Op de markt of wat?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:01 schreef zerokil het volgende:
Harregarre's Trading Guide
Bronze pakjes van 400 coins kopen en de dingen die er in zitten verkopen!
Waar kan ik die trading guide vinden?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:01 schreef zerokil het volgende:
Bronze pakjes van 400 coins kopen en de dingen die er in zitten verkopen!
Die ene zin is de hele trading guidequote:
Wat bedoel je met 150/200 bin?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:01 schreef zerokil het volgende:
1. Bronze pakje van 400 coins kopen
2. Zoek de Healing cards en duurdere spelers er tussen uit.
3. Verkoop de rest met 150/200 bin.
4. de waardevoller cards voor wat meer er op zetten.
Ssst!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:01 schreef zerokil het volgende:
1. Bronze pakje van 400 coins kopen
2. Zoek de Healing cards en duurdere spelers er tussen uit.
3. Verkoop de rest met 150/200 bin op de market.
4. de waardevoller cards voor wat meer er op zetten.
Haha thanks man, we zijn toch op fok om elkaar te helpen!quote:
Zodra 12 er is, kan je weer losquote:Op maandag 13 juni 2011 21:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Markt zit wel echt redelijk stuk nu. Zelfs dingen voor 150 BIN worden niet altijd verkocht.
Mwah, lekker uitbuiten die prijsverschillen. Is er al een pre-order voor nederlanders? (die met de free gold-packs)quote:Op maandag 13 juni 2011 21:19 schreef zerokil het volgende:
Als 12 net uit is dan is de markt juist onstabiel.
Na een maandje komen er dan ''constante'' prijzen
Wat bedoel je?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Op de een of andere manier verkopen bronzen Koreanen altijd.Misschien omdat alle andere pack-kopers ze discarden.
Overigens kan ik nooit echt goed traden, zo zonder trading account.
Sommigen hebben meerdere FUT accounts. Dan kunnen ze dus meer dan 30 spelers traden en tegelijk traden en hun console aan hebben.quote:
Ahzo.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Sommigen hebben meerdere FUT accounts. Dan kunnen ze dus meer dan 30 spelers traden en tegelijk traden en hun console aan hebben.
Ik vind van wel. Al zegt dat in mijn reuzenteam niet zo veel want de rest is knudde.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:14 schreef potienza het volgende:
Speelt Bale(UP) lekker? Ik zie hem altijd voor vrij veel verkocht worden.
Wat voor team heb je dan? Liga Portugese?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:02 schreef laucas het volgende:
KAKKKK
Score ik mijn lekkerste vrije trap evar met Hulk, vol in de kruising vanaf 37m... staat ie er niet bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |