Sentiment, is precies mijn oude hockeytenuequote:
Samequote:
RFquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Same
Even vraagje:
Ik ben bezig met een 41212 Serie A. Naast Ibra in de spits wil ik eigenlijk Pato neerzetten en IF Seedorf op de cam(Milan driehoekje). Met welke positie gaat Pato de meeste chem halen?
IF Pato is wel een striker, maar bij de gewone moet je de RF hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Same
Even vraagje:
Ik ben bezig met een 41212 Serie A. Naast Ibra in de spits wil ik eigenlijk Pato neerzetten en IF Seedorf op de cam(Milan driehoekje). Met welke positie gaat Pato de meeste chem halen?
Beetje jammer dat er in 41212 enkel RM's te vinden zijn waarvan de goedkoopste 11K isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Pato is wel een striker, maar bij de gewone moet je de RF hebben
RM>RW RW>RF kosten geen drol.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Beetje jammer dat er in 41212 enkel RM's te vinden zijn waarvan de goedkoopste 11K is
Klopt maar die coins boven op de gemiddelde 15K die die kost in 41212 is nogal veel voor iemand die eigenlijk net 3K waard is.quote:
Kijk maar in het fotoboek als je daar geïnteresseerd in bentquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:40 schreef Johnbon het volgende:
Nu iedereen zijn leeftijd heeft verteld, plaats meteen een foto van jezelf
Apa kabarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:00 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Kijk maar in het fotoboek als je daar geïnteresseerd in bent
Vrouwenvoetbalbond:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Beste Mister Sm1th,
U ontvangt deze e-mail omdat uw abonnement op Xbox LIVE Gold 3 maanden prepaid is geannuleerd op dinsdag 14 juni 2011
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:44 schreef DannyDeko het volgende:
Is er nergens te vinden welke formaties een donkergroene krijgen bij een bepaalde formatie? (wat een brakke zin Oo) Zou namelijk wel willen weten welke formaties redelijk gelijk zijn aan 41212
ligt eraan waar je pato neerzet. Als je 41212 speelt met pato als spits (?) dan kan je hem ook in 3412 kopen, dan is ie donkergroenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:44 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Klopt maar die coins boven op de gemiddelde 15K die die kost in 41212 is nogal veel voor iemand die eigenlijk net 3K waard is.
Is er nergens te vinden welke formaties een donkergroene krijgen bij een bepaalde formatie? (wat een brakke zin Oo) Zou namelijk wel willen weten welke formaties redelijk gelijk zijn aan 41212
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vrouwenvoetbalbond:Dat was mijn eerste dag op het HBO.. Vertelde ik dat ik FIFA speelde en aan World Cyber Games etc had meegedaan.. Vroeg de docent: "is dat van dat vrouwenblad?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |