Een typo, dus geen fipo!quote:Op zondag 22 mei 2011 00:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Tyfhus, maakte een typo anders had ik hem zeker gehad
Onwaarquote:Op zondag 22 mei 2011 00:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Tyfhus, maakte een typo anders had ik hem zeker gehad
Bozzaquote:Op zondag 22 mei 2011 00:37 schreef Snuf. het volgende:
En op zijn dooie gemakje haalt Snuffa G natuurlijk weer, met een straatlengte voorsprong van enkele seconden, de fipo binnen
Leugenaar.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:38 schreef Dastan het volgende:
Ik zag ineens open nieuw deel staan. Had niet verwacht dat ik de eerste zou zijn.
2 secquote:Op zondag 22 mei 2011 00:37 schreef Snuf. het volgende:
En op zijn dooie gemakje haalt Snuffa G natuurlijk weer, met een straatlengte voorsprong van enkele seconden, de fipo binnen
2 seconden voorsprong op de sepo is behoorlijk veel, als het ene beetje druk is is het dezelfde secondequote:
Jawel.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:38 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Maar als iemand al op Open nieuw deel geklikt heeft, kan dus niet nog iemand dat doen?
nopequote:Op zondag 22 mei 2011 00:38 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Maar als iemand al op Open nieuw deel geklikt heeft, kan dus niet nog iemand dat doen?
Jawel maar als 1 iemand op OPEN klikt dan kan het niet meerquote:Op zondag 22 mei 2011 00:38 schreef ViaRegnum2 het volgende:
maar je kan er niet 2 dezelfde openen.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:38 schreef ViaRegnum2 het volgende:
invoerenquote:Op zondag 22 mei 2011 00:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jawel maar als 1 iemand op OPEN klikt dan kan het niet meer
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
NEE JONGE, gaan we kk fittie houde wie gelyk heeft?
okquote:Op zondag 22 mei 2011 00:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zo heet dat ja![]()
Ik open nooit een nieuw deel want dan kan ik niet de fipo hebben eigenlijk
xD xD zo garpig want het stond eerst andersom!!!!!!1!!1!!!!!!!!1111!!!!!quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:40 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
xD xD zo garpig want het stond eerst andersom!!!!!!1!!1!!!!!!!!1111!!!!!
Zou ik ook zeggen als je hem toch nooit kon hosselenquote:Op zondag 22 mei 2011 00:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
fipo is onbelangrijk, alleen op en lapo zijn belangrijk
Inhoudelijk niets toevoegen aan een topiquequote:Op zondag 22 mei 2011 00:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
fipo is onbelangrijk, alleen op en lapo zijn belangrijk
Ik klikte niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:41 schreef Snuf. het volgende:
Mededeling: Fok! downtime zondag 22 mei
WTF doe dat dan op een nacht ergens door de weeks ofzo
Ik kliktequote:Op zondag 22 mei 2011 00:41 schreef Snuf. het volgende:
Mededeling: Fok! downtime zondag 22 mei
WTF doe dat dan op een nacht ergens door de weeks ofzo
hihi jA iCK welquote:Op zondag 22 mei 2011 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
hihihih snuffie siet allus hihihhi heb je braaf jj tandjos gepoewtst?![]()
Hoe de neuk..?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:41 schreef Etsu het volgende:
godverdomme man, ik stootte met mn knie tegen mn voortand
auwh
Jezelf proberen te pijpenquote:Op zondag 22 mei 2011 00:41 schreef Etsu het volgende:
godverdomme man, ik stootte met mn knie tegen mn voortand
auwh
Ik niet, mijn buren moeten gewoon een beter abonnement nemenquote:
Ja, ik wilde terug mn bed in, maar ik wilde mn deken niet optillen, dus dacht: ik til mn knieeen gewoon opquote:
Hij doet aan autofellatio.quote:
Mijn grap, wat doe jequote:
DOE HET NIET kk mattiequote:Op zondag 22 mei 2011 00:44 schreef Snuf. het volgende:
Oke boys ik ga even uitzendingemist ben over een uurtje terug om even te kijken of er nog een fipo te kraken valt
wat de fakquote:Op zondag 22 mei 2011 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, ik wilde terug mn bed in, maar ik wilde mn deken niet optillen, dus dacht: ik til mn knieeen gewoon op
Je zit op je mobiel? Hoe de hell houd je dit dan alles bij? Bij mij refresht hij niet automatisch?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, ik wilde terug mn bed in, maar ik wilde mn deken niet optillen, dus dacht: ik til mn knieeen gewoon op
Nee, ik zit gewoon op laptop in bed?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:44 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Je zit op je mobiel? Hoe de hell houd je dit dan alles bij? Bij mij refresht hij niet automatisch?![]()
Ik zit op mijn bank op mijn kamer
Dekenquote:Op zondag 22 mei 2011 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
laptop waarschijnlijkquote:Op zondag 22 mei 2011 00:44 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Je zit op je mobiel? Hoe de hell houd je dit dan alles bij? Bij mij refresht hij niet automatisch?![]()
Ik zit op mijn bank op mijn kamer
Oooh oke. Ik zit ook op mijn laptop jaquote:
Ik heb ook een snoer hoor toevallig links. En rechts opladersnoer, en achter mijn bed stopcontact. Dus perfect zo.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:45 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Oooh oke. Ik zit ook op mijn laptop jaMaar op mijn bed heb ik geen internet
__!
ja ik zag je gisteravond fappen kk vies man dat doe je toch nietquote:Op zondag 22 mei 2011 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
stalker heb je n kamera op mii camer opgehange ofss?
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja ik zag je gisteravond fappen kk vies man dat doe je toch niet
Ik heb draadloos en dat doet het aan de ene kant van de kamer niet en aan de andere kant welquote:Op zondag 22 mei 2011 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook een snoer hoor toevallig links. En rechts opladersnoer, en achter mijn bed stopcontact. Dus perfect zo.
Een draad nodig hebben.quote:
Ik ken iemand die dat echt een keer gedaan heeft.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:47 schreef Dastan het volgende:
En Etsu penetreert ook nog steeds zijn teddybeer.Ik dacht dat alleen wanhopige jongetjes van veertien dat doen.
Godverdomme Dastan, dat had je niet hoeven te zeggenquote:Op zondag 22 mei 2011 00:47 schreef Dastan het volgende:
En Etsu penetreert ook nog steeds zijn teddybeer.Ik dacht dat alleen wanhopige jongetjes van veertien dat doen.
Ja, ik ook.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat echt een keer gedaan heeft.![]()
Nee, dat heb ik gemist.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Godverdomme Dastan, dat had je niet hoeven te zeggen![]()
Heb je ook gezien dat ik Snufs foto heb onder mn kussen?
Fuck you![]()
Sowieso Snuf.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:48 schreef Dastan het volgende:
Ik heb hem op posterformaat aan mijn plafond.Lekker naar staren.
Waarom?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:48 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Een gast uit mijn klas is in elkaar geslagen door vier Marokkanen en heeft nu een hersenschudding... da's echt ziek, tijdens je examens.
Elkaar?quote:
Omdat hij zei dat ze van een vriend van hem moesten afblijvenquote:
Ja, dan maak je het er ook wel naar.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:49 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Omdat hij zei dat ze van een vriend van hem moesten afblijven
WTF.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:49 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
WTF.
Daarom heb ik ook PVV trekjes.
Die tuig spoort gewoon nietJezus zeg.
Godverdommequote:Op zondag 22 mei 2011 00:49 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wat heeft de PVV daar nou weer mee te maken?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja even serieus, rot lekker opDat doe je gewoon niet.
Ik heb het niet bedachtquote:
Als ik zo'n verhaal hoor, kan ik ook heel boos worden ja...quote:Op zondag 22 mei 2011 00:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
WTF.
Dat tuig spoort gewoon nietJezus zeg.
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:51 schreef BobW het volgende:
Slapen jullie!
Een goede nachtrust is belangrijk!
Het feit dat Marokkanen niks kunnen accepteren en iedereen in elkaar moet inrammen omdat iets niet aanstaat, en PVV dat dus niet wil.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat heeft de PVV daar nou weer mee te maken?
Kan die nog wel examens maken? Aangifte?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:51 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik heb het niet bedacht
[..]
Als ik zo'n verhaal hoor, kan ik ook heel boos worden ja...
ja die gaan er ook echt wat tegen doen,quote:Op zondag 22 mei 2011 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het feit dat Marokkanen niks kunnen accepteren en iedereen in elkaar moet inrammen omdat iets niet aanstaat, en PVV dat dus niet wil.
Alsof dit gedrag door alle Marokkanen wordt vertoond. De PVV keert zich wel tegen de gehele groep. Dit heeft niets te maken met Marokkanen die 'iedereen in elkaar rammen', maar gewoon met ordinair geweld op straat. Is van alle tijden.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het feit dat Marokkanen niks kunnen accepteren en iedereen in elkaar moet inrammen omdat iets niet aanstaat, en PVV dat dus niet wil.
Jij bent zeker nog nooit omsingeld geweest door een groep van 20 van die finnen of wel dan?quote:
Godverdomme iddquote:Op zondag 22 mei 2011 00:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Godverdomme
Dat tuig moeten ze gewoon op schiermonnikoog zetten ofzo
Alsnog. Ze zijn er tegen in ieder geval. Opkankeren met dat tuig. Ik zeg niet dat alle Marokkanen zo zijn, maar je verpest het ook voor anderen.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:52 schreef leeell het volgende:
[..]
ja die gaan er ook echt wat tegen doen,
immigranten zijn een structureel probleem waar geen politiek draagvlak is om actie te ondernemen
pvv doet daar niets aan
Schiere monnikenquote:Op zondag 22 mei 2011 00:53 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Godverdomme iddEn da's weer erg zielig voor Schiermonnikogers (heten inwoners van Schiermonnikoog eigenlijk zo?
) vind ik...
Dat eerste is de vraag...quote:
En dat. De PVV houdt de schijn op dat zij het probleem op kunnen lossen. Terwijl hun aanpak veel te extreem is waardoor het probleem zich in feite in stand houdt.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:52 schreef leeell het volgende:
[..]
ja die gaan er ook echt wat tegen doen,
immigranten zijn een structureel probleem waar geen politiek draagvlak is om actie te ondernemen
pvv doet daar niets aan
Daar wonen mensen? Ik dacht dat het een natuurgebied wasquote:Op zondag 22 mei 2011 00:53 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Godverdomme iddEn da's weer erg zielig voor Schiermonnikogers (heten inwoners van Schiermonnikoog eigenlijk zo?
) vind ik...
Ditquote:Op zondag 22 mei 2011 00:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
WTF.
Dat tuig spoort gewoon nietJezus zeg.
Wij gingen daarheen op werkweekquote:Op zondag 22 mei 2011 00:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Daar wonen mensen? Ik dacht dat het een natuurgebied was
Jij neemt nu net zo'n houding in als de houding waaraan jij zo'n hekel hebt bij Marokkanen. Dat gaat helpen wil je zeggen.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsnog. Ze zijn er tegen in ieder geval. Opkankeren met dat tuig. Ik zeg niet dat alle Marokkanen zo zijn, maar je verpest het ook voor anderen.
Toevallig dat ik nog nooit heb meegemaakt dat Nederlanders dit doen. Alleen maar Marokkanen.
Nee, iedereen in elkaar rammen is doodnormaal wil je zeggen?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij neemt nu net zo'n houding in als de houding waaraan jij zo'n hekel hebt bij Marokkanen. Dat gaat helpen wil je zeggen.
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:54 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wij gingen daarheen op werkweekInwonersaantal was gelijk verdrievoudigd
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:56 schreef ThaTim het volgende:
ETSU PROPS MET JE 4e EERSTE PLEK IN DE DAGCIJFERS!!!!
Nee, het geweld moet worden aangepakt, inderdaad. Maar dat heeft niets te maken met een gehele bevolkingsgroep.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, iedereen in elkaar rammen is doodnormaal wil je zeggen?
Dat heb ik ook niet gezegd. Lees maar terug wat ik zei.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, het geweld moet worden aangepakt, inderdaad. Maar dat heeft niets te maken met een gehele bevolkingsgroep.
Ja, volgens mij wel.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:57 schreef Kaasrol het volgende:
Zijn er veel marokkanen in Utrecht eigenlijk?
Is gras groen eigenlijk?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:57 schreef Kaasrol het volgende:
quote:
hahahahhaaquote:Op zondag 22 mei 2011 00:57 schreef Kaasrol het volgende:
Jij spreekt steeds over 'Marokkanen accepteren niets' en 'Marokkanen dit dat'.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet gezegd. Lees maar terug wat ik zei.
Ik citeer mezelf:quote:Op zondag 22 mei 2011 00:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij spreekt steeds met 'Marokkanen accepteren niets' en 'Marokkanen dit dat'.
Kut. Ik zou blij zijn als ik weg kon hier en in een stad met normale mensen kon gaan wonenquote:
Een selectief citaat inderdaad.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik citeer mezelf:
'Ik zeg niet dat alle Marokkanen zo zijn, maar je verpest het ook voor anderen.'
er zijn witte wijken. Moet je alleen doekoes hebben.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kut. Ik zou blij zijn als ik weg kon hier en in een stad met normale mensen kon gaan wonen
En het is gewoon simpelweg een feit dat Marokkanen minder accepteren dan Nederlanders...quote:
Heb je ook gezegd.quote:Het feit dat Marokkanen niks kunnen accepteren en iedereen in elkaar moet inrammen
Hen vervolgens simpelweg uit ons land verwijderen (wat helemaal niet rechtvaardig is m.b.t. hun geboorteland) is totaal geen oplossing.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
En het is gewoon simpelweg een feit dat Marokkanen minder accepteren dan Nederlanders...
Ik zeg niet dat Nederlanders braaf en heilig zijn, dat zeker niet, maar ze rammen er minder op los.
Nee..quote:Op zondag 22 mei 2011 00:57 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nog lekker geleerd (Latijn) vandaag?
Dat zal wel niet gebeurenquote:Op zondag 22 mei 2011 00:58 schreef TMartina het volgende:
[..]
er zijn witte wijken. Moet je alleen doekoes hebben.
Dat zei Etsu toch ook niet?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hen vervolgens simpelweg uit ons land verwijderen (wat helemaal niet rechtvaardig is m.b.t. hun geboorteland) is totaal geen oplossing.
Laat me niet lachenquote:Op zondag 22 mei 2011 01:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat zal wel niet gebeuren
Ik zie ze nu zelfs de (relatief dure) wijk waar ik woon inglippen. Durka durka school op 50m afstand
Gedraag je dan ook normaal, en ga niet zo'n prutser uithangen om mensen in elkaar te rammen, om welke reden dan ook.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hen vervolgens simpelweg uit ons land verwijderen (wat helemaal niet rechtvaardig is m.b.t. hun geboorteland) is totaal geen oplossing.
Ik denk dat als je op de uithof gaat wonen het aantal allochtonen op autochtonen 1:1000 is.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat zal wel niet gebeuren
Ik zie ze nu zelfs de (relatief dure) wijk waar ik woon inglippen. Durka durka school op 50m afstand
En dan is het 'ja maar islam dit en dat', oprotten ermee.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:01 schreef Dastan het volgende:
De enige oplossing is het geweld veroordelen en niet hun afkomst en dat geweld net zo hard bestraffen als elk ander vergelijkbaar delict.
Alsof ik dat verdedig. Ik zie alleen totaal niet hoe hun afkomst hierbij betrokken moet worden.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook normaal, en ga niet zo'n prutser uithangen om mensen in elkaar te rammen, om welke reden dan ook.
Goudaquote:
?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan is het 'ja maar islam dit en dat', oprotten ermee.
'dat tuig' kun je ook opvatten als de mensen die wél misdaden begaan. Ik heb dit anders opgevat dan jij. Denk dat Etsu niet bedoelde dat iedereen weg moet.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Immigranten (...) Opkankeren met dat tuig.
Ik citeer.
2 natuurkunde examens en wat Grieks vertalingen met de rvragen erbij... veel minder dan ik wilde, maar toch best veelquote:
Ja, dat bedoelde ik ook. Ik zei ook: Geen problemen met Marokkanen, maar ik vind het gewoon ronduit schandalig dat zij elke keer mee wegkomen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
'dat tuig' kun je ook opvatten als de mensen die wél misdaden begaan. Ik heb dit anders opgevat dan jij.
Die moeten zomaar uit ons land?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
'dat tuig' kun je ook opvatten als de mensen die wél misdaden begaan. Ik heb dit anders opgevat dan jij.
Wees blij dat wij in een land leven waar een moskee mag staan.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:02 schreef Etsu het volgende:
Ooit een kerk in een moslimland gezien?
Ooit een moskee in een Westers land gezien?
Waarom the fuck moeten wij aan hen aanpassen, en zij niet aan ons?
Wauw, da's veel.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:03 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
2 natuurkunde examens en wat Grieks vertalingen met de rvragen erbij... veel minder dan ik wilde, maar toch best veel.
Eh... Nee?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wees blij dat wij in een land leven waar een moskee mag staan.
Zij komen er helemaal niet mee weg. Marokkanen staan niet boven de wet en worden net zo berecht als ieder andere Nederlander.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook. Ik zei ook: Geen problemen met Marokkanen, maar ik vind het gewoon ronduit schandalig dat zij elke keer mee wegkomen.
Van zeeheldenkwartier hierheen verhuisd toen ik 5 was, en het nog een normale stad was. Vroeger een geweldige wijkquote:Op zondag 22 mei 2011 01:03 schreef TMartina het volgende:
Gouda jezus vent. Hoe kom je daar nou weer.
Bron.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zij komen er helemaal niet mee weg. Marokkanen staan niet boven de wet en worden net zo berecht als ieder andere Nederlander.
Oké, dan ben jij dus voor net zo'n intolerante en onderdrukkende samenleving als die in islamitische landen.quote:
Kerk>>>>moskee. Vanwege praktische redenen spreek ik uit ervaring.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:03 schreef Dastan het volgende:
Wees blij dat wij in een land leven waar een moskee mag staan.
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Oké, dan ben jij dus voor net zo'n intolerante en onderdrukkende samenleving als die in islamitische landen.
zeeheldenbuurt uit utrecht bedoel je? Prachtige wijk. Nog steeds.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Van zeeheldenkwartier hierheen verhuisd toen ik 5 was, en het nog een normale stad was. Vroeger een geweldige wijk
Ik doe dit in plaats van de stof leren van natuurkunde.... dat kost teveel tijd en ze zeggen altijd dat oefenen beter werkt dus ik probeer het maar op deze manier.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:03 schreef TMartina het volgende:
Mensen die nu examens maken ipv de stof leren, zie ik als een luxeprobleem.
Eh ik zeg dat niet?quote:
Ja, belachelijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Eh ik zeg dat niet?Dat zei Etsu, niet ik
Als ze niet normaal kunnen gedragen, en niet aan onze regels en normen en waarden kunnen houden, dan mogen ze oprotten van mij.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Eh ik zeg dat niet?Dat zei Etsu, niet ik
Hij kan dat toch vinden? Wat is daar belachelijk aan?quote:
Ik zou graag jouw tegenargumenten wel willen horen trouwens. Waarom ze moeten blijven. Bedoel dat houdt de discussie in balans enzo.quote:
Den Haag, Vandiemenstraatquote:Op zondag 22 mei 2011 01:05 schreef TMartina het volgende:
[..]
zeeheldenbuurt uit utrecht bedoel je? Prachtige wijk. Nog steeds.
Het is a) niet rechtvaardig en b) gaat het volledig in tegen ons idee van tolerantie en verlagen we ons daarmee tot een barbaarse samenleving waarbij rassensuperioriteit weer een feit is.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:06 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hij kan dat toch vinden? Wat is daar belachelijk aan?
Tolerantie is geen eenrichtingsverkeer.quote:
Ik denk dat de grens allang bereikt is...quote:Op zondag 22 mei 2011 01:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het is a) niet rechtvaardig en b) gaat het volledig in tegen ons idee van tolerantie en verlagen we ons daarmee tot een barbaarse samenleving waarbij rassensuperioriteit weer een feit is.
Scheiding tussen kerk en staatquote:Op zondag 22 mei 2011 01:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
De Grondwet? Onze gehele rechtstaat is daarop gebaseerd?
Ik leer nu bij GS dat de immigratiestop de redding was van Holland na de zilveren eeuwquote:Op zondag 22 mei 2011 01:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het is a) niet rechtvaardig en b) gaat het volledig in tegen ons idee van tolerantie en verlagen we ons daarmee tot een barbaarse samenleving waarbij rassensuperioriteit weer een feit is.
Waarom ze moeten blijven? Ze zijn hier verdomme geboren, hoor. Zij hoeven dat niet eens te verdedigen. Waarom zouden wij ze er in godsnaam 'uitzetten'?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:06 schreef TMartina het volgende:
[..]
Ik zou graag jouw tegenargumenten wel willen horen trouwens. Waarom ze moeten blijven. Bedoel dat houdt de discussie in balans enzo.
Ik ben een linker, dat wel, maar ik heb ook PVV-trekjes. Ik vind het gewoon belachelijk dat er (bijna niks) gedaan wordt aan zulke prutsers die overal mee wegkomen en onze maatschappij naar de kanker helpen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:08 schreef DidoCarthago het volgende:
Leuk om jullie politieke voorkeuren te weten.
SP is is het meest met Geert wilders eens.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben een linker, dat wel, maar ik heb ook PVV-trekjes. Ik vind het gewoon belachelijk dat er (bijna niks) gedaan wordt aan zulke prutsers die overal mee wegkomen en onze maatschappij naar de kanker helpen.
Als ze hier geboren zijn, GEDRAAG je dan ook naar onze wet, regels, normen en waarden.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waarom ze moeten blijven? Ze zijn hier verdomme geboren, hoor. Zij hoeven dat niet eens te verdedigen. Waarom zouden wij ze er in godsnaam 'uitzetten'?
Oh haha dat had ik niet verwacht idd op basis van wat je allemaal zegtquote:Op zondag 22 mei 2011 01:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben een linker, dat wel, maar ik heb ook PVV-trekjes. Ik vind het gewoon belachelijk dat er (bijna niks) gedaan wordt aan zulke prutsers die overal mee wegkomen en onze maatschappij naar de kanker helpen.
Welke Natuurkunde examens heb jij geoefend? Kan ik vergelijkenquote:Op zondag 22 mei 2011 01:08 schreef DidoCarthago het volgende:
Leuk om jullie politieke voorkeuren te weten.
Maar wij willen die graag behouden, nietwaar? Wij willen onze principes toch blijven verdedigen? Of willen we ons verlagen tot het gedrag van de intolerante gewelddadige?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Tolerantie is geen eenrichtingsverkeer.
.
Helaas komen we in de buurt, ja. Door onder andere de acties van Wilders ontstaat er een alsmaar grotere kloof tussen culturen in plaats van dat die culturen dichter bij elkaar worden gebracht.quote:
Scheiding tussen kerk en staat is een feit, zelfs met een kabinet van bijvoorbeeld SGP, CU en CDA.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Scheiding tussen kerk en staat
SGP, CU, CDA
Grondwet faalt
Oké. Irrelevant voor de situatie van nu.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:08 schreef TMartina het volgende:
[..]
Ik leer nu bij GS dat de immigratiestop de redding was van Holland na de zilveren eeuw
Ik ben overtuigd van mijn gelijk, en hij ook, prima toch?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:10 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Echt he... beetje vermoeiend lijkt me. Maarja als zij dat leuk vinden..
Dat moeten ze ook gewoon. Ze hoeven echter niet anders behandeld of berecht te worden.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ze hier geboren zijn, GEDRAAG je dan ook naar onze wet, regels, normen en waarden.
Inderdaad, ik had het nig erger kunnen hebbenquote:
Haha, inderdaad. Ik ben zo suf als wat op dit moment. Echt helder denken gaat nu niet meer lukken.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:10 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Echt he... beetje vermoeiend lijkt me. Maarja als zij dat leuk vinden..
En worden ze bestraft? Zie ik niet vaak voorkomen in het nieuws. Jij wel?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, gewoon doen, of bestraft worden volgens ons rechtssysteem. Net als ieder ander.
2008-II en 2009-I. Maar aangepast... in mijn examenbundel (ik heb die ene.. die ook zo heet.. en die van noordhoff [veel chiller is diequote:Op zondag 22 mei 2011 01:10 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Welke Natuurkunde examens heb jij geoefend? Kan ik vergelijken
Wat een onzin en wat een kortzichtige opmerking. Waarom zouden ze niet worden bestraft?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
En worden ze bestraft? Zie ik niet vaak voorkomen in het nieuws. Jij wel?
Wij hoeven hun gedrag helemaal niet te accepteren, hoe kom je daarbij? Tenminste, als hun gedrag illegaal is.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:12 schreef Etsu het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_homos_maarheze.html
Weer bewijs dat zulke mensen gewoon het land uit moeten. Ze hebben gewoon niks te accepteren. En wij moeten hun gedrag maar wel accepteren. Nee, da's normaal.
Met dat sneeuwbal meisje vd winter duurde het een maand of 3 voordat ze gepakt warenquote:Op zondag 22 mei 2011 01:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
En worden ze bestraft? Zie ik niet vaak voorkomen in het nieuws. Jij wel?
Zo komt het wel over. Je bent blijkbaar een voorstander van dat ze hier blijven. Ze leren er ook niks van als we ze maar 'een taakstraf van 10 uur' geven.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wij hoeven hun gedrag helemaal niet te accepteren, hoe kom je daarbij?
Oke. Naja ik zie welquote:Op zondag 22 mei 2011 01:12 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
2008-II en 2009-I. Maar aangepast... in mijn examenbundel (ik heb die ene.. die ook zo heet.. en die van noordhoff [veel chiller is die, daar heb ik uitgemaakt] ) hebben ze opdrachten die niet tot de stof behoren vervangen door opdrachten uit andere oude examens die wel tot de stof behoren. Vond 2009-I echt wel moeilijk! 2008-II vrij makkelijk (terwijl daar de N-term weer hoger lag).
Dat ligt dan aan onze straffen. Jij zoekt het probleem bij een ras of bevolkingsgroep, terwijl je daarmee de plank geheel misslaat.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo komt het wel over. Je bent blijkbaar een voorstander van dat ze hier blijven. Ze leren er ook niks van als we ze maar 'een taakstraf van 10 uur' geven.
Dat zit je anders wel te opperen zo lijkt het. Maar wat stel jij dan voor?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wij hoeven hun gedrag helemaal niet te accepteren, hoe kom je daarbij? Tenminste, als hun gedrag illegaal is.
Helemaal niet? Ik vind dat ieder gewelddadig gedrag bestraft moet worden.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat zit je anders wel te opperen zo lijkt het. Maar wat stel jij dan voor?
Nee. Het is een feit dat Marokkanen minder tolerant zijn dan Nederlanders, en dat wij hun gedrag wel moeten accepteren (bewijs: VR2' vriend) en dat zij ons niet hoeven accepteren (bewijs: bovenstaande link).quote:Op zondag 22 mei 2011 01:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan onze straffen. Jij zoekt het probleem bij een ras of bevolkingsgroep, terwijl je daarmee de plank geheel misslaat.
Ga me niet zeggen dat je dat verband niet ziet, alsjeblieft zegquote:Op zondag 22 mei 2011 01:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan onze straffen. Jij zoekt het probleem bij een ras of bevolkingsgroep, terwijl je daarmee de plank geheel misslaat.
En wat vindt PVV?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Dus je bent voorstander van hogere straffen, Dastan? Mooi.
Nee, de straffen in Nederland zijn hoog genoeg. Het hoogste van Europa meen ik zelfs.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Dus je bent voorstander van hogere straffen, Dastan? Mooi.
Ik wel, want ze hebben hier niks te zoeken anders.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:15 schreef Dastan het volgende:
Ik vind echter niet dat we met z'n allen naar één groep mensen moeten wijzen en de daders uit die groep anders moeten behandelen door ze bijvoorbeeld hun Nederlandse nationaliteit (!) af te nemen.
Die vinden dat ook. De VVD trouwens ook, betere keuze nogquote:
Gemenge gevoelens:quote:Op zondag 22 mei 2011 01:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had het nig erger kunnen hebben
Laatst was ik op weg naar huis, reed ik langs marokkanenbuurt 2 (naast de mijne), stonden echt iets van 40 finnen daar. Toen ben ik maar omgereden![]()
Ze zijn hier geboren, knuppel.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wel, want ze hebben hier niks te zoeken anders.
VVD heeft dan weer hele andere standpunten waar ik niet mee eens ben.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Die vinden dat ook. De VVD trouwens ook, betere keuze nog
Hmkay.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
VVD heeft dan weer hele andere standpunten waar ik niet mee eens ben.
Kind verkrachtenquote:Op zondag 22 mei 2011 01:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, de straffen in Nederland zijn hoog genoeg. Het hoogste van Europa meen ik zelfs.
Dus je vindt het niet erg dat ze volgens hun ideologie homo's, vrouwen etc. in elkaar rammen omdat die mensen hen toevallig niet aanstaan?quote:
Dat is nogal een verschil, he. Zodra er geweld in het spel komt zijn ze onrechtmatig bezig en dienen ze gewoon bestraft te worden.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus je vindt het niet erg dat ze volgens hun ideologie homo's, vrouwen etc. in elkaar rammen omdat die mensen hen toevallig niet aanstaan?
Klopt, en dat doe je door hen het land uit te zetten.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is nogal een verschil, he. Zodra er geweld in het spel komt zijn ze onrechtmatig bezig en dienen ze gewoon bestraft te worden.
Bron?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kind verkrachten
4 jaar waarvan 2 voorwaardelijk______________________________________!
christendom heeft dat ook.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus je vindt het niet erg dat ze volgens hun ideologie homo's, vrouwen etc. in elkaar rammen omdat die mensen hen toevallig niet aanstaan?
Onzin.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt, en dat doe je door hen het land uit te zetten.
En dat gebeurt dus niet. Hoe zou jij het aanpakken?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is nogal een verschil, he. Zodra er geweld in het spel komt zijn ze onrechtmatig bezig en dienen ze gewoon bestraft te worden.
Dit. Dat is dus gewoon ontzettend treurig. Voor bepaalde misdaden moeten de straffen gewoon veel hoger worden.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:17 schreef Kaasrol het volgende:
4 jaar waarvan 2 voorwaardelijk______________________________________!
Ik heb nooit meegemaakt dat een Christen homo's in elkaar sloeg, jij wel?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:19 schreef TMartina het volgende:
[..]
christendom heeft dat ook.
Alleen dan interpreteerd iedereen in NL dat anders en is de grootste hinder de jehova getuigen.
Dat worden ze wel. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat geweld door allochtonen niet bestraft wordt.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
En dat gebeurt dus niet. Hoe zou jij het aanpakken?
Ik geloof dat dat gestopt is na de middeleeuwen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nooit meegemaakt dat een Christen homo's in elkaar sloeg, jij wel?
En is het ooit gestopt bij de Islamieten?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:20 schreef TMartina het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat gestopt is na de middeleeuwen.
Ik zie morgen wel.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:16 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik ga ook nog 2009-II doen en misschien 2010-I.
Reguliere straffen. Net zoals een Nederlandse kindverkrachter het zou moeten leren.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vind ik niet. Hoe zouden ze het anders moeten leren?
Dat was laatst nog met die agent toch? iig best actueel dacht ik.quote:
Nee, dan zijn wij net zo achterlijk bezig als zij. Wij moeten daar juist boven staan.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat was laatst nog met die agent toch? iig best actueel dacht ik.
En religie moet zo en zo verbannen worden, geen discussie mogelijk. Volgens mij kunnen we het daar allemaal over eens zijn
Impliceren dat een kinderverkrachter van zijn 'fout' leertquote:Op zondag 22 mei 2011 01:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Reguliere straffen. Net zoals een Nederlandse kindverkrachter het zou moeten leren.
Ik ben italiaan en heb er nooit problemen mee gehad.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:21 schreef Ezell het volgende:
Ik word toch echt zo moe van deze discussie. Alsof de allochtonen zo'n leuk leven hebben in Nederland. Ik ben dan geen Marokkaan, maar 'echte' Nederlanders accepteren mij ook niet. Ik vind eigenlijk dat de 'Nederlanders' moet ophouden met zeiken over dat Marokkanen de Nederlandse normen en waarden niet accepteren en zelf moeten beginnen met het accepteren van mensen met een ander afkomst. Ik geloof dat een groot deel van de problemen rondom de Marokkanen weg zouden gaan, als ze worden behandeld als Nederlanders. Niet als Marokkanen.
Precies, tolerantie was (en is, hopelijk) de norm in Nederland.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:21 schreef Ezell het volgende:
Ik word toch echt zo moe van deze discussie. Alsof de allochtonen zo'n leuk leven hebben in Nederland. Ik ben dan geen Marokkaan, maar 'echte' Nederlanders accepteren mij ook niet. Ik vind eigenlijk dat de 'Nederlanders' moet ophouden met zeiken over dat Marokkanen de Nederlandse normen en waarden niet accepteren en zelf moeten beginnen met het accepteren van mensen met een ander afkomst. Ik geloof dat een groot deel van de problemen rondom de Marokkanen weg zouden gaan, als ze worden behandeld als Nederlanders. Niet als Marokkanen.
Kom maar in Gouda wonen. Ik heb nog nooit iets gehoord uberhaupt dat er een misdrijf door marokkanen is opgelostquote:Op zondag 22 mei 2011 01:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat worden ze wel. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat geweld door allochtonen niet bestraft wordt.
Ja maar dan moeten ze als Nederlanders gedragen. De cijfers liegen er niet om: een groot deel van de Marokkanen zijn uitkeringstrekkers of helpen onze maatschappij naar de klote.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:21 schreef Ezell het volgende:
Oehhhhquote:Op zondag 22 mei 2011 01:21 schreef TMartina het volgende:
[..]
Ik ben italiaan en heb er nooit problemen mee gehad.
Uit dat soort vage uitspraken en 'ervaringen' kan ik geen enkel argument of conclusie halen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kom maar in Gouda wonen. Ik heb nog nooit iets gehoord uberhaupt dat er een misdrijf door marokkanen is opgelost
Ja, maar er zijn zat pedofielen die zich wel kunnen beheersen en niet naar onschuldige kinderen grijpen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat een kinderverkrachter van zijn 'fout' leertPedofiel ben je, of niet.
Ik wel: Marokkanen zijn weer het slachtoffertje en schuilen achter hun ideologie. Dus ze mogen 'maar doen wat ze willen, want wij, Nederlanders, accepteren het toch wel'.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Uit dat soort vage uitspraken en 'ervaringen' kan ik geen enkel argument of conclusie halen.
6,7quote:Op zondag 22 mei 2011 01:21 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Oke haha. Wat sta je voor natuurkunde?
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Precies, tolerantie was (en is, hopelijk) ooit de norm in Nederland.Dat zien we niet terug. Nederlanders mogen ook weleens wat acceptatie opbrengen. Dat wordt maar al te vaak vergeten.
Oke, Irrelevant voor de situatie van nu.quote:
Onzin. Zolang mensen de wet niet overtreden is er geen probleem, en als ze dat wel doen, hebben we daar een strafsysteem voor. Ik ben zelf niet religieus, maar waarom verbieden? Het kan mensen gewoon gelukkig maken en zo?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:20 schreef Kaasrol het volgende:
En religie moet zo en zo verbannen worden, geen discussie mogelijk. Volgens mij kunnen we het daar allemaal over eens zijn
In het geheel niet, dit speelt op dit moment.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:23 schreef TMartina het volgende:
[..]
[..]
Oke, Irrelevant voor de situatie van nu.
Dus jij bent gelukkig als je ideologie tegen homo's ed. is?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Onzin. Zolang mensen de wet niet overtreden is er geen probleem, en als ze dat wel doen, hebben we daar een strafsysteem voor. Ik ben zelf niet religieus, maar waarom verbieden? Het kan mensen gewoon gelukkig maken en zo?
Nee, ze mogen hun ideologie helemaal naleven, als ze maar geen wetten overtreden.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wel: Marokkanen zijn weer het slachtoffertje en schuilen achter hun ideologie. Dus ze mogen 'maar doen wat ze willen, want wij, Nederlanders, accepteren het toch wel'.
N-term was hoog dus denk dat dit niet de makkelijkste wasquote:Op zondag 22 mei 2011 01:23 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
6,7
Voor het eerste en enige oefenexamen had ik een 7,2. Dat was 2010-I. Ik weet niet of die makkelijk was?
En dat doen ze; en waarom? Omdat hun ideologie het zegt.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, ze mogen hun ideologie helemaal naleven, als ze maar geen wetten overtreden.
Andersdenkenden 'verbieden' is nooit goed geweest.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus jij bent gelukkig als je ideologie tegen homo's ed. is?
Wat een walgelijk ideeAccepteer iedereen zoals de ander het is, zo niet, het land uit.
We hebben een Westers ideologie.
Weer vooroordelen.quote:
Nee, hoor. Het is maar hoe ze dat interpreteren. Bovendien zijn zij dan inderdaad fout bezig en daar wordt tegen opgetreden.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dat doen ze; en waarom? Omdat hun ideologie het zegt.
Geef me één bron waar die Marokkanen een keiharde (!) straf hebben gekregen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, hoor. Het is maar hoe ze dat interpreteren. Bovendien zijn zij dan inderdaad fout bezig en daar wordt tegen opgetreden.
Je kunt iemand toch ook niet goed uitleggen hoe het is om bijv. zelf een vliegtuig te besturen? Als je het zelf ervaart leer je wel het verschil tussen wat de linkse partijen je laten geloven, en wat er werkelijk gebeurt.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Uit dat soort vage uitspraken en 'ervaringen' kan ik geen enkel argument of conclusie halen.
Ohja. En de grootse is nog wel dat mensen denken dat ik goed ben in Latijn omdat ik wel wat italiaans kan gadverdamme. Ben erop blijven zitten in de 5e kutvakkutvak.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:24 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
N-term was hoog dus denk dat dit niet de makkelijkste was. Well done!
Oke nice.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:24 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
N-term was hoog dus denk dat dit niet de makkelijkste was. Well done!
Nee. Dat is de bewijslast omkeren.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geef me één bron waar die Marokkanen een keiharde (!) straf hebben gekregen.
Weer zo'n subjectieve uitspraak. Kan ik niets mee.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je kunt iemand toch ook niet goed uitleggen hoe het is om bijv. zelf een vliegtuig te besturen? Als je het zelf ervaart leer je wel het verschil tussen wat de linkse partijen je laten geloven, en wat er werkelijk gebeurt.
Nou ik dacht niet aan lang want ik weet ook wel dat jongens uit zuidelijke landen wat kleiner zijnquote:Op zondag 22 mei 2011 01:25 schreef TMartina het volgende:
[..]
Weer vooroordelen.
Wss denk je dat ik nu een siciliaan ben met een donkere huiskleur, 1.90(ook al is geen 1 italiaan die ik ken boven de 1.75) en is ben ik metroseksueel.
Hunten mag niet meerquote:Op zondag 22 mei 2011 01:26 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik post mijn bericht aan jou zo wel Etsu, na de hunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |