Banquote:
Ik zou der wel eens heen willen, niet omdat ik de muziek mooi vind ofzo maar het lijkt met vet om echt ongegeneerd los te gaanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
W00t!![]()
Ik ben nog nooit op een hardstylefeest geweest
Jaloers hèquote:
Daarom is het inderdaad alleen al mooi. Ook die show en wat er rondlooptquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik zou der wel eens heen willen, niet omdat ik de muziek mooi vind ofzo maar het lijkt met vet om echt ongegeneerd los te gaan
Ooh wacht, het is inmiddels overgenomen door de allochtonen hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is een naam die in de westerse wereld veel voorkomt. Verder zeg ik niks meer.
Sloomheid.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
en waarom lopen topic maar tot 300 posts? Wat is er mis met topics van een paar duizend pagina's
Maar om diezelfde reden lijkt het me ook vet om naar een of ander hiphopnegerfeest te gaanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Daarom is het inderdaad alleen al mooi. Ook die show en wat er rondloopt.
Bezoek zo'n 1x per 1-2 maand een hardstyle(/hardcore) feest.
Dat zal je nooit weten. Trouwens.. je weet niet eens of ik een autochtoon of allochtoon ben.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:36 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ooh wacht, het is inmiddels overgenomen door de allochtonen he![]()
Is het dan Fatima, Esra, Ayla, Merve of Irem?
*pakt glazen bol*quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat zal je nooit weten. Trouwens.. je weet niet eens of ik een autochtoon of allochtoon ben.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Maar om diezelfde reden lijkt het me ook vet om naar een of ander hiphopnegerfeest te gaan
Dan gaan we met z'n drietjes.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik zou der wel eens heen willen, niet omdat ik de muziek mooi vind ofzo maar het lijkt met vet om echt ongegeneerd los te gaan
Jij bent ook zo'n pillenslikker?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Daarom is het inderdaad alleen al mooi. Ook die show en wat er rondloopt.
Bezoek zo'n 1x per 1-2 maand een hardstyle(/hardcore) feest.
Mijn ouders, niet ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:38 schreef strontboer het volgende:
[..]
*pakt glazen bol*
Import volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |