Ik vind van wel. Al zegt dat in mijn reuzenteam niet zo veel want de rest is knudde.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:14 schreef potienza het volgende:
Speelt Bale(UP) lekker? Ik zie hem altijd voor vrij veel verkocht worden.
Wat voor team heb je dan? Liga Portugese?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:02 schreef laucas het volgende:
KAKKKK
Score ik mijn lekkerste vrije trap evar met Hulk, vol in de kruising vanaf 37m... staat ie er niet bij
Tja, veel 12-jarigen hè.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:06 schreef Tim86 het volgende:
Triest volk toch in deze community. SIF Falcao op de trade staan en binnen 5 minuten heb ik 6 trade offers voor hem gekregen met enkel een bronzen speler.
ik bied een Svensson plus 150 coinsquote:Op maandag 13 juni 2011 23:06 schreef Tim86 het volgende:
Triest volk toch in deze community. SIF Falcao op de trade staan en binnen 5 minuten heb ik 6 trade offers voor hem gekregen met enkel een bronzen speler.
Ikke 150K want ik had niet verwacht dat hij binnen twee dagen al zo om laag zou gaan. Ik dacht dat hij maar 2 uur in packs was maar hij was een hele week dus zwaar verlies!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:08 schreef laucas het volgende:
Wat mag ie kosten bij jou op de 360?
Ik heb er 29k voor betaald
nulletje erachter en dan zit je er maar iets bovenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:08 schreef laucas het volgende:
Wat mag ie kosten bij jou op de 360?
Ik heb er 29k voor betaald
Doe ik ook soms, hopend op ''perongeluk'' op accept drukkenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:06 schreef Tim86 het volgende:
Echt gewoon zielig.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe ik ook soms, hopend op ''perongeluk'' op accept drukken
Ik ervaar dat heel anders. Bij mij speelt mij Liga Portugese team echt lekker. Ik heb nu wel IF Hulk en SIF Falcao verkocht om straks de TOTY versies te kopen.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:19 schreef Tim86 het volgende:
250 tot 270K is hij waard. Ik ga gewoon voor 270K..hij is bij ons mega rare omdat hij maar 1 of 2 uur uit is geweest. Enige reden dat hij zo duur is dat is dus ook die schaarste...87 rating maar zo speelt hij totaal niet...hij kan heel goed koppen, maar mist de lengte om daadwerkelijk kopduels te winnen (itt Falcao in het echte leven). Verder kan hij hard knallen en is hij sterk aan de bal, maar ik vind hem ook echt niet zo fijn.
Uiteindelijk weinig plezier gehad aan mijn Liga Portuguesa team eigenlijk..Verdediging liep voor geen meter, er ontbrak een sterke verdedigende middenvelder en eigenlijk alleen IF Hulk en Helton bevielen echt..wel jammer. 4-3-2-1 voelde ook totaal niet lekker bij dit team..liep allemaal een trechter in, terwijl ik dit bij mijn andere teams in die formatie niet heb (had wel hetzelfde bij mijn Portugese nationale elftal).
Mijn bronse pool had 82 speed, maar was 500 coins waard toen.. Hij dacht waarschijnlijk 10K ofzo:Dquote:Op maandag 13 juni 2011 23:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het werkt ook nog echt??![]()
Ik vind het ook zielig.
Dat werkt niet.. toch???quote:Op maandag 13 juni 2011 23:38 schreef Rijstbal het volgende:
Dat is bijna even kansloos als dat duplicaten
Joh. Maar het gaat om het feit dat je iemand erin wilt naaien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |