Interesse! DM verstuurdquote:Op zondag 10 maart 2013 23:11 schreef Turquaz52 het volgende:
Hey jongens, ik heb nog een ticket over die over 7 dagen verloopt (misschien handig ivm. meet?) mag voor een 10tje wel opgehaald worden in Venlo? Of verstuurd worden met de brief..
Is geldig tot de 17e en zowel doordeweeks als weekends. Zelf heb ik er 17 euro ofzo voor betaald.
(is geen advertentie, maar een tip-post)
quote:Gratis met de trein naar 538 voor Warchild in Arnhem
Donderdag 28 maart staat de 538 truck op het Kerkplein in Arnhem. Op de trajecten Tiel - Arnhem en Winterswijk - Arnhem geldt deze gehele dag gratis reizen!
U hoeft dus niet in te checken met uw OV-chipkaart of een treinkaartje te kopen. Ook wanneer u in een trein van Breng stapt tussen Doetinchem en Arnhem, reist u gratis.
http://www.spoordeelwinkel.nl/product/maart/amsterdam-museumquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:51 schreef Zwappel het volgende:
Zijn er nog enigszins acties om donderdag op en neer naar Amsterdam goedkoper te maken?
Baas, bedankt!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:40 schreef Kwork het volgende:
[..]
http://www.spoordeelwinkel.nl/product/maart/amsterdam-museum
22 per persoon
http://www.spoordeelwinkel.nl/product/maart/toervoordeel
34 voor 2 personen
Dat hadden ze toch afgeschaft?quote:Op zondag 31 maart 2013 08:10 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste jaar ¤29 t/m 30 april 2013 (actiecode 1327).
http://www.ns.nl/reizigers/blind/abonnementen/dal-voordeel.html
Maar ook dat lijkt niet meer te bestaan:quote:Op zondag 31 maart 2013 10:21 schreef Tochjo het volgende:
Ze hebben het oude Voordeelurenabonnement afgeschaft en het nieuwe abonnement Dal Voordeel kwam ervoor in de plaats. Belangrijkste verschil is dat Dal Voordeel geen korting geeft in de middagspits, op werkdagen tussen 16:00 en 18:30.
Die avondspits is geschrapt, misschien was het te verwarrend.quote:40% korting voor max. 3 medereizigers (na 9.00 uur ’s ochtends en het hele weekend)
Het staat ernaast, in het blok rechts:quote:Op zondag 31 maart 2013 10:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ook dat lijkt niet meer te bestaan:
[..]
Die avondspits is geschrapt, misschien was het te verwarrend.
Sowieso vind ik die hele pagina een beetje gek geschreven... zouden ze een stagiair hebben?quote:Daluren: 40% korting
(9.00-16.00 uur en 18.30 - 6.30 uur)
Wel een klein beetje misleidend hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 10:28 schreef skunkasaur het volgende:
Het staat ernaast, in het blok rechts:
Sowieso vind ik die hele pagina een beetje gek geschreven... zouden ze een stagiair hebben?
Da's voor medereizigers.quote:Op zondag 31 maart 2013 10:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel een klein beetje misleidend hoorWant in het stuk eronder staat gewoon 40% korting na 9 uur 's morgens. En dan in het blokje rechts staat weer wat anders...
quote:Op zondag 31 maart 2013 21:58 schreef Tochjo het volgende:
Ja, de regels voor samenreiskorting zijn niet gewijzigd. Zo kan het dus voorkomen dat je, als je om 17:00 begint aan je reis, zelf vol tarief betaalt terwijl je medereizigers met korting mogen reizen.
Dat kan toch niet ? Dan hebben je medereizigers recht op iets waar jij geen recht op heeft.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:58 schreef Tochjo het volgende:
Ja, de regels voor samenreiskorting zijn niet gewijzigd. Zo kan het dus voorkomen dat je, als je om 17:00 begint aan je reis, zelf vol tarief betaalt terwijl je medereizigers met korting mogen reizen.
Misschien moet je even die https veranderen in http, de site is anders stukquote:Op donderdag 11 april 2013 17:59 schreef Kwork het volgende:
Blokker Dagkaart voor 17 euro
De Dagkaart is geldig van 15 april t/m 23 juni 2013.
Eén dag geldig voor 1 persoon in de 2e klas.
De Dagkaart is geldig op maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur. Zaterdag en zondag onbeperkt geldig.
Niet geldig op Koninginnedag 30 april 2013.
Geldig in de treinen van NS, Arriva, Breng, Connexxion, Syntus en Veolia.
Met toeslag geldig in Fyra- en ICE-International.
Niet geldig in Thalys-treinen Amsterdam-Parijs v.v.
Geen restitutie of omwisseling mogelijk.
De Dagkaart is te koop t/m 28 april 2013 in de winkel en op blokker.nl.
U ontvangt geen PostNL Track & Trace-code.
Bij dit artikel wordt geen kroontje geleverd.
Kinderen tot 4 jaar gratis!
Voor kinderen van 4 t/m 11 jaar koopt u op het station een Railrunnerkaartje voor maar ¤2,50!
quote:Dagretour inclusief La Place
Let op: dagretour, geen dagkaart
• ¤18
• Te koop t/m 31 mei 2013, aanbieding geldig t/m 30 juni 2013
• Aanbieding alleen geldig met e-ticket, gekocht op ns.nl/spoordeelweken
• Inclusief koffie, cappucccino of thee en huisgemaakt gebak naar keuze bij La Place
• Met toeslag geldig in Fyra en ICE International
• Niet geldig in Thalys
• Maximaal 1 persoon per ticket
• Niet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen of voor geld inwisselbaar
• Deze aanbieding bevat een e-ticket Dagretour van NS, geldig op maandag t/m vrijdag na 9.00 uur, in op zaterdag en zondag de hele dag
• Let op: de e-ticket Dagretour van NS is niet geldig in treinen van Arriva, Breng, Connexxion, Syntus en Veolia
• Niet geldig in La Place vestigingen in België, bedrijfsrestaurants, Koninklijke Bibliotheek Den Haag, op Schiphol, Duinrell, bij La Place vestigingen op NS Stations en evenementen
Waarom maken ze er nu weer een dagretour van ? Dan moet je van te voren begin en eindplaats invoeren. Anders kon je gewoon lekker met de trein.quote:
De hema heeft een dagkaart actie geloof ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:34 schreef Zwappel het volgende:
Nog acties om goedkoop in Amsterdam en terug te komen?
Topic doorlezen was zeker even te moeilijk? Hema heeft ze nu ook weer inderdaad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:34 schreef Zwappel het volgende:
Nog acties om goedkoop in Amsterdam en terug te komen?
Heel mooi, want ik moest ook nog een dagkaart hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:40 schreef Zwappel het volgende:
de e-ticket Dagkaart is te koop in de HEMA-winkels en op hema.nl van 27 mei t/m 9 juni 2013
top!
Dan kon je zien dat de aanbieding in de post van 2 mei nog steeds actueel is.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:40 schreef Zwappel het volgende:
Laatste post was 2 Mei, daarom heb ik niets doorgelezen.. thanks, ik ga even googlen
Klantenservice al gebeld?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb wel trek in het weekend vrij abonnement voor 29euro per maand. Op dit moment reis ik met een dal voordeel abonnement sinds januari. En ben per maand zo'n 60euro kwijt. 2 retourtjes ultiem noord->zuid. (oftewel Groningen - Maastricht)
Daarmee zou een weekend vrij abonnement dus voor mij de helft goedkoper zijn.
Maar blijkbaar kan ik hem nu niet aanschaffen omdat ik het dal voordeel abonnement heb. Vind het toch erg gaar dat ik geen 'verbeterd' abonnement kan kopen.![]()
Wanneer u nu al een abonnement heeft, kunt u ook gebruik maken van deze actie. U kunt echter pas overstappen na het 1e contractjaar van uw abonnement.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb wel trek in het weekend vrij abonnement voor 29euro per maand. Op dit moment reis ik met een dal voordeel abonnement sinds januari. En ben per maand zo'n 60euro kwijt. 2 retourtjes ultiem noord->zuid. (oftewel Groningen - Maastricht)
Daarmee zou een weekend vrij abonnement dus voor mij de helft goedkoper zijn.
Maar blijkbaar kan ik hem nu niet aanschaffen omdat ik het dal voordeel abonnement heb. Vind het toch erg gaar dat ik geen 'verbeterd' abonnement kan kopen.![]()
dat had ik inderdaad gelezen. Ik bel overigens niet wegens handicap, maar heb even gemaild voor alle zekerheid.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Wanneer u nu al een abonnement heeft, kunt u ook gebruik maken van deze actie. U kunt echter pas overstappen na het 1e contractjaar van uw abonnement.
Ze lopen lekker in elkaar over die van Blokker naar Hemaquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:40 schreef Zwappel het volgende:
de e-ticket Dagkaart is te koop in de HEMA-winkels en op hema.nl van 27 mei t/m 9 juni 2013
top!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |