Een typo, dus geen fipo!quote:Op zondag 22 mei 2011 00:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Tyfhus, maakte een typo anders had ik hem zeker gehad
Onwaarquote:Op zondag 22 mei 2011 00:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Tyfhus, maakte een typo anders had ik hem zeker gehad
Bozzaquote:Op zondag 22 mei 2011 00:37 schreef Snuf. het volgende:
En op zijn dooie gemakje haalt Snuffa G natuurlijk weer, met een straatlengte voorsprong van enkele seconden, de fipo binnen
Leugenaar.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:38 schreef Dastan het volgende:
Ik zag ineens open nieuw deel staan. Had niet verwacht dat ik de eerste zou zijn.
2 secquote:Op zondag 22 mei 2011 00:37 schreef Snuf. het volgende:
En op zijn dooie gemakje haalt Snuffa G natuurlijk weer, met een straatlengte voorsprong van enkele seconden, de fipo binnen
2 seconden voorsprong op de sepo is behoorlijk veel, als het ene beetje druk is is het dezelfde secondequote:
Jawel.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:38 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Maar als iemand al op Open nieuw deel geklikt heeft, kan dus niet nog iemand dat doen?
nopequote:Op zondag 22 mei 2011 00:38 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Maar als iemand al op Open nieuw deel geklikt heeft, kan dus niet nog iemand dat doen?
Jawel maar als 1 iemand op OPEN klikt dan kan het niet meerquote:Op zondag 22 mei 2011 00:38 schreef ViaRegnum2 het volgende:
maar je kan er niet 2 dezelfde openen.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:38 schreef ViaRegnum2 het volgende:
invoerenquote:Op zondag 22 mei 2011 00:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jawel maar als 1 iemand op OPEN klikt dan kan het niet meer
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
NEE JONGE, gaan we kk fittie houde wie gelyk heeft?
okquote:Op zondag 22 mei 2011 00:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zo heet dat ja![]()
Ik open nooit een nieuw deel want dan kan ik niet de fipo hebben eigenlijk
xD xD zo garpig want het stond eerst andersom!!!!!!1!!1!!!!!!!!1111!!!!!quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:40 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
xD xD zo garpig want het stond eerst andersom!!!!!!1!!1!!!!!!!!1111!!!!!
Zou ik ook zeggen als je hem toch nooit kon hosselenquote:Op zondag 22 mei 2011 00:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
fipo is onbelangrijk, alleen op en lapo zijn belangrijk
Inhoudelijk niets toevoegen aan een topiquequote:Op zondag 22 mei 2011 00:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
fipo is onbelangrijk, alleen op en lapo zijn belangrijk
Ik klikte niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:41 schreef Snuf. het volgende:
Mededeling: Fok! downtime zondag 22 mei
WTF doe dat dan op een nacht ergens door de weeks ofzo
Ik kliktequote:Op zondag 22 mei 2011 00:41 schreef Snuf. het volgende:
Mededeling: Fok! downtime zondag 22 mei
WTF doe dat dan op een nacht ergens door de weeks ofzo
hihi jA iCK welquote:Op zondag 22 mei 2011 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
hihihih snuffie siet allus hihihhi heb je braaf jj tandjos gepoewtst?![]()
Hoe de neuk..?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:41 schreef Etsu het volgende:
godverdomme man, ik stootte met mn knie tegen mn voortand
auwh
Jezelf proberen te pijpenquote:Op zondag 22 mei 2011 00:41 schreef Etsu het volgende:
godverdomme man, ik stootte met mn knie tegen mn voortand
auwh
Ik niet, mijn buren moeten gewoon een beter abonnement nemenquote:
Ja, ik wilde terug mn bed in, maar ik wilde mn deken niet optillen, dus dacht: ik til mn knieeen gewoon opquote:
Hij doet aan autofellatio.quote:
Mijn grap, wat doe jequote:
DOE HET NIET kk mattiequote:Op zondag 22 mei 2011 00:44 schreef Snuf. het volgende:
Oke boys ik ga even uitzendingemist ben over een uurtje terug om even te kijken of er nog een fipo te kraken valt
wat de fakquote:Op zondag 22 mei 2011 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, ik wilde terug mn bed in, maar ik wilde mn deken niet optillen, dus dacht: ik til mn knieeen gewoon op
Je zit op je mobiel? Hoe de hell houd je dit dan alles bij? Bij mij refresht hij niet automatisch?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, ik wilde terug mn bed in, maar ik wilde mn deken niet optillen, dus dacht: ik til mn knieeen gewoon op
Nee, ik zit gewoon op laptop in bed?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:44 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Je zit op je mobiel? Hoe de hell houd je dit dan alles bij? Bij mij refresht hij niet automatisch?![]()
Ik zit op mijn bank op mijn kamer
Dekenquote:Op zondag 22 mei 2011 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
laptop waarschijnlijkquote:Op zondag 22 mei 2011 00:44 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Je zit op je mobiel? Hoe de hell houd je dit dan alles bij? Bij mij refresht hij niet automatisch?![]()
Ik zit op mijn bank op mijn kamer
Oooh oke. Ik zit ook op mijn laptop jaquote:
Ik heb ook een snoer hoor toevallig links. En rechts opladersnoer, en achter mijn bed stopcontact. Dus perfect zo.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:45 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Oooh oke. Ik zit ook op mijn laptop jaMaar op mijn bed heb ik geen internet
__!
ja ik zag je gisteravond fappen kk vies man dat doe je toch nietquote:Op zondag 22 mei 2011 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
stalker heb je n kamera op mii camer opgehange ofss?
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja ik zag je gisteravond fappen kk vies man dat doe je toch niet
Ik heb draadloos en dat doet het aan de ene kant van de kamer niet en aan de andere kant welquote:Op zondag 22 mei 2011 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook een snoer hoor toevallig links. En rechts opladersnoer, en achter mijn bed stopcontact. Dus perfect zo.
Een draad nodig hebben.quote:
Ik ken iemand die dat echt een keer gedaan heeft.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:47 schreef Dastan het volgende:
En Etsu penetreert ook nog steeds zijn teddybeer.Ik dacht dat alleen wanhopige jongetjes van veertien dat doen.
Godverdomme Dastan, dat had je niet hoeven te zeggenquote:Op zondag 22 mei 2011 00:47 schreef Dastan het volgende:
En Etsu penetreert ook nog steeds zijn teddybeer.Ik dacht dat alleen wanhopige jongetjes van veertien dat doen.
Ja, ik ook.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat echt een keer gedaan heeft.![]()
Nee, dat heb ik gemist.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Godverdomme Dastan, dat had je niet hoeven te zeggen![]()
Heb je ook gezien dat ik Snufs foto heb onder mn kussen?
Fuck you![]()
Sowieso Snuf.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:48 schreef Dastan het volgende:
Ik heb hem op posterformaat aan mijn plafond.Lekker naar staren.
Waarom?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:48 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Een gast uit mijn klas is in elkaar geslagen door vier Marokkanen en heeft nu een hersenschudding... da's echt ziek, tijdens je examens.
Elkaar?quote:
Omdat hij zei dat ze van een vriend van hem moesten afblijvenquote:
Ja, dan maak je het er ook wel naar.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:49 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Omdat hij zei dat ze van een vriend van hem moesten afblijven
WTF.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:49 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
WTF.
Daarom heb ik ook PVV trekjes.
Die tuig spoort gewoon nietJezus zeg.
Godverdommequote:Op zondag 22 mei 2011 00:49 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wat heeft de PVV daar nou weer mee te maken?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja even serieus, rot lekker opDat doe je gewoon niet.
Ik heb het niet bedachtquote:
Als ik zo'n verhaal hoor, kan ik ook heel boos worden ja...quote:Op zondag 22 mei 2011 00:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
WTF.
Daarom heb ik ook PVV trekjes.
Dat tuig spoort gewoon nietJezus zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |