Je mag Sands best wat laten zweten en ze allemaal vragen.quote:
Met die overeenkomstvragen bedoel je de 'wat is de link tussen deze 3 acteurs'-vragen?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:34 schreef Tem het volgende:
Iedereen kan mee doen. Maar voor mij apart neem je het op in de spelregels. Maar voor mij hoeven die overeenkomst vragen dan ook niet hoe objectiveerbaar ook ze zouden mogen zijn.
Ik voel me niet echt aangevallen alleen vind ik het frappant dat mensen ineens over een vraag vallen die prima te doen was omdat er zeker tien in ieder ander lijstje zouden voorkomen en er wel meer discutabele vragen zijn geweest.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met die overeenkomstvragen bedoel je de 'wat is de link tussen deze 3 acteurs'-vragen?
Kan best zijn dat je dat soort vragen niks vindt, hetzelfde heb ik met initialensoep, maar het antwoord op dat soort vragen is nog altijd zoiets als 'ze hebben allemaal met die en die regisseur gewerkt' en niet 'ze staan alle 3 in de lijst van beste acteurs volgens user x op IMDb'.
Snap je wat ik bedoel? We proberen je alleen de nuance uit te leggen.
Op zich zou het prima zijn als je iets vraagt uit zo'n lijstje, maar je had even moeten aangeven wat de bron was (en dan dus niet IMDb).
Je moet je niet aangevallen voelen, dat is niet de bedoeling.
Was ook zeker te doen, ik denk alleen dat de reden was dat de bron wat onverwacht was.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:07 schreef Tem het volgende:
Ik voel me niet echt aangevallen alleen vind ik het frappant dat mensen ineens over een vraag vallen die prima te doen was...
quote:Inderdaad het lijstje was ietwat ongelukkig gekozen en zal in de toekomst dat soort vragen ook niet meer stellen of van min of meer geaccepteerde bronnen gebruik maken. Everybody happy no worries.
*pinkt traantje weg*quote:Op maandag 13 juni 2011 22:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Je hebt 2 punten met een Sands vraag! Gefeliciteerd
Die mag ik welquote:
ZIjn beste is The Untouchablesquote:Op maandag 13 juni 2011 22:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die mag ik wel![]()
Hij speelt best in aardige films vind ik.
En *schaam* Waterworld en de Bodyguardquote:
The Bodyguard is aardig...maar Waterworldquote:Op maandag 13 juni 2011 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En *schaam* Waterworld en de Bodyguard
Bodyguard heb ik toen in de bios gezien met een date van school die op Whitney Houston leekquote:Op maandag 13 juni 2011 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En *schaam* Waterworld en de Bodyguard
quote:
Oeps...quote:
Hmmm, ok ok. aaaaggghhhhquote:Op maandag 13 juni 2011 22:33 schreef The_Substitute het volgende:
Open Range, Mr Brooks, Field of Dreams, JFK, The Untouchables!
Sorry Tem, hij 's een geboren Leading Man!
Dances with Wolves, No Way Out, Thirteen Days, Robin Hood: Prince of Thieves, Upside of Anger, Bull Durham en......quote:
Mijn fout, punt gaat naar WanAndOonliequote:Op maandag 13 juni 2011 22:35 schreef The_Substitute het volgende:
Shattered Glass klopte wel....daar was ie Executive Producer. Dan gaat het punt dus naar WanAndOonlie.
Jajaja..hij heeft goede rollen gespeeld. Voor de rest is het natuurlijk een natte krantquote:Op maandag 13 juni 2011 22:41 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dances with Wolves, No Way Out, Thirteen Days, Robin Hood: Prince of Thieves, Upside of Anger, Bull Durham en......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |