Wat is er loos?quote:
Wat?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:00 schreef Etsu het volgende:
Facebook komt met Twitter-kloon
Tering hè.Alleen maar concurrentie en commercieel.
Naja, ze willen nu een soort van Twitterblokje aan de zijkant zetten. Met ammal 'tweets'. Dus eigenlijk in feite proberen Twitter-gebruikers lokken.quote:
Die verwijder ik meestal.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:07 schreef Etsu het volgende:
Wat ook zo irritant is, zijn die 'spelletjes' ofzo. Van die dingen: "Denk jij dat X X dit dat gedaan heeft?
Bekijk hier het antwoord!"
doeiquote:Op zondag 12 juni 2011 14:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die verwijder ik meestal.
Maar ik klik fok weg, doei
HYVESquote:Op zondag 12 juni 2011 14:16 schreef Snuf. het volgende:
Faceboek
Bazen hebben hyves om chicks te hosselen en twitter omdat dat baas is
Waar is de exa sc dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De FOK!Forum-reeksenstatistieken.
Check dit nouuuu
EXA SC is nummer 1300.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waar is de exa sc dan?In dat lijstje met grootste reeksen.
Ohja, hoe kan dat? De eerste 100 topics waren niet gelinkt?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:47 schreef Dastan het volgende:
Daarom staan we ook niet in die top van grootste reeksen.
Topicreeks: EXA SCquote:Op zondag 12 juni 2011 14:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja, hoe kan dat? De eerste 100 topics waren niet gelinkt?
Ik ben triester.quote:
Het is wat he meid.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:50 schreef ThaTim het volgende:
Zo heb ik vet weinig posts. Toen de examens nog bezig waren, had ik veel posts.
Toen kwamen de nepperds zoals Klinkerbotsing![]()
Daarom. In de examenperiode heb ik verreweg het meest gepost, zie ook:quote:Op zondag 12 juni 2011 14:50 schreef ThaTim het volgende:
Zo heb ik vet weinig posts. Toen de examens nog bezig waren, had ik veel posts.
Toen kwamen de nepperds zoals Klinkerbotsing![]()
Kom je in ARG posten dit datquote:Op zondag 12 juni 2011 14:53 schreef Etsu het volgende:
Wat moet ik met m'n leven doen als EXA verdwijnt dit dat
Je loopt naar de deur en gaat naar buiten.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:53 schreef Etsu het volgende:
Impliceren dat ik niet FOK! buiten de deur.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:54 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Je loopt naar de deur en gaat naar buiten.
JIJ!quote:Op zondag 12 juni 2011 14:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat ik niet FOK! buiten de deur.
tja dat wordt een zware periode voor jequote:Op zondag 12 juni 2011 14:53 schreef Etsu het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
tja dat wordt een zware periode voor je
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:57 schreef Etsu het volgende:
Maar als ik as donderdag te horen krijg dat ik gezakt ben, ben ik volgend jaar weer van partij.
Meisje toch het is wat he.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:59 schreef ThaTim het volgende:
Je kan ook gewoon zoals Klinkerbotsing de echte eindexamenkandidaten lastigvallen!
Klinkerbotsing!
quote:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=fullquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Dastan
Klinkerbotsing
Ezell
ThaTim
jordyqwerty
Snuf.
ViaRegnum2
yosander
koekjestrommel1
xCore
leeell
Kaasrol
Joosterd
Citizen_Kane
Flitskikker
BaasD
Water123
Keauning
R4m0n_46
AchmedJan
Pino112
strontboer
emzor1994
Sokz
Prulez
Daev
julian6
DidoCarthago
Corkscrew
Trollface.
Gideon_92
computerprobleem
Gitaarmat
TMartina
Nero22
LimboFan
Amasin
Chai
-tape-
Klinkerzusje
motorbloempje
Zeroku
Nezhi
GemaskerdeMuchacho
waj1
Charie
Neo-Mullen
Tamashii
TJV
DukeJan
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh ik dacht dat Sam stond voor Super aantrekkelijke man.
Mij weer de schuld geven dit dat.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:08 schreef Dastan het volgende:
Ik had eerst zo'n mooie lijst, maar nu is ie helemaal verkankerd door deze sc.
achja.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:08 schreef Dastan het volgende:
Ik had eerst zo'n mooie lijst, maar nu is ie helemaal verkankerd door deze sc.
Dankzij je WiA-gebash.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:10 schreef xCore het volgende:
[..]
Jij kan nooit mijn beste FOK!-vriendje zijn, jij haat altijd op mij
Okquote:Op zondag 12 juni 2011 15:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankzij je WiA-gebash.
Maar voor de rest ben je wel lief hoor.
Godverdomme Dastan, wat doe je nou?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Laatste voyeur(s)
Dastan
Etsu
Etsu
Etsu
Etsu
Etsu
Etsu
Etsu
Etsu
Etsu
Nu niet meer.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Laatste voyeur(s)
Dastan
Etsu
Etsu
Etsu
Etsu
Etsu
Etsu
Etsu
Etsu
Etsu
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Godverdomme Dastan, wat doe je nou?
* Etsu gaat weer F5-en
Vraag het Arcee.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:20 schreef Snuf. het volgende:
Wie gaat mij vertellen waarom er niet is bijgehouden wie de meeste Fipo's had? Zo en zo sta ik op eenzame hoogte
Arcee houdt van cijfertjes.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:22 schreef Etsu het volgende:
Hoe hard moet je dan wel niet vervelen als je zoiets gaat maken.
Nee, dat dan weer niet. Maar het is wel leuk om met getallen te werken.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij zet dat graag allemaal op een rijtje, jij ook?
Triest.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
SosCasToa! Alleen heb ik geen idee meer wat je daar mee moet doen.
Ik ook niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
SosCasToa! Alleen heb ik geen idee meer wat je daar mee moet doen.
Ik vergeet alles van wiskunde vrij snel. Het is twee jaar geleden sinds ik dat voor het laatst heb gehad.quote:
Op zowel als havo als vwo wiA niet hoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jawel, iedereen krijgt dat, havo, vwo, ongeacht welke wiskunde.
Krabplankjes ophangen en bed reparerenquote:
Leg mij even uit wat je ermee kan over 20 jaar.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat niet, maar je mist wel basiskennis.
Jawel, wel op vmbo, zelfs 1 jaar vervroegd wiskunde examen gedaan. Dus voor mij is het al 3 jaar geleden.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ook niet op het vmbo? Ik heb het alleen daar gehad.
uitleggen aan je kidsquote:Op zondag 12 juni 2011 15:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Leg mij even uit wat je ermee kan over 20 jaar.
Wat als je geen kinderen wil?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Op het vmbo kreeg je dat ook.
[..]
uitleggen aan je kids
Ik zal je wat vertellen hequote:Op zondag 12 juni 2011 15:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Leg mij even uit wat je ermee kan over 20 jaar.
Haha super tof welquote:Op zondag 12 juni 2011 15:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik zal je wat vertellen he
2 dagen na mijn wiskunde examen moest ik het toepassen voor de dakkapel, terwijl ik 6 jaar lang heb zitten zeiken dat ik het na mijn examen nooit meer nodig zou hebben._!
Denken dat ik een dakkapel ga klussenquote:Op zondag 12 juni 2011 15:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik zal je wat vertellen he
2 dagen na mijn wiskunde examen moest ik het toepassen voor de dakkapel, terwijl ik 6 jaar lang heb zitten zeiken dat ik het na mijn examen nooit meer nodig zou hebben._!
Ik vind de Tweede Wereldoorlog belangrijker.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:34 schreef Dastan het volgende:
Net zoals ik moet weten wat er in de Eerste Wereldoorlog is gebeurd.
Terwijl ik ook geen concrete situatie kan bedenken waarbij ik die kennis daadwerkelijk toepas.
Ik ga hem niet zelf klussen, maar ik moest even de maten opnemen en de hoek weten. Ik voelde me zo domquote:Op zondag 12 juni 2011 15:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat ik een dakkapel ga klussen
Ik ben niet zo technisch ingesteld.
Ok, als ik ooit een dakkapel nodig heb, zal ik je opbellen met de vraag of je wil komen opmeten.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ga hem niet zelf klussen, maar ik moest even de maten opnemen en de hoek weten.
Waar zie je mij dat ontkennen?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind de Tweede Wereldoorlog belangrijker.
Mooi verwoord. Kan ik niet ontkennen.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:36 schreef Ezell het volgende:
Ach, ik weet niet meer precies wat het is. Het kan mij ook weinig schelen. Bèta vakken vind ik totaal niet interessant.
Ik ben gewoon lui.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:36 schreef Ezell het volgende:
Ach, ik weet niet meer precies wat het is. Het kan mij ook weinig schelen. Bèta vakken vind ik totaal niet interessant.
Ja, als voorbeeld?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je vermeldt specifiek 'de Eerste Wereldoorlog'.
Dit, maar ik heb het genomen zodat ik geen Frans of Duits hoefde. Iets met kiezen tussen 2 kwaden...quote:Op zondag 12 juni 2011 15:36 schreef Ezell het volgende:
Ik weet niet hoor, maar met E&M heb je geen betavakken en geen talen.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dit, maar ik heb het genomen zodat ik geen Frans of Duits hoefde. Iets met kiezen tussen 2 kwaden...
Economie.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar met E&M heb je geen betavakken en geen talen.
Geschiedenis vind ik echt geweldig.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind geschiedenis wel superinteressant. En sowieso sommige dingen moet je gewoon kennen.
Ik ook.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geschiedenis vind ik echt geweldig.Filosofie is ook interessant.
Ja, maar dan moest ik weer economie en M&O hebben. Die laatste had ik in 4 VWO, geen enkele voldoende voor gehaald.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar met E&M heb je geen betavakken en geen talen.
M&O is ook een poepvak, maar zo moeilijk is het niet als je een beetje kan rekenen en inzicht hebt.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, maar dan moest ik weer economie en M&O hebben. Die laatste had ik in 4 VWO, geen enkele voldoende voor gehaald.
Het vak is wel interessant, maar de lessen waren bij mij oersaai.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook.En filosofie heb ik nooit gehad en ik weet niet, nah niks voor mij denk ik.
Vind ik niet. Even goeie vrienden.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee hoor, liever Duits dan economie.
Even kijken of ik nog in magister kan, krijg je een screenshot. Op het laatst bood mijn leraar me aan om me nog een 7 voor een PO te maken, maar toen wist ik toch al dat ik bleef zittenquote:Op zondag 12 juni 2011 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
M&O is ook een poepvak, maar zo moeilijk is het niet als je een beetje kan rekenen en inzicht hebt.
Ik ben benieuwd, jongen.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Even kijken of ik nog in magister kan, krijg je een screenshot. Op het laatst bood mijn leraar me aan om me nog een 7 voor een PO te maken, maar toen wist ik toch al dat ik bleef zitten
Eens.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee hoor, liever Duits dan economie.
Drie maanden.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:40 schreef xCore het volgende:
Over school praten terwijl je drie maanden vakantie hebt
quote:
Haha jij spijbeldeeeequote:Op zondag 12 juni 2011 15:41 schreef jordyqwerty het volgende:
Mijn absentie in magister
K*tschool verdomme
AKquote:Op zondag 12 juni 2011 15:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wij hadden geen 'magister'.
En AK, wat had ik een baas voor dat vak zeg
Ik had in plaats van M&O voor filosofie gekozen.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:41 schreef Etsu het volgende:
En trouwens, bij E&M ben je niet verplicht M&O te nemen. Je kan ook kiezen voor AK of maatschappijwetenschappen.
Dus Kaasrol, niet dingen verzinnen dit dat.
Bij onze school niet. Wij hebben bijna geen keuzeruimte.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:41 schreef Etsu het volgende:
En trouwens, bij E&M ben je niet verplicht M&O te nemen. Je kan ook kiezen voor AK of maatschappijwetenschappen.
Dus Kaasrol, niet dingen verzinnen dit dat.
Wij hadden een die altijd over zijn stad praatte, helemaal fan. Hij had een hele dikke buik (waarschijnlijk zwanger van een drieling) supergrappig ook altijdquote:Op zondag 12 juni 2011 15:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
AK
Ik had een opa in de 70, 11 kinderen bij 6 vrouwen verwekt waarvan de helft in de gevangenis zit.
Poepschool dan.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bij onze school niet. Wij hebben bijna geen keuzeruimte.
Ik hoor iedereen zeggen dat filosofie een leuk vak is. Heb het nooit gehad, helaas.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik had in plaats van M&O voor filosofie gekozen.
Eens.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:46 schreef Etsu het volgende:
Mijn leraar Nederlands staat/stond naakt op het internet.
Bij ons was een leraar Natuurkunde pedo, hij had ook een site waar hij 'jonge, mannelijke modellen' tekendequote:Op zondag 12 juni 2011 15:46 schreef Etsu het volgende:
Mijn leraar Nederlands staat/stond naakt op het internet.
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bij ons was een leraar Natuurkunde pedo, hij had ook een site waar hij 'jonge, mannelijke modellen' tekende
Hij was in de 60 denk ik
Mijn docent wiskunde tekent ook jonge, naakte, vrouwelijke modellen. Iedereen kent zijn website.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bij ons was een leraar Natuurkunde pedo, hij had ook een site waar hij 'jonge, mannelijke modellen' tekende
Hij was in de 60 denk ik
Het wordt ook niet op veel scholen gegeven. Ik vind het echt een interessant vak. Alleen vind ik het zo jammer dat grotendeels van de leerlingen op mijn school filosofie zien als een of ander zweverig vak waar je niets voor hoeft te doen. Je hoeft er niet zo heel veel voor te doen om een goed cijfer te staan, maar niets doen is nogal overdreven.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoor iedereen zeggen dat filosofie een leuk vak is. Heb het nooit gehad, helaas.
Geen idee, dit jaar gaf hij alleen nog maar bijles in het studiehuis. Ik denk het wel, maar hij is ook gehandicapt en volgens mij vonden ze het zielig om hem te ontslaanquote:
Het is niet verboden of zo, hoor. Waarom zouden ze hem ontslaan daarvoor?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Geen idee, dit jaar gaf hij alleen nog maar bijles in het studiehuis. Ik denk het wel, maar hij is ook gehandicapt en volgens mij vonden ze het zielig om hem te ontslaan
Ik zou het nou niet een passende eigenschap voor een leraar vinden eigenlijk.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het is niet verboden of zo, hoor. Waarom zouden ze hem ontslaan daarvoor?
Op z'n minst in gaten houden. Je wil natuurlijk niet dat je school negatief in het nieuws komt.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het is niet verboden of zo, hoor. Waarom zouden ze hem ontslaan daarvoor?
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:51 schreef Ezell het volgende:
Mijn geschiedenisleraar op het vmbo was echt geweldig. Dat was echt een hele aardige en grappige gozer die ook nog goed les kon geven. Het zou mij niets verbazen als hij ook op FOK! zou zitten.
En wie ben jij om dat te bepalen? De school kan echt niet een leraar ontslaan omdat hij naakte mannen tekent in zijn vrije tijd, hoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:51 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik zou het nou niet een passende eigenschap voor een leraar vinden eigenlijk.
Zolang hij op school niets verkeerds doet is er weinig aan de hand.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:51 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik zou het nou niet een passende eigenschap voor een leraar vinden eigenlijk.
Dat weet je helemaal niet. En daarbij zijn pedofielen helemaal niet verkeerd mits ze zich niet daadwerkelijk aan kinderen vergrijpen.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:53 schreef Etsu het volgende:
Het is een pedofiel, dat maakt het verhaal stukje anders.
Dit ja. Zolang zij zich 'gedragen' is er niets aan de hand.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Onzin. Dat weet je helemaal niet. En daarbij zijn pedofielen helemaal niet verkeerd mits ze zich niet daadwerkelijk aan kinderen vergrijpen.
Ik zeg ook niet dat ze verkeerd zijn. Als je een pedofiel voor de klas laat staan, heb je meer kans op een schandaal.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Onzin. Dat weet je helemaal niet. En daarbij zijn pedofielen helemaal niet verkeerd mits ze zich niet daadwerkelijk aan kinderen vergrijpen.
Ik zeg ook niet dat hij moest woorden ontslagen, maar ik vind het toch niet passend voor een leraar. Onderbuikgevoel dit datquote:Op zondag 12 juni 2011 15:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
En wie ben jij om dat te bepalen? De school kan echt niet een leraar ontslaan omdat hij naakte mannen tekent in zijn vrije tijd, hoor.
Je weet pas dat het een pedofiel is als er echt wat gebeurt.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze verkeerd zijn. Als je een pedofiel voor de klas laat staan, heb je meer kans op een schandaal.
Mwa.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij moest woorden ontslagen, maar ik vind het toch niet passend voor een leraar. Onderbuikgevoel dit dat
Oké.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je weet pas dat het een pedofiel is als er echt wat gebeurt.
Jonge mannen tekenen is echt geen bewijs.
Het is zondag...quote:
Dat deed ik altijd op school of 's avonds...quote:Op zondag 12 juni 2011 15:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat je geen huiswerk deed op zondag.
Ik ook, maar in het weekend wat doen was ook noodzakelijk.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat deed ik altijd op school of 's avonds...
gr grquote:
De enige keren dat ik dat deed was voor PO's die ik niet op tijd af had.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook, maar in het weekend wat doen was ook noodzakelijk.
Dan heb je geluk gehad.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
De enige keren dat ik dat deed was voor PO's die ik niet op tijd af had.
Hoe bedoel je?quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, ik was wel bijna iedere zondag bezig met school.
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, ik was wel bijna iedere zondag bezig met school.
quote:
Jij hebt geen versneld havo/vwo gedaan. Kusje.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:04 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik deed het minimale. Écht het minimale. Zo goed als niks dus
Dan zou ik 2x het minimale doen, zeurlap. Geen kusje terug.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt geen versneld havo/vwo gedaan. Kusje.
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dan zou ik 2x het minimale doen, zeurlap. Geen kusje terug.
SOWIEZOOOO WOSOWOSOquote:Op zondag 12 juni 2011 16:06 schreef Kaasrol het volgende:
Sinds 4 atheneum heb ik sowiezo niks gedaan, want ik wist in havo 4 en 5 alles al.
Als je alles al wist, dan had je meteen naar 5 havo gekund.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:06 schreef Kaasrol het volgende:
Sinds 4 atheneum heb ik sowiezo niks gedaan, want ik wist in havo 4 en 5 alles al.
Mocht niet, ik moest nog PO's en SE's doen dit dat. En maatschappijleer.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je alles al wist, dan had je meteen naar 5 havo gekund.
Als je alles wist, had je in 5 havo de PO's en de rest wat je zegt, kunnen doen. Had je geen lessen hoeven bijwonen etc.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mocht niet, ik moest nog PO's en SE's doen dit dat. En maatschappijleer.
Heb ik voorgesteld, maar met maatschappijleer was dat met het rooster niet mogelijk. Ik heb een kutschool weet je nog? En de SE's zouden dan niet passen.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je alles wist, had je in 5 havo de PO's en de rest wat je zegt, kunnen doen. Had je geen lessen hoeven bijwonen etc.
Andere school zoeken.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:11 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Heb ik voorgesteld, maar met maatschappijleer was dat met het rooster niet mogelijk. Ik heb een kutschool weet je nog? En de SE's zouden dan niet passen.
Ga weg, ik ben toch al geslaagd. Maakt mij niet meer uit. Anders had ik ook een jaar moeten studeren terwijl ik 17 was zonder studiefinanciering, lijkt mij ook geen strak planquote:
Nee, je moet 18 zijn denk ik. En het maakt me weinig uit ook, sowiezo was ik dan veel jonger dan de restquote:Op zondag 12 juni 2011 16:14 schreef Etsu het volgende:
Als je op hbo/wo zit, krijg je gewoon studiefinanciering hoor, volgens mij.
Jup.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:14 schreef Etsu het volgende:
Als je op hbo/wo zit, krijg je gewoon studiefinanciering hoor, volgens mij.
Neen.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, je moet 18 zijn denk ik. En het maakt me weinig uit ook, sowiezo was ik dan veel jonger dan de rest
Nouen. Eerder klaar met studie, staat mooi op CV.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, je moet 18 zijn denk ik. En het maakt me weinig uit ook, sowiezo was ik dan veel jonger dan de rest
Was ook wel lekker hoor, 2 jaar relaxen. Volgend jaar wordt echt 3 keer niks, ben moeite doen helemaal verleerdquote:Op zondag 12 juni 2011 16:18 schreef Etsu het volgende:
Liever een jaar eerder klaar, dan een jaar uit je neus eten.
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Was ook wel lekker hoor, 2 jaar relaxen. Volgend jaar wordt echt 3 keer niks, ben moeite doen helemaal verleerd
Maar ik ben ervandoor, doei
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo zat ik ook en toen keek ik snel naar de tijd en ik schrok ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |