Hen vervolgens simpelweg uit ons land verwijderen (wat helemaal niet rechtvaardig is m.b.t. hun geboorteland) is totaal geen oplossing.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
En het is gewoon simpelweg een feit dat Marokkanen minder accepteren dan Nederlanders...
Ik zeg niet dat Nederlanders braaf en heilig zijn, dat zeker niet, maar ze rammen er minder op los.
Nee..quote:Op zondag 22 mei 2011 00:57 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nog lekker geleerd (Latijn) vandaag?
Dat zal wel niet gebeurenquote:Op zondag 22 mei 2011 00:58 schreef TMartina het volgende:
[..]
er zijn witte wijken. Moet je alleen doekoes hebben.
Dat zei Etsu toch ook niet?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hen vervolgens simpelweg uit ons land verwijderen (wat helemaal niet rechtvaardig is m.b.t. hun geboorteland) is totaal geen oplossing.
Laat me niet lachenquote:Op zondag 22 mei 2011 01:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat zal wel niet gebeuren
Ik zie ze nu zelfs de (relatief dure) wijk waar ik woon inglippen. Durka durka school op 50m afstand
Gedraag je dan ook normaal, en ga niet zo'n prutser uithangen om mensen in elkaar te rammen, om welke reden dan ook.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hen vervolgens simpelweg uit ons land verwijderen (wat helemaal niet rechtvaardig is m.b.t. hun geboorteland) is totaal geen oplossing.
Ik denk dat als je op de uithof gaat wonen het aantal allochtonen op autochtonen 1:1000 is.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat zal wel niet gebeuren
Ik zie ze nu zelfs de (relatief dure) wijk waar ik woon inglippen. Durka durka school op 50m afstand
En dan is het 'ja maar islam dit en dat', oprotten ermee.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:01 schreef Dastan het volgende:
De enige oplossing is het geweld veroordelen en niet hun afkomst en dat geweld net zo hard bestraffen als elk ander vergelijkbaar delict.
Alsof ik dat verdedig. Ik zie alleen totaal niet hoe hun afkomst hierbij betrokken moet worden.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook normaal, en ga niet zo'n prutser uithangen om mensen in elkaar te rammen, om welke reden dan ook.
Goudaquote:
?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan is het 'ja maar islam dit en dat', oprotten ermee.
'dat tuig' kun je ook opvatten als de mensen die wél misdaden begaan. Ik heb dit anders opgevat dan jij. Denk dat Etsu niet bedoelde dat iedereen weg moet.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Immigranten (...) Opkankeren met dat tuig.
Ik citeer.
2 natuurkunde examens en wat Grieks vertalingen met de rvragen erbij... veel minder dan ik wilde, maar toch best veelquote:
Ja, dat bedoelde ik ook. Ik zei ook: Geen problemen met Marokkanen, maar ik vind het gewoon ronduit schandalig dat zij elke keer mee wegkomen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
'dat tuig' kun je ook opvatten als de mensen die wél misdaden begaan. Ik heb dit anders opgevat dan jij.
Die moeten zomaar uit ons land?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
'dat tuig' kun je ook opvatten als de mensen die wél misdaden begaan. Ik heb dit anders opgevat dan jij.
Wees blij dat wij in een land leven waar een moskee mag staan.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:02 schreef Etsu het volgende:
Ooit een kerk in een moslimland gezien?
Ooit een moskee in een Westers land gezien?
Waarom the fuck moeten wij aan hen aanpassen, en zij niet aan ons?
Wauw, da's veel.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:03 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
2 natuurkunde examens en wat Grieks vertalingen met de rvragen erbij... veel minder dan ik wilde, maar toch best veel.
Eh... Nee?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wees blij dat wij in een land leven waar een moskee mag staan.
Zij komen er helemaal niet mee weg. Marokkanen staan niet boven de wet en worden net zo berecht als ieder andere Nederlander.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook. Ik zei ook: Geen problemen met Marokkanen, maar ik vind het gewoon ronduit schandalig dat zij elke keer mee wegkomen.
Van zeeheldenkwartier hierheen verhuisd toen ik 5 was, en het nog een normale stad was. Vroeger een geweldige wijkquote:Op zondag 22 mei 2011 01:03 schreef TMartina het volgende:
Gouda jezus vent. Hoe kom je daar nou weer.
Bron.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zij komen er helemaal niet mee weg. Marokkanen staan niet boven de wet en worden net zo berecht als ieder andere Nederlander.
Oké, dan ben jij dus voor net zo'n intolerante en onderdrukkende samenleving als die in islamitische landen.quote:
Kerk>>>>moskee. Vanwege praktische redenen spreek ik uit ervaring.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:03 schreef Dastan het volgende:
Wees blij dat wij in een land leven waar een moskee mag staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |