Ja maar dan moeten ze als Nederlanders gedragen. De cijfers liegen er niet om: een groot deel van de Marokkanen zijn uitkeringstrekkers of helpen onze maatschappij naar de klote.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:21 schreef Ezell het volgende:
Ik word toch echt zo moe van deze discussie. Alsof de allochtonen zo'n leuk leven hebben in Nederland. Ik ben dan geen Marokkaan, maar 'echte' Nederlanders accepteren mij ook niet. Ik vind eigenlijk dat de 'Nederlanders' moet ophouden met zeiken over dat Marokkanen de Nederlandse normen en waarden niet accepteren en zelf moeten beginnen met het accepteren van mensen met een ander afkomst. Ik geloof dat een groot deel van de problemen rondom de Marokkanen weg zouden gaan, als ze worden behandeld als Nederlanders. Niet als Marokkanen.
Oehhhhquote:Op zondag 22 mei 2011 01:21 schreef TMartina het volgende:
[..]
Ik ben italiaan en heb er nooit problemen mee gehad.
Uit dat soort vage uitspraken en 'ervaringen' kan ik geen enkel argument of conclusie halen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kom maar in Gouda wonen. Ik heb nog nooit iets gehoord uberhaupt dat er een misdrijf door marokkanen is opgelost
Ja, maar er zijn zat pedofielen die zich wel kunnen beheersen en niet naar onschuldige kinderen grijpen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat een kinderverkrachter van zijn 'fout' leertPedofiel ben je, of niet.
Ik wel: Marokkanen zijn weer het slachtoffertje en schuilen achter hun ideologie. Dus ze mogen 'maar doen wat ze willen, want wij, Nederlanders, accepteren het toch wel'.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Uit dat soort vage uitspraken en 'ervaringen' kan ik geen enkel argument of conclusie halen.
6,7quote:Op zondag 22 mei 2011 01:21 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Oke haha. Wat sta je voor natuurkunde?
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Precies, tolerantie was (en is, hopelijk) ooit de norm in Nederland.Dat zien we niet terug. Nederlanders mogen ook weleens wat acceptatie opbrengen. Dat wordt maar al te vaak vergeten.
Oke, Irrelevant voor de situatie van nu.quote:
Onzin. Zolang mensen de wet niet overtreden is er geen probleem, en als ze dat wel doen, hebben we daar een strafsysteem voor. Ik ben zelf niet religieus, maar waarom verbieden? Het kan mensen gewoon gelukkig maken en zo?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:20 schreef Kaasrol het volgende:
En religie moet zo en zo verbannen worden, geen discussie mogelijk. Volgens mij kunnen we het daar allemaal over eens zijn
In het geheel niet, dit speelt op dit moment.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:23 schreef TMartina het volgende:
[..]
[..]
Oke, Irrelevant voor de situatie van nu.
Dus jij bent gelukkig als je ideologie tegen homo's ed. is?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Onzin. Zolang mensen de wet niet overtreden is er geen probleem, en als ze dat wel doen, hebben we daar een strafsysteem voor. Ik ben zelf niet religieus, maar waarom verbieden? Het kan mensen gewoon gelukkig maken en zo?
Nee, ze mogen hun ideologie helemaal naleven, als ze maar geen wetten overtreden.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wel: Marokkanen zijn weer het slachtoffertje en schuilen achter hun ideologie. Dus ze mogen 'maar doen wat ze willen, want wij, Nederlanders, accepteren het toch wel'.
N-term was hoog dus denk dat dit niet de makkelijkste wasquote:Op zondag 22 mei 2011 01:23 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
6,7
Voor het eerste en enige oefenexamen had ik een 7,2. Dat was 2010-I. Ik weet niet of die makkelijk was?
En dat doen ze; en waarom? Omdat hun ideologie het zegt.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, ze mogen hun ideologie helemaal naleven, als ze maar geen wetten overtreden.
Andersdenkenden 'verbieden' is nooit goed geweest.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus jij bent gelukkig als je ideologie tegen homo's ed. is?
Wat een walgelijk ideeAccepteer iedereen zoals de ander het is, zo niet, het land uit.
We hebben een Westers ideologie.
Weer vooroordelen.quote:
Nee, hoor. Het is maar hoe ze dat interpreteren. Bovendien zijn zij dan inderdaad fout bezig en daar wordt tegen opgetreden.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dat doen ze; en waarom? Omdat hun ideologie het zegt.
Geef me één bron waar die Marokkanen een keiharde (!) straf hebben gekregen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, hoor. Het is maar hoe ze dat interpreteren. Bovendien zijn zij dan inderdaad fout bezig en daar wordt tegen opgetreden.
Je kunt iemand toch ook niet goed uitleggen hoe het is om bijv. zelf een vliegtuig te besturen? Als je het zelf ervaart leer je wel het verschil tussen wat de linkse partijen je laten geloven, en wat er werkelijk gebeurt.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Uit dat soort vage uitspraken en 'ervaringen' kan ik geen enkel argument of conclusie halen.
Ohja. En de grootse is nog wel dat mensen denken dat ik goed ben in Latijn omdat ik wel wat italiaans kan gadverdamme. Ben erop blijven zitten in de 5e kutvakkutvak.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:24 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
N-term was hoog dus denk dat dit niet de makkelijkste was. Well done!
Oke nice.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:24 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
N-term was hoog dus denk dat dit niet de makkelijkste was. Well done!
Nee. Dat is de bewijslast omkeren.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geef me één bron waar die Marokkanen een keiharde (!) straf hebben gekregen.
Weer zo'n subjectieve uitspraak. Kan ik niets mee.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je kunt iemand toch ook niet goed uitleggen hoe het is om bijv. zelf een vliegtuig te besturen? Als je het zelf ervaart leer je wel het verschil tussen wat de linkse partijen je laten geloven, en wat er werkelijk gebeurt.
Nou ik dacht niet aan lang want ik weet ook wel dat jongens uit zuidelijke landen wat kleiner zijnquote:Op zondag 22 mei 2011 01:25 schreef TMartina het volgende:
[..]
Weer vooroordelen.
Wss denk je dat ik nu een siciliaan ben met een donkere huiskleur, 1.90(ook al is geen 1 italiaan die ik ken boven de 1.75) en is ben ik metroseksueel.
Hunten mag niet meerquote:Op zondag 22 mei 2011 01:26 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik post mijn bericht aan jou zo wel Etsu, na de hunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |