Wie wil nou met falers meeten?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:39 schreef Citizen_Kane het volgende:
Wie gaat er nou eigenlijk naar de meet? Ik twijfel of ik wel ga.
als timmie en etsu gaan ga ik ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:39 schreef Citizen_Kane het volgende:
ligt aan wanneer en waarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:39 schreef Citizen_Kane het volgende:
My thoughts exactlyquote:
Nog nooit iets dergelijks gedaan :squote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:39 schreef Citizen_Kane het volgende:
FIPO = laatste post in een topicquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:40 schreef Woerd26 het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat precies FIPO is en waarom dat zo snel mogelijk gezegd moet worden ofzo in een topic?
fipo is als je vader in je moeder klaar komt, met 3 stoten is hij namelijk al klaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:40 schreef Woerd26 het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat precies FIPO is en waarom dat zo snel mogelijk gezegd moet worden ofzo in een topic?
Fipo = First Postquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:40 schreef Woerd26 het volgende:
Ik ben echt in topvorm vandaagquote:
Serieus antwoord geven is slecht mattiequote:
Jij bent echt de uberkoning, gefeliciteerd. Gooi jezelf nu maar weg stumpertquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:41 schreef GroeneGod het volgende:
[..]
fipo is als je vader in je moeder klaar komt, met 3 stoten is hij namelijk al klaar
Eh.. Hoi.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:41 schreef GroeneGod het volgende:
[..]
fipo is als je vader in je moeder klaar komt, met 3 stoten is hij namelijk al klaar
Wat ben jij nou weer voor een FOK!ker?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:41 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Serieus antwoord geven is slecht mattie
wie zijn de falers hier Dan!?quote:
Met deze instelling hang je samen met de andere alcoholisten-zwervers op de werf in een of ander aziatisch land die toevallig een werf heeft zoals die in utrechtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben echt in topvorm vandaag11 fipo's volgens mij en 3 lapo's
en 2 fipo lapo combooooooooooo'ssss
je eigen plaatje?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
SkillsIk heb ze. Ook allemaal met dat plaatje he
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben echt in topvorm vandaag11 fipo's volgens mij en 3 lapo's
en 2 fipo lapo combooooooooooo'ssss
Lol, daar zat ik maandag ook aan te denken: hoop niet dat ik morgen ziek word, anders kan ik niet leren voor m&o en economie.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:42 schreef Doevelaer het volgende:
Godverdetyfus kut. 39 graden koorts. Net nu.
DOE JE OOK EXAMENquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:42 schreef Doevelaer het volgende:
Godverdetyfus kut. 39 graden koorts. Net nu.
STOER MANquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:42 schreef Snuf. het volgende:
Volgens mij had ik zelfs 2 fipo's terwijl ik nog niet ontbeten had
Jij in ieder geval niet!quote:
hij is baasquote:
weet ikquote:
Doe mee dan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:43 schreef Woerd26 het volgende:
Wauw jullie zijn zo cool met je first posts. Kon ik maar meedoen met jullie leuke spel...
Snuf wordt nooit moe.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:44 schreef Snuf. het volgende:
Oh je wordt wel moe van al die fipo's hunten man
Geen stress mattie mattie geen stressquote:
wie de fuck Ben jij dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:43 schreef Woerd26 het volgende:
Wauw jullie zijn zo cool met je first posts. Kon ik maar meedoen met jullie leuke spel...
Baasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik at een toetje van 3 weken over datum 2 dagen voor de examens...
HIJ IS MIJN NICHTJE A MATTIE WAT ZEG JY OVER MYN FAMILIE KKKKKHONT IK KOM MET 65 TURKEN EN EEN DONER MES KK ZAAG GA BOMEN ETEN OF ZO WAT DOE JEquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:45 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
HIJ IS MIJN NICHTJE A MATTIE WAT ZEG JY OVER MYN FAMILIE KKKKKHONT IK KOM MET 65 TURKEN EN EEN DONER MES KK ZAAG GA BOMEN ETEN OF ZO WAT DOE JE
Oh 0,0 stress.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:44 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Geen stress mattie mattie geen stress
Ja wtf, waarom wordt doner geschoren?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:45 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
HIJ IS MIJN NICHTJE A MATTIE WAT ZEG JY OVER MYN FAMILIE KKKKKHONT IK KOM MET 65 TURKEN EN EEN DONER MES KK ZAAG GA BOMEN ETEN OF ZO WAT DOE JE
Anders vliegt de snor in brandquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ja wtf, waarom wordt doner geschoren?
hoop hetquote:
Ahh, okay okay. Komt allemaal goed. Slagingskans van mensen op FoK! is 99% (1% = Etsu)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:45 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Oh 0,0 stress.fluiten. Alleen ziek worden is wel een beetje vergroten. Iig 3 dagen vrij.
Faka Daquote:
Zakkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:46 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ahh, okay okay. Komt allemaal goed. Slagingskans van mensen op FoK! is 99% (1% = Etsu)
Zakken: allemaal vieren of lager, anders; geslaagd. 0 stress.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:46 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ahh, okay okay. Komt allemaal goed. Slagingskans van mensen op FoK! is 99% (1% = Etsu)
quote:
moest lachenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:47 schreef Citizen_Kane het volgende:
![]()
Tien broodjes werden geanalyseerd in het lab. Slechts één (1!!!) bevatte alleen lamsvlees, zoals beloofd was. De helft bestond uit een mengsel van lam en rund, terwijl de overige vier helemaal bestonden uit rundvlees, kip of kalkoen. En er was een broodje bij dat volledig bestond uit varkensvlees!
De eerlijke verkoper kreeg de KvW Lamsdöner Trofee.
Dude.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:47 schreef Citizen_Kane het volgende:
![]()
Tien broodjes werden geanalyseerd in het lab. Slechts één (1!!!) bevatte alleen lamsvlees, zoals beloofd was. De helft bestond uit een mengsel van lam en rund, terwijl de overige vier helemaal bestonden uit rundvlees, kip of kalkoen. En er was een broodje bij dat volledig bestond uit varkensvlees!
rebecca rolllllllquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
echt al de 5de keer in deze topics
IK LAS LAMA VLEESquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:47 schreef Citizen_Kane het volgende:
![]()
Moslims mogen niet meer haten op varkensvlees of claimen dat ze het nooit hebben gegeten. Ik ben overigens geen moslim(wel mocro van de straat G)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |