Ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:01 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
wie zegt dat jij ze ooit hebt gehad!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Met Etsu is het altijd raak.
Sorry Etsu
Omdat Scandinaviëquote:
Ah, Australië. Daar wil ik al jaren heen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Omdat Scandinavië
Ik heb ook overigens ook niks tegen Nieuw-Zeeland of Australië...
zucht...
Mijn neef zit nu in Nieuw-Zeeland, hij is op wereldreis.
JALOERS. HEEL ERG JALOERS BEN IK.
Met jou altijdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zou graag in Londen willen wonen. Of Brighton. Iemand interesse om een studiootje te huren?
Ah, Londen vind ik een leuke stad. Daar ga ik binnenkort naartoe.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zou graag in Londen willen wonen. Of Brighton. Iemand interesse om een studiootje te huren?
Ja, morgenochtend om 12.00 op Rotterdam Centraal. Tussen Gideon en mij. Maar zo te zien komt hij niet, omdat hij een enorme schijtluis is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:06 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
aha, gaan we nog een echte knokpartij zien?
Zal ik anders komen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, morgenochtend om 12.00 op Rotterdam Centraal. Tussen Gideon en mij. Maar zo te zien komt hij niet, omdat hij een enorme schijtluis is.
13th street is niet in HDquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:08 schreef Keauning het volgende:
Om 23.50 op 13th street The Black Dahlia.
Is dat een leuke film?
Jou wil ik al HELEMAAL NIET zienquote:
Of Gideon is te arm om verder te reizen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:08 schreef Gideon_92 het volgende:
die pussy van een etsu durft gewoon niet naar arnhem.
* Gideon_92 is te lui om verder te reizen dan arnhem!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |