Progamer spotted!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste dag op het HBO.. Vertelde ik dat ik FIFA speelde en aan World Cyber Games etc had meegedaan.. Vroeg de docent: "is dat van dat vrouwenblad?"
Heeft dat te maken dat die "2" hetzelfde is in de linie of moet de hele formatie redelijk gelijk zijn wil je een donkergroene krijgen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ligt eraan waar je pato neerzet. Als je 41212 speelt met pato als spits (?) dan kan je hem ook in 3412 kopen, dan is ie donkergroen
het gaat om het 1-2 gedeelte, de hele aanval dus. Dus elke formatie met 1-2 in de aanval wordt donkergroen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Progamer spotted!
[..]
Heeft dat te maken dat die "2" hetzelfde is in de linie of moet de hele formatie redelijk gelijk zijn wil je een donkergroene krijgen?
Het gaat om de linie. Dus 352 is ook al donkergroen!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Progamer spotted!
[..]
Heeft dat te maken dat die "2" hetzelfde is in de linie of moet de hele formatie redelijk gelijk zijn wil je een donkergroene krijgen?
352 ook!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het gaat om het 1-2 gedeelte, de hele aanval dus. Dus elke formatie met 1-2 in de aanval wordt donkergroen.
slim!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je kunt het zelf testen door met de formaties te rommelen. Als hij de ene kant om ook donkergroen is, is hij dat andersom ook. Dus als je al een speler hebt met lichtgroene formatie, test dan bij welke formaties hij donkergroen is. Die formaties zijn dan compatibel.
Ik ben bijna 17 nog 2 weken!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:12 schreef el-blanchito het volgende:
Om jullie allemaal nog ouder te laten voelen: ik ben pas 15
Wat ben je aan het bouwen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik verkoop nog maar weinig.Heb wel bijna m'n allerlaatste squad af.
Ik zeg steeds laatste maar dat reuzenteam viel me zo tegen...moest gewoon een andere maken.
Skills team.quote:
Waar is je Nederlandse team?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Skills team.Dan heb ik denk ik alles wel. Lengte (kut-Engelsen), snelheid (Afrikanen), motivatie (Korea), en skills (Brazil).
Die zijn opgebokt.quote:
Net Pato gehaald in 3-4-1-2 en hij heeft een rode formatie. Dus dit klopt nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het gaat om het 1-2 gedeelte, de hele aanval dus. Dus elke formatie met 1-2 in de aanval wordt donkergroen.
Dat is je NL teamquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:09 schreef Mallerd het volgende:
Toch geen Russisch maar een Servisch team gemaakt
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#dxjJbQaPbaUa5
Zigic is een beest, kopt alles raak
(Soms speel ik 3-4-1-2 met IF Subotic en Lazovic)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |