Nigger whut?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:38 schreef Citizen_Kane het volgende:
[ afbeelding ] Zatox![]()
[ afbeelding ] Mobb Deep
Je bent niet 100% van Nederlands komaf, zoiets meende ik een keer gelezen te hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat zal je nooit weten. Trouwens.. je weet niet eens of ik een autochtoon of allochtoon ben.
Geadopteerd?quote:
Eckte hip-hop publiek zul je daar dus ook niet aantreffen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Doet me denken aan de fakkelbrigade 2 jaar terug in Zwolle, ook in een keer 100en jongeren met adidas vestjes e.d.
Ik ben ondertussen getrouwd met Flitskikker.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef xCore het volgende:
[..]
Heey Etsu, nog steeds mattieloos in de SC?
Ja pilletjes, tripjes, lijntjes alles natuurlijkquote:
Ik doe het liever met een echte vrouw.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen getrouwd met Flitskikker.
Jij?
zo was het ook niet bedoeld, maar meer dat er bepaalde mensen naar bepaalde artiesten komen (hehe...)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:40 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Eckte hip-hop publiek zul je daar dus ook niet aantreffen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Daarom is het inderdaad alleen al mooi. Ook die show en wat er rondloopt.
Bezoek zo'n 1x per 1-2 maand een hardstyle(/hardcore) feest.
quote:
Ik neem jullie wel op sleeptouwquote:
Ooh, okay okay.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
zo was het ook niet bedoeld, maar meer dat er bepaalde mensen naar bepaalde artiesten komen (hehe...)
Hee, daar woon ik heel dichtbij.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik neem jullie wel op sleeptouw!
Free Festival, 16 juli Almere Atlanstisstrand.
Zwollequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Doet me denken aan de fakkelbrigade 2 jaar terug in Zwolle, ook in een keer 100en jongeren met adidas vestjes e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |