Hoe tegenstrijdig en bekrompen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:27 schreef Etsu het volgende:
Mits ze gewoon werk hebben, normaal kunnen doen en iedereen elkaar accepteert.
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:27 schreef Etsu het volgende:
Ik zeg trouwens niet dat alle Marokkanen het land uit moeten. Ze mogen hier best blijven. Mits ze gewoon werk hebben, normaal kunnen doen en iedereen elkaar accepteert. Zo niet, dan hoor je hier niet thuis en mag je weer terug naar waar je vandaan komt of naar ergens waar jouw ideologische denkbeelden overeenkomen.
Zolang mensen niets met hun homohaat doen, is er geen probleem. Die mensen zijn dan helemaal achterlijk natuurlijk, maar dat is hun zaak.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus jij bent gelukkig als je ideologie tegen homo's ed. is?
Wat een walgelijk ideeAccepteer iedereen zoals de ander het is, zo niet, het land uit.
We hebben een Westers ideologie.
Dus je vindt het doodnormaal dat ze, volgens hun ideologie, homo's haten ed., en daarnaar moeten handelen?quote:
Daar moeten we naartoe. Met denkbeelden of uitspraken is niets mis. Met het uitoefenen door middel van geweld wel. Dat moet dan uiteraard ook gewoon worden bestraft.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:28 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Zolang mensen niets met hun homohaat doen, is er geen probleem. Die mensen zijn dan helemaal achterlijk natuurlijk, maar dat is hun zaak.
Als ze homo's vervolgens in elkaar gaan slaan is er wél een probleem en daar mag wat mij betreft een veel hogere straf tegenover staan dan nu het geval is. Die dan ook echt wordt opgelegd, geen onzin van 'moeilijke jeugd gehad' en zo.
gaat gewoon lastig op iPodquote:Op zondag 22 mei 2011 01:28 schreef Snuf. het volgende:
Haha iedereen kon een gratis lapo krijgen maar niemand wilde hem want iedereen zat klaar om die fipo te hunten
Niet handelen. Ik benadruk steeds dat het ernaar handelen verkeerd is.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus je vindt het doodnormaal dat ze, volgens hun ideologie, homo's haten ed., en daarnaar moeten handelen?
Toch vind je het acceptabel, blijkt maar weer, aangezien ze van jou hier mogen blijven.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet handelen. Ik benadruk steeds dat het ernaar handelen verkeerd is.
Iets met jihad, kruistochten, westboro baptist church, kindermisbruik, discrimimatie van vrouwen en andersdenkenden, acties tegen abortus en andere belangrijke medice ontwikkelingen (STAMCELLEN), enz.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Onzin. Zolang mensen de wet niet overtreden is er geen probleem, en als ze dat wel doen, hebben we daar een strafsysteem voor. Ik ben zelf niet religieus, maar waarom verbieden? Het kan mensen gewoon gelukkig maken en zo?
Christenen zijn anders ook niet zo dol op homo's..quote:Op zondag 22 mei 2011 01:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus je vindt het doodnormaal dat ze, volgens hun ideologie, homo's haten ed., en daarnaar moeten handelen?
Mag, ja, mits je een reden hebt. En homo's niet accepteren, akkoord, maar hoef je daar niet openlijk naar te gedragen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:29 schreef Dastan het volgende:
Ze mogen echter gewoon een uitkering hebben en homo's niet accepteren, hoor.
Ze moeten bestraft worden. Net als ieder ander. Ik verdedig hier de gelijkheid, geen geloofswaanzin.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toch vind je het acceptabel, blijkt maar weer, aangezien ze van jou hier mogen blijven.Als ze niet gewoon normaal kunnen doen en naar onze ideologie kunnen handelen, hebben ze hier niets te zoeken.
Zoals ik al eerder zei: ooit een Christen een homo in elkaar zien rammen?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Christenen zijn anders ook niet zo dol op homo's..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |