Wie wil nou met falers meeten?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:39 schreef Citizen_Kane het volgende:
Wie gaat er nou eigenlijk naar de meet? Ik twijfel of ik wel ga.
als timmie en etsu gaan ga ik ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:39 schreef Citizen_Kane het volgende:
ligt aan wanneer en waarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:39 schreef Citizen_Kane het volgende:
My thoughts exactlyquote:
Nog nooit iets dergelijks gedaan :squote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:39 schreef Citizen_Kane het volgende:
FIPO = laatste post in een topicquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:40 schreef Woerd26 het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat precies FIPO is en waarom dat zo snel mogelijk gezegd moet worden ofzo in een topic?
fipo is als je vader in je moeder klaar komt, met 3 stoten is hij namelijk al klaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:40 schreef Woerd26 het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat precies FIPO is en waarom dat zo snel mogelijk gezegd moet worden ofzo in een topic?
Fipo = First Postquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:40 schreef Woerd26 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |