Nee, iedereen in elkaar rammen is doodnormaal wil je zeggen?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij neemt nu net zo'n houding in als de houding waaraan jij zo'n hekel hebt bij Marokkanen. Dat gaat helpen wil je zeggen.
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:54 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wij gingen daarheen op werkweekInwonersaantal was gelijk verdrievoudigd
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:56 schreef ThaTim het volgende:
ETSU PROPS MET JE 4e EERSTE PLEK IN DE DAGCIJFERS!!!!
Nee, het geweld moet worden aangepakt, inderdaad. Maar dat heeft niets te maken met een gehele bevolkingsgroep.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, iedereen in elkaar rammen is doodnormaal wil je zeggen?
Dat heb ik ook niet gezegd. Lees maar terug wat ik zei.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, het geweld moet worden aangepakt, inderdaad. Maar dat heeft niets te maken met een gehele bevolkingsgroep.
Ja, volgens mij wel.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:57 schreef Kaasrol het volgende:
Zijn er veel marokkanen in Utrecht eigenlijk?
Is gras groen eigenlijk?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:57 schreef Kaasrol het volgende:
quote:
hahahahhaaquote:Op zondag 22 mei 2011 00:57 schreef Kaasrol het volgende:
Jij spreekt steeds over 'Marokkanen accepteren niets' en 'Marokkanen dit dat'.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet gezegd. Lees maar terug wat ik zei.
Ik citeer mezelf:quote:Op zondag 22 mei 2011 00:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij spreekt steeds met 'Marokkanen accepteren niets' en 'Marokkanen dit dat'.
Kut. Ik zou blij zijn als ik weg kon hier en in een stad met normale mensen kon gaan wonenquote:
Een selectief citaat inderdaad.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik citeer mezelf:
'Ik zeg niet dat alle Marokkanen zo zijn, maar je verpest het ook voor anderen.'
er zijn witte wijken. Moet je alleen doekoes hebben.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kut. Ik zou blij zijn als ik weg kon hier en in een stad met normale mensen kon gaan wonen
En het is gewoon simpelweg een feit dat Marokkanen minder accepteren dan Nederlanders...quote:
Heb je ook gezegd.quote:Het feit dat Marokkanen niks kunnen accepteren en iedereen in elkaar moet inrammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |