Als je goed kan dribbelen en tricks goed beheerst..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:24 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is het toch verslavend om nieuwe teams te maken!
Zit te denken aan een nieuw Brazil team. Maar dan met Hulk, Robinho, Rdinho, Pato.
Welke formatie kan ik het meeste van deze opstellen? 3-4-2-1 ofzo?
Ik begin hier natuurlijk pas aan nadat m'n Serie A team 'af' is. Heb nu genoeg coins voor 86 Ibra
Beter koop je Asamoah of Boatengquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:19 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand ervaring met Montolivo IF? Wil hem gaan kopen
Langzaam..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:37 schreef Bonzoo het volgende:
Wat vinden jullie van Thierry Henry? Niet de IF versie maar de LW versie, zal ik die kopen of beter een andere? Liefst Fransman of Engelsman.
Had ik gisteren ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:55 schreef DannyDeko het volgende:
Zo'n man loopt mij te fucken hier. Sta 6-2 voor en sinds de 85e minuut hangt bij elke uitbal het beeld :s
Wat doe ik hier tegen... hangt nu al minuut of 3
Wachten tot hij weggaat of ga of zelf quittenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:55 schreef DannyDeko het volgende:
Zo'n man loopt mij te fucken hier. Sta 6-2 voor en sinds de 85e minuut hangt bij elke uitbal het beeld :s
Wat doe ik hier tegen... hangt nu al minuut of 3
Hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:10 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Wachten tot hij weggaat of ga of zelf quittenZet je zelf op Offline weergeven
Oh hehe hij is ineens wegquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:14 schreef Rijstbal het volgende:
Ja als jij eerder dan hem weggaat heb je verloren.
Druk op de home knop en ga naar de laatste tabblad >Prefences > Online status.
Mensen zijn gierig die zulke dingen doen man, cheaters, bug gebruikers.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oh hehe hij is ineens weg
Had Complaint File gedaan. Dat schijnt nogal eens te werken las ik op het EA forum. Blijkbaar kan EA zien als iemand die bug gebruikt.
godverdommequote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:53 schreef DannyDeko het volgende:
Die offline cup voor 5k is al weg trouwens
Console? En heb je ook een land of competitie waar die moet spelen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:58 schreef neymar11 het volgende:
wat vinden jullieeen goeie maar betaalbare verdediger budget rond 30 duizend
Balen man, alhoewel ik niet zo'n zin had om de hele dag offline te spelen maar voor die 5k was het het opzich wel waard.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:53 schreef DannyDeko het volgende:
Heb zelf tot nu toe als beste Terry, Ferdinand, IF Huth en IF Lopo gehad. Vond ze alle vier erg sterk alleen die zijn een stuk goedkoper dan 30 duizend. Misschien IF Hangeland proberen?quote:
Wat betaal je ongeveer voor Terry of Ferdinand en zijn die CB?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:01 schreef potienza het volgende:
[..]
Heb zelf tot nu toe als beste Terry, Ferdinand, IF Huth en IF Lopo gehad. Vond ze alle vier erg sterk alleen die zijn een stuk goedkoper dan 30 duizend. Misschien IF Hangeland proberen?
Lucio is een beest gekquote:
Ferdinand is 7K en Terry ook zoiets op de xbox.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:02 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Wat betaal je ongeveer voor Terry of Ferdinand en zijn die CB?
GVD!!! Hoezo ?!?!?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:53 schreef DannyDeko het volgende:
Ik denk omdat EA inziet dat ze de markt er mee verkloten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |