty vind ik helemaal niks.
Het is al lang geleden, maar het komt erop neer dat ik gewoon geen moment iets om die personages geef en dan houdt het wat mij betreft snel op.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jammer. Ik ben benieuwd naar wat je er niks aan vond?
Ook waar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Waar, maar zijn Bondfilm was wat mij betreft een stuk slechter dan een paar van z'n andere films.
Het rebelleren van de vader staat toch centraal en wordt toch bemoeilijkt in de wereld waarin hij leeft (zijn irritante vrouw bijv.). Dat zorgde ervoor dat ik me wel voor hem ging sympathiseren.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Het is al lang geleden, maar het komt erop neer dat ik gewoon geen moment iets om die personages geef en dan houdt het wat mij betreft snel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |