christendom heeft dat ook.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus je vindt het niet erg dat ze volgens hun ideologie homo's, vrouwen etc. in elkaar rammen omdat die mensen hen toevallig niet aanstaan?
Onzin.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt, en dat doe je door hen het land uit te zetten.
En dat gebeurt dus niet. Hoe zou jij het aanpakken?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is nogal een verschil, he. Zodra er geweld in het spel komt zijn ze onrechtmatig bezig en dienen ze gewoon bestraft te worden.
Dit. Dat is dus gewoon ontzettend treurig. Voor bepaalde misdaden moeten de straffen gewoon veel hoger worden.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:17 schreef Kaasrol het volgende:
4 jaar waarvan 2 voorwaardelijk______________________________________!
Ik heb nooit meegemaakt dat een Christen homo's in elkaar sloeg, jij wel?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:19 schreef TMartina het volgende:
[..]
christendom heeft dat ook.
Alleen dan interpreteerd iedereen in NL dat anders en is de grootste hinder de jehova getuigen.
Dat worden ze wel. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat geweld door allochtonen niet bestraft wordt.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
En dat gebeurt dus niet. Hoe zou jij het aanpakken?
Ik geloof dat dat gestopt is na de middeleeuwen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nooit meegemaakt dat een Christen homo's in elkaar sloeg, jij wel?
En is het ooit gestopt bij de Islamieten?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:20 schreef TMartina het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat gestopt is na de middeleeuwen.
Ik zie morgen wel.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:16 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik ga ook nog 2009-II doen en misschien 2010-I.
Reguliere straffen. Net zoals een Nederlandse kindverkrachter het zou moeten leren.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vind ik niet. Hoe zouden ze het anders moeten leren?
Dat was laatst nog met die agent toch? iig best actueel dacht ik.quote:
Nee, dan zijn wij net zo achterlijk bezig als zij. Wij moeten daar juist boven staan.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat was laatst nog met die agent toch? iig best actueel dacht ik.
En religie moet zo en zo verbannen worden, geen discussie mogelijk. Volgens mij kunnen we het daar allemaal over eens zijn
Impliceren dat een kinderverkrachter van zijn 'fout' leertquote:Op zondag 22 mei 2011 01:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Reguliere straffen. Net zoals een Nederlandse kindverkrachter het zou moeten leren.
Ik ben italiaan en heb er nooit problemen mee gehad.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:21 schreef Ezell het volgende:
Ik word toch echt zo moe van deze discussie. Alsof de allochtonen zo'n leuk leven hebben in Nederland. Ik ben dan geen Marokkaan, maar 'echte' Nederlanders accepteren mij ook niet. Ik vind eigenlijk dat de 'Nederlanders' moet ophouden met zeiken over dat Marokkanen de Nederlandse normen en waarden niet accepteren en zelf moeten beginnen met het accepteren van mensen met een ander afkomst. Ik geloof dat een groot deel van de problemen rondom de Marokkanen weg zouden gaan, als ze worden behandeld als Nederlanders. Niet als Marokkanen.
Precies, tolerantie was (en is, hopelijk) de norm in Nederland.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:21 schreef Ezell het volgende:
Ik word toch echt zo moe van deze discussie. Alsof de allochtonen zo'n leuk leven hebben in Nederland. Ik ben dan geen Marokkaan, maar 'echte' Nederlanders accepteren mij ook niet. Ik vind eigenlijk dat de 'Nederlanders' moet ophouden met zeiken over dat Marokkanen de Nederlandse normen en waarden niet accepteren en zelf moeten beginnen met het accepteren van mensen met een ander afkomst. Ik geloof dat een groot deel van de problemen rondom de Marokkanen weg zouden gaan, als ze worden behandeld als Nederlanders. Niet als Marokkanen.
Kom maar in Gouda wonen. Ik heb nog nooit iets gehoord uberhaupt dat er een misdrijf door marokkanen is opgelostquote:Op zondag 22 mei 2011 01:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat worden ze wel. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat geweld door allochtonen niet bestraft wordt.
Ja maar dan moeten ze als Nederlanders gedragen. De cijfers liegen er niet om: een groot deel van de Marokkanen zijn uitkeringstrekkers of helpen onze maatschappij naar de klote.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:21 schreef Ezell het volgende:
Oehhhhquote:Op zondag 22 mei 2011 01:21 schreef TMartina het volgende:
[..]
Ik ben italiaan en heb er nooit problemen mee gehad.
Uit dat soort vage uitspraken en 'ervaringen' kan ik geen enkel argument of conclusie halen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kom maar in Gouda wonen. Ik heb nog nooit iets gehoord uberhaupt dat er een misdrijf door marokkanen is opgelost
Ja, maar er zijn zat pedofielen die zich wel kunnen beheersen en niet naar onschuldige kinderen grijpen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat een kinderverkrachter van zijn 'fout' leertPedofiel ben je, of niet.
Ik wel: Marokkanen zijn weer het slachtoffertje en schuilen achter hun ideologie. Dus ze mogen 'maar doen wat ze willen, want wij, Nederlanders, accepteren het toch wel'.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Uit dat soort vage uitspraken en 'ervaringen' kan ik geen enkel argument of conclusie halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |