quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde Prison Break. Dat wordt net als Heroes steeds slechter.Lost heb ik dan weer niet gezien.
Je had moeten doen: "Waar Klink uitkleedt om te gaan douchen (pics aanwezig)".quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ETSU NIET ZEUREN JIJ KWAM MET NIKS EN IK GING DOUCHEN DIT DAT.
Dag.
Ja, met Prison Break zijn ze ook gestopt. Lost is toch ook al gestopt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]ze zijn wel gestopt met Heroes. Met Prison Break ook? Lost zijn ze al 6 seizoenen mee bezig, dus dat lijkt me wel iets moois.
Eigen naamtopics.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je had moeten doen: "Waar Klink uitkleedt om te gaan douchen (pics aanwezig)".
Ja? Heb ik geen idee vanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, met Prison Break zijn ze ook gestopt. Lost is toch ook al gestopt?
Ja, ze zijn in 2010 gestopt. Heroes is een uitzondering in die genre.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja? Heb ik geen idee vanBen normaal ook echt geen fan van Sci-Fi, maar Heroes is gewoon stoer.
dat*quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ze zijn in 2010 gestopt. Heroes is een uitzondering in die genre.
'The Event' lijkt me dan weer iets minder leuk. Het woord 'aliens' is toch echt wel een afknapper.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
dat*
Oh oké, wist ik nog niet, er komt vanaf 16 juni (dacht ik) weer een nieuwe serie op TV 'The Event', lijkt me ook best leuk
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Event
Wel maar een seizoen
Eigenlijk moet je alleen dit lezenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
'The Event' lijkt me dan weer iets minder leuk. Het woord 'aliens' is toch echt wel een afknapper.
Dat klinkt wat beter. Ik dacht eventjes dat Jason Ritter de zanger van The All-American Rejects was..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je alleen dit lezen
Sean Walker (Jason Ritter), een veelbelovende softwareprogrammeur, raakt betrokken bij deze gebeurtenissen. Zijn plan om tijdens een cruise door de Caraïben zijn vriendin Leila (Sarah Roemer) ten huwelijk te vragen, worden verhinderd als zij plotseling verdwijnt. Zijn zoektocht leidt tot de onthulling van het complot.
Nope.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:06 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hee. Vernieuwt het topic ook vanzelf op je iPod?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |