Van zeeheldenkwartier hierheen verhuisd toen ik 5 was, en het nog een normale stad was. Vroeger een geweldige wijkquote:Op zondag 22 mei 2011 01:03 schreef TMartina het volgende:
Gouda jezus vent. Hoe kom je daar nou weer.
Bron.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zij komen er helemaal niet mee weg. Marokkanen staan niet boven de wet en worden net zo berecht als ieder andere Nederlander.
Oké, dan ben jij dus voor net zo'n intolerante en onderdrukkende samenleving als die in islamitische landen.quote:
Kerk>>>>moskee. Vanwege praktische redenen spreek ik uit ervaring.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:03 schreef Dastan het volgende:
Wees blij dat wij in een land leven waar een moskee mag staan.
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Oké, dan ben jij dus voor net zo'n intolerante en onderdrukkende samenleving als die in islamitische landen.
zeeheldenbuurt uit utrecht bedoel je? Prachtige wijk. Nog steeds.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Van zeeheldenkwartier hierheen verhuisd toen ik 5 was, en het nog een normale stad was. Vroeger een geweldige wijk
Ik doe dit in plaats van de stof leren van natuurkunde.... dat kost teveel tijd en ze zeggen altijd dat oefenen beter werkt dus ik probeer het maar op deze manier.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:03 schreef TMartina het volgende:
Mensen die nu examens maken ipv de stof leren, zie ik als een luxeprobleem.
Eh ik zeg dat niet?quote:
Ja, belachelijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Eh ik zeg dat niet?Dat zei Etsu, niet ik
Als ze niet normaal kunnen gedragen, en niet aan onze regels en normen en waarden kunnen houden, dan mogen ze oprotten van mij.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Eh ik zeg dat niet?Dat zei Etsu, niet ik
Hij kan dat toch vinden? Wat is daar belachelijk aan?quote:
Ik zou graag jouw tegenargumenten wel willen horen trouwens. Waarom ze moeten blijven. Bedoel dat houdt de discussie in balans enzo.quote:
Den Haag, Vandiemenstraatquote:Op zondag 22 mei 2011 01:05 schreef TMartina het volgende:
[..]
zeeheldenbuurt uit utrecht bedoel je? Prachtige wijk. Nog steeds.
Het is a) niet rechtvaardig en b) gaat het volledig in tegen ons idee van tolerantie en verlagen we ons daarmee tot een barbaarse samenleving waarbij rassensuperioriteit weer een feit is.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:06 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hij kan dat toch vinden? Wat is daar belachelijk aan?
Tolerantie is geen eenrichtingsverkeer.quote:
Ik denk dat de grens allang bereikt is...quote:Op zondag 22 mei 2011 01:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het is a) niet rechtvaardig en b) gaat het volledig in tegen ons idee van tolerantie en verlagen we ons daarmee tot een barbaarse samenleving waarbij rassensuperioriteit weer een feit is.
Scheiding tussen kerk en staatquote:Op zondag 22 mei 2011 01:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
De Grondwet? Onze gehele rechtstaat is daarop gebaseerd?
Ik leer nu bij GS dat de immigratiestop de redding was van Holland na de zilveren eeuwquote:Op zondag 22 mei 2011 01:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het is a) niet rechtvaardig en b) gaat het volledig in tegen ons idee van tolerantie en verlagen we ons daarmee tot een barbaarse samenleving waarbij rassensuperioriteit weer een feit is.
Waarom ze moeten blijven? Ze zijn hier verdomme geboren, hoor. Zij hoeven dat niet eens te verdedigen. Waarom zouden wij ze er in godsnaam 'uitzetten'?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:06 schreef TMartina het volgende:
[..]
Ik zou graag jouw tegenargumenten wel willen horen trouwens. Waarom ze moeten blijven. Bedoel dat houdt de discussie in balans enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |