quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde Prison Break. Dat wordt net als Heroes steeds slechter.Lost heb ik dan weer niet gezien.
Je had moeten doen: "Waar Klink uitkleedt om te gaan douchen (pics aanwezig)".quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ETSU NIET ZEUREN JIJ KWAM MET NIKS EN IK GING DOUCHEN DIT DAT.
Dag.
Ja, met Prison Break zijn ze ook gestopt. Lost is toch ook al gestopt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]ze zijn wel gestopt met Heroes. Met Prison Break ook? Lost zijn ze al 6 seizoenen mee bezig, dus dat lijkt me wel iets moois.
Eigen naamtopics.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je had moeten doen: "Waar Klink uitkleedt om te gaan douchen (pics aanwezig)".
Ja? Heb ik geen idee vanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, met Prison Break zijn ze ook gestopt. Lost is toch ook al gestopt?
Ja, ze zijn in 2010 gestopt. Heroes is een uitzondering in die genre.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja? Heb ik geen idee vanBen normaal ook echt geen fan van Sci-Fi, maar Heroes is gewoon stoer.
dat*quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ze zijn in 2010 gestopt. Heroes is een uitzondering in die genre.
'The Event' lijkt me dan weer iets minder leuk. Het woord 'aliens' is toch echt wel een afknapper.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
dat*
Oh oké, wist ik nog niet, er komt vanaf 16 juni (dacht ik) weer een nieuwe serie op TV 'The Event', lijkt me ook best leuk
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Event
Wel maar een seizoen
Eigenlijk moet je alleen dit lezenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
'The Event' lijkt me dan weer iets minder leuk. Het woord 'aliens' is toch echt wel een afknapper.
Dat klinkt wat beter. Ik dacht eventjes dat Jason Ritter de zanger van The All-American Rejects was..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je alleen dit lezen
Sean Walker (Jason Ritter), een veelbelovende softwareprogrammeur, raakt betrokken bij deze gebeurtenissen. Zijn plan om tijdens een cruise door de Caraïben zijn vriendin Leila (Sarah Roemer) ten huwelijk te vragen, worden verhinderd als zij plotseling verdwijnt. Zijn zoektocht leidt tot de onthulling van het complot.
Nope.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:06 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hee. Vernieuwt het topic ook vanzelf op je iPod?
Dan ga je op je computer FOK!ken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
Wat zo stom is, is dat je op FOK!mobile geen PI's kan instellen.
Maar soms heb ik geen computer ter beschikking.quote:
Ik douche altijd 20 minuten minimaal. Douchen hè.quote:
Jawel, bij opties.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
Denken dat dat niet kan. Ga naar opties en daar kun je dat aanvinken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
1x naar gekeken, overheen gekeken, sorry hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denken dat dat niet kan. Ga naar opties en daar kun je dat aanvinken.
Het spijt mij ook, zand erover?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
1x naar gekeken, overheen gekeken, sorry hoor.
Computerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:13 schreef Ezell het volgende:
Ik zit de laatste tijd echt veel te vaak achter de computer. Binnen twee maanden heb ik 3400 liedjes gescrobbled op Last.fm...
Oh dat is niet zo fijn nee.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik reageer mn frustraties af op Jan. En dan ga ik ook bozig doen enzo.
Hmm, ja kan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan zeg je 'sorry, ik ben even bitcherig' en dan is alles toch weer opgelost?
Wat is er dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eensch.
Ik snap er nu niks meer van.
Zal allemaal wel.
DM/PM.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef Etsu het volgende:
Mweh, ik praat liever niet in t openbaar erover.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar stalkt iedereen je, heb ik onderhand wel gemerkt.
Oja, tuurlijk. Dom van me.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef Etsu het volgende:
Mweh, ik praat liever niet in t openbaar erover.
Bij het zolderraam zitten met het raam open.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hier komt het écht met bakken uit de hemel. Felle flitsen ook. Wel mooi om te zien
Dit ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
Ik heb geen idee wat voor weer het nu is. Gordijnen zijn dicht.
het*quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij de zolderraam zitten met de raam open.
sinds eergisterquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha Gideon staat al een tijdje droog
![]()
Ja, mijn edit was onderweg.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
het*
De geur als het net geregend heeft
WAT HAD IK NOU GEZEGD?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Godver mijn fobo gaat te snel voor mij
Je krijgt meteen een F5-aanval van Gideon.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Godver mijn fobo gaat te snel voor mij
Ghehe, aandacht te kort?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je krijgt meteen een F5-aanval van Gideon.
Niet zo vloeken!!quote:
Af en toe wel jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, mijn edit was onderweg.De natuur is sowieso een hartje waard.
Ja? Spannend.quote:
Sorry.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:48 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Ghehe, aandacht te kort?
[..]
Niet zo vloeken!!
quote:
ETSOE was het.quote:
Door het Vondelpark lopen, hand in hand. Alles.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja.
Ook wandelingen
Ik wandel nooit. Maar ik vind het wel hartstikke romantisch eigenlijk
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Door het Vondelpark lopen, hand in hand. Alles.
Klopt. Had ik je dat nog niet verteld?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Etsu is verliefd.
Klinkerbotsing;
Laatste voyeur(s) Etsu
Etsu
Etsu
Etsu
Etsu
Etsu
Etsu
Etsu
Etsu
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:55 schreef Gideon_92 het volgende:
etsu, Klinker is van mij :$ samen met Ezell :$
Flikker op.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:55 schreef Gideon_92 het volgende:
etsu, Klinker is van mij :$ samen met Ezell :$
Die is overleden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens, ik ben al bezet. Door Dastan.
Wandelingen zijn zo fijn, vooral met mooi weer. In een park wandelen is al helemaal geweldig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja.
Ook wandelingen
Ik wandel nooit. Maar ik vind het wel hartstikke romantisch eigenlijk
Moet je klappen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:56 schreef Gideon_92 het volgende:
jordy mag je houden
dastan is dood
Ezell + Klinkerbotsing zijn van mij!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:56 schreef Gideon_92 het volgende:
jordy mag je houden
dastan is dood
Ezell + Klinkerbotsing zijn van mij!
Ik kom ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je klappen?
Kom morgen om 12.00 (ik moet om 12.30 naar de kapper, dus wel even graag handelen graag) perron 2, Rotterdam Centraal.
En kom dan ook echt, schijtluis.
Of in het bos.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wandelingen zijn zo fijn, vooral met mooi weer. In een park wandelen is al helemaal geweldig.![]()
Die twee mag je hebben, zolang Klink en Ezell van mij zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:57 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
AJ
Heb ik liever BaasD wel! of ThaTim
Kom maar naar Arnhem Centraal Perron 9 jonguh, dan ga je helemaal kapot~!quote:
Maar ze zijn al van mij!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die twee mag je hebben, zolang Klink en Ezell van mij zijn.
Waarom? Jij wil vechten om chickies, nou, DAN MOET JE NAAR ROTTERDAM KOMEN.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:58 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Kom maar naar Arnhem Centraal Perron 9 jonguh, dan ga je helemaal kapot~!
NEEquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:58 schreef jordyqwerty het volgende:
Vrouwen zijn geen handelswaar.
Maak ik nu indruk?
Ik kom.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kom naar Amsterdam CS, daar zijn Ezell en ik te vinden.
Pardon, jij gaat aggresief doen. Als je wil vechten moet je komen op de plek waar ik wil vechten. ARNHEM. Anders niet!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom? Jij wil vechten om chickies, nou, DAN MOET JE NAAR ROTTERDAM KOMEN.
Amsterdam.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jij pakt zomaar 2 leukste chickies van FOK! van mij af, dan vraag je om klappenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:59 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Pardon, jij gaat aggresief doen. Als je wil vechten moet je komen op de plek waar ik wil vechten. ARNHEM. Anders niet!
wie zegt dat jij ze ooit hebt gehad!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij pakt zomaar 2 leukste chickies van FOK! van mij af, dan vraag je om klappen
JIJ
Ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:01 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
wie zegt dat jij ze ooit hebt gehad!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Met Etsu is het altijd raak.
Sorry Etsu
Omdat Scandinaviëquote:
Ah, Australië. Daar wil ik al jaren heen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Omdat Scandinavië
Ik heb ook overigens ook niks tegen Nieuw-Zeeland of Australië...
zucht...
Mijn neef zit nu in Nieuw-Zeeland, hij is op wereldreis.
JALOERS. HEEL ERG JALOERS BEN IK.
Met jou altijdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zou graag in Londen willen wonen. Of Brighton. Iemand interesse om een studiootje te huren?
Ah, Londen vind ik een leuke stad. Daar ga ik binnenkort naartoe.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zou graag in Londen willen wonen. Of Brighton. Iemand interesse om een studiootje te huren?
Ja, morgenochtend om 12.00 op Rotterdam Centraal. Tussen Gideon en mij. Maar zo te zien komt hij niet, omdat hij een enorme schijtluis is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:06 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
aha, gaan we nog een echte knokpartij zien?
Zal ik anders komen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, morgenochtend om 12.00 op Rotterdam Centraal. Tussen Gideon en mij. Maar zo te zien komt hij niet, omdat hij een enorme schijtluis is.
13th street is niet in HDquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:08 schreef Keauning het volgende:
Om 23.50 op 13th street The Black Dahlia.
Is dat een leuke film?
Jou wil ik al HELEMAAL NIET zienquote:
Of Gideon is te arm om verder te reizen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:08 schreef Gideon_92 het volgende:
die pussy van een etsu durft gewoon niet naar arnhem.
* Gideon_92 is te lui om verder te reizen dan arnhem!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of Gideon is te arm om verder te reizen.
Ben ik al 5x geweest jwz.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, Londen vind ik een leuke stad. Daar ga ik binnenkort naartoe.![]()
Oké, zullen we dan meteen trouwen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, Australië. Daar wil ik al jaren heen.
Ik 1x, voor Wimbledonquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ben ik al 5x geweest jwz.
*voelt zich stoer*
Vijf keer Parijs hier.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ben ik al 5x geweest jwz.
*voelt zich stoer*
of hij is gehandicaptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of Gideon is te arm om verder te reizen.
0x Parijsquote:
BLIJF VAN EZELL AF.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oké, zullen we dan meteen trouwen?
Ik heb geen idee hoe groot mijn tv is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:11 schreef xCore het volgende:
[..]
32" is groot genoeg voor mijn kamer van 5x3
Pit stop in Las Vegas.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oké, zullen we dan meteen trouwen?
Het is wel druk ja, maar het is wel een mooie stad. Het lijkt me echt niks om daar te wonen. Dorpjes.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
0x Parijs
Ik ben niet zo van de drukke steden. Laat mij maar lekker in een relaxt dorpje leven.
Las Vegas...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Pit stop in Las Vegas.
[..]
Het is wel druk ja, maar het is wel een mooie stad. Het lijkt me echt niks om daar te wonen. Dorpjes. Mijn dorp.
Israëlquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Irak en Syrië staan ook op mijn lijstje alles.
Ik ben 3x naar Alanya geweest, en 2x naar Ankara en 2x naar Bodrum en 1x naar zo'n plaats waarvan ik de naam kwijt ben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik 1x Alanya jwz
Het hotel was naast een bouwplaats(!), wel hartstikke luxe
Londen heeft wel mooie parkjes.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Las Vegas...
Ja, ik vind Londen ook een mooie stad, maar het is gewoon veels te druk. Bah.
Ik ben in je moeder geweest, het was plezant. Lekker ruim ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:14 schreef Water123 het volgende:
Ik ben vaker geweest dan jullie allemaal bij elkaar
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben in je moeder geweest, het was plezant. Lekker ruim ook.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jamquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben blut, dus alleen als jij betaald.quote:
Oké, nu blij?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben 3x naar Alanya geweest, en 2x naar Ankara en 2x naar Bodrum en 1x naar zo'n plaats waarvan ik de naam kwijt ben.
Ja, ze zijn ook wel mooi... MAAR DIE GODVERDOMMESE EEKHOORNS MOETEN OPROTTEN BAH. HET ZIJN VIEZE DIKKE RATTEN MET EEN STAART VAN DICHTBIJ EN ZE KOMEN NAAR JE TOEquote:
Ga je eigen tekstjes verzinnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als je denkt dat je mij nu hebt gedist, zit je mooi mis.
Kusje op je voorhoofd.
Etsuquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik doe er alles aan om jou terug te winnen.
Ezell
Daar heb ik dan weer geen last van gehad. Wat doe jij in die parken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, ze zijn ook wel mooi... MAAR DIE GODVERDOMMESE EEKHOORNS MOETEN OPROTTEN BAH. HET ZIJN VIEZE DIKKE RATTEN MET EEN STAART VAN DICHTBIJ EN ZE KOMEN NAAR JE TOE![]()
![]()
Jezelf G vinden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik diss je met je eigen teksten, ik ben G
Zo wat elke jongen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:18 schreef Water123 het volgende:
Wat doen jullie voornamelijk in jullie vrije tijd? Ik heb eigenlijk niks nuttigs meer te doen sinds ik vakantie heb en ik verveel me dus
Heh? Was met school een keer. Liepen we door zo'n park komen die beesten op je afquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu
[..]
Daar heb ik dan weer geen last van gehad. Wat doe jij in die parken?
Werken en SC'en.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:18 schreef Water123 het volgende:
Wat doen jullie voornamelijk in jullie vrije tijd? Ik heb eigenlijk niks nuttigs meer te doen sinds ik vakantie heb en ik verveel me dus
Den Drenthse Republiekquote:
Cool.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Den Drenthse Republieke
Luxemburg wordt mijn 3e keer naar het buitenland
Bij ons renden ze juist weg. Nouja, ze zijn wel schattig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heh? Was met school een keer. Liepen we door zo'n park komen die beesten op je af
NEEquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Cool.
Ben ik nooit geweest.Is het de moeite waard?
Luxemburg is echt mooi.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Cool.
Ik ben te lui om te werkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Werken en SC'en.
En Ezell + Klinkerbotsing aanbidden.
Grafjong.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Doe zelf maar, ijdelheid straalt van je af.
Bergen zijn mooi.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben ik 100x doorheen gereden, zag alleen bergen.
Dan is het niet terecht dat je gaat zeuren.quote:
Aan Jan denken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben verliefd op Dastan geworden. Maar hij mag dit niet weten omdat Platonische relatie alles dit dat. Wat nu?
Dastan is al van mij verdomme.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben verliefd op Dastan geworden. Maar hij mag dit niet weten omdat Platonische relatie alles dit dat. Wat nu?
Doe ik toch ook. Hem aanraken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dastan is al van mij verdomme.Blijf met je poten van hem af.
Er is hier gewoon geen leuk werkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan is het niet terecht dat je gaat zeuren.
Ik heb vorige week 38 uur gewerkt en heb liever geld verdienen dan thuis uit mn neus eten.
Goedzo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe ik toch ook. Hem aanraken.Ik zou niet durven.
Het recreatieteam van Landal had hele leuke activiteiten 9 jaar terug hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Cool.
Ja het is gewoon verschrikkelijk. Zo erg dat ik bijna mijn docent biologie wilde mailen of ik de lessen met 5vwo mocht volgen *alvast voorbereiding voor op mijn herkansing*quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:23 schreef Keauning het volgende:
Als je niet werkt in de vakantie begrijp ik best dat je je verveelt.
Wat een hel moet dat zijn.
Broodjes, croissantjes, pisoletjes, gasverpakkingen, taarten, koeken en snacks verkopenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bloemen, planten, sigaretten, drank verkopen bij de Deen
Wat is er mis met Drenthe?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het recreatieteam van Landal had hele leuke activiteiten 9 jaar terug hoor
Maar voor de rest, Drenthe
Hyde Park in London was het trouwens. Via youtube;quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij ons renden ze juist weg. Nouja, ze zijn wel schattig.
Gewoon met je handen. Proberen naar je beeldscherm te grijpen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eh jongens, hoe verklein ik een foto? Voor in mijn fotoboek? Als hoofdfoto?Die moet 200x300 worden.
Te lui voor Google.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eh jongens, hoe verklein ik een foto? Voor in mijn fotoboek? Als hoofdfoto?Die moet 200x300 worden.
Dat probeerde ik als eerste.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon met je handen. Proberen naar je beeldscherm te grijpen.
Ik kon geen fatsoenlijke vinden sorry hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Te lui voor Google.
http://www.picresize.com/
Wat is er mis met Flevoland.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:26 schreef Keauning het volgende:
[..]
Drenthe is de kutste provincie van HEEL nederland, samen met Flevoland.
Je weet dat Lowlands in Flevoland plaatsvindt? En dat daar Walibi World ligt? Wtf?!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:26 schreef Keauning het volgende:
[..]
Da's waar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee anders vraag ik het hier toch nietGekkie.
Zo saai om er ieder jaar op vakantie te gaanquote:
Owquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's waar.Je moet gewoon een vogeltjesdans doen, en dan pas naar je beeldscherm grijpen.
Ah, schattig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hyde Park in London was het trouwens. Via youtube;
Ze zijn eigenlijk toch wel leuk
Oké. Ik ben er nog nooit geweest, dus ik weet het niet. Wat vind jij dan een leuke provincie?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:26 schreef Keauning het volgende:
[..]
sst, ik wilde ongemerkt doenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bijna #200 jongens en meisjes!
IBT HUNT.
Tuurlijk niet. Alsof de inhoud hetzelfde is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:28 schreef Etsu het volgende:
Op basis van provincies uitmaken welke provincie het leukst is
Iedere provincie is zowat zelfde.
Limburg sowieso.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, schattig.
[..]
Oké. Ik ben er nog nooit geweest, dus ik weet het niet. Wat vind jij dan een leuke provincie?
Tuurlijk wel. Iedere provincie heeft een school en huisjes staan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Alsof de inhoud hetzelfde is.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Iedere provincie heeft een school en huisjes staan.
Zo bedoelde ik het natuurlijk niet. In Noord-Holland (quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Iedere provincie heeft een school en huisjes staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |