quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Bedankt. Hoe vaak ik wel niet bier over me heen heb gehad daar omdat lui van die trap af flikkerden
.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat weet ik genoeg.dat dat dat zus zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom mattie ik heb golf gti en polo petje dit datquote:
Okay, okaaay.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben geen hormoonbom oid. Trouwens, ik erger mij niet zo snel aan andere mensen. Dan moet je wel erg je best doen..
Moet je wel eerst je shirt uitwringenquote:
quote:
Same here... ik zit er 100% doorheen voor vandaag na 2 examens.quote:
En we begonnen nog zo goedquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:16 schreef Etsu het volgende:
IsmaelBij het zien van die naam krijg je per direct een
-face.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:16 schreef Etsu het volgende:
IsmaelBij het zien van die naam krijg je per direct een
-face.
Ja precies, net festivalbier. Wij moesten eerst 30-45 minuten fietsen voor we in een ander dorp de bus konden pakken, dus meestal eerst onderweg indrinkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet je wel eerst je shirt uitwringen!
Pisbier wat ze daar hebben trouwens.
Dacht dat ik stoer was toen ik daar voor het eerst was, zes bier op had en haast niets merkte.
Te snel onjuiste conclusies trekkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Van de opleiding die ik wil doen, maar dat is voor jullie allemaal niet zo boeiend.
Vodka mee in een colaflesjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:18 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ja precies, net festivalbier. Wij moesten eerst 30-45 minuten fietsen voor we in een ander dorp de bus konden pakken, dus meestal eerst onderweg indrinken
Filosofie? Journalistiek?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Van de opleiding die ik wil doen, maar dat is voor jullie allemaal niet zo boeiend.
Wat was jouw conclusie?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Te snel onjuiste conclusies trekken
laatstequote:
Jij wil journalistiek gaan doen, in Utrecht. Niet in Zwolle omdat het daar een belabberde opleiding isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ojaa, daar hadden we het nog over laatst. Wat wil je later worden? (journalist jaa) en waarom vind je Journalistiek interessant?quote:
Lolwut?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:20 schreef strontboer het volgende:
[..]
haha als ik eraan terug denk krijg ik spontaan weer de touwtyfus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |