abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98302385
Ja, we hadden het stukje de eerste keer ook al gelezen.
pi_98313563
quote:
Harm Edens vindt autocue moeilijk

Laatste update: 15 juni 2011 12:06

AMSTERDAM - Het voorlezen van de autocue is niet zo makkelijk als dat het lijkt. Volgens Harm Edens - bekend van Dit Was Het Nieuws - draait alles om timing, intonatie en niet verspreken.
Foto: Alphons Nieuwenhuis

"Eén hapering en de grap is niet leuk meer. Het is harstikke moeilijk", zegt Edens deze week in Nieuwe Revu. "Heel anders dan hoe Matthijs van Nieuwkerk de autocue gebruikt. Dat is even de tekst erdoorheen jassen op weg naar een interview."

De functie van gespreksleider bij Dit Was Het Nieuws ligt Edens erg goed, zo zegt hij in het tijdschrift. "Het is een rol. Hij ligt me goed, maar het rustige is niet mijn natuur."

Edens: "Raoul Heertje zei laatst dat hij veel respect had dat ik mijn plek in het programma weet te houden en me dienstbaar opstel. Dat vind ik wel geestig. Ik denk weleens: ik ben hier de baas en jullie mogen net zo lang lullen als ik het leuk vind. Ha!"

Talkshow
Toch geeft Edens toe dat ook zijn behoeftes aan het veranderen zijn. Zo vindt hij een talkshow ook erg interessant om te doen.

"Mensen zeggen vaak: jij kunt geen talkshow doen, iedereen verwacht dat je om de vijf minuten een grap maakt van de autocue. Ik begrijp dat 10 a 20 procent van de tv-kijkers er niets van snapt, maar ik ga er niet tegen vechten. Mijn behoefte is veranderd in de loop van de jaren."

Zo lijkt het Edens leuk om een journalistieke lightnighttalkshow te presenteren, of om politici het vuur aan de schenen te leggen op Nederland 2. "Niet om aan te tonen dat ze niet deugen, maar zodat ze duidelijk aan de belastingbetaler kunnen uitleggen wat ze allemaal doen."
  vrijdag 17 juni 2011 @ 22:47:48 #78
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_98314024
Edens deed toch ook die talkshow op Schiphol in de zomer?

Vond ik best aardig toen.
pi_98314083
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:39 schreef pberends het volgende:

[..]

Zo grappig is het toch niet? Hij heeft totaal gelijk. Stel je maar inderdaad eens voor hoe het eruit zou zien als Matthijs van Nieuwkerk de autocue van DWHN zou voorlezen.

Talkshow lijkt me ook erg leuk voor hem. On Air nooit gezien, maar ik vind hem wel altijd erg sympathiek overkomen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_98314384
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:47 schreef Jovatov het volgende:
Edens deed toch ook die talkshow op Schiphol in de zomer?

Vond ik best aardig toen.
Dat deed ie inderdaad goed.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 01:09:21 #81
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_98321322
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 18:22 schreef pberends het volgende:
gasten 17 juni 2011: Ramon Beuk en Jan Slagter
17 juni nog wel!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_98321958
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:09 schreef Bravebart het volgende:

[..]

17 juni nog wel!
Opnamedatum.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 18 juni 2011 @ 06:46:33 #83
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_98325188
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:09 schreef Bravebart het volgende:

[..]

17 juni nog wel!
Dit komt elke week langs he :').
  zaterdag 18 juni 2011 @ 09:59:29 #84
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_98326122
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 06:46 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Dit komt elke week langs he :').
Cool, dan word ik scherper 8-)
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_98326217
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:09 schreef Bravebart het volgende:

[..]

17 juni nog wel!
Opnames 17 juni :Y.
pi_98348051
Dacht dat vorige week de laatste aflevering was?
pi_98348141
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:31 schreef Stuurver het volgende:
Dacht dat vorige week de laatste aflevering was?
Zes afleveringen en dit wordt aflevering vier. Waarom dacht je dat?
pi_98348324
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:32 schreef Stofje het volgende:

[..]

Zes afleveringen en dit wordt aflevering vier. Waarom dacht je dat?
Iets met twitter en laatste aflevering opnemen
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 juni 2011 @ 21:38:36 #89
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_98348417
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:47 schreef Jovatov het volgende:
Edens deed toch ook die talkshow op Schiphol in de zomer?

Vond ik best aardig toen.
Is dit jaar geen geld voor. Daarnaast was het lastig om gasten te krijgen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:00:03 #90
9859 crew  Karina
Woman
pi_98349321
Nu eerst weer even slap geouwehoer van Acda tot de reclame.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_98349338
Gaan we weer!
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_98349339
Zo, ik ga er weer eens voor zitten *O*
pi_98349352
:)
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:01:02 #94
42184 crew  DaMart
pi_98349368
Gullit weg _O-.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_98349376
Ruud Gullit :D
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:02:21 #96
9859 crew  Karina
Woman
pi_98349421
Oh is dat Ramon Beuk (en het ontweert hier nu echt keihard!)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:02:47 #97
9859 crew  Karina
Woman
pi_98349439
Acda is alvast aan het indrinken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:03:05 #98
3185 Adelante
To let it go now
pi_98349461
begint goed :D
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_98349466
Hoe doe je dat in de gevangenis :P
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:03:31 #100
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_98349484
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:02 schreef Karina het volgende:
Acda is alvast aan het indrinken.
Hij lalt nu al :P
pi_98349511
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Hij lalt nu al :P
Die ogen staan al op standje "ïkbenaleeneindjeopweg" :P
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:04:22 #102
9859 crew  Karina
Woman
pi_98349526
Hij spreekt Joran ook uit met een verkeerde klemtoon.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:04:39 #103
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_98349539
Ze doen nu dus een gewoon onderwerp voor de reclame i.p.v. zo'n lulverhaal van Acda ^O^
pi_98349568
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze doen nu dus een gewoon onderwerp voor de reclame i.p.v. zo'n lulverhaal van Acda ^O^
Nou... het is nog maar 5 over 10 :P
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:06:23 #105
9859 crew  Karina
Woman
pi_98349601
Van mij mag het zonder gasten eigenlijk, die hebben meestal niet echt veel in te brengen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:07:16 #106
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_98349632
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:06 schreef Karina het volgende:
Van mij mag het zonder gasten eigenlijk, die hebben meestal niet echt veel in te brengen.
Och die moeten een beetje groeien in zo'n show en als ze willen ouwehoeren dan is het vaak een topshow :)
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:07:33 #107
9859 crew  Karina
Woman
pi_98349640
Ik dacht dat JIJ Humberto Tan was :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:07:38 #108
3185 Adelante
To let it go now
pi_98349646
Ik dacht dat jij Humberto Tan was _O-
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:07:42 #109
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_98349652
"Ik dacht dat jij Humberto Tan was" :D
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:07:47 #110
9859 crew  Karina
Woman
pi_98349658
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:07 schreef Drassss het volgende:

[..]

Och die moeten een beetje groeien in zo'n show en als ze willen ouwehoeren dan is het vaak een topshow :)
Zijn er helaas maar weinig die echt leuk meedoen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:09:04 #111
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_98349700
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:07 schreef Drassss het volgende:

[..]

Och die moeten een beetje groeien in zo'n show en als ze willen ouwehoeren dan is het vaak een topshow :)
Gewoon iedere week Van Rossem en Derksen als gast uitnodigen :Y
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:09:37 #112
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_98349713
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:07 schreef Karina het volgende:

[..]

Zijn er helaas maar weinig die echt leuk meedoen.
Tja, maar als je ze hebt. Ik noem van Rossem, Cas Janssen, Linda de Mol etc :P Dan heb je meteen een geweldige show.
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:09:39 #113
9859 crew  Karina
Woman
pi_98349715
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Gewoon iedere week Van Rossem en Derksen als gast uitnodigen :Y
Dat zou echt een topshow opleveren elke week.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:10:03 #114
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_98349722
Raoul heeft eerst aan zijn pappie gevraagd hoe het nu zit met die pensioenen :P
Zelf snapt hij er ook niks van :7
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:10:06 #115
9859 crew  Karina
Woman
pi_98349727
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:09 schreef Drassss het volgende:

[..]

Tja, maar als je ze hebt. Ik noem van Rossem, Cas Janssen, Linda de Mol etc :P Dan heb je meteen een geweldige show.
Linda de Mol? Nou nee.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:10:25 #116
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_98349737
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Gewoon iedere week Van Rossem en Derksen als gast uitnodigen :Y
Derksen zegt elke week hetzelfde ;) beetje saai.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:10:54 #117
3185 Adelante
To let it go now
pi_98349759
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:10 schreef Karina het volgende:

[..]

Linda de Mol? Nou nee.
Bij DWHN was zij echt wel leuk toen :Y
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:11:13 #118
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_98349771
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:09 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat zou echt een topshow opleveren elke week.
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:11:24 #119
9859 crew  Karina
Woman
pi_98349779
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:10 schreef Adelante het volgende:

[..]

Bij DWHN was zij echt wel leuk toen :Y
Ik mag haar niet ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:12:47 #120
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_98349825
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:10 schreef Karina het volgende:

[..]

Linda de Mol? Nou nee.
Dat was een aantal jaren geleden echt een geweldige show....
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:13:37 #121
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_98349861
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:10 schreef Drassss het volgende:

[..]

Derksen zegt elke week hetzelfde ;) beetje saai.
Derksen kan aardig scherp uit de hoek komen...in VI worden live vaak prima grappen over de actualiteit gemaakt.
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:15:27 #122
9859 crew  Karina
Woman
pi_98349943
De spoeling wordt ook een beetje dun zo langzamerhand, iedereen is al een keertje geweest.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:16:22 #123
9859 crew  Karina
Woman
pi_98349983
_O- Raoul.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:17:21 #124
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_98350024
Israël moet ingrijpen :')
pi_98350046
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Israël moet ingrijpen :')
Als je WO III wilt ontketenen ja. :')
pi_98350058
Israel kan wel ingrijpen.

:') :') :')
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:18:42 #127
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_98350088
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:17 schreef Specularium het volgende:
Israel kan wel ingrijpen.

:') :') :')
Misschien was het wel satire van Slagter :)
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:18:43 #128
9859 crew  Karina
Woman
pi_98350089
Dit moet toch grappig zijn?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:19:40 #129
9859 crew  Karina
Woman
pi_98350128
Ieten moet je schieten :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:19:51 #130
3185 Adelante
To let it go now
pi_98350133
Alle 'ieten' schieten :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_98350137
Al die -ieten moet je schieten! :P
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:19:53 #132
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_98350138
Petje _O-
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:20:43 #133
3185 Adelante
To let it go now
pi_98350167
Mohammed Edens :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_98350181
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:20 schreef Adelante het volgende:
Mohammed Edens :')
Gelukkig hebben we de foto's nog :D
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:20:58 #135
42184 crew  DaMart
pi_98350182
Arabische versie: 'We hadden deze week heel leuke gasten, maar gelukkig hebben we de foto's nog' _O-.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:21:01 #136
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_98350183
"We hadden hele leuke gasten, gelukkig hebben we de foto's nog" :D
pi_98350193
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Misschien was het wel satire van Slagter :)
Ik denk het niet. Die man is gewoon een domme mongool.
pi_98350219
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:19 schreef Adelante het volgende:
Alle 'ieten' schieten :')
Israëlieten
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:23:13 #139
9859 crew  Karina
Woman
pi_98350263
Denkt die koe, ik ben de lul :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_98350307
Raoul _O-
pi_98350309
Er is niet van mijn voorhuid carpaccio gemaakt ofzo...
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:24:41 #142
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_98350310
van mijn voorhuid carpaccio gemaakt :')
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:24:42 #143
9859 crew  Karina
Woman
pi_98350311
Van mijn voorhuid is geen carpaccio gemaakt :D :X
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_98350315
Van mijn voorhuid is nou eenmaal niet Carpaccio gemaakt! :D _O- :')
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:24:59 #145
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_98350323
En de vrouwtjes vinden het heerlijk1 :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_98350445
Ook al issie kachel, hij heeft wel gelijk. :Y
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:29:14 #147
9859 crew  Karina
Woman
pi_98350490
Harm in de war :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:30:22 #148
42184 crew  DaMart
pi_98350541
Bij Tussen Kunst & Kitch vragen hele toneelgezelschappen wat ze nog waard zijn _O-.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_98350550
To be or not to be bereikbaar met T-Mobile. :')
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:32:04 #150
9859 crew  Karina
Woman
pi_98350620
Direkteur Jan :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')