Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister Sm1th (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
DANNYDEKO (DannyDeKo)
mathijs93 (Kamikazie)
The Vital (Shadeauw)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
EliteXXL (Fenomeno)
wazig zeg..ik heb de jouwe er toen bijgezet en met open nieuw deel moet hij er dan gewoon steeds in blijven..quote:
Ja en fitnessquote:Op maandag 13 juni 2011 14:21 schreef Idioteque het volgende:
Hopelijk halen ze de bid tokens en contracts uit fut 12.
Blessures vind ik ook iets te vaak voor komen. Als je met andere game types geblesseerd raakt en later in de wedstrijd geen last meer van de blessure hebt is de blessure opeens weer terug voor de volgende wedstrijd(en)
Ik moet zeggen dat ik de fitness nog wel mee vind vallen. Pas na een flink aantal wedstrijden wordt dit minder. Even een wedstrijdje op de bank en het is al weer goed.quote:
Tot hoe laag laat jij die fitness zakken voordat je de speler wisselt?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:23 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de fitness nog wel mee vind vallen. Pas na een flink aantal wedstrijden wordt dit minder. Even een wedstrijdje op de bank en het is al weer goed.
die tokens heb ik ook geen last meer van dankzij die daily gifts.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:31 schreef Fenomeno het volgende:
Fitness vind ik over het algemeen niet erg, alleen bij spelers als Vargas en Greg is het echt dramatisch
Contracts kan ik me ook niet aan storen, alleen die tokens zijn kut.
Ik controleer dit niet echt. Als ik tijdens een wedstrijd zie dat de blauwe balk van een speler helemaal (of bijna) weg is, dan zet ik hem de volgende wedstrijd wissel. Volgens mij zag ik een keer dat de fitness een keer rond de 40 was bij een speler waarbij dit voor kwam.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:29 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Tot hoe laag laat jij die fitness zakken voordat je de speler wisselt?
WOJO!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:35 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Ik controleer dit niet echt. Als ik tijdens een wedstrijd zie dat de blauwe balk van een speler helemaal (of bijna) weg is, dan zet ik hem de volgende wedstrijd wissel. Volgens mij zag ik een keer dat de fitness een keer rond de 40 was bij een speler waarbij dit voor kwam.
quote:Op maandag 13 juni 2011 14:35 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Ik controleer dit niet echt. Als ik tijdens een wedstrijd zie dat de blauwe balk van een speler helemaal (of bijna) weg is, dan zet ik hem de volgende wedstrijd wissel. Volgens mij zag ik een keer dat de fitness een keer rond de 40 was bij een speler waarbij dit voor kwam.
Ik vond eerlijk gezegd IF Pazzini ook een stuk minder spelen dan Milito, Ibra, Eto'o toen ik mijn Serie A team nog had. Sowieso de coins niet waard.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:42 schreef Rijstbal het volgende:
Ik ga SIF Pazzini verkopen en Milito halen. Heb echt coins nodig
Klopt. Ik denk wel dat het een goeie speler kan zijn maar hij past totaal niet bij mijn speelwijze. Achja scheelt me weer 55.000 coinsquote:Op maandag 13 juni 2011 14:43 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik vond eerlijk gezegd IF Pazzini ook een stuk minder spelen dan Milito, Ibra, Eto'o toen ik mijn Serie A team nog had. Sowieso de coins niet waard.
Daily gifts????quote:Op maandag 13 juni 2011 14:33 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
die tokens heb ik ook geen last meer van dankzij die daily gifts.
ik heb er nog 300+
Is al heel lang geleden...gebruik je nooit tokens ofzo?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:52 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
die we een tijdje terugkregen op de webapp
PS3 users kregen ze iedere dag toen PSN dood was.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Is al heel lang geleden...gebruik je nooit tokens ofzo?
ik heb ze gehad en t zijn best lekkere spelers.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:29 schreef Shadeauw het volgende:
Heeft iemand nog Russian League spelers liggen die hij kwijt wil?![]()
Russische League is echt baasVooral IF Voronin en Kerzhakov. Vraag me af hoe goed z'n IF wel niet zal zijn
Ja ik heb dat precies hetzelfde.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:39 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ik heb ze gehad en t zijn best lekkere spelers.
welke opstelling speel je?
ik speelde 4231 en dat is heerlijk met kerzhakov met achter hem voronin, honda en danny
Ik denk dat ik maar een paar spelers uit mijn Spaanse team, of mijn EPL team moet verkopen...quote:Op maandag 13 juni 2011 15:47 schreef Tim86 het volgende:
Er zullen ook wel wat gasten uit de Russische competitie in TOTY (rest of the world) komen.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/572322.pagequote:Op maandag 13 juni 2011 15:58 schreef Idioteque het volgende:
Is er ergens een overzicht van de TOTY spelers van de competities waar ze al bekend zijn?
Elftallen bij elkaar op de bank?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:14 schreef OmniRocket het volgende:
Ik heb 2 teams waarmee ik afwisselend speel.. fitness altijd op 99.
Bij mij zitten ook teams bij elkaar op de bank. Ik speel vaak met mijn under 80 team de 1e ronde, dan doe ik de rest van het toernooi met mijn 1e team.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Elftallen bij elkaar op de bank?
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:27 schreef el-blanchito het volgende:
is vast al vaker gevraagd,
maar is er een plek/lijst waar je kan zien wie allemaal 5sterren skills hebben?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/314886.page.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:27 schreef el-blanchito het volgende:
is vast al vaker gevraagd,
maar is er een plek/lijst waar je kan zien wie allemaal 5sterren skills hebben?
Kan goed ja, ik zou alleen Enyeama kunnen noemen en die speelt in Israel. Op fut11 kom ik er ook geen tegen. Zo kut is dat soms..dan heb je een leuk idee voor een team en dan mis je een cruciale speler.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:40 schreef GuRBuH het volgende:
Kan het kloppen dat er 0,0 Nigeriaanse keepers bestaan in FUT?
Precies. Ze moeten dat chemistry aanpassen en nationale teams toelaten. Dan heb je weer 100 a 200 extra spelers.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan goed ja, ik zou alleen Enyeama kunnen noemen en die speelt in Israel. Op fut11 kom ik er ook geen tegen. Zo kut is dat soms..dan heb je een leuk idee voor een team en dan mis je een cruciale speler.
quote:BTW here's a full team for ya if you want skillers
4-5-1
GK Julio Cesar
RB Ilsinho 74 - 5*
CB Thiago Silva 83 - 3*
CB Lucio 85 - 3*
LB Michel Bastos 82 (LM but good at defence and plays LB for Brazil) 5*
RM Pato 83 5*
CAM Maicosuel 75 5*
CM Cassano 84 5*
CAM Menez/Lavezzi 79/81 5*
LM Robinho 81 5*
ST Fred 79 5*
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:48 schreef Mallerd het volgende:
Ok, ik ga een Russische competitie team maken, Portugal verveelt snel..
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:49 schreef zerokil het volgende:
Ik ga ook voor de Russen.
Heb mijn Epic noob team in de trade pile staan :p
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:48 schreef Mallerd het volgende:
Ok, ik ga een Russische competitie team maken, Portugal verveelt snel..
Ik kwam laatst wel een goede linksback tegen uit de Russische competitie..een LWB uit Argentinie..zou een upgrade zijn mocht je dat willenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:17 schreef laucas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn Russen. Speelt echt lekker, vooral Doumbia
Ansaldi bedoel je denk ik?. Vind het wel leuk om R. Carlos, de ouwe held, in mijn team te hebben. Shot power 95 is ook wel leuk met vrije trappen van afstandquote:Op maandag 13 juni 2011 17:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kwam laatst wel een goede linksback tegen uit de Russische competitie..een LWB uit Argentinie..zou een upgrade zijn mocht je dat willen
Hoe doe je dat? want ik maak ook wel winst op trading maar duurt bij mij veeel langer voor zulke bedragen.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:41 schreef Leanotsoynus het volgende:
Net binnen 1 uur 100K winst gemaakt op een paar spelers. Te makkelijk.
Over een half uurtje ben ik wel beschikbaar voor ps3?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:29 schreef laucas het volgende:
Wij hebben nog niet eens een potje cloebs gedaan op de PS
Dat kan wel beterquote:Op maandag 13 juni 2011 18:39 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik doe wel mee, die van mij is alleen nog maar 65
Ik doe wel mee denk ik. Maar als ik weer lag heb kap ik er mee. Heb thuis nu wel een nieuwe router. Zal misschien wel helpenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat kan wel betermaar gaat wel snel in het begin. Kijk even bij verdiensten, en dan bij de arena. Kan je makkelijk je VP beter maken. Offline carrière starten is ook leuk, als je je VP dan opstelt wordt hij ook beter.
Rond 8 uur doen we clubs denk ik. Je kan zoeken op FC Zolderkamer en dan vind je ons wel denk ik.
Kamikazie doe je ook weer mee?
Begin met het bieden op spelers die goedkoop zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? want ik maak ook wel winst op trading maar duurt bij mij veeel langer voor zulke bedragen.
Ik zal morgen even kijken hoe mijn VP ervoor staat. Heb er wel een beetje mee zitten kloten maar zou niet meer weten wat zijn rating is. Lijkt me opzich wel wat om echt met een team dat te doen. Online in je eentje was het altijd maar een beetje ieder voor zich.quote:
Ben op het moment bij mijn ouders thuis, daar heb ik geen xbox staan. Morgen ben ik weer in mijn eigen huis en kan ik eindelijk weer fifa spelenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:40 schreef laucas het volgende:
Kun je gewoon zien onder Verdiensten bij je Virtuele Prof
Ik heb je een invite gestuurd voor de fok club maar het loopt nog niet echt storm. Sowieso zijn er minder PS3'ersquote:Op maandag 13 juni 2011 20:15 schreef Idioteque het volgende:
Hoe gaat het met clubs voor de PS3? Ik heb nog een VP van 89, maar dan moet er wel een goede groep zijn.
Hoe weet ik of ze in de juiste formatie staan?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je moet ze echt in de juiste formatie kopen. Scheelt veel. En Bale is niet zo duur meer. IF Pavlyu ook niet.
Ah oke thanks, ik wist echt niet waar dat voor was.quote:
Onder de foto zie je een schoen en een kaart met gaatjes. De schoen is positie en de kaart is formatie. Er zitten best veel met rode formatie en uiteraard staat Defoe op de verkeerde positie.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:58 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Hoe weet ik of ze in de juiste formatie staan?
Ja maar ik verdien maar rond de 600 per wedstrijd, en dat gaat vaak weer op aan contracts, healing,quote:Op maandag 13 juni 2011 20:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je moet ze echt in de juiste formatie kopen. Scheelt veel. En Bale is niet zo duur meer. IF Pavlyu ook niet.
Ja maar die LW Bale is te duur voor mijquote:Op maandag 13 juni 2011 21:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Onder de foto zie je een schoen en een kaart met gaatjes. De schoen is positie en de kaart is formatie. Er zitten best veel met rode formatie en uiteraard staat Defoe op de verkeerde positie.
Op de markt of wat?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:01 schreef zerokil het volgende:
Harregarre's Trading Guide
Bronze pakjes van 400 coins kopen en de dingen die er in zitten verkopen!
Waar kan ik die trading guide vinden?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:01 schreef zerokil het volgende:
Bronze pakjes van 400 coins kopen en de dingen die er in zitten verkopen!
Die ene zin is de hele trading guidequote:
Wat bedoel je met 150/200 bin?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:01 schreef zerokil het volgende:
1. Bronze pakje van 400 coins kopen
2. Zoek de Healing cards en duurdere spelers er tussen uit.
3. Verkoop de rest met 150/200 bin.
4. de waardevoller cards voor wat meer er op zetten.
Ssst!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:01 schreef zerokil het volgende:
1. Bronze pakje van 400 coins kopen
2. Zoek de Healing cards en duurdere spelers er tussen uit.
3. Verkoop de rest met 150/200 bin op de market.
4. de waardevoller cards voor wat meer er op zetten.
Haha thanks man, we zijn toch op fok om elkaar te helpen!quote:
Zodra 12 er is, kan je weer losquote:Op maandag 13 juni 2011 21:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Markt zit wel echt redelijk stuk nu. Zelfs dingen voor 150 BIN worden niet altijd verkocht.
Mwah, lekker uitbuiten die prijsverschillen. Is er al een pre-order voor nederlanders? (die met de free gold-packs)quote:Op maandag 13 juni 2011 21:19 schreef zerokil het volgende:
Als 12 net uit is dan is de markt juist onstabiel.
Na een maandje komen er dan ''constante'' prijzen
Wat bedoel je?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Op de een of andere manier verkopen bronzen Koreanen altijd.Misschien omdat alle andere pack-kopers ze discarden.
Overigens kan ik nooit echt goed traden, zo zonder trading account.
Sommigen hebben meerdere FUT accounts. Dan kunnen ze dus meer dan 30 spelers traden en tegelijk traden en hun console aan hebben.quote:
Ahzo.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Sommigen hebben meerdere FUT accounts. Dan kunnen ze dus meer dan 30 spelers traden en tegelijk traden en hun console aan hebben.
Ik vind van wel. Al zegt dat in mijn reuzenteam niet zo veel want de rest is knudde.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:14 schreef potienza het volgende:
Speelt Bale(UP) lekker? Ik zie hem altijd voor vrij veel verkocht worden.
Wat voor team heb je dan? Liga Portugese?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:02 schreef laucas het volgende:
KAKKKK
Score ik mijn lekkerste vrije trap evar met Hulk, vol in de kruising vanaf 37m... staat ie er niet bij
Tja, veel 12-jarigen hè.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:06 schreef Tim86 het volgende:
Triest volk toch in deze community. SIF Falcao op de trade staan en binnen 5 minuten heb ik 6 trade offers voor hem gekregen met enkel een bronzen speler.
ik bied een Svensson plus 150 coinsquote:Op maandag 13 juni 2011 23:06 schreef Tim86 het volgende:
Triest volk toch in deze community. SIF Falcao op de trade staan en binnen 5 minuten heb ik 6 trade offers voor hem gekregen met enkel een bronzen speler.
Ikke 150K want ik had niet verwacht dat hij binnen twee dagen al zo om laag zou gaan. Ik dacht dat hij maar 2 uur in packs was maar hij was een hele week dus zwaar verlies!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:08 schreef laucas het volgende:
Wat mag ie kosten bij jou op de 360?
Ik heb er 29k voor betaald
nulletje erachter en dan zit je er maar iets bovenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:08 schreef laucas het volgende:
Wat mag ie kosten bij jou op de 360?
Ik heb er 29k voor betaald
Doe ik ook soms, hopend op ''perongeluk'' op accept drukkenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:06 schreef Tim86 het volgende:
Echt gewoon zielig.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe ik ook soms, hopend op ''perongeluk'' op accept drukken
Ik ervaar dat heel anders. Bij mij speelt mij Liga Portugese team echt lekker. Ik heb nu wel IF Hulk en SIF Falcao verkocht om straks de TOTY versies te kopen.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:19 schreef Tim86 het volgende:
250 tot 270K is hij waard. Ik ga gewoon voor 270K..hij is bij ons mega rare omdat hij maar 1 of 2 uur uit is geweest. Enige reden dat hij zo duur is dat is dus ook die schaarste...87 rating maar zo speelt hij totaal niet...hij kan heel goed koppen, maar mist de lengte om daadwerkelijk kopduels te winnen (itt Falcao in het echte leven). Verder kan hij hard knallen en is hij sterk aan de bal, maar ik vind hem ook echt niet zo fijn.
Uiteindelijk weinig plezier gehad aan mijn Liga Portuguesa team eigenlijk..Verdediging liep voor geen meter, er ontbrak een sterke verdedigende middenvelder en eigenlijk alleen IF Hulk en Helton bevielen echt..wel jammer. 4-3-2-1 voelde ook totaal niet lekker bij dit team..liep allemaal een trechter in, terwijl ik dit bij mijn andere teams in die formatie niet heb (had wel hetzelfde bij mijn Portugese nationale elftal).
Mijn bronse pool had 82 speed, maar was 500 coins waard toen.. Hij dacht waarschijnlijk 10K ofzo:Dquote:Op maandag 13 juni 2011 23:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het werkt ook nog echt??![]()
Ik vind het ook zielig.
Dat werkt niet.. toch???quote:Op maandag 13 juni 2011 23:38 schreef Rijstbal het volgende:
Dat is bijna even kansloos als dat duplicaten
Joh. Maar het gaat om het feit dat je iemand erin wilt naaien.quote:
Om Brazilië na te bootsen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:06 schreef laucas het volgende:
Zoek een kit met geel shirt, blauwe broek en witte sokken.
Morgen eens even kijken of Derby County dat heeft. Grasshoppers iig niet
Nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:06 schreef laucas het volgende:
Zoek een kit met geel shirt, blauwe broek en witte sokken.
Morgen eens even kijken of Derby County dat heeft. Grasshoppers iig niet
Nee ik heb morgen geen toets. Woensdag heb ik pas weer M&O en Nederlands Kevin! en jij:?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
denk het wel. Maar ga jij ns heel snel slapen kentje, morgen belangrijke toets!
oquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:40 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Nee ik heb morgen geen toets. Woensdag heb ik pas weer M&O en Nederlands Kevin! en jij:?
Ik dus een dagje later!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omorgen/vandaag alleen nog wiskunde en dan vakantie
![]()
Enigszins.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:25 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Op je zestiende!![]()
Je bent gewoon jaloers
"Schat, pak jij de AdiPure Glider even?"quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het zal wel heel slecht van mij zijn maar die ene Adidas bal. De AdiPure Glider...dat klinkt gewoon als een of andere goedkope condoom.Vraag me af welke marketinggek daarmee op de proppen is gekomen voor Adidas.
Ik moest erbij denken aan de Durex Playquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het zal wel heel slecht van mij zijn maar die ene Adidas bal. De AdiPure Glider...dat klinkt gewoon als een of andere goedkope condoom.Vraag me af welke marketinggek daarmee op de proppen is gekomen voor Adidas.
Bijbaantje in de vakantiequote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:03 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ik had het meer over dat werken op je zestiende veel te vroeg is. Of bedoel jij dat ook?
Same herequote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:18 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Bijbaantje in de vakantie
Ik ga vandaag eens flink handelen. Kijken of het lukt
Neuh, vind het gewoon een mooi tenue zo met die witte sokkenquote:
Haha geniaal, wie loopt er zo te schreeuwen danquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:29 schreef OmniRocket het volgende:
das pech, paal in de weg
http://www.easports.com/media/play/video/78296150
uit de corner schoot hij van buiten 16 weer op paal, daarna uit corner daar direct op kopte hij hem erin.
EA Sports Cup voor 8e keer gewonnen. Want won de match wel.
Ik doe volledig met je meequote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik had jullie wel wat ouder geschat. Ik voel me meteen een oude lul hier met 24
Ach ik ben net 23 geworden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik had jullie wel wat ouder geschat. Ik voel me meteen een oude lul hier met 24
Sentiment, is precies mijn oude hockeytenuequote:
Samequote:
RFquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Same
Even vraagje:
Ik ben bezig met een 41212 Serie A. Naast Ibra in de spits wil ik eigenlijk Pato neerzetten en IF Seedorf op de cam(Milan driehoekje). Met welke positie gaat Pato de meeste chem halen?
IF Pato is wel een striker, maar bij de gewone moet je de RF hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Same
Even vraagje:
Ik ben bezig met een 41212 Serie A. Naast Ibra in de spits wil ik eigenlijk Pato neerzetten en IF Seedorf op de cam(Milan driehoekje). Met welke positie gaat Pato de meeste chem halen?
Beetje jammer dat er in 41212 enkel RM's te vinden zijn waarvan de goedkoopste 11K isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Pato is wel een striker, maar bij de gewone moet je de RF hebben
RM>RW RW>RF kosten geen drol.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Beetje jammer dat er in 41212 enkel RM's te vinden zijn waarvan de goedkoopste 11K is
Klopt maar die coins boven op de gemiddelde 15K die die kost in 41212 is nogal veel voor iemand die eigenlijk net 3K waard is.quote:
Kijk maar in het fotoboek als je daar geïnteresseerd in bentquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:40 schreef Johnbon het volgende:
Nu iedereen zijn leeftijd heeft verteld, plaats meteen een foto van jezelf
Apa kabarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:00 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Kijk maar in het fotoboek als je daar geïnteresseerd in bent
Vrouwenvoetbalbond:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Beste Mister Sm1th,
U ontvangt deze e-mail omdat uw abonnement op Xbox LIVE Gold 3 maanden prepaid is geannuleerd op dinsdag 14 juni 2011
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:44 schreef DannyDeko het volgende:
Is er nergens te vinden welke formaties een donkergroene krijgen bij een bepaalde formatie? (wat een brakke zin Oo) Zou namelijk wel willen weten welke formaties redelijk gelijk zijn aan 41212
ligt eraan waar je pato neerzet. Als je 41212 speelt met pato als spits (?) dan kan je hem ook in 3412 kopen, dan is ie donkergroenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:44 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Klopt maar die coins boven op de gemiddelde 15K die die kost in 41212 is nogal veel voor iemand die eigenlijk net 3K waard is.
Is er nergens te vinden welke formaties een donkergroene krijgen bij een bepaalde formatie? (wat een brakke zin Oo) Zou namelijk wel willen weten welke formaties redelijk gelijk zijn aan 41212
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vrouwenvoetbalbond:Dat was mijn eerste dag op het HBO.. Vertelde ik dat ik FIFA speelde en aan World Cyber Games etc had meegedaan.. Vroeg de docent: "is dat van dat vrouwenblad?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Progamer spotted!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste dag op het HBO.. Vertelde ik dat ik FIFA speelde en aan World Cyber Games etc had meegedaan.. Vroeg de docent: "is dat van dat vrouwenblad?"
Heeft dat te maken dat die "2" hetzelfde is in de linie of moet de hele formatie redelijk gelijk zijn wil je een donkergroene krijgen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ligt eraan waar je pato neerzet. Als je 41212 speelt met pato als spits (?) dan kan je hem ook in 3412 kopen, dan is ie donkergroen
het gaat om het 1-2 gedeelte, de hele aanval dus. Dus elke formatie met 1-2 in de aanval wordt donkergroen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Progamer spotted!
[..]
Heeft dat te maken dat die "2" hetzelfde is in de linie of moet de hele formatie redelijk gelijk zijn wil je een donkergroene krijgen?
Het gaat om de linie. Dus 352 is ook al donkergroen!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Progamer spotted!
[..]
Heeft dat te maken dat die "2" hetzelfde is in de linie of moet de hele formatie redelijk gelijk zijn wil je een donkergroene krijgen?
352 ook!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het gaat om het 1-2 gedeelte, de hele aanval dus. Dus elke formatie met 1-2 in de aanval wordt donkergroen.
slim!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je kunt het zelf testen door met de formaties te rommelen. Als hij de ene kant om ook donkergroen is, is hij dat andersom ook. Dus als je al een speler hebt met lichtgroene formatie, test dan bij welke formaties hij donkergroen is. Die formaties zijn dan compatibel.
Ik ben bijna 17 nog 2 weken!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:12 schreef el-blanchito het volgende:
Om jullie allemaal nog ouder te laten voelen: ik ben pas 15
Wat ben je aan het bouwen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik verkoop nog maar weinig.Heb wel bijna m'n allerlaatste squad af.
Ik zeg steeds laatste maar dat reuzenteam viel me zo tegen...moest gewoon een andere maken.
Skills team.quote:
Waar is je Nederlandse team?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Skills team.Dan heb ik denk ik alles wel. Lengte (kut-Engelsen), snelheid (Afrikanen), motivatie (Korea), en skills (Brazil).
Die zijn opgebokt.quote:
Net Pato gehaald in 3-4-1-2 en hij heeft een rode formatie. Dus dit klopt nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het gaat om het 1-2 gedeelte, de hele aanval dus. Dus elke formatie met 1-2 in de aanval wordt donkergroen.
Dat is je NL teamquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:09 schreef Mallerd het volgende:
Toch geen Russisch maar een Servisch team gemaakt
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#dxjJbQaPbaUa5
Zigic is een beest, kopt alles raak
(Soms speel ik 3-4-1-2 met IF Subotic en Lazovic)
Leuk idee maar ze staan allemaal verkeerd manquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:13 schreef Mallerd het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#fMx6kpltba1x3
Ben er ook pas een paar uur mee bezig, nog tips voor aankopen? (op een coach na, want heb nu Hiddink)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:15 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Leuk idee maar ze staan allemaal verkeerd man
Buiten de lag om, goed!quote:
Serviërs hebben Mihaylovic als coachquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:20 schreef Mallerd het volgende:
[..]
Ben er ook pas een paar uur mee bezig, nog tips voor aankopen? (op een coach na, want heb nu Hiddink)
waar staat Pato dan? Want dit hoort wel te kloppen hoor. Heb je je eigen formatie wel aangepast al?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Net Pato gehaald in 3-4-1-2 en hij heeft een rode formatie. Dus dit klopt niet
Een van mijn all time favorieten ja, mooi dat hij nu coach bij Viola is (L)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:47 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Jammer dat die niet meer speelt
Dat linkerbeen
Linkje?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Net Pato gehaald in 3-4-1-2 en hij heeft een rode formatie. Dus dit klopt niet
Eigenlijk zou Batigol daar coach moeten worden, maar daar hoor je niks meer vanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een van mijn all time favorieten ja, mooi dat hij nu coach bij Viola is (L)
Zal ik zo geven als die niet verkocht is. Heb m al weer op de trade gegooid namelijkequote:
Nee niet op letten. Die staat daar enkel om te kijken of 3-5-2 wel de donkergroene formatie haaltquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:24 schreef zerokil het volgende:
Waarom staat Torres daar?
Speelt die zo goed als die geen ''connectie'' heeft met de andere spits?
Laat Fletcher dan uit je team want die man is me toch een pannekoek. Staat bij mij ALTIJD in de weg tijdens passjes en schoten op goal.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:44 schreef Rijstbal het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort een Wales/Schotland team bouwen
Die mag natuurlijk niet ontbrekenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:46 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Laat Fletcher dan uit je team want die man is me toch een pannekoek. Staat bij mij ALTIJD in de weg tijdens passjes en schoten op goal.
Z'n stats zijn ook best goed. Maar ik heb t idee dat zn positioning echt dramatisch isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:52 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Die mag natuurlijk niet ontbrekenHij was bij mij een held toen ik een premierleauge team had
We hebben het toch wel over Darren Fletcher?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Z'n stats zijn ook best goed. Maar ik heb t idee dat zn positioning echt dramatisch is
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:49 schreef Dudeweiser het volgende:
sorry Danny, ik dacht echt dat het zo werkte, ik zou zweren dat ik in mijn team dit ook had... Niet dus
Dan krijg je gewoon de win hoor, als je voorstaat. Heb ik al meerdere malen gehad dat ze quitten zodra je voorstaat enzoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:13 schreef OmniRocket het volgende:
net van IF team gewonnen... speelde juist weer met m'n 2e team (BPL) hij was wel gevaarlijker, maar ik was zeker niet kansloos... vervolgens dus steeds meer richting eind wedstrijd en scoor ik in 76e 1-0 omdat hij toen wel heel erg veel gaten liet vallen... Hij tacklede al redelijk vaak in de loop van de 2e helft, daarna alleen nog maar door... Gelijk scoorde ik de 2-0 en even later ook de 3-0.. toen quitte die.
ik zat in het after match screen... en toen kreeg ik een d/c... geen DNF loss, maar winst staat er ook niet bij (halve finale EA Sports Cup)
Ja, ik was nu alleen de after match stats aan het bekijken en toen werd ik d/c'ed ... En ik denk dat de win pas in de tourney tree registreert als je terug bent in het hoofdmenu... Zeg maar geprogrammeerd door EAquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan krijg je gewoon de win hoor, als je voorstaat. Heb ik al meerdere malen gehad dat ze quitten zodra je voorstaat enzo
Je hebt opzich wel gelijk..een striker in 3-4-1-2 heeft een donkergroene formatie. Omdat Pato ook nog RF is zien ze hem als iemand uit de 1-persoons linie achter de spits en klopt het dus niet voor hem.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:49 schreef Dudeweiser het volgende:
sorry Danny, ik dacht echt dat het zo werkte, ik zou zweren dat ik in mijn team dit ook had... Niet dus
Verklaar dan eens waarom mijn 5-2-1-2 CF Baptista wel donkergroen krijgt?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt opzich wel gelijk..een striker in 3-4-1-2 heeft een donkergroene formatie. Omdat Pato ook nog RF is zien ze hem als iemand uit de 1-persoons linie achter de spits en klopt het dus niet voor hem.
Ik zie het ja!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:22 schreef OmniRocket het volgende:
Over 3 dagen begint een toernooi waarbij de offline versie 5000 (semi-pro) oplevert en de online versie 600
Omdat Baptista wordt gezien als de CF en in een systeem met 1-2 is hij dus op de goede plek. Dat je hem dan in de spits zet maakt niet uit, dan is hij 2 keer donkergroen ipv een keer felgroen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:32 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Verklaar dan eens waarom mijn 5-2-1-2 CF Baptista wel donkergroen krijgt?
ik blij dat ik vakantie hebquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:22 schreef OmniRocket het volgende:
Over 3 dagen begint een toernooi waarbij de offline versie 5000 (semi-pro) oplevert en de online versie 600
Doen ze expres!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:13 schreef Bonzoo het volgende:
Even serieus, EA nakt mij de hele tijd. Heb ik eindelijk weer een lekker DNF opgebouwd van 1.5 ofzo, opeens bam disconnect weg DNF in de finale van een 3200 coins toernooi terwijl ik 4-2 voor sta.
Gisteren ook al uit het niets. Zo krijg ik natuurlijk nooit coins.
Het begint er wel op te lijken ja.quote:
Als je goed kan dribbelen en tricks goed beheerst..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:24 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is het toch verslavend om nieuwe teams te maken!
Zit te denken aan een nieuw Brazil team. Maar dan met Hulk, Robinho, Rdinho, Pato.
Welke formatie kan ik het meeste van deze opstellen? 3-4-2-1 ofzo?
Ik begin hier natuurlijk pas aan nadat m'n Serie A team 'af' is. Heb nu genoeg coins voor 86 Ibra
Beter koop je Asamoah of Boatengquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:19 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand ervaring met Montolivo IF? Wil hem gaan kopen
Langzaam..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:37 schreef Bonzoo het volgende:
Wat vinden jullie van Thierry Henry? Niet de IF versie maar de LW versie, zal ik die kopen of beter een andere? Liefst Fransman of Engelsman.
Had ik gisteren ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:55 schreef DannyDeko het volgende:
Zo'n man loopt mij te fucken hier. Sta 6-2 voor en sinds de 85e minuut hangt bij elke uitbal het beeld :s
Wat doe ik hier tegen... hangt nu al minuut of 3
Wachten tot hij weggaat of ga of zelf quittenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:55 schreef DannyDeko het volgende:
Zo'n man loopt mij te fucken hier. Sta 6-2 voor en sinds de 85e minuut hangt bij elke uitbal het beeld :s
Wat doe ik hier tegen... hangt nu al minuut of 3
Hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:10 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Wachten tot hij weggaat of ga of zelf quittenZet je zelf op Offline weergeven
Oh hehe hij is ineens wegquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:14 schreef Rijstbal het volgende:
Ja als jij eerder dan hem weggaat heb je verloren.
Druk op de home knop en ga naar de laatste tabblad >Prefences > Online status.
Mensen zijn gierig die zulke dingen doen man, cheaters, bug gebruikers.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oh hehe hij is ineens weg
Had Complaint File gedaan. Dat schijnt nogal eens te werken las ik op het EA forum. Blijkbaar kan EA zien als iemand die bug gebruikt.
godverdommequote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:53 schreef DannyDeko het volgende:
Die offline cup voor 5k is al weg trouwens
Console? En heb je ook een land of competitie waar die moet spelen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:58 schreef neymar11 het volgende:
wat vinden jullieeen goeie maar betaalbare verdediger budget rond 30 duizend
Balen man, alhoewel ik niet zo'n zin had om de hele dag offline te spelen maar voor die 5k was het het opzich wel waard.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:53 schreef DannyDeko het volgende:
Heb zelf tot nu toe als beste Terry, Ferdinand, IF Huth en IF Lopo gehad. Vond ze alle vier erg sterk alleen die zijn een stuk goedkoper dan 30 duizend. Misschien IF Hangeland proberen?quote:
Wat betaal je ongeveer voor Terry of Ferdinand en zijn die CB?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:01 schreef potienza het volgende:
[..]
Heb zelf tot nu toe als beste Terry, Ferdinand, IF Huth en IF Lopo gehad. Vond ze alle vier erg sterk alleen die zijn een stuk goedkoper dan 30 duizend. Misschien IF Hangeland proberen?
Lucio is een beest gekquote:
Ferdinand is 7K en Terry ook zoiets op de xbox.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:02 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Wat betaal je ongeveer voor Terry of Ferdinand en zijn die CB?
GVD!!! Hoezo ?!?!?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:53 schreef DannyDeko het volgende:
Ik denk omdat EA inziet dat ze de markt er mee verkloten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |