Banquote:
Ik zou der wel eens heen willen, niet omdat ik de muziek mooi vind ofzo maar het lijkt met vet om echt ongegeneerd los te gaanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
W00t!![]()
Ik ben nog nooit op een hardstylefeest geweest
Jaloers hèquote:
Daarom is het inderdaad alleen al mooi. Ook die show en wat er rondlooptquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik zou der wel eens heen willen, niet omdat ik de muziek mooi vind ofzo maar het lijkt met vet om echt ongegeneerd los te gaan
Ooh wacht, het is inmiddels overgenomen door de allochtonen hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is een naam die in de westerse wereld veel voorkomt. Verder zeg ik niks meer.
Sloomheid.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
en waarom lopen topic maar tot 300 posts? Wat is er mis met topics van een paar duizend pagina's
Maar om diezelfde reden lijkt het me ook vet om naar een of ander hiphopnegerfeest te gaanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Daarom is het inderdaad alleen al mooi. Ook die show en wat er rondloopt.
Bezoek zo'n 1x per 1-2 maand een hardstyle(/hardcore) feest.
Dat zal je nooit weten. Trouwens.. je weet niet eens of ik een autochtoon of allochtoon ben.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:36 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ooh wacht, het is inmiddels overgenomen door de allochtonen he![]()
Is het dan Fatima, Esra, Ayla, Merve of Irem?
*pakt glazen bol*quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat zal je nooit weten. Trouwens.. je weet niet eens of ik een autochtoon of allochtoon ben.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Maar om diezelfde reden lijkt het me ook vet om naar een of ander hiphopnegerfeest te gaan
Dan gaan we met z'n drietjes.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik zou der wel eens heen willen, niet omdat ik de muziek mooi vind ofzo maar het lijkt met vet om echt ongegeneerd los te gaan
Jij bent ook zo'n pillenslikker?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Mijn ouders, niet ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:38 schreef strontboer het volgende:
[..]
*pakt glazen bol*
Import volgens mij
Nigger whut?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:38 schreef Citizen_Kane het volgende:
[ afbeelding ] Zatox![]()
[ afbeelding ] Mobb Deep
Je bent niet 100% van Nederlands komaf, zoiets meende ik een keer gelezen te hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat zal je nooit weten. Trouwens.. je weet niet eens of ik een autochtoon of allochtoon ben.
Geadopteerd?quote:
Eckte hip-hop publiek zul je daar dus ook niet aantreffen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Doet me denken aan de fakkelbrigade 2 jaar terug in Zwolle, ook in een keer 100en jongeren met adidas vestjes e.d.
Ik ben ondertussen getrouwd met Flitskikker.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef xCore het volgende:
[..]
Heey Etsu, nog steeds mattieloos in de SC?
Ja pilletjes, tripjes, lijntjes alles natuurlijkquote:
Ik doe het liever met een echte vrouw.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen getrouwd met Flitskikker.
Jij?
zo was het ook niet bedoeld, maar meer dat er bepaalde mensen naar bepaalde artiesten komen (hehe...)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:40 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Eckte hip-hop publiek zul je daar dus ook niet aantreffen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:36 schreef yosander het volgende:
[..]
quote:
Ik neem jullie wel op sleeptouwquote:
Ooh, okay okay.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
zo was het ook niet bedoeld, maar meer dat er bepaalde mensen naar bepaalde artiesten komen (hehe...)
Hee, daar woon ik heel dichtbij.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik neem jullie wel op sleeptouw!
Free Festival, 16 juli Almere Atlanstisstrand.
Zwollequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Doet me denken aan de fakkelbrigade 2 jaar terug in Zwolle, ook in een keer 100en jongeren met adidas vestjes e.d.
Meer mega verneukte dubstepquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:41 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ooh, okay okay.
Dit vinden jullie toch wel vet of niet? Ik luister normaal niet naar zulke muziek maar dit vind ik toch wel echt dope.
Zwolle, enigste plek in Nederland waar ze niet kunnen voetballen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Zwolle!
Op mijn school heeft Typhoon ook gezeten. Ook atheneum.
Beweren dat je beter weet hoe voetbal in elkaar zit dan Sander.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:43 schreef xCore het volgende:
[..]
Zwolle, enigste plek in Nederland waar ze niet kunnen voetballen.
In mijn dorp kunnen 'ze' wel voetballen. Eentje speelt in het Nederlands elftal.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:43 schreef xCore het volgende:
[..]
Probeer ik het morgen nog een keer, goed? Kusje terugquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik voelde me anders niet aangesproken. Volgende keer beter. Weer een kusje op je voorhoofd.
Ga je me nog meer afkrakenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:43 schreef xCore het volgende:
[..]
Waar ligt datquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik neem jullie wel op sleeptouw!
Free Festival, 16 juli Almere Atlanstisstrand. Gratis entree en ±30 hardstyle en hardcore DJ's
quote:
Neequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ja wat heeft dit met hiphop te maken... Of troll je weer?
Weet ik niet, ik post geen hiphopshit neger dit datquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ja wat heeft dit met hiphop te maken... Of troll je weer?
Morgen moet ik leren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:43 schreef xCore het volgende:
[..]
Probeer ik het morgen nog een keer, goed? Kusje terug
Laatste paar? Nog wel bedankt dat wij kampioen mochten worden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Ga je me nog meer afkraken?
Oké, je hebt wel een beetje gelijk na die laatste paar wedstrijden.
Almerequote:
Ah...ben je d'r zo eenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:44 schreef xCore het volgende:
[..]
Laatste paar? Nog wel bedankt dat wij kampioen mochten worden.
Nee ik woon in Zwollequote:
quote:
Ja morgen Zwolle CS. Kom ik wel met wat Vanda's, ok?quote:
Amsterdam.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:45 schreef Citizen_Kane het volgende:
Alle steden in Nederland behalve Utrecht
quote:
Okeeeeee, Esther.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Je bent niet 100% van Nederlands komaf, zoiets meende ik een keer gelezen te hebben. Vandaar mijn eerste ingeving dat je geen typische Nederlandse naam zou hebben
.
<Etsu mode ON>Morgen moet ik leren, mag het overmorgen ook?<Etsu mode OFF>quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja morgen Zwolle CS. Kom ik wel met wat Vanda's, ok?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef xCore het volgende:
[..]
<Etsu mode ON>Morgen moet ik leren, mag het overmorgen ook?<Etsu mode OFF>
Die van Duits waren echt bijzonder saai. Echt saai.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef Citizen_Kane het volgende:
Die teksten van Engels waren over het algemeen naar mijn mening wel interessant by the way, jullie mening hierover?
Ik had Duits en dat waren ook best leuke tekstenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef Citizen_Kane het volgende:
Die teksten van Engels waren over het algemeen naar mijn mening wel interessant by the way, jullie mening hierover?
Maar ook een paar zeer vervelendequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik had Duits en dat waren ook best leuke teksten.
En hoe heet jij trouwens?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Schaam jequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik vond ze bestwel leuk! Maar denk dat het meer vrouwenteksten warenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Die van Duits waren echt bijzonder saai. Echt saai.
Die vraag had ik nog niet beantwoord, maar dat ga ik ook niet doen. Dan kan ik nee blijven zeggen tot jullie het goed raden.quote:
Ilze.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die vraag had ik nog niet beantwoord, maar dat ga ik ook niet doen. Dan kan ik nee blijven zeggen tot jullie het goed raden.
Al dat internetprivacy blabla en kookshows blaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:48 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik vond ze bestwel leuk! Maar denk dat het meer vrouwenteksten waren.. iig veel leuker dan al die politieke teksten!
Kelly?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die vraag had ik nog niet beantwoord, maar dat ga ik ook niet doen. Dan kan ik nee blijven zeggen tot jullie het goed raden.
Voor mij wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:49 schreef Ezell het volgende:
Ilze is geen veelvoorkomende en internationale naam.
Die homo's op dat plaatjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:48 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nee ik heb geen frisse lucht gehaald, want:
Ben je skaffa of zo?quote:
quote:
Doe eens galgje! Hoeveel letters?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:49 schreef Ezell het volgende:
Ilze is geen veelvoorkomende en internationale naam.
Beweren dat mensen homo's zijn terwijl je er een bent.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:50 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Die homo's op dat plaatje
[..]
Ben je skaffa of zo?
[..]
Ja, met het leren/oefenen van de CE's. Nog nauwelijks iets gedaan, dus dat wordt tijd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:49 schreef Dastan het volgende:
Maar Ilze, heb jij het nog druk dit weekeinde?
Niet haten op D-Block en S-Te-Fanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:50 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Die homo's op dat plaatje
[..]
Ben je skaffa of zo?
[..]
Twee weken terug live met Deepack gezienquote:
Same here... ik kom steeds tot de pijnlijke conclusie dat ik te weinig heb gedaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, met het leren/oefenen van de CE's. Nog nauwelijks iets gedaan, dus dat wordt tijd.
Godver jij pakt echt alle feesten meequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Twee weken terug live met Deepack gezien.
Deepack, wat een helden zijn dat!
Wij draaien altijd hardstyle hardcore terror jeweet op feestjes.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef Citizen_Kane het volgende:
Wacht het lijkt erop dat 90%() van de mensen hier verliefd is op
hardcore
en zo
als de meet bij iemand thuis zou worden gehouden zou er dus de hele tijd hardcore moeten worden gedraaid?
Stonedquote:
10%quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef Citizen_Kane het volgende:
hardcore
en zo
als de meet bij iemand thuis zou worden gehouden zou er dus de hele tijd hardcore moeten worden gedraaid?
hardcore is minder. Thumbs up voor hardstylequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef Citizen_Kane het volgende:
hardcore
en zo
Voor het eerst:quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef Citizen_Kane het volgende:
hardcore
en zo
Herkenbaarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Same here... ik kom steeds tot de pijnlijke conclusie dat ik te weinig heb gedaan.
quote:
Elke maand in Takens (Balkbrug) Night of The DJ'squote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef strontboer het volgende:
[..]
Godver jij pakt echt alle feesten mee
WAAROM DOE JE NA ENSO JWT DIT DAT ZUS ZO?quote:
Jij bent geen hardcore/hardstyle/terrorcore/dit dat lover toch, hoop ik?quote:
Wat een gulle buiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Voor het eerst krijg jij er ook eentje terug:
2009 beldequote:
Zo regel je chicks Oscar, zo regel je chicks.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Voor het eerst krijg jij er ook eentje terug:
Ik wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:54 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Jij bent geen hardcore/hardstyle/terrorcore/dit dat lover toch, hoop ik?
Zo dan maarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Je bent niet 100% van Nederlands komaf, zoiets meende ik een keer gelezen te hebben. Vandaar mijn eerste ingeving dat je geen typische Nederlandse naam zou hebben
.
Lolquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:54 schreef strontboer het volgende:
[..]
2009 belde![]()
Maar blijven bazennummers
Baas.quote:
Ik kijk 1x op google, eerste wat ik zie staan is Brennan Heartquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Elke maand in Takens (Balkbrug) Night of The DJ's!
Nee hou op even serieusquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:54 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Zo regel je chicks Oscar, zo regel je chicks.
Nee, dus niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:54 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Zo regel je chicks Oscar, zo regel je chicks.
Zo dus wel.quote:
Ik kies iedereen zijn kant, in dit geval Sanders kant, zolang het maar niet jouw kant is. Kusje op je voorhoofd.quote:
Hihiquote:
quote:
De laatste.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kies iedereen zijn kant, in dit geval Sanders kant, zolang het maar niet jouw kant is. Kusje op je voorhoofd.
quote:
Als meisje vallen op een homoseksuele jongen maar denken dat het een hetero isquote:
Ik ben gewoon nieuwsgierigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:56 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nergenswaarom wil je het zo graag weten?
Wy syn game 0verr.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kies iedereen zijn kant, in dit geval Sanders kant, zolang het maar niet jouw kant is. Kusje op je voorhoofd.
Beweren dat ik homoseksueel benquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:56 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Als meisje vallen op een homoseksuele jongen maar denken dat het een hetero is
dit dat(copyright: leeell)quote:
Meisjes die op hamburgers vallen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:56 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Als meisje vallen op een homoseksuele jongen maar denken dat het een hetero is
Okay die was goed, ik laat je voor deze ene keer gaanquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
[..]
De laatste.
Zeker inspiratie geweest voor dit - overigens vette - nummer
Waaromquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Okay die was goed, ik laat je voor deze ene keer gaan
quote:
Meen je dat? Hamburger?quote:
Ik hou van je, daarom!quote:
Iewl, een jongon die op mii faltquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:58 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Meen je dat? Hamburger?
[..]
Ik hou van je, daarom!
Daar is niks te beukenquote:
Okeeeequote:
WILLE JIJ VECHTE JONGEE!!quote:
Als je img tags gebruikt krijg je meteen dat leuke plaatjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.![]()
Cadeautje van YoSander toegevoegd in mijn FoBo.
Ik was die tags vergeten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Als je img tags gebruikt krijg je meteen dat leuke plaatje
Kloptquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:00 schreef strontboer het volgende:
[..]
Duidelijk idd
Deze twee vind ik ook nog wel iets van elkaar weg hebben
Dat vind ik nu zwakjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt.
Ben niet meer zo'n fan van Brennan Heart.
Kan alleen geen leukjen reactie plaatsen in je FoBoquote:
Klopt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Kan alleen geen leukjen reactie plaatsen in je FoBo.
Vanwege privacy zekerquote:
Ahja. Maar dat is van dezelfde artiest, die dus dan geen inspiratie meer heeft.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:00 schreef strontboer het volgende:
[..]
Duidelijk idd
Deze twee vind ik ook nog wel iets van elkaar weg hebben
WIE WAT WAAR WANNEER WAAROM?quote:
Sorryquote:
Preciesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ahja. Maar dat is van dezelfde artiest, die dus dan geen inspiratie meer heeft.
Wil jij over precies een week mijn baard scheren?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:03 schreef strontboer het volgende:
[..]
Precies![]()
Ik hoorde dat anthem en het eerste waar ik aan dacht was face the enemy
quote:
Zaal Dijk ben ik toen ook geweest met Brennan Heart. Vorig jaar geloof ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Sorry. Heb 'm 1 of 2 keer zien draaien. In ieder geval, die ene keer was het zo druk (Zaal Dijk) dat je nergens heen kon. Op 't eind draaide die wel wat fijne plaatjes moet ik zeggen
. Was het ook wat minder druk, dus kon je lekker losgaan
.
Jezus, nee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:04 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Wil jij over precies een week mijn baard scheren?
Ooh, aaaaight. Maar ik ga zo naar buiten chillings zetten dit dat.quote:
Voor 50 euro?quote:
Fawaka. Daar was ik toen ook dusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:05 schreef strontboer het volgende:
[..]
Zaal Dijk ben ik toen ook geweest met Brennan Heart. Vorig jaar geloof ik.
Maar eerlijk waar: die gast produceert zelf nummers en draaide bijna de hele avond nummers van anderen
Ik vraag wel even aan mijn papa.quote:
Nja... ik kom nooit meer in Zaal Dijk. Ze hebben vorig jaar de leeftijdsgrens omhoog gegooid van 15 naar 16+ en sindsdien komt er nauwelijks nog iemand. Kun je nagaan wat voor soort volk daar looptquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Fawaka. Daar was ik toen ook dus. Kutdrukte toen
.
Mja kan best kloppen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:06 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik vraag wel even aan mijn papa.
Impliceren dat ik een vader heb
Was na een tijdje alweer terug naar 15 geschroefd. Ze werken nu met bandjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:07 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nja... ik kom nooit meer in Zaal Dijk. Ze hebben vorig jaar de leeftijdsgrens omhoog gegooid van 15 naar 16+ en sindsdien komt er nauwelijks nog iemand. Kun je nagaan wat voor soort volk daar loopt
Ik heb overigens wel een vader hoorquote:
Oja klopt idd. Alsof die barchicks daar naar kijkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Was na een tijdje alweer naar 15 toegeschroefd. Ze werken nu met bandjes. Ben d'r nog een keer geweest
.
Dat zou niemand hebben geraden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:08 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik heb overigens wel een vader hoor
Meisjes zeggen altijd dit soort dingen om grappig over te komen bij de jongens, denk na voordat je iets zegt a.u.b.quote:
Eenschquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:09 schreef strontboer het volgende:
[..]
Oja klopt idd. Alsof die barchicks daar naar kijken![]()
Alleen als ik aan Dijk denk dan moet ik gelijk denken aan boeren en stinkend bier. Oja en de bussen die daar kut geregeld zijn
Nee, alsof jongens mij nu wat kunnen schelen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:10 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Meisjes zeggen altijd dit soort dingen om grappig over te komen bij de jongens, denk na voordat je iets zegt a.u.b.
haha failquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Eensch.
Eerste keer was ik daar met de Partysquadof JvT
.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef yosander het volgende:
[..]
.
Ja WTF!!1 Was meestal zo snel mogelijk weg daar als we een rondje gingen makenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:12 schreef strontboer het volgende:
[..]
haha fail
Herinner je de après-ski nog met die opblaaspop waar water uit de tepels kwam?
Ze speelt hard to get boiiiiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ezell op fok om die jongens te hosselen...
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, alsof jongens mij nu wat kunnen schelen.
Niet, want meer zeg ik niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:12 schreef yosander het volgende:
Lieve Ezell, hoeveel moeite moet ik nog meer doen...?
[..]
Ja, ik zit daarvoor speciaal op Fok!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ezell op fok om die jongens te hosselen...
En die trap die daar naar beneden ging. Hoe vaak ik daar vanaf ben gepleerdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja WTF!!1 Was meestal zo snel mogelijk weg daar als we een rondje gingen maken
Je bent puber toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, alsof jongens mij nu wat kunnen schelen.
Ik denk dat jij iedereen wel makkelijk kan irriterenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:13 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Je bent puber toch?
Okee ik hou wel op, als je bij mij op school zat zou ik je echt makkelijk kunnen irriteren![]()
LIEFDE
Ja, maar ik ben geen hormoonbom oid. Trouwens, ik erger mij niet zo snel aan andere mensen. Dan moet je wel erg je best doen..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:13 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Je bent puber toch?
Okee ik hou wel op, als je bij mij op school zat zou ik je echt makkelijk kunnen irriteren![]()
LIEFDE
Bedanktquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:13 schreef strontboer het volgende:
[..]
En die trap die daar naar beneden ging. Hoe vaak ik daar vanaf ben gepleerd
DIE TATA DOET MOEILIJK MATTIE!quote:
Dat weet ik genoeg.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet, want meer zeg ik niet.
[..]
Ja, ik zit daarvoor speciaal op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Bedankt. Hoe vaak ik wel niet bier over me heen heb gehad daar omdat lui van die trap af flikkerden
.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat weet ik genoeg.dat dat dat zus zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom mattie ik heb golf gti en polo petje dit datquote:
Okay, okaaay.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben geen hormoonbom oid. Trouwens, ik erger mij niet zo snel aan andere mensen. Dan moet je wel erg je best doen..
Moet je wel eerst je shirt uitwringenquote:
quote:
Same here... ik zit er 100% doorheen voor vandaag na 2 examens.quote:
En we begonnen nog zo goedquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:16 schreef Etsu het volgende:
IsmaelBij het zien van die naam krijg je per direct een
-face.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:16 schreef Etsu het volgende:
IsmaelBij het zien van die naam krijg je per direct een
-face.
Ja precies, net festivalbier. Wij moesten eerst 30-45 minuten fietsen voor we in een ander dorp de bus konden pakken, dus meestal eerst onderweg indrinkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet je wel eerst je shirt uitwringen!
Pisbier wat ze daar hebben trouwens.
Dacht dat ik stoer was toen ik daar voor het eerst was, zes bier op had en haast niets merkte.
Te snel onjuiste conclusies trekkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Van de opleiding die ik wil doen, maar dat is voor jullie allemaal niet zo boeiend.
Vodka mee in een colaflesjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:18 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ja precies, net festivalbier. Wij moesten eerst 30-45 minuten fietsen voor we in een ander dorp de bus konden pakken, dus meestal eerst onderweg indrinken
Filosofie? Journalistiek?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Van de opleiding die ik wil doen, maar dat is voor jullie allemaal niet zo boeiend.
Wat was jouw conclusie?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Te snel onjuiste conclusies trekken
laatstequote:
Jij wil journalistiek gaan doen, in Utrecht. Niet in Zwolle omdat het daar een belabberde opleiding isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ojaa, daar hadden we het nog over laatst. Wat wil je later worden? (journalist jaa) en waarom vind je Journalistiek interessant?quote:
Lolwut?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:20 schreef strontboer het volgende:
[..]
haha als ik eraan terug denk krijg ik spontaan weer de touwtyfus
Alleen de afstudeerroutes.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Jij wil journalistiek gaan doen, in Utrecht. Niet in Zwolle omdat het daar een belabberde opleiding is.
Nouja, eerder dat boeit hem niet maar ik zeg het toch (uiteindelijk dan).quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dacht van "Ik zeg het niet want het boeit Flitskikker toch niet."
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen de afstudeerroutes.
[..]
Nouja, eerder dat boeit hem niet maar ik zeg het toch (uiteindelijk dan).
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:20 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ojaa, daar hadden we het nog over laatst. Wat wil je later worden? (journalist jaa) en waarom vind je Journalistiek interessant?
Bijna goedquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen de afstudeerroutes.
[..]
Nouja, eerder dat boeit hem niet maar ik zeg het toch (uiteindelijk dan).
Hehe. Die goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:20 schreef strontboer het volgende:
[..]
haha als ik eraan terug denk krijg ik spontaan weer de touwtyfus
Gelukkig is de dijk-tijd voor mij afgelopen. Op naar de volwassenheid en die was daar ver te zoekenquote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:23 schreef strontboer het volgende:
[..]
Gelukkig is de dijk-tijd voor mij afgelopen. Op naar de volwassenheid en die was daar ver te zoeken
Banhunt: onquote:
Ik weet nog niet precies wat voor soort journalist ik wil worden. Op dit moment lijkt het me het leukst om met nieuwe mensen contact te komen en tegelijk ook iets met fotografie te doen (dus journalist die eigen foto's maakt als het mogelijk is = voordeel). Interessant omdat je steeds nieuwe dingen constant leert, anderen dingen leert en niet steeds met hetzelfde onderwerp bezig bent. En nog meer dingen, maar dat is te veel om op te schrijven.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:20 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ojaa, daar hadden we het nog over laatst. Wat wil je later worden? (journalist jaa) en waarom vind je Journalistiek interessant?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Inderdaad.
Anti-klacht: de 14-jarige, dronken, breezersletjes op de grond bij binnenkomst![]()
.
Kwam het wel op neer jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:25 schreef strontboer het volgende:
[..]
![]()
Bedelend voor een muntje in ruil voor zoenen
Aah I see, okay okay, veel geluk en doe hard je best zal ik zeggen! Dat je ook nog eens foto's maakt is zeker vetter!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet nog niet precies wat voor soort journalist ik wil worden. Op dit moment lijkt het me het leukst om met nieuwe mensen contact te komen en tegelijk ook iets met fotografie te doen (dus journalist die eigen foto's maakt als het mogelijk is = voordeel). Interessant omdat je steeds nieuwe dingen constant leert, anderen dingen leert en niet steeds met hetzelfde onderwerp bezig bent. En nog meer dingen, maar dat is te veel om op te schrijven.
Nog nooit meegemaakt zoietsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:25 schreef strontboer het volgende:
[..]
![]()
Bedelend voor een muntje in ruil voor zoenen
Dat wil ik meemakenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:27 schreef strontboer het volgende:
[..]
Die meisjes waren daar echt wanhopig
Voor hen of voor mij?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:27 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wees blij. Kan een dure avond worden op zo'n manier
Bedankt! Nu maar hopen dat ik word aangenomen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:26 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Aah I see, okay okay, veel geluk en doe hard je best zal ik zeggen! Dat je ook nog eens foto's maakt is zeker vetter!
Als je zwak bent, ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:27 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wees blij. Kan een dure avond worden op zo'n manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |