Hoe tegenstrijdig en bekrompen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:27 schreef Etsu het volgende:
Mits ze gewoon werk hebben, normaal kunnen doen en iedereen elkaar accepteert.
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:27 schreef Etsu het volgende:
Ik zeg trouwens niet dat alle Marokkanen het land uit moeten. Ze mogen hier best blijven. Mits ze gewoon werk hebben, normaal kunnen doen en iedereen elkaar accepteert. Zo niet, dan hoor je hier niet thuis en mag je weer terug naar waar je vandaan komt of naar ergens waar jouw ideologische denkbeelden overeenkomen.
Zolang mensen niets met hun homohaat doen, is er geen probleem. Die mensen zijn dan helemaal achterlijk natuurlijk, maar dat is hun zaak.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus jij bent gelukkig als je ideologie tegen homo's ed. is?
Wat een walgelijk ideeAccepteer iedereen zoals de ander het is, zo niet, het land uit.
We hebben een Westers ideologie.
Dus je vindt het doodnormaal dat ze, volgens hun ideologie, homo's haten ed., en daarnaar moeten handelen?quote:
Daar moeten we naartoe. Met denkbeelden of uitspraken is niets mis. Met het uitoefenen door middel van geweld wel. Dat moet dan uiteraard ook gewoon worden bestraft.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:28 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Zolang mensen niets met hun homohaat doen, is er geen probleem. Die mensen zijn dan helemaal achterlijk natuurlijk, maar dat is hun zaak.
Als ze homo's vervolgens in elkaar gaan slaan is er wél een probleem en daar mag wat mij betreft een veel hogere straf tegenover staan dan nu het geval is. Die dan ook echt wordt opgelegd, geen onzin van 'moeilijke jeugd gehad' en zo.
gaat gewoon lastig op iPodquote:Op zondag 22 mei 2011 01:28 schreef Snuf. het volgende:
Haha iedereen kon een gratis lapo krijgen maar niemand wilde hem want iedereen zat klaar om die fipo te hunten
Niet handelen. Ik benadruk steeds dat het ernaar handelen verkeerd is.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus je vindt het doodnormaal dat ze, volgens hun ideologie, homo's haten ed., en daarnaar moeten handelen?
Toch vind je het acceptabel, blijkt maar weer, aangezien ze van jou hier mogen blijven.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet handelen. Ik benadruk steeds dat het ernaar handelen verkeerd is.
Iets met jihad, kruistochten, westboro baptist church, kindermisbruik, discrimimatie van vrouwen en andersdenkenden, acties tegen abortus en andere belangrijke medice ontwikkelingen (STAMCELLEN), enz.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Onzin. Zolang mensen de wet niet overtreden is er geen probleem, en als ze dat wel doen, hebben we daar een strafsysteem voor. Ik ben zelf niet religieus, maar waarom verbieden? Het kan mensen gewoon gelukkig maken en zo?
Christenen zijn anders ook niet zo dol op homo's..quote:Op zondag 22 mei 2011 01:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus je vindt het doodnormaal dat ze, volgens hun ideologie, homo's haten ed., en daarnaar moeten handelen?
Mag, ja, mits je een reden hebt. En homo's niet accepteren, akkoord, maar hoef je daar niet openlijk naar te gedragen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:29 schreef Dastan het volgende:
Ze mogen echter gewoon een uitkering hebben en homo's niet accepteren, hoor.
Ze moeten bestraft worden. Net als ieder ander. Ik verdedig hier de gelijkheid, geen geloofswaanzin.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toch vind je het acceptabel, blijkt maar weer, aangezien ze van jou hier mogen blijven.Als ze niet gewoon normaal kunnen doen en naar onze ideologie kunnen handelen, hebben ze hier niets te zoeken.
Zoals ik al eerder zei: ooit een Christen een homo in elkaar zien rammen?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Christenen zijn anders ook niet zo dol op homo's..
Niet in de zin van handelingen nee. Ze mogen het wel verbaal uitdragen wat mij betreft.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag, ja, mits je een reden hebt. En homo's niet accepteren, akkoord, maar hoef je daar niet openlijk naar te gedragen.
Dus ze mogen ook homo's uitschelden?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet in de zin van handelingen nee. Ze mogen het wel verbaal uitdragen wat mij betreft.
Vind ik niet. Je houdt je smoel gewoon erover, want we zeggen ook niet tegen iedere Marokkaan 'Hee, daar hebben we weer een kut Marokkaan'. Zij echter wel, erger nog: ze kunnen hun handjes niet thuis houden.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet in de zin van handelingen nee. Ze mogen het wel verbaal uitdragen wat mij betreft.
Is dan een gelovige gelijk debielquote:Op zondag 22 mei 2011 01:31 schreef Snuf. het volgende:
Liever 10 homo's op mijn land dan 1 gelovige debiel
Vrijheid van meningsuiting bij belediging en haatzaaiing is een grijs gebied. Ik vind uitschelden te ver gaan, terwijl afkeuring best mag.quote:
Nee, ik heb een moslim dat ook nog nooit zien doen. Je kan niet ontkennen dat er in het verleden ook gevallen zijn geweest waarin een Christen dat wel heeft gedaan.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: ooit een Christen een homo in elkaar zien rammen?
Ik vind het overigens wel tijd om dat echt te beschouwen als 'achterlijk'. Nu willen veel mensen dat niet doen omdat dat intolerant is en blablabla. Het is gewoon achterlijk als je vrouwen en homo's minder vindt, klaar. Maar goed, het mag uiteraard wel. Zolang je er niet naar gaat handelen en de wet overtreedt.quote:
Ik wel.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik heb een moslim dat ook nog nooit zien doen. Je kan niet ontkennen dat er in het verleden ook gevallen zijn geweest waarin een Christen dat wel heeft gedaan.
Ik bedoel een gelovige die tegelijk debiel is want niet iedere gelovige is debielquote:Op zondag 22 mei 2011 01:32 schreef TMartina het volgende:
[..]
Is dan een gelovige gelijk debiel
Of bedoel je een gelovige die ook tegelijk debiel is?
Ik vind het ook achterlijk, maar ja, wie ben ik om zulke gedachten te verbieden? Dat zou een verkeerde zaak worden.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:32 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel tijd om dat echt te beschouwen als 'achterlijk'. Nu willen veel mensen dat niet doen omdat dat intolerant is en blablabla. Het is gewoon achterlijk als je vrouwen en homo's minder vindt, klaar. Maar goed, het mag uiteraard wel. Zolang je er niet naar gaat handelen en de wet overtreedt.
Haha. Je hoort het morgenavond welquote:Op zondag 22 mei 2011 01:29 schreef DidoCarthago het volgende:
@ Flitskikker; gogogo! 8 is het mooiste ja.
@ TMartina: andersom werkt het wel een beetje; ik kan door Latijn toch een beetje de grote lijn van Italiaanse tekst volgen.
vergeet niet dat Nederlanders op dat standpunt voorlopen op de rest van de globe.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:32 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel tijd om dat echt te beschouwen als 'achterlijk'. Nu willen veel mensen dat niet doen omdat dat intolerant is en blablabla. Het is gewoon achterlijk als je vrouwen en homo's minder vindt, klaar. Maar goed, het mag uiteraard wel. Zolang je er niet naar gaat handelen en de wet overtreedt.
Eens.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vind het ook achterlijk, maar ja, wie ben ik om zulke gedachten te verbieden? Dat zou een verkeerde zaak worden.
Ik zeg ook niet dat je zulke gedachten niet mag hebben. Iedereen zijn eigen mening natuurlijk, maar hou dan gewoon godverdomme je handen thuis. Laat iedereen in zijn eigen waarde. Punt.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vind het ook achterlijk, maar ja, wie ben ik om zulke gedachten te verbieden? Dat zou een verkeerde zaak worden.
Handen niet thuishouden heb ik ook nooit verdedigd. Ik vind jouw maatregel enkel te ver gaan.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je zulke gedachten niet mag hebben. Iedereen zijn eigen mening natuurlijk, maar hou dan gewoon godverdomme je handen thuis. Laat iedereen in zijn eigen waarde. Punt.
Eens.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je zulke gedachten niet mag hebben. Iedereen zijn eigen mening natuurlijk, maar hou dan gewoon godverdomme je handen thuis. Laat iedereen in zijn eigen waarde. Punt.
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
held. Je moet idd van je zwakheden proberen om te buigen naar positieve kanten.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:33 schreef Snuf. het volgende:
Buitenlanders moeten gewoon accepteren dat ze minder zijn
Waarom? In 'hun' land worden homo's ook gehaat. Kunnen ze daar verder op homo's haten. Niet hier.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Handen niet thuishouden heb ik ook nooit verdedigd. Ik vind jouw maatregel enkel te ver gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |