Om Brazilië na te bootsen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:06 schreef laucas het volgende:
Zoek een kit met geel shirt, blauwe broek en witte sokken.
Morgen eens even kijken of Derby County dat heeft. Grasshoppers iig niet
Nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:06 schreef laucas het volgende:
Zoek een kit met geel shirt, blauwe broek en witte sokken.
Morgen eens even kijken of Derby County dat heeft. Grasshoppers iig niet
Nee ik heb morgen geen toets. Woensdag heb ik pas weer M&O en Nederlands Kevin! en jij:?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
denk het wel. Maar ga jij ns heel snel slapen kentje, morgen belangrijke toets!
oquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:40 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Nee ik heb morgen geen toets. Woensdag heb ik pas weer M&O en Nederlands Kevin! en jij:?
Ik dus een dagje later!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omorgen/vandaag alleen nog wiskunde en dan vakantie
![]()
Enigszins.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:25 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Op je zestiende!![]()
Je bent gewoon jaloers
"Schat, pak jij de AdiPure Glider even?"quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het zal wel heel slecht van mij zijn maar die ene Adidas bal. De AdiPure Glider...dat klinkt gewoon als een of andere goedkope condoom.Vraag me af welke marketinggek daarmee op de proppen is gekomen voor Adidas.
Ik moest erbij denken aan de Durex Playquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het zal wel heel slecht van mij zijn maar die ene Adidas bal. De AdiPure Glider...dat klinkt gewoon als een of andere goedkope condoom.Vraag me af welke marketinggek daarmee op de proppen is gekomen voor Adidas.
Bijbaantje in de vakantiequote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:03 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ik had het meer over dat werken op je zestiende veel te vroeg is. Of bedoel jij dat ook?
Same herequote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:18 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Bijbaantje in de vakantie
Ik ga vandaag eens flink handelen. Kijken of het lukt
Neuh, vind het gewoon een mooi tenue zo met die witte sokkenquote:
Haha geniaal, wie loopt er zo te schreeuwen danquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:29 schreef OmniRocket het volgende:
das pech, paal in de weg
http://www.easports.com/media/play/video/78296150
uit de corner schoot hij van buiten 16 weer op paal, daarna uit corner daar direct op kopte hij hem erin.
EA Sports Cup voor 8e keer gewonnen. Want won de match wel.
Ik doe volledig met je meequote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik had jullie wel wat ouder geschat. Ik voel me meteen een oude lul hier met 24
Ach ik ben net 23 geworden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik had jullie wel wat ouder geschat. Ik voel me meteen een oude lul hier met 24
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |