Leuk idee maar ze staan allemaal verkeerd manquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:13 schreef Mallerd het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#fMx6kpltba1x3
Ben er ook pas een paar uur mee bezig, nog tips voor aankopen? (op een coach na, want heb nu Hiddink)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:15 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Leuk idee maar ze staan allemaal verkeerd man
Buiten de lag om, goed!quote:
Serviërs hebben Mihaylovic als coachquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:20 schreef Mallerd het volgende:
[..]
Ben er ook pas een paar uur mee bezig, nog tips voor aankopen? (op een coach na, want heb nu Hiddink)
waar staat Pato dan? Want dit hoort wel te kloppen hoor. Heb je je eigen formatie wel aangepast al?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Net Pato gehaald in 3-4-1-2 en hij heeft een rode formatie. Dus dit klopt niet
Een van mijn all time favorieten ja, mooi dat hij nu coach bij Viola is (L)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:47 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Jammer dat die niet meer speelt
Dat linkerbeen
Linkje?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Net Pato gehaald in 3-4-1-2 en hij heeft een rode formatie. Dus dit klopt niet
Eigenlijk zou Batigol daar coach moeten worden, maar daar hoor je niks meer vanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een van mijn all time favorieten ja, mooi dat hij nu coach bij Viola is (L)
Zal ik zo geven als die niet verkocht is. Heb m al weer op de trade gegooid namelijkequote:
Nee niet op letten. Die staat daar enkel om te kijken of 3-5-2 wel de donkergroene formatie haaltquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:24 schreef zerokil het volgende:
Waarom staat Torres daar?
Speelt die zo goed als die geen ''connectie'' heeft met de andere spits?
Laat Fletcher dan uit je team want die man is me toch een pannekoek. Staat bij mij ALTIJD in de weg tijdens passjes en schoten op goal.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:44 schreef Rijstbal het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort een Wales/Schotland team bouwen
Die mag natuurlijk niet ontbrekenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:46 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Laat Fletcher dan uit je team want die man is me toch een pannekoek. Staat bij mij ALTIJD in de weg tijdens passjes en schoten op goal.
Z'n stats zijn ook best goed. Maar ik heb t idee dat zn positioning echt dramatisch isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:52 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Die mag natuurlijk niet ontbrekenHij was bij mij een held toen ik een premierleauge team had
We hebben het toch wel over Darren Fletcher?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Z'n stats zijn ook best goed. Maar ik heb t idee dat zn positioning echt dramatisch is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |