Voor zover ik weet alle treinen behalve internationale en hogesnelheidslijnen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:05 schreef Wokkel het volgende:
Mooie opsomming. Wat is precies een regionale trein in Duitsland?
Ja, dat kan. Tenzij je uit Vlissingen moet komen of zo. Als je een beetje vroeg in de morgen de grens oversteekt is het geen probleemquote:Op zondag 12 juni 2011 00:18 schreef Tjado het volgende:
Dat duitsland ticket is wel heel goedkoop! Is het te doen om met de normale treinen in Berlijn te komen binnen een redelijke tijd? Niet dezelfde dag terug dan natuurlijk maar de volgende dag (of een weekje later..;) )
Dankjewelquote:Op maandag 20 juni 2011 21:59 schreef Aether het volgende:
HEMA NS e-ticket
• ¤ 14,50
• 1 dag onbeperkt reizen door heel Nederland
• één dag geldig voor één volwassene en één kind tussen de 4 t/m 11 jaar in de 2e klas
• alleen geldig in de periode van 20 juni t/m 21 augustus 2011
• aanbieding is geldig van 20 juni t/m 6 juli 2011, zolang de voorraad strekt.
• geldig van maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur, op zaterdag en zondag de hele dag geldig in de treinen van NS, Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia
• met toeslag geldig in Fyra- en ICE-treinen
• niet geldig in Thalys-treinen Amsterdam-Parijs vs
• op = op
Alleen NS Zomertoer (2 personen 1e klas ¤40) geloof ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:40 schreef Dastan het volgende:
Loopt er op het moment nog een dagkaartactie? Kruidvat en Blokker zijn voorbij geloof ik.
Jammer. Moet woensdag namelijk naar Zwolle en dat kost 33 euro. Jammer dat ik vergeten ben nog zo'n dagkaart aan te schaffen.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:43 schreef Aether het volgende:
[..]
Alleen NS Zomertoer (2 personen 1e klas ¤40) geloof ik.
Die Franse aanbiedingen zijn erg lastig te vinden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Kennen de Franse staatsspoorwegen ook een aanbieding zoals de Duitsers, dat je voor 39 euro met alle Zuge des Nahverkehr in het week-einde mag reizen?
Ik wil namelijk eind augustus naar Portugal en dan moet ik altijd door het peperdure Frankrijk per trein. Vliegen is erg duur in deze periode en de bus is teveel afzien.
Ik heb de weblocatie nagekeken van de Franse Staatsspoorwegen, maar kan niets vinden. Alleen die peperdure TGV met aanbiedingen die nooit kloppen (het tarief voor 50 euro naar de Franse kust bijvoorbeeld, maar hoe lang je ook van te voren boekt, het tarief bestaat alleen in theorie. In werkelijkheid is het meer dan 150 euro per enkele reis).
quote:Tienertoer terug van weggeweest
Na een afwezigheid van 17 jaar is de Tienertoer weer terug. Deze zomer kunnen jongeren van 12 tot en met 18 jaar die een Cultuurkaart hebben drie of vier dagen voor 33 euro onbeperkt door Nederland reizen met NS-treinen.
Dat heeft CJP, initiatiefnemer van de kortingskaart, zondag meegedeeld.
Met de Cultuurkaart krijgen jongeren korting op theaters, musea, bioscopen en andere culturele instellingen, maar ook in winkels. Nu komt CJP dus met de Tienertoerkaart.
De eerste editie stamt uit 1969 en wilde jongeren stimuleren om met het openbaar vervoer te reizen, familie te bezoeken en al reizende dingen te leren over topografie en geschiedenis. Dit keer zijn de doelen iets minder idealistisch, stelt CJP.
Proef
Het gaat deze zomer om een proef. Daarna bekijken CJP en NS of de Tienertoer definitief terugkomt .CJP-directeur Walter Groenen: ''We maken ons sterk om jongeren te verleiden meer culturele activiteiten te ondernemen. De Tienertoer is het perfecte excuus om dat te doen.''
De tienertoer kan worden gebruikt tussen 27 juli en 17 augustus.
quote:Tienertoer
• Voor Cultuurkaarthouders van 12 t/m 18 jaar
• De Tienertoer is hier te koop van 27 juli t/m 17 augustus 2011
• Je kan kiezen voor drie dagen reizen voor ¤ 33,- of vier dagen reizen voor ¤ 40,-
• De reisperiode is van 8 t/m 21 augustus 2011
• Je betaalt je ticket in de CJP webshop met iDeal
• De dagen waarop je reist hoeven niet aansluitend te zijn, maar moeten wel allemaal in de periode 8 t/m 21 augstus 2011 liggen
• Na aankoop krijg je 3 of 4 codes waarmee je in NS webwinkel je treinkaartjes per reisdag kunt verzilveren.
Ik wil graag van Berlijn naar Amsterdam met de trein, waar kan ik dan het beste mijn kaartje kopen?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:42 schreef Dr_Flash het volgende:
die duitse tickets zijn helemaal geen "Acties", die gelden altijd.
En die Thalys tarieven zijn nou niet bepaald aantrekkelijk te noemenIn het geval van acties kan dat echt wel voor de helft minder
bahn.dequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:34 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik wil graag van Berlijn naar Amsterdam met de trein, waar kan ik dan het beste mijn kaartje kopen?
www.nshispeed.nl – maakt niet zoveel uit i.v.m. bahn.dequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:34 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik wil graag van Berlijn naar Amsterdam met de trein, waar kan ik dan het beste mijn kaartje kopen?
Bahn.de is vaak goedkoperquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:51 schreef Aether het volgende:
[..]
www.nshispeed.nl – maakt niet zoveel uit i.v.m. bahn.de
OK, dacht dat de systemen tegenwoordig beter gekoppeld waren.quote:
Ja, maar voor sommige treinen zijn tickets goedkoper indien je eerder boekt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Kan ik ook nog ter plekke in Berlijn een kaartje kopen?
www.ah.nl/nsquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:13 schreef Marissaatje het volgende:
Volgende week bij de Albert Heijn: NS dagkaart voor ¤14!
Gelden alleen voor Enkele reis, Retour en Dagkaarten (uit de kaartautomaat).quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:39 schreef CrashO het volgende:
Mag je nou ook zo'n overgangskaartje naar de 1e klas, uit dat kortingsboekje. Gebruiken in combinatie met zo'n AH dagkaart?Heb dat boekje nog niet binnen dus kan de voorwaarden niet checken
![]()
Weet nog wel van vorig jaar dat ze het helemaal dichtgespijkerd hadden met betrekking tot combineren van akties
Ja dat kan, zag ik gister iemand doen en de conducteur vond het prima!quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:49 schreef Aether het volgende:
[..]
Gelden alleen voor Enkele reis, Retour en Dagkaarten (uit de kaartautomaat).
(Ben wel benieuwd of het ook kan met een OV-chipkaart. Dus inchecken 2e klas en 2-1 overgang stempelen)
Al een behoorlijke tijd IIRC.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:55 schreef Syd het volgende:
Onbeperkt reizen voor vijf personen in het weekend door heel Duitsland.
• ¤39
• Onbeperkt reizen in regionale treinen in Duitsland en meeste bus, tram en metro
• Tot vijf personen
• Alleen in het weekend
HOe lang is die al geldig ? Ben net twee weken terug van een weekend Berlijn
Goed lezen:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:49 schreef 08gnoT. het volgende:
/Volg. Ik moet 25 augustus 's ochtendsvroeg naar Amsterdam maar dan zijn die tickets van de AH net verlopen. En een OV-kaart moet ik niet.
Dan had ik inderdaad niet goed gelezenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:53 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Goed lezen:
"Deze code kunt u online via www.ah.nl/ns verzilveren van 8 augustus t/m 30 oktober 2011. Na verzilvering moet u zelf de Dagkaart uitprinten als e-ticket."
(Ik werk bij de AH, dus ik heb dit al meerdere keren moeten uitleggen omdat mensen niet goed lezen)
Je kunt de dagkaart kópen t/m 21 augustus, maar hij is géldig t/m 30 oktober.
Het enige is wel dat ze doordeweeks vanaf 9 uur geldig zijn, dus ik weet niet hoe vroeg jij weg moet en of je er dus iets aan hebt of niet.
Dus wel plus dat je een extra boete van 35 euro moet betalen en nog een normaal geldig kaartje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:04 schreef Dastan het volgende:
Gewoon kopen en jezelf van de domme houden wat die tijd betreft. Daar zal de conducteur nou niet echt heel moeilijk over doen.
Nee, anders staat dat toch wel op het kaartje.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:11 schreef CGSF het volgende:
Maar in de maanden juli en augustus is de voordeeluren toch de hele dag geldig ;p..
Dus ik neem aan dat je gewoon ook nu met dit kaartje voor 9 uur mag reizen ?
Jezelf er niet uit kunnen lullen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Dus wel plus dat je een extra boete van 35 euro moet betalen en nog een normaal geldig kaartje.
1 keer moet dat nog wel lukken, maar ik moet 5 keer overstappen of zoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jezelf er niet uit kunnen lullen.
quote:Van A naar Beter op Utrecht-Den Bosch
Wegens werkzaamheden aan de wegen tussen Utrecht en Den Bosch is het Van A naar Beter-kaartje geldig in de weekends 1-2 en 8-9 oktober tussen Utrecht Centraal en Den Bosch.
Het kaartje kost 2,50 euro en kan eenvoudig bij de kaartautomaat gekocht worden bij de knop 'Acties/evenementen'. Reizigers kunnen ermee reizen tussen de stations Utrecht Centraal en Den Bosch.
Het van A naar Beter-kaartje
Die feestdagen zijn ook een super-nuttige toevoeging op de voorwaarden voor een kaartje wat geldig is in een periode zonder feestdagen...quote:Op maandag 26 september 2011 10:32 schreef Aether het volgende:
NS Herfsttoer
Onbeperkt een dag 1e klas reizen voor twee personen.
(Door de week na 9:00 uur; in het weekend en op feestdagen de hele dag).
• Geldig van 1 september t/m 31 oktober 2011 in alle treinen in Nederland; excl. Thalys; excl. toeslag Fyra en ICE.
http://www.ns.nl/calamiteiten/detailquote:Verlenging geldigheid Dagkaarten Kruidvat
De Dagkaarten van Kruidvat blijven drie weken langer geldig. Uw Dagkaart is nu ook geldig in de weekenden van 11 en 12 februari, 18 en 19 februari en 25 en 26 februari 2012, bij NS en bij de overige regionale vervoerders.
Je moet sowieso altijd je legitimatiebewijs op zak hebben tegenwoordig. Wist je dat nog niet?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:15 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Bovendien moet je met dergelijke acties altijd je legitimatiebewijs op zak hebben en ik heb nooit een ID op zak.
Je moet wel meer dingen. Maar niet iedereen heeft een ID kaart, en wie gaat er nou een paspoort bij zich hebben op een normale dag?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:27 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Je moet sowieso altijd je legitimatiebewijs op zak hebben tegenwoordig. Wist je dat nog niet?
Rijbewijsquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:59 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Je moet wel meer dingen. Maar niet iedereen heeft een ID kaart, en wie gaat er nou een paspoort bij zich hebben op een normale dag?
Op dit moment zijn er volgens mij geen aanbiedingen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:48 schreef Isis20 het volgende:
Weet iemand wat je kan doen als de kaartjes van de Kruidvat op zijn?
*EDIT ik zie trouwens net dat in het tekst verhaaltje bij de vorige Kruidvat treinkaartjes actie hierboven loopt tot 8 juni, terwijl het plaatje zegt 3!
Nee ze zijn te gebruiken tot 3 juni toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Ze zijn te gebruiken tot 8 juni maar te koop tot 25 februari.
Op dit moment zijn er volgens mij geen aanbiedingen.
Is blijkbaar aangepast: http://www.kruidvat.nl/do(...)-07-ns.aspx?token=-1quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:04 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Nee ze zijn te gebruiken tot 3 juni toch?
Er komen voor die tijd nog wel andere aanbiedingen die ook doordeweeks zijn te gebruiken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:07 schreef Isis20 het volgende:
Ik zoek eigenlijk kaartjes die heel juni te gebruiken zijn, of tenminste de eerste 2 weken, omdat ik niet precies weet wanneer mijn buitenlandse gast komt.
Maar ben bang dat dat teveel gevraagd is...
ja maar ik ben bang dat die dan weer starten vanaf augustus of in ieder geval te laat gezien mijn gast maar een week of misschien ietsje langer blijftquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:10 schreef Aether het volgende:
[..]
Er komen voor die tijd nog wel andere aanbiedingen die ook doordeweeks zijn te gebruiken.
Ik denk dat dat alleszins meevalt. Vorig jaar waren er ook legio acties geldig in juni + juli.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:12 schreef Isis20 het volgende:
[..]
ja maar ik ben bang dat die dan weer starten vanaf augustus of in ieder geval te laat gezien mijn gast maar een week of misschien ietsje langer blijft
NS komt waarschijnlijk nog met een eigen actie en anders andere winkels.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:12 schreef Isis20 het volgende:
[..]
ja maar ik ben bang dat die dan weer starten vanaf augustus of in ieder geval te laat gezien mijn gast maar een week of misschien ietsje langer blijft
De geldigheidsdata overlappen meestal maar vaak is er maar één aanbieding tegelijk (uitgezonderd NS).quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:22 schreef Isis20 het volgende:
Overlappen de Hema, AH, Kruidvat en Blokker acties elkaar wel eens? Is er een kans dat er een kaartje komt vanaf 1 juni? (terwijl die van de Kruidvat loopt tot 3 juni)
Oh nou die wilde ik ook als ze tot 13e waren...quote:Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb vorige week 4 kaartjes a 12,99 euro bij het Kruidvat weten te scoren als NS dagkaarten voor geheel Nederland! Geldig tot 13? juni!
Ah, oke, dus als ik het goed begrijp is het addertje onder het gras dat je 3 dagkaarten koopt, waarvan er eentje geldig is op een dag tussen 1 maart en 29 april, eentje geldig is vanaf 1 juni t/m 31 juli, en de derde geldig is tussen 1 september en 31 oktober?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:30 schreef Aether het volgende:
Spoordeelwinkel Toer
Hou je van een dagje lekker reizen in de treinen van NS en zelf bepalen waar je heen gaat? Dan hebben wij deze maand een extra voordelige aanbieding.
Voor ¤ 79 koop je 3 keer een 2-persoons dagkaart 2e klas: daarmee kun je met zijn tweeën 3 dagen onbeperkt reizen in de NS-treinen (van maandag t/m vrijdag na 9.00 uur en zaterdag en zondag de hele dag). Naar keuze te besteden in de maanden: maart, april, juni, juli, september en oktober*.
*knip*
Iedere code kun je geheel naar keuze inwisselen voor een reisdag in de volgende periodes:
Periode 1: 1 maart t/m 29 april 2012
Periode 2: 1 juni t/m 31 juli 2012
Periode 3: 1 september t/m 31 oktober 2012
Verzilveren van de codes kan via www.ns.nl/eticket. Kies hierbij voor de optie: ik wil een couponcode invoeren.
Nee, volgens mij mag je ze ook in eenzelfde maand gebruiken. Omdat ze in mei en augustus niet gelden hebben ze drie perioden gemaakt.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:37 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ah, oke, dus als ik het goed begrijp is het addertje onder het gras dat je 3 dagkaarten koopt, waarvan er eentje geldig is op een dag tussen 1 maart en 29 april, eentje geldig is vanaf 1 juni t/m 31 juli, en de derde geldig is tussen 1 september en 31 oktober?
Wel een beetje sneaky...
En ga je ze nu als zo veel woekeraars verpatsen op marktplaats?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb vorige week 4 kaartjes a 12,99 euro bij het Kruidvat weten te scoren als NS dagkaarten voor geheel Nederland! Geldig tot 13? juni!
Hee top!quote:Op zondag 11 maart 2012 17:18 schreef Aether het volgende:
AH dagkaarten
* ¤16
* E-ticket Dagkaart: 1 dag vrij treinreizen voor 1 persoon in 2e klas door heel Nederland.
* Verkoopperiode NS vouchers: 12 maart t/m 18 maart en 2 april t/m 8 april 2012.
* Uw kassabon met code is geen geldig vervoersbewijs. Deze code kunt u online via www.ah.nl/ns verzilveren van 12 maart t/m 17 juni 2012. Na verzilvering moet u zelf de Dagkaart uitprinten als e-ticket. Uw ticket is te gebruiken t/m 17 juni 2012.
* Er kan met een e-ticket Dagkaart gereisd worden op zaterdag en zondag de gehele dag en van maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur met uitzondering van 30 april.
* Het product is niet te verkrijgen bij AH to go-winkels en de AH Boodschappen webwinkel.
* Een e-ticket Dagkaart is geldig in alle NS-treinen en in treinen van Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia.
* Niet geldig in Thalys en alleen geldig met toeslag in ICE en Fyra.
* Een uitgeprint e-ticket Dagkaart is persoonlijk en niet overdraagbaar. Bij controle moet een geldig identiteitsdocument met foto worden getoond: paspoort, identiteitsbewijs, rijbewijs.
Je koopt per persoon per dag een code bij AH.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:27 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Hee top!
Kan iemand toevallig even snel uitleggen hoe dit werkt als ik dit voor een buitenlandse gast wil bestellen?
Kun je niet beter zoiets http://spoordeelwinkel.nl/product/maart/toervoordeel kopen?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:27 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Hee top!
Kan iemand toevallig even snel uitleggen hoe dit werkt als ik dit voor een buitenlandse gast wil bestellen?
Ik heb studenten OVquote:Op zondag 11 maart 2012 18:40 schreef Aether het volgende:
[..]
Kun je niet beter zoiets http://spoordeelwinkel.nl/product/maart/toervoordeel kopen?
Lijkt me goedkoper als je een paar keer wilt reizen met z'n tweeën?
Ow yes, dankjewel! Nu weet ik het helemaal zeker!quote:
AH van 2 t/m 8 april: Het trein-ticket-acties-topicquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:48 schreef Tjado het volgende:
Recent nog leuke OV acties? Nooit mis die goedkope uitstapjes
quote:Tienertoer definitief terug
Tienertoer komt definitief terug in het kaartenaanbod van de NS. Met het speciale treinkaartje kunnen jongeren van 12 tot en met 18 jaar in de zomervakantie drie dagen onbeperkt met de trein reizen voor 33 euro.
De NS stopte 17 jaar geleden met het jongerenkaartje. Vorig jaar werd op initiatief van CJP een proef gehouden om tienertoer nieuw leven in te blazen.
"De proef is goed bevallen. Duizenden jongeren maakten gebruik van de kaart en we hebben veel positieve reacties gekregen", zegt de NS.
Tienertoer is geldig voor treinen van de NS, Veolia, Connexxion, Arriva en Syntus. Jongeren kunnen er niet mee naar het buitenland reizen.
is er bekend met welke regelmaat deze boekjes komen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 07:57 schreef Arnette het volgende:
Er zijn per post weer boekjes van de NS rondgestuurd met overgangsbewijzen (2 naar 1, 2x), een samenreiskaart en een ander kortingskaartje. Deze zijn geldig t/m 31 mei in het weekend.
Hooguit 1 of 2 keer per jaar geloof ik, misschien is de lopende actie nog geldig en kun je nog ergens een boekje ritselen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:22 schreef mschol het volgende:
[..]
is er bekend met welke regelmaat deze boekjes komen?
die 2 naar 1 kaartjes zou ik er volgende week zaterdag 2 van willen hebben
Je kon ze ook via ns.nl/spoordeelweken bestellen, mocht je er geen gehad hebben. Maar de afgelopen actie was tot en met dit weekend geldig helaas.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:22 schreef mschol het volgende:
[..]
is er bekend met welke regelmaat deze boekjes komen?
die 2 naar 1 kaartjes zou ik er volgende week zaterdag 2 van willen hebben
Wat hebben ze met die NS HiSpeed site gedaan eigenlijk ?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:53 schreef Aether het volgende:
Thalys Antwerpen/Brussel/Parijs
• Antwerpen / Brussel ¤25 / enkele reis
• Parijs ¤30 / enkele reis
• Tickets per enkele reis in Comfort 2 (2e klas)
• Boeken van 7 juni t/m 15 juni 2012
• Reizen van 16 juli t/m 26 augustus 2012
Uiteraard.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
NS-hispeed en Thalys zijn "Vanaf" prijzen toch?
Echt raar dat het zolang duurt terwijl tgv.com alles zo laadt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:12 schreef Felixa het volgende:
Had ik gisteren ook op de site van Hispeed. Lang laden en steeds foutmeldingen.
Nee, e-tickets.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
en moet je hem opladen op je OV chipkaart ?
quote:De Dagkaart is geldig van 4 juni t/m 12 augustus 2012.
Eén dag geldig voor 1 persoon in de 2e klas.
De Dagkaart is geldig op maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur, zaterdag, zondag
Geldig in de treinen van NS, Arriva, Connexxion,
Syntus en Veolia. Met toeslag geldig in Fyra- en ICE-International.
Niet geldig in Thalys-treinen.
Geen restitutie of omwisseling mogelijk.
De Dagkaart is te koop van 31 mei t/m 16 juni 2012 in de winkel en op blokker.nl
Dat laatste is dan weer jammer.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:30 schreef Aether het volgende:
Bij gebrek aan bustopic:
[ afbeelding ]
Onbeperkt reizen met de bus door héél Nederland voor maar ¤ 9,95!
Op alle weekenddagen vanaf 7 juli t/m 12 augustus 2012 kun je op vertoon van je OV-Weekend Pas gratis reizen door heel Nederland met de bus van de Regionale Vervoersmaatschappijen .
Actievoorwaarden
• De OV Weekend Pas is te koop bij alle Kruidvat filialen in Nederland in de periode van 12 juni t/m 24 juni 2012.
• De OV-WeekendPas is op vertoon uitsluitend geldig in de bussen van de Regionale Vervoermaatschappijen, te weten: Veolia-Connexxion-GVU-Breng-Hermes-Arriva-Syntus-Qbuzz-EBS.
• De OV-WeekendPas is geldig op alle weekenddagen vanaf 7 juli t/m 12 augustus 2012.
• Ook geldig in alle trams in Utrecht.
• De OV-WeekendPas is uitsluitend geldig in Nederland.
• De OV-WeekendPas is geldig voor personen van 12 jaar en ouder.
• Eén kind t/m 11 jaar mag onder begeleiding van een volwassene gratis meereizen.
• De OV-WeekendPas is persoonsgebonden: voor gebruik dient op de achterzijde van de kaart naam, geboortedatum en handtekening te worden ingevuld.
• Bij eventuele controle dien je je te legitimeren; indien je je niet kunt legitimeren riskeer je een boete.
Nee, die zijn alleen geldig binnen de sportschool/universiteit.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat laatste is dan weer jammer.![]()
Daar ik nooit legitimatie bij me heb, uit principiële overwegingen, kan ik dus niets met deze aanbieding. Verder was het wel tof, heel Fryslan en Groningen en zo over de afsluitdijk voor minder dan 22 gulden (10 euro).![]()
Ik neem aan dat een abonnement van een sportschool of zo of een universiteits-id-kaart niet voldoende is, maar echt een paspoort of nederlandse id-kaart moet zijn?
Die legitimatie heeft alles te maken met de regel daarboven: persoonsgebonden. En aangezien het niet haalbaar / betaalbaar is er een pasfoto op te zetten moet je zelf je naam en geboortedatum invullen, maar dat moet wel controleerbaar zijn natuurlijk...quote:Op zondag 10 juni 2012 21:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Daar ik nooit legitimatie bij me heb, uit principiële overwegingen, kan ik dus niets met deze aanbieding. Verder was het wel tof, heel Fryslan en Groningen en zo over de afsluitdijk voor minder dan 22 gulden (10 euro).![]()
Wat is je bezwaar tegen het meenemen van een legitimatiebewijs?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik neem aan dat een abonnement van een sportschool of zo of een universiteits-id-kaart niet voldoende is, maar echt een paspoort of nederlandse id-kaart moet zijn?
Leuke actie !!! Niet duur.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:30 schreef Aether het volgende:
Bij gebrek aan bustopic:
[ afbeelding ]
Onbeperkt reizen met de bus door héél Nederland voor maar € 9,95!
Op alle weekenddagen vanaf 7 juli t/m 12 augustus 2012 kun je op vertoon van je OV-Weekend Pas gratis reizen door heel Nederland met de bus van de Regionale Vervoersmaatschappijen .
Actievoorwaarden
• De OV Weekend Pas is te koop bij alle Kruidvat filialen in Nederland in de periode van 12 juni t/m 24 juni 2012.
• De OV-WeekendPas is op vertoon uitsluitend geldig in de bussen van de Regionale Vervoermaatschappijen, te weten: Veolia-Connexxion-GVU-Breng-Hermes-Arriva-Syntus-Qbuzz-EBS.
• De OV-WeekendPas is geldig op alle weekenddagen vanaf 7 juli t/m 12 augustus 2012.
• Eén kind t/m 11 jaar mag onder begeleiding van een volwassene gratis meereizen.
• De OV-WeekendPas is persoonsgebonden: voor gebruik dient op de achterzijde van de kaart naam, geboortedatum en handtekening te worden ingevuld.
• Bij eventuele controle dien je je te legitimeren; indien je je niet kunt legitimeren riskeer je een boete.
Nee ze vragen nooit om ID idd.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:26 schreef Isabeau het volgende:
Joh, ze vragen bij dit soort persoonsgebonden acties toch nooit om een ID? En een beetje schappelijke chauffeur neemt dan denk ik ook wel genoegen met een sportschoolkaart + bankpasje oid. Gewoon zeggen dat je je paspoort had klaar gelegd, maar helaas op het aanrecht laten liggen.
Chauffeur niet, eventuele controleurs mogelijk wel.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:26 schreef Isabeau het volgende:
Joh, ze vragen bij dit soort persoonsgebonden acties toch nooit om een ID? En een beetje schappelijke chauffeur neemt dan denk ik ook wel genoegen met een sportschoolkaart + bankpasje oid. Gewoon zeggen dat je je paspoort had klaar gelegd, maar helaas op het aanrecht laten liggen.
Dat.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:30 schreef Aether het volgende:
Chauffeur niet, eventuele controleurs mogelijk wel.
Oh, die heb ik nog nooit gezien.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:31 schreef CrashO het volgende:
Dat.
Chauffeurs doen idd niet moeilijk. Maar als je zo'n controle razia tegenkomt die ze vooral in de randstad vaak hebben dan ben je wel de sjaak. Dan komen er wat van die Melkert idioten binnenstappen die iedereen op de bon slingeren die niet precies volgens de regels reizen
Echt nog nooit controle gehad in de bus.quote:
In het nieuwe paspoort zit een RFID-chip die op afstand uitleesbaar is. Vroeger nam ik het paspoort wel mee, maar ik vertrouw die chip niet. Ik vertrouw de overheid eigenlijk ook niet (meer). Ze doen zulke rare dingen.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:54 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
Wat is je bezwaar tegen het meenemen van een legitimatiebewijs?
De afstand waarop dat ding uitleesbaar is valt gelukkig reuze mee.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
In het nieuwe paspoort zit een RFID-chip die op afstand uitleesbaar is. Vroeger nam ik het paspoort wel mee, maar ik vertrouw die chip niet. Ik vertrouw de overheid eigenlijk ook niet (meer). Ze doen zulke rare dingen.
Je hebt ook geen OV-chipkaart dan neem ik aan? Daar zit ook een op afstand uitleesbare RFID-chip in.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
In het nieuwe paspoort zit een RFID-chip die op afstand uitleesbaar is. Vroeger nam ik het paspoort wel mee, maar ik vertrouw die chip niet. Ik vertrouw de overheid eigenlijk ook niet (meer). Ze doen zulke rare dingen.
Misschien heeft hij een anonieme.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:22 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Je hebt ook geen OV-chipkaart dan neem ik aan? Daar zit ook een op afstand uitleesbare RFID-chip in.
Gewoon afstempelen op stationquote:
Hoe moet je je naam er op schrijven ? geprobeerd met pen maar dat werkt niet echtquote:Op zondag 10 juni 2012 21:30 schreef Aether het volgende:
Bij gebrek aan bustopic:
[ afbeelding ]
Onbeperkt reizen met de bus door héél Nederland voor maar € 9,95!
Actievoorwaarden
• Niet geldig in trein, GVB (Amsterdam), HTM (Den Haag) en RET (Rotterdam).
Heb het met een dunne cd-stift gedaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hoe moet je je naam er op schrijven ? geprobeerd met pen maar dat werkt niet echt
Heb je zo'n NEE-NEE-sticker?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:06 schreef Tchock het volgende:
Weet iemand hoe dat hier zit met die meereiskaartjes? Krijgt iedereen die? Ik heb niets, mijn vriendin in Den Haag wel. Ik zou er vóór dit weekend heel hard eentje kunnen gebruiken
Krijg je die met huis aan huis dan ? Niets gezien hier anders.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:37 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb je zo'n NEE-NEE-sticker?
Dacht dat je ze ook op het station kon krijgen.
Kreeg ze gisteren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
Krijg je die met huis aan huis dan ? Niets gezien hier anders.
Ze zijn pas vanaf 14 juli geldig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:06 schreef Tchock het volgende:
Weet iemand hoe dat hier zit met die meereiskaartjes? Krijgt iedereen die? Ik heb niets, mijn vriendin in Den Haag wel. Ik zou er vóór dit weekend heel hard eentje kunnen gebruiken
Ja, die heb ik. Maar had al hier in de buurt aan familie en een bezorger die ik ken gevraagd, niemand heeft iets gezienquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:37 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb je zo'n NEE-NEE-sticker?
Dacht dat je ze ook op het station kon krijgen.
Ik moet zaterdag en zondag (vanaf de 14e dus) drie keer een lange afstand met de trein doen, dus zou het goed kunnen gebruikenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:47 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ze zijn pas vanaf 14 juli geldig.
Is voor mij ook kut, ik ga morgen naar Antwerpen, dus kan die overgangskaart van 2e naar 1e klasse niet gebruiken. Gelukkig op de terugweg wel vanaf Roosendaal.
Ik heb geen sticker en in deze buurt heeft niemand wat gekregen. Terwijl ik ook nog voordeelurenabonnement heb, dan krijg je ze vaak persoonlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, die heb ik. Maar had al hier in de buurt aan familie en een bezorger die ik ken gevraagd, niemand heeft iets gezien
Ik heb alleen maar een 40%-kortingskaart, en ik kreeg 'm gisteren. Niet persoonlijk trouwens, gewoon 'aan de bewoners van dit adres'. Ook geen NEE-NEE-sticker trouwens.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik heb geen sticker en in deze buurt heeft niemand wat gekregen. Terwijl ik ook nog voordeelurenabonnement heb, dan krijg je ze vaak persoonlijk.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:04 schreef mschol het volgende:
vraagje m.b.t. net binnengekomen overgang 2-1 dagkaarten:
er staat dat ze niet met andere NS-aanbiedingen geldig zijn..
dus ik mag ze niet combineren met een dagkaart van de blokker?
Zo je moet bijna wiskunde hebben gestudeerd voor alle voorwaarden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:50 schreef Aether het volgende:
NS Dal Vrij Dagkaart + RET Dagkaart 2012
[ afbeelding ]
• Deze zomer voordelig op reis! 1 dag onbeperkt treinen met NS door héél Nederland!
• De NS Dal Vrij Dagkaart + RET Dagkaart is geldig van 16 juli t/m 23 september 2012.
• Eén dag geldig voor 1 persoon. Bij NS in de 2e klas. Bij de RET in alle bussen, trams en metro’s in regio Rotterdam m.u.v. traject Den Haag Centraal – Berkel Westpolder vice versa van metrolijn E en BOB-bus.
• De NS Dal Vrij Dagkaart + RET Dagkaart is te koop van 16 t/m 29 juli in de winkel en op blokker.nl en staat op een wegwerp OV-chipkaart. Na inchecken is het kaartje geldig.
• Inchecken NS: ma t/m vr vóór 6.30, tussen 9.00-16.00 en ná 18.30, za en zo hele dag. Eenmaal ingecheckt in de daluren kun je wel reizen in de spitsuren. Uitchecken kan altijd.
• Inchecken RET: ma t/m zo hele dag.
• Alleen geldig bij NS en de RET, niet bij andere OV-vervoerders dus ook niet bij Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia.
• Met toeslag geldig in Fyra en ICE International.
• Niet geldig in Thalys.
• Omruilen of geld terug is niet mogelijk.
• Kinderen tot 4 jaar gratis! Voor het reizen met NS koop je voor kinderen van 4 t/m 11 jaar op het station een Railrunnerkaartje voor maar 2.50 euro!
Ze willen dat je leert omgaan met de chipkaart.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:42 schreef macca728 het volgende:
Zo je moet bijna wiskunde hebben gestudeerd voor alle voorwaarden.
Jammer dat ze de NS beperken tussen 16 en 18.30 en dat je bij NS ook moet inchecken opeens.
Ja maar volgens NS gebruikt toch iedereen die chipkaart al ? hahaquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze willen dat je leert omgaan met de chipkaart.
En als ik het goed begrijp kan je wel reizen tijdens de spits, maar dan moet je inchecken voor 6:30 of voor 16:00.
Wat nu als je om 15:30 even incheckt op het station, nog wat leuks gaat doen in de stad en dan om 17:30 de trein pakt? Lijkt me te mogen. Of gewoon om 6:15 de trein pakken.
Ja, dat klopt: ‘Inchecken NS: ma t/m vr vóór 6.30, tussen 9.00-16.00 en ná 18.30, za en zo hele dag. Eenmaal ingecheckt in de daluren kun je wel reizen in de spitsuren. Uitchecken kan altijd.’quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze willen dat je leert omgaan met de chipkaart.
En als ik het goed begrijp kan je wel reizen tijdens de spits, maar dan moet je inchecken voor 6:30 of voor 16:00.
Wat nu als je om 15:30 even incheckt op het station, nog wat leuks gaat doen in de stad en dan om 17:30 de trein pakt? Lijkt me te mogen. Of gewoon om 6:15 de trein pakken.
Hele dag.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:01 schreef Tchock het volgende:
Die meereiskaartjes, die zijn de hele dag dat je ze gebruikt geldig toch? Of maar één reis?
Let op dat er twee kaarten zijn met verschillende data (en alleen geldig bij NS).quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goed. Dan bespaar ik dit weekend drie treinreizen van samen zo'n 35 euro
Ik heb er twee. Dus in totaal vier kaarten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:16 schreef Aether het volgende:
[..]
Let op dat er twee kaarten zijn met verschillende data (en alleen geldig bij NS).
Ik bedoel dat één van de twee kaarten vanaf 6 augustus geldig is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb er twee. Dus in totaal vier kaarten.
Dat weet ik, maar ik heb twee pakketten. Dus twee tickets vanaf 6 augustus en twee vanaf 14 juli.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:18 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik bedoel dat één van de twee kaarten vanaf 6 augustus geldig is.
Dit is hetzelfde als de abonnementen. Zelf heb ik nog een oud abonnement met 40% korting vanaf 09.00u doordeweeks en het hele weekend.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:55 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, dat klopt: ‘Inchecken NS: ma t/m vr vóór 6.30, tussen 9.00-16.00 en ná 18.30, za en zo hele dag. Eenmaal ingecheckt in de daluren kun je wel reizen in de spitsuren. Uitchecken kan altijd.’
Papieren kaartjes waren de hele dag na 9:00 uur geldig.
Dan heeft ze een ‘Altijd Voordeel’-abonnement; het ‘Dal Voordeel’ geeft geen korting tijdens de spits.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als de abonnementen. Zelf heb ik nog een oud abonnement met 40% korting vanaf 09.00u doordeweeks en het hele weekend.
Een collega heeft het later gekocht maar heeft alleen in de daluren 40% korting en moet dus tussen 16u en 18.30u meer betalen als ze incheckt (de andere uren heeft ze 20%).
Snap ik, wil alleen even aangeven dat de manier waarop de NS korting geeft veranderd is. Denk dat de kaarten zoals hierboven van de Blokker in vervolg altijd alleen nog in de daluren geldig zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:30 schreef Aether het volgende:
[..]
Dan heeft ze een ‘Altijd Voordeel’-abonnement; het ‘Dal Voordeel’ geeft geen korting tijdens de spits.
Overigens geldt de 40% korting in juli/augustus de hele dag.
Dat waren ze al, alleen NS heeft nu minder daluren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Snap ik, wil alleen even aangeven dat de manier waarop de NS korting geeft veranderd is. Denk dat de kaarten zoals hierboven van de Blokker in vervolg altijd alleen nog in de daluren geldig zijn.
De veranderde daluren danquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dat waren ze al, alleen NS heeft nu minder daluren.
Daarom ws ook iets goedkoper.
en ben je eigenlijk verplicht uit te checken als je de terugreis aanvangt ? Je hebt toch al betaald voor het kaartje.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:55 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, dat klopt: ‘Inchecken NS: ma t/m vr vóór 6.30, tussen 9.00-16.00 en ná 18.30, za en zo hele dag. Eenmaal ingecheckt in de daluren kun je wel reizen in de spitsuren. Uitchecken kan altijd.’
Papieren kaartjes waren de hele dag na 9:00 uur geldig.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hallon.
Ik heb in de brievenbus een aantal treinkaartjes gekregen. De zogenaamde NS-Meereiskaart. Er staat bij "Met een NS-Meereiskaart reist u gratis mee met iemand die een geldig NS-vervoerbewijs heeft en 12 jaar of ouder is".
Kan ik op deze manier met mijn studenten weekend OV iemand in het weekend gratis meenemen. Mijn OV-kaart is namelijk geen NS-vervoerbewijs, maar en algemeen vervoerbewijs.
Volgens mij kan dat wel. Jij hebt dan namelijk een geldig vervoerbewijs. Op de website van NS staat ook:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
De zogenaamde NS-Meereiskaart. Er staat bij "Met een NS-Meereiskaart reist u gratis mee met iemand die een geldig NS-vervoerbewijs heeft en 12 jaar of ouder is".
Kan ik op deze manier met mijn studenten weekend OV iemand in het weekend gratis meenemen. Mijn OV-kaart is namelijk geen NS-vervoerbewijs, maar en algemeen vervoerbewijs.
quote:Zijn de treinaanbiedingen te gebruiken in combinatie met de OV-chipkaart of een abonnement?
Ja, alle treinaanbiedingen zijn te gebruiken in combinatie met een OV-chipkaart, een NS-abonnement of studenten OV-chipkaart. De treinaanbiedingen zijn ook geldig in combinatie met een papieren treinkaartje uit de automaat of een NS e-ticket.
Nee, er staat expliciet dat dat niet is toegestaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:52 schreef macca728 het volgende:
Kan je ze wel gebruiken bij de Blokker Dagkaarten ?
Er waren wel plannen (en eenvoudig op te lossen): OV-chipkaart #37quote:Op zondag 15 juli 2012 18:47 schreef Isabeau het volgende:
Zolang reizen met NS & Arriva op één dag nog steeds het goedkoopst is met een papieren kaartje, gebruik ik geen chipkaart op Arriva-trajecten.
Ja dat hadden ze al in 2006 kunnen doen. Zo moeilijk is het namelijk niet (technisch).quote:Op zondag 15 juli 2012 18:56 schreef Aether het volgende:
[..]
Er waren wel plannen (en eenvoudig op te lossen): OV-chipkaart #37
quote:Spoordeelboekje bestellen
Heeft u geen Spoordeelwekenboekje ontvangen? Hier kunt u een boekje bestellen. Let op: u kunt slechts 1 boekje per adres bestellen. Zo kunnen wij zoveel mogelijk mensen gelukkig maken! En reageer snel, want op=op!
Ook doordeweeks na 9 uur !quote:Op maandag 16 juli 2012 11:03 schreef Thrills het volgende:
Zijn die meereiskaartjes net als die 2e naar 1ste klas kaartjes alleen in het weekend geldig of ook doordeweeks? Anders is het namelijk voor mij wel de moeite waard om ze ergens vandaan te halen
Wat is de NS-Meereiskaart en hoe kan ik deze gebruiken?quote:
Top! meteen aangevraagd.quote:
http://www.blokker.nl/web(...)856&productId=131860quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:22 schreef MrBaas het volgende:
Nog ergens een aanbieding? Moet 24 juli van zuid limburg naar leiden en op 27 juli van leiden naar zuid limburg.
Dankje, hoe krijg je de NS meereiskaart? Want ik reis samen met iemand anders en dan is het goedkoper.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:25 schreef Kwork het volgende:
[..]
http://www.blokker.nl/web(...)856&productId=131860
http://www.ns.nl/reizigers/blind/spoordeelweken-zomer-2012quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:27 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Dankje, hoe krijg je de NS meereiskaart? Want ik reis samen met iemand anders en dan is het goedkoper.
14,50 zelfs ook geldig bij RETquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:33 schreef Snowbells het volgende:
Bij Blokker nu Dagkaarten voor 15 euro!
Opquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:33 schreef Snowbells het volgende:
Bij Blokker nu Dagkaarten voor 15 euro!
quote:
bestellen via NS, heb ik ook gedaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:30 schreef PlayS het volgende:
Zijn er misschien nog mensen die een spoordeelboekje over hebben en er geen gebruik van maken? Ik heb hem niet gekregen omdat ik een sticker op de brievenbus heb.
Dat is flauw.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:07 schreef PlayS het volgende:
En dan zijn er mensen die het boekje te koop aanbieden op Marktplaats:
http://kopen.marktplaats.(...)n&qsf=0&submit1=Zoek
Iets dat ze gratis in de brievenbus hebben gekregen.
ik heb er gisteren gelijk 2 gehaald..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:57 schreef Cat22 het volgende:
Gisteren naar de AH gegaan, de winkel uitgekomen met een tas vol boodschappen... zonder vouchers.Korting shoppen is lastig!
Ik had toch liever gezien dat de opmerking dat het gebak elke dag vers wordt gebakken vet was gedrukt.quote:Op zondag 2 september 2012 18:17 schreef Aether het volgende:
Spoordeelwinkel Toer
Voor ¤ 32,- koop je een 2-persoons Dagkaart 2e klas: daarmee kun je met zijn tweeën 1 dag onbeperkt reizen in de NS-treinen in de maanden september, oktober en november 2012 (van maandag t/m vrijdag na 9.00 en zaterdag en zondag de hele dag). En op vertoon van je 2-persoons Dagkaart kun je met twee personen genieten van een heerlijke kop koffie of thee en gebak naar keuze bij elke vestiging van La Place. Het gebak wisselt per week en wordt iedere dag vers gebakken.
• Bestel deze aanbieding uiterlijk 15 oktober 2012, maar wees er snel bij want OP = OP.
• De 2-persoons Dagkaarten 2e klas is te gebruiken in de periode: 1 september t/m 30 november 2012
• De 2-persoons Dagkaart 2e klas is te gebruiken op maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur en zaterdag en zondag de hele dag
• Alleen geldig in NS-treinen. Niet geldig in treinen van Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia
• Niet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen
• Omruilen of geld terug is niet mogelijk
• Nadat je hebt afgerekend ontvang je per bestelling een e-mail met daarin 1 NS couponcode, met deze code kun je de 2-persoons Dagkaart geheel naar keuze verzilveren voor een reisdag [...]
Elke keer als ik jou zie posten kom ik even kijken of je weer een voordeeltje voor ons hebt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:54 schreef Aether het volgende:
Dal Voordeel
• Nu het 1e jaar van ¤ 50 voor slechts ¤ 25
• Altijd 40% korting tijdens de daluren (voor 6.30, tussen 9.00 - 16.00 en na 18.30 uur) en in het héle weekend.
• Inclusief persoonlijke OV-chipkaart t.w.v. ¤ 7,50. Als u al een persoonlijke OV-chipkaart dan kunt u het abonnement daarop laden.
• 60+? Voor ¤ 14 (2e klas) of ¤ 39 (1e klas) extra krijgt u er 7 Keuzedagen bij waarop u gratis reist.
• 40% Samenreiskorting na 9.00 uur doordeweek en in het weekend de hele dag (max. 3 personen).
• Doorlopend abonnement, na het 1e jaar betaalt u ¤ 50 per jaar en kunt u maandelijks opzeggen.
Marktwerking heet dat: vraag & aanbod. Blijkbaar is ondanks de stijgende prijs er nog steeds een hele grote vraag naar die kaartjes, en dan ben je (heel kort door de bocht) wel een stom bedrijf als je er niet meer voor gaat vragen.quote:Op donderdag 13 september 2012 03:15 schreef Inlognaam het volgende:
Was het eerst nog 9.95 euro bij de Kruidvat. Langzaam aan werd het 12.50 euro, daarna 14.50 euro en inmiddels dus 17 euro.
Als die acties zo'n succes zijn, dan moet de NS die prijzne maar eens verlagen zodat ze en meer treinreizen hebben en meer geld binnenhalen. Beide blij.
bij Jumbo en AH waren ze altijd al duurder dan bij het Kruidvat.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:43 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Marktwerking heet dat: vraag & aanbod. Blijkbaar is ondanks de stijgende prijs er nog steeds een hele grote vraag naar die kaartjes, en dan ben je (heel kort door de bocht) wel een stom bedrijf als je er niet meer voor gaat vragen.
Die 10 euro is toch van zo'n 10 jaar geleden?quote:Op donderdag 13 september 2012 03:15 schreef Inlognaam het volgende:
Was het eerst nog 9.95 euro bij de Kruidvat. Langzaam aan werd het 12.50 euro, daarna 14.50 euro en inmiddels dus 17 euro.
Als die acties zo'n succes zijn, dan moet de NS die prijzne maar eens verlagen zodat ze en meer treinreizen hebben en meer geld binnenhalen. Beide blij.
In tegenstelling tot volwassenen die nog geen 18 jaar oud zijn?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:00 schreef Aether het volgende:
* Kinderen reizen enkel mee indien de volwassene minimaal 18 jaar oud is.
quote:Spoordeelwinkel Toer
Voor ¤ 34,- koop je een 2-persoons Dagkaart 2e klas: daarmee kun je met zijn tweeën 1 dag onbeperkt reizen in de NS-treinen t/m 15 februari 2013 (van maandag t/m vrijdag, 25, 26 december en 1 januari geldig na 9.00 uur en zaterdag en zondag de hele dag). En op vertoon van je voucher kun je met twee personen genieten van een heerlijke kop koffie of thee en gebak naar keuze bij elke vestiging van La Place.
• Deze aanbieding is te koop t/m 15 december 2012 of zolang de voorraad strekt
• De 2-persoons Dagkaarten 2e klas is te gebruiken in de periode: 1 november 2012 t/m 15 februari 2013
• De 2-persoons Dagkaart 2e klas is te gebruiken op maandag t/m vrijdag, 25, 26 december en 1 januari geldig vanaf 9.00 uur en zaterdag en zondag de hele dag
• Een 2-persoons Dagkaart is 1 dag geldig voor 2 personen in de 2e klas
• Alleen geldig in NS-treinen. Niet geldig in treinen van Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia
• Met toeslag geldig in Fyra en ICE International
• Op vertoon van je 2-persoons voucher thee of koffie (alle soorten en maten, exclusief koffie met siroop/likeur) en gebak naar keuze bij elke vestiging van La Place
• Niet geldig in La Place vestigingen in België, bedrijfsrestaurants, Koninklijke Bibliotheek Den Haag, op Schiphol, Duinrell, bij La Place vestigingen op NS Stations en evenementen
quote:Goedkope NS dagkaarten groot succes
De goedkope NS dagkaarten die tijdens acties worden verkocht via onder andere Blokker, Albert Heijn en Kruidvat zijn een groot succes. Per jaar worden deze dagkaarten inmiddels 2,5 miljoen keer verkocht. Daarmee zijn de dagkaart-acties goed voor vier procent van de omzet van de consumentenmarkt.
De 2,5 miljoen dagkaarten worden verkocht via acht actieperiodes. Per actieperiode hebben reizigers een paar weken de tijd om de goedkope kaartjes aan te schaffen. Afhankelijk van de actie, betaalt de reiziger ¤ 12,50 tot circa ¤ 17,00 voor een actiedagkaart. Een normale dagkaart via de NS kaartautomaat kost ¤ 47. Aan de actiedagkaart kunnen wel beperkende voorwaarde verbonden zijn.
Deze zomer experimenteerde NS ook succesvol met een Dal Dagkaart via een wegwerp OV-chipkaart. De reis met een Dal Dagkaart mag niet beginnen tijdens de ochtend- en avondspits. Via Blokker werden 500.000 van deze dagkaarten verkocht.
Ja, beetje vreemd.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Op vertoon van je 2-persoons voucher thee of koffie (alle soorten en maten, exclusief koffie met siroop/likeur) en gebak naar keuze bij elke vestiging van La Place
Niet geldig in La Place vestigingen op NS Stations.
quote:1 dag onbeperkt reizen door heel Nederland
ook tijdens de kerstvakantie
Zin in een rondje Nederland? Koop dan nu bij HEMA de e-ticket Dagkaart voor maar 17.50. Met deze e-ticket Dagkaart kan een volwassene met een kind een hele dag onbeperkt* reizen door heel Nederland. Wees er snel bij want op=op!
Bij NS hebben ze nu ook een actie en kun je met 2 personen voor 32 euro onbeperkt reizen. Dit kun je vinden bij de spoordeelwinkelquote:Op donderdag 13 september 2012 03:15 schreef Inlognaam het volgende:
Waar zit een La Place op een NS station?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Op vertoon van je 2-persoons voucher thee of koffie (alle soorten en maten, exclusief koffie met siroop/likeur) en gebak naar keuze bij elke vestiging van La Place
Niet geldig in La Place vestigingen op NS Stations.
Rotterdamquote:Op maandag 12 november 2012 23:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Waar zit een La Place op een NS station?
Alleen NS voor twee personen op het moment.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:26 schreef AnnaTralala het volgende:
Ging vandaag enthousiast naar de hema, actie voorbij...![]()
Weet iemand of er nog acties aan zitten te komen?
Kan je beter een keer niet uitchecken en het terug vragenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:04 schreef scrub_nurse het volgende:
ik moet zondag 9 dec naar rotterdam vanuit zuid limburg, helaas met de trein dus ook op zoek naar een kortingskaart, ff zoeken hier dus
Schopje.. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zoek voor zondag nog een stuk of 2, 3 dagkaarten (Hoek van Holland naar Enschede).quote:Op vrijdag 30 november 2012 01:48 schreef IceBeach het volgende:
Ik zat net ook even te kijken voor een leuke actie. Kwam in de zoektocht o.a. deze site tegen. Geen idee of het wat is (zelf nog niet geprobeerd), maar misschien hebben andere mensen hier ervaring met deze site? Ben zelf ook wel benieuwd.
18 Euro pp via Spoordeelwinkel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:50 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Schopje.. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zoek voor zondag nog een stuk of 2, 3 dagkaarten (Hoek van Holland naar Enschede).
Hey super! Bedankt!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:55 schreef Kwork het volgende:
[..]
18 Euro pp via Spoordeelwinkel.
http://www.spoordeelwinkel.nl/product/december/enschede
Gisteren een ticket via de site besteld. Ging allemaal zonder problemen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:50 schreef Miracle_Drug het volgende:
Schopje.. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zoek voor zondag nog een stuk of 2, 3 dagkaarten (Hoek van Holland naar Enschede).
Die pik ik ook nog even mee voor een uitje morgen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:55 schreef Kwork het volgende:
[..]
18 Euro pp via Spoordeelwinkel.
http://www.spoordeelwinkel.nl/product/december/enschede
Die waren er soms in de zomer.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga het eerste weekend met m'n vriendin naar Brugge vanaf Rotterdam. Hebben ze hier ook wel eens acties mee?
Interesse! DM verstuurdquote:Op zondag 10 maart 2013 23:11 schreef Turquaz52 het volgende:
Hey jongens, ik heb nog een ticket over die over 7 dagen verloopt (misschien handig ivm. meet?) mag voor een 10tje wel opgehaald worden in Venlo? Of verstuurd worden met de brief..
Is geldig tot de 17e en zowel doordeweeks als weekends. Zelf heb ik er 17 euro ofzo voor betaald.
(is geen advertentie, maar een tip-post)
quote:Gratis met de trein naar 538 voor Warchild in Arnhem
Donderdag 28 maart staat de 538 truck op het Kerkplein in Arnhem. Op de trajecten Tiel - Arnhem en Winterswijk - Arnhem geldt deze gehele dag gratis reizen!
U hoeft dus niet in te checken met uw OV-chipkaart of een treinkaartje te kopen. Ook wanneer u in een trein van Breng stapt tussen Doetinchem en Arnhem, reist u gratis.
http://www.spoordeelwinkel.nl/product/maart/amsterdam-museumquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:51 schreef Zwappel het volgende:
Zijn er nog enigszins acties om donderdag op en neer naar Amsterdam goedkoper te maken?
Baas, bedankt!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:40 schreef Kwork het volgende:
[..]
http://www.spoordeelwinkel.nl/product/maart/amsterdam-museum
22 per persoon
http://www.spoordeelwinkel.nl/product/maart/toervoordeel
34 voor 2 personen
Dat hadden ze toch afgeschaft?quote:Op zondag 31 maart 2013 08:10 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste jaar ¤29 t/m 30 april 2013 (actiecode 1327).
http://www.ns.nl/reizigers/blind/abonnementen/dal-voordeel.html
Maar ook dat lijkt niet meer te bestaan:quote:Op zondag 31 maart 2013 10:21 schreef Tochjo het volgende:
Ze hebben het oude Voordeelurenabonnement afgeschaft en het nieuwe abonnement Dal Voordeel kwam ervoor in de plaats. Belangrijkste verschil is dat Dal Voordeel geen korting geeft in de middagspits, op werkdagen tussen 16:00 en 18:30.
Die avondspits is geschrapt, misschien was het te verwarrend.quote:40% korting voor max. 3 medereizigers (na 9.00 uur ’s ochtends en het hele weekend)
Het staat ernaast, in het blok rechts:quote:Op zondag 31 maart 2013 10:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ook dat lijkt niet meer te bestaan:
[..]
Die avondspits is geschrapt, misschien was het te verwarrend.
Sowieso vind ik die hele pagina een beetje gek geschreven... zouden ze een stagiair hebben?quote:Daluren: 40% korting
(9.00-16.00 uur en 18.30 - 6.30 uur)
Wel een klein beetje misleidend hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 10:28 schreef skunkasaur het volgende:
Het staat ernaast, in het blok rechts:
Sowieso vind ik die hele pagina een beetje gek geschreven... zouden ze een stagiair hebben?
Da's voor medereizigers.quote:Op zondag 31 maart 2013 10:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel een klein beetje misleidend hoorWant in het stuk eronder staat gewoon 40% korting na 9 uur 's morgens. En dan in het blokje rechts staat weer wat anders...
quote:Op zondag 31 maart 2013 21:58 schreef Tochjo het volgende:
Ja, de regels voor samenreiskorting zijn niet gewijzigd. Zo kan het dus voorkomen dat je, als je om 17:00 begint aan je reis, zelf vol tarief betaalt terwijl je medereizigers met korting mogen reizen.
Dat kan toch niet ? Dan hebben je medereizigers recht op iets waar jij geen recht op heeft.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:58 schreef Tochjo het volgende:
Ja, de regels voor samenreiskorting zijn niet gewijzigd. Zo kan het dus voorkomen dat je, als je om 17:00 begint aan je reis, zelf vol tarief betaalt terwijl je medereizigers met korting mogen reizen.
Misschien moet je even die https veranderen in http, de site is anders stukquote:Op donderdag 11 april 2013 17:59 schreef Kwork het volgende:
Blokker Dagkaart voor 17 euro
De Dagkaart is geldig van 15 april t/m 23 juni 2013.
Eén dag geldig voor 1 persoon in de 2e klas.
De Dagkaart is geldig op maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur. Zaterdag en zondag onbeperkt geldig.
Niet geldig op Koninginnedag 30 april 2013.
Geldig in de treinen van NS, Arriva, Breng, Connexxion, Syntus en Veolia.
Met toeslag geldig in Fyra- en ICE-International.
Niet geldig in Thalys-treinen Amsterdam-Parijs v.v.
Geen restitutie of omwisseling mogelijk.
De Dagkaart is te koop t/m 28 april 2013 in de winkel en op blokker.nl.
U ontvangt geen PostNL Track & Trace-code.
Bij dit artikel wordt geen kroontje geleverd.
Kinderen tot 4 jaar gratis!
Voor kinderen van 4 t/m 11 jaar koopt u op het station een Railrunnerkaartje voor maar ¤2,50!
quote:Dagretour inclusief La Place
Let op: dagretour, geen dagkaart
• ¤18
• Te koop t/m 31 mei 2013, aanbieding geldig t/m 30 juni 2013
• Aanbieding alleen geldig met e-ticket, gekocht op ns.nl/spoordeelweken
• Inclusief koffie, cappucccino of thee en huisgemaakt gebak naar keuze bij La Place
• Met toeslag geldig in Fyra en ICE International
• Niet geldig in Thalys
• Maximaal 1 persoon per ticket
• Niet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen of voor geld inwisselbaar
• Deze aanbieding bevat een e-ticket Dagretour van NS, geldig op maandag t/m vrijdag na 9.00 uur, in op zaterdag en zondag de hele dag
• Let op: de e-ticket Dagretour van NS is niet geldig in treinen van Arriva, Breng, Connexxion, Syntus en Veolia
• Niet geldig in La Place vestigingen in België, bedrijfsrestaurants, Koninklijke Bibliotheek Den Haag, op Schiphol, Duinrell, bij La Place vestigingen op NS Stations en evenementen
Waarom maken ze er nu weer een dagretour van ? Dan moet je van te voren begin en eindplaats invoeren. Anders kon je gewoon lekker met de trein.quote:
De hema heeft een dagkaart actie geloof ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:34 schreef Zwappel het volgende:
Nog acties om goedkoop in Amsterdam en terug te komen?
Topic doorlezen was zeker even te moeilijk? Hema heeft ze nu ook weer inderdaad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:34 schreef Zwappel het volgende:
Nog acties om goedkoop in Amsterdam en terug te komen?
Heel mooi, want ik moest ook nog een dagkaart hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:40 schreef Zwappel het volgende:
de e-ticket Dagkaart is te koop in de HEMA-winkels en op hema.nl van 27 mei t/m 9 juni 2013
top!
Dan kon je zien dat de aanbieding in de post van 2 mei nog steeds actueel is.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:40 schreef Zwappel het volgende:
Laatste post was 2 Mei, daarom heb ik niets doorgelezen.. thanks, ik ga even googlen
Klantenservice al gebeld?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb wel trek in het weekend vrij abonnement voor 29euro per maand. Op dit moment reis ik met een dal voordeel abonnement sinds januari. En ben per maand zo'n 60euro kwijt. 2 retourtjes ultiem noord->zuid. (oftewel Groningen - Maastricht)
Daarmee zou een weekend vrij abonnement dus voor mij de helft goedkoper zijn.
Maar blijkbaar kan ik hem nu niet aanschaffen omdat ik het dal voordeel abonnement heb. Vind het toch erg gaar dat ik geen 'verbeterd' abonnement kan kopen.![]()
Wanneer u nu al een abonnement heeft, kunt u ook gebruik maken van deze actie. U kunt echter pas overstappen na het 1e contractjaar van uw abonnement.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb wel trek in het weekend vrij abonnement voor 29euro per maand. Op dit moment reis ik met een dal voordeel abonnement sinds januari. En ben per maand zo'n 60euro kwijt. 2 retourtjes ultiem noord->zuid. (oftewel Groningen - Maastricht)
Daarmee zou een weekend vrij abonnement dus voor mij de helft goedkoper zijn.
Maar blijkbaar kan ik hem nu niet aanschaffen omdat ik het dal voordeel abonnement heb. Vind het toch erg gaar dat ik geen 'verbeterd' abonnement kan kopen.![]()
dat had ik inderdaad gelezen. Ik bel overigens niet wegens handicap, maar heb even gemaild voor alle zekerheid.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Wanneer u nu al een abonnement heeft, kunt u ook gebruik maken van deze actie. U kunt echter pas overstappen na het 1e contractjaar van uw abonnement.
Ze lopen lekker in elkaar over die van Blokker naar Hemaquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:40 schreef Zwappel het volgende:
de e-ticket Dagkaart is te koop in de HEMA-winkels en op hema.nl van 27 mei t/m 9 juni 2013
top!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |