abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97142311
O+ Welkom in de EXA SC O+

De SC waar men gezellig kan voor- en napraten over de nu bezig zijnde eindexamens van vmbo, havo en vwo.

Ondanks dat we als moderators jullie enthousiasme begrijpen en jullie graag een uitlaatklep gunnen even het volgende:

:N Het is niet de bedoeling dat:

• Topics vol worden gepost om het volposten
• LaPo Hunts plaats vinden, überhaupt niet!

:Y Het is WEL de bedoeling dat:

• men lekker klaagt over de examens, het gebrek of teveel aan leren, en desnoods wat koetjes en kalfjes.
• dat men lekker door kan posten, er is geen postlimiet, maar houd het wel enigszins 'ontopic': Slowchatten over de eindexamens dus!

8-) Wat wij vanaf nu gaan doen is:

• De SC goed in de gaten houden
• Mensen die de SC weer verstieren door dat te doen wat hier boven als een DON'T staat, krijgen per definitie een ban.
• Bij herhaaldelijke constatering van het verstieren van de SC gaat deze gewoon dicht en hebben jullie het of aan jezelf, of aan je medeposters te danken dat je hier op FOK! geen gezellige uitlaat klep hebt

Dus:

O+ Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk O+
pi_97142313
pi_97142315
Hg
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_97142321
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 01:27 schreef Etsu het volgende:
Mits ze gewoon werk hebben, normaal kunnen doen en iedereen elkaar accepteert.
Hoe tegenstrijdig en bekrompen.
pi_97142328
Haha iedereen kon een gratis lapo krijgen maar niemand wilde hem want iedereen zat klaar om die fipo te hunten
pi_97142329
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 01:27 schreef Etsu het volgende:
Ik zeg trouwens niet dat alle Marokkanen het land uit moeten. Ze mogen hier best blijven. Mits ze gewoon werk hebben, normaal kunnen doen en iedereen elkaar accepteert. Zo niet, dan hoor je hier niet thuis en mag je weer terug naar waar je vandaan komt of naar ergens waar jouw ideologische denkbeelden overeenkomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2011 01:28:28 ]
  zondag 22 mei 2011 @ 01:28:23 #7
342722 ViaRegnum2
Audaces fortuna iuvat
pi_97142334
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 01:24 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dus jij bent gelukkig als je ideologie tegen homo's ed. is?
Wat een walgelijk idee :r Accepteer iedereen zoals de ander het is, zo niet, het land uit.
We hebben een Westers ideologie.
Zolang mensen niets met hun homohaat doen, is er geen probleem. Die mensen zijn dan helemaal achterlijk natuurlijk, maar dat is hun zaak.
Als ze homo's vervolgens in elkaar gaan slaan is er wél een probleem en daar mag wat mij betreft een veel hogere straf tegenover staan dan nu het geval is. Die dan ook echt wordt opgelegd, geen onzin van 'moeilijke jeugd gehad' en zo.
Op zaterdag 28 mei 2011 19:26 schreef Ezell het volgende:
EXA NTB. :@
pi_97142338
Props voor snuf ik Ben pitten
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_97142348
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 01:27 schreef ThaTim het volgende:
Hg
Wat is er met kwik?
pi_97142349
Sowieso moet gewoon iedereen die vmbo of lager heeft gedaan weg en dan halen we daar lekker Polen voor
pi_97142355
quote:
99s.gif Op zondag 22 mei 2011 01:28 schreef Dastan het volgende:

[..]

Hoe tegenstrijdig en bekrompen.
Dus je vindt het doodnormaal dat ze, volgens hun ideologie, homo's haten ed., en daarnaar moeten handelen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2011 01:29:07 ]
pi_97142361
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 01:28 schreef ThaTim het volgende:
Props voor snuf ik Ben pitten
Ik ook truste timma O+
pi_97142363
quote:
7s.gif Op zondag 22 mei 2011 01:28 schreef ViaRegnum2 het volgende:

[..]

Zolang mensen niets met hun homohaat doen, is er geen probleem. Die mensen zijn dan helemaal achterlijk natuurlijk, maar dat is hun zaak.
Als ze homo's vervolgens in elkaar gaan slaan is er wél een probleem en daar mag wat mij betreft een veel hogere straf tegenover staan dan nu het geval is. Die dan ook echt wordt opgelegd, geen onzin van 'moeilijke jeugd gehad' en zo.
Daar moeten we naartoe. Met denkbeelden of uitspraken is niets mis. Met het uitoefenen door middel van geweld wel. Dat moet dan uiteraard ook gewoon worden bestraft.
  zondag 22 mei 2011 @ 01:29:14 #14
215962 ThaTim
Hatjoe !
pi_97142371
quote:
14s.gif Op zondag 22 mei 2011 01:28 schreef Snuf. het volgende:
Haha iedereen kon een gratis lapo krijgen maar niemand wilde hem want iedereen zat klaar om die fipo te hunten
gaat gewoon lastig op iPod ;(
pi_97142385
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 01:28 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dus je vindt het doodnormaal dat ze, volgens hun ideologie, homo's haten ed., en daarnaar moeten handelen?
Niet handelen. Ik benadruk steeds dat het ernaar handelen verkeerd is.
pi_97142398
Ik vind trouwens wel dat we de doodstraf moeten invoeren.

Voor mensen die mensen mishandelen of vermoorden :r Gewoon hup raus.
pi_97142401
@ Flitskikker; gogogo! 8 is het mooiste ja :D.

@ TMartina: andersom werkt het wel een beetje; ik kan door Latijn toch een beetje de grote lijn van Italiaanse tekst volgen :).
pi_97142405
Ze mogen echter gewoon een uitkering hebben en homo's niet accepteren, hoor.
pi_97142411
quote:
99s.gif Op zondag 22 mei 2011 01:29 schreef Dastan het volgende:

[..]

Niet handelen. Ik benadruk steeds dat het ernaar handelen verkeerd is.
Toch vind je het acceptabel, blijkt maar weer, aangezien ze van jou hier mogen blijven. :|W Als ze niet gewoon normaal kunnen doen en naar onze ideologie kunnen handelen, hebben ze hier niets te zoeken.
pi_97142412
quote:
7s.gif Op zondag 22 mei 2011 01:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:

[..]

Onzin. Zolang mensen de wet niet overtreden is er geen probleem, en als ze dat wel doen, hebben we daar een strafsysteem voor. Ik ben zelf niet religieus, maar waarom verbieden? Het kan mensen gewoon gelukkig maken en zo?
Iets met jihad, kruistochten, westboro baptist church, kindermisbruik, discrimimatie van vrouwen en andersdenkenden, acties tegen abortus en andere belangrijke medice ontwikkelingen (STAMCELLEN), enz.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
pi_97142413
Waarom haten gelovigen eigenlijk homo's?
pi_97142415
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 01:28 schreef Etsu het volgende:

[..]

Christenen zijn anders ook niet zo dol op homo's..
pi_97142421
quote:
99s.gif Op zondag 22 mei 2011 01:29 schreef Dastan het volgende:
Ze mogen echter gewoon een uitkering hebben en homo's niet accepteren, hoor.
Mag, ja, mits je een reden hebt. En homo's niet accepteren, akkoord, maar hoef je daar niet openlijk naar te gedragen.
pi_97142427
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 01:30 schreef Etsu het volgende:

[..]

Toch vind je het acceptabel, blijkt maar weer, aangezien ze van jou hier mogen blijven. :|W Als ze niet gewoon normaal kunnen doen en naar onze ideologie kunnen handelen, hebben ze hier niets te zoeken.
Ze moeten bestraft worden. Net als ieder ander. Ik verdedig hier de gelijkheid, geen geloofswaanzin.
pi_97142434
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 01:30 schreef Ezell het volgende:

[..]

Christenen zijn anders ook niet zo dol op homo's..
Zoals ik al eerder zei: ooit een Christen een homo in elkaar zien rammen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')