Begin met het bieden op spelers die goedkoop zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? want ik maak ook wel winst op trading maar duurt bij mij veeel langer voor zulke bedragen.
Ik zal morgen even kijken hoe mijn VP ervoor staat. Heb er wel een beetje mee zitten kloten maar zou niet meer weten wat zijn rating is. Lijkt me opzich wel wat om echt met een team dat te doen. Online in je eentje was het altijd maar een beetje ieder voor zich.quote:
Ben op het moment bij mijn ouders thuis, daar heb ik geen xbox staan. Morgen ben ik weer in mijn eigen huis en kan ik eindelijk weer fifa spelenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:40 schreef laucas het volgende:
Kun je gewoon zien onder Verdiensten bij je Virtuele Prof
Ik heb je een invite gestuurd voor de fok club maar het loopt nog niet echt storm. Sowieso zijn er minder PS3'ersquote:Op maandag 13 juni 2011 20:15 schreef Idioteque het volgende:
Hoe gaat het met clubs voor de PS3? Ik heb nog een VP van 89, maar dan moet er wel een goede groep zijn.
Hoe weet ik of ze in de juiste formatie staan?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je moet ze echt in de juiste formatie kopen. Scheelt veel. En Bale is niet zo duur meer. IF Pavlyu ook niet.
Ah oke thanks, ik wist echt niet waar dat voor was.quote:
Onder de foto zie je een schoen en een kaart met gaatjes. De schoen is positie en de kaart is formatie. Er zitten best veel met rode formatie en uiteraard staat Defoe op de verkeerde positie.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:58 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Hoe weet ik of ze in de juiste formatie staan?
Ja maar ik verdien maar rond de 600 per wedstrijd, en dat gaat vaak weer op aan contracts, healing,quote:Op maandag 13 juni 2011 20:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je moet ze echt in de juiste formatie kopen. Scheelt veel. En Bale is niet zo duur meer. IF Pavlyu ook niet.
Ja maar die LW Bale is te duur voor mijquote:Op maandag 13 juni 2011 21:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Onder de foto zie je een schoen en een kaart met gaatjes. De schoen is positie en de kaart is formatie. Er zitten best veel met rode formatie en uiteraard staat Defoe op de verkeerde positie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |