abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112652791
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:12 schreef Felixa het volgende:
Had ik gisteren ook op de site van Hispeed. Lang laden en steeds foutmeldingen.
Echt raar dat het zolang duurt terwijl tgv.com alles zo laadt.
Slecht van NS HiSPeed (let op het woordje HI SPEED)
pi_112658292
Spoordeelwinkel is begonnen met tickets naar Antwerpen.
O.a. ZOO Antwerpen à ¤40.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_112658520
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:18 schreef macca728 het volgende:

[..]

en moet je hem opladen op je OV chipkaart ?
Nee, e-tickets.

Tienertoer
Ben jij tussen de 12 en 18 jaar oud? Koop dan nu in de Spoordeelwinkel de Tienertoer. Met Tienertoer reis je 3 dagen in de 2e klas binnen twee weken. Op maandag tot en met vrijdag vanaf 09.00, in het weekend de gehele dag.

Tienertoer is geldig in een van de periodes van vier weken tussen 16 juli - 19 augustus 2012.

Periode 1: 16 juli tot en met 29 juli
Periode 2: 23 juli tot en met 5 augustus
Periode 3: 30 juli tot met 12 augustus
Periode 4: 6 augustus tot en met 19 augustus
pi_112711509
Bij gebrek aan bustopic:

Onbeperkt reizen met de bus door héél Nederland voor maar € 9,95!
Op alle weekenddagen vanaf 7 juli t/m 12 augustus 2012 kun je op vertoon van je OV-Weekend Pas gratis reizen door heel Nederland met de bus van de Regionale Vervoersmaatschappijen .

Actievoorwaarden
• De OV Weekend Pas is te koop bij alle Kruidvat filialen in Nederland in de periode van 12 juni t/m 24 juni 2012.
• De OV-WeekendPas is op vertoon uitsluitend geldig in de bussen van de Regionale Vervoermaatschappijen, te weten: Veolia-Connexxion-GVU-Breng-Hermes-Arriva-Syntus-Qbuzz-EBS.
Niet geldig in trein, GVB (Amsterdam), HTM (Den Haag) en RET (Rotterdam).
• De OV-WeekendPas is geldig op alle weekenddagen vanaf 7 juli t/m 12 augustus 2012.
• Ook geldig in alle trams in Utrecht.
• De OV-WeekendPas is uitsluitend geldig in Nederland.
• De OV-WeekendPas is geldig voor personen van 12 jaar en ouder.
• Eén kind t/m 11 jaar mag onder begeleiding van een volwassene gratis meereizen.
• De OV-WeekendPas is persoonsgebonden: voor gebruik dient op de achterzijde van de kaart naam, geboortedatum en handtekening te worden ingevuld.
• Bij eventuele controle dien je je te legitimeren; indien je je niet kunt legitimeren riskeer je een boete.

[ Bericht 4% gewijzigd door Aether op 10-06-2012 22:32:26 ]
pi_112712119
Dal Voordeel aanbieding
• Tijdelijk van € 50 voor € 40 voor 1e jaar
• Gebruik actiecode 1225H
• Actie geldig t/m 15 juli 2012
• Altijd 40% korting buiten de spits (tussen 06.30 - 09.00 en 16.00u - 18.30 uur) en in het héle weekend.
• Inclusief persoonlijke OV-chipkaart t.w.v. ¤ 7,50 (optioneel)
• 40% Samereiskorting na 09.00u doordeweek en in het weekend de hele dag (max. 3 personen).
pi_112712579
Was de Blokker actie al gepost?
Kaartje voor één persoon voor 16 euro.

quote:
De Dagkaart is geldig van 4 juni t/m 12 augustus 2012.
Eén dag geldig voor 1 persoon in de 2e klas.
De Dagkaart is geldig op maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur, zaterdag, zondag
Geldig in de treinen van NS, Arriva, Connexxion,
Syntus en Veolia. Met toeslag geldig in Fyra- en ICE-International.
Niet geldig in Thalys-treinen.
Geen restitutie of omwisseling mogelijk.
De Dagkaart is te koop van 31 mei t/m 16 juni 2012 in de winkel en op blokker.nl
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 10 juni 2012 @ 21:47:12 #127
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_112712737
quote:
2s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:30 schreef Aether het volgende:
Bij gebrek aan bustopic:

[ afbeelding ]
Onbeperkt reizen met de bus door héél Nederland voor maar ¤ 9,95!
Op alle weekenddagen vanaf 7 juli t/m 12 augustus 2012 kun je op vertoon van je OV-Weekend Pas gratis reizen door heel Nederland met de bus van de Regionale Vervoersmaatschappijen .

Actievoorwaarden
• De OV Weekend Pas is te koop bij alle Kruidvat filialen in Nederland in de periode van 12 juni t/m 24 juni 2012.
• De OV-WeekendPas is op vertoon uitsluitend geldig in de bussen van de Regionale Vervoermaatschappijen, te weten: Veolia-Connexxion-GVU-Breng-Hermes-Arriva-Syntus-Qbuzz-EBS.
• De OV-WeekendPas is geldig op alle weekenddagen vanaf 7 juli t/m 12 augustus 2012.
• Eén kind t/m 11 jaar mag onder begeleiding van een volwassene gratis meereizen.
• De OV-WeekendPas is persoonsgebonden: voor gebruik dient op de achterzijde van de kaart naam, geboortedatum en handtekening te worden ingevuld.
Bij eventuele controle dien je je te legitimeren; indien je je niet kunt legitimeren riskeer je een boete.
Dat laatste is dan weer jammer. ;(
Daar ik nooit legitimatie bij me heb, uit principiële overwegingen, kan ik dus niets met deze aanbieding. Verder was het wel tof, heel Fryslan en Groningen en zo over de afsluitdijk voor minder dan 22 gulden (10 euro). :D

Ik neem aan dat een abonnement van een sportschool of zo of een universiteits-id-kaart niet voldoende is, maar echt een paspoort of nederlandse id-kaart moet zijn? :{
pi_112713230
quote:
10s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Daar ik nooit legitimatie bij me heb, uit principiële overwegingen, kan ik dus niets met deze aanbieding. Verder was het wel tof, heel Fryslan en Groningen en zo over de afsluitdijk voor minder dan 22 gulden (10 euro). :D

Ik neem aan dat een abonnement van een sportschool of zo of een universiteits-id-kaart niet voldoende is, maar echt een paspoort of nederlandse id-kaart moet zijn? :{
Nee, die zijn alleen geldig binnen de sportschool/universiteit.
Je kunt het er op gokken, maar bij een controle wordt het dan wel een dure aanbieding ;)
pi_112713238
quote:
10s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Die legitimatie heeft alles te maken met de regel daarboven: persoonsgebonden. En aangezien het niet haalbaar / betaalbaar is er een pasfoto op te zetten moet je zelf je naam en geboortedatum invullen, maar dat moet wel controleerbaar zijn natuurlijk...
pi_112713289
quote:

[..]

Wat is je bezwaar tegen het meenemen van een legitimatiebewijs?
pi_112714000
quote:
Bij gebrek aan bustopic:

[ afbeelding ]

Actievoorwaarden
• Bij eventuele controle dien je je te legitimeren; indien je je niet kunt legitimeren riskeer je een boete.
Leuke actie !!! Niet duur.

En legitimatie ben je verplicht altijd mee te nemen :)
pi_112715424
Joh, ze vragen bij dit soort persoonsgebonden acties toch nooit om een ID? En een beetje schappelijke chauffeur neemt dan denk ik ook wel genoegen met een sportschoolkaart + bankpasje oid. Gewoon zeggen dat je je paspoort had klaar gelegd, maar helaas op het aanrecht laten liggen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_112715571
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 22:26 schreef Isabeau het volgende:
Joh, ze vragen bij dit soort persoonsgebonden acties toch nooit om een ID? En een beetje schappelijke chauffeur neemt dan denk ik ook wel genoegen met een sportschoolkaart + bankpasje oid. Gewoon zeggen dat je je paspoort had klaar gelegd, maar helaas op het aanrecht laten liggen.
Nee ze vragen nooit om ID idd.
pi_112715712
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 22:26 schreef Isabeau het volgende:
Chauffeur niet, eventuele controleurs mogelijk wel.
pi_112715797
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 22:30 schreef Aether het volgende:
Chauffeur niet, eventuele controleurs mogelijk wel.
Dat.
Chauffeurs doen idd niet moeilijk. Maar als je zo'n controle razia tegenkomt die ze vooral in de randstad vaak hebben dan ben je wel de sjaak. Dan komen er wat van die Melkert idioten binnenstappen die iedereen op de bon slingeren die niet precies volgens de regels reizen :')
pi_112716050
quote:
99s.gif Op zondag 10 juni 2012 22:31 schreef CrashO het volgende:

Dat.
Chauffeurs doen idd niet moeilijk. Maar als je zo'n controle razia tegenkomt die ze vooral in de randstad vaak hebben dan ben je wel de sjaak. Dan komen er wat van die Melkert idioten binnenstappen die iedereen op de bon slingeren die niet precies volgens de regels reizen :')
Oh, die heb ik nog nooit gezien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_112718990
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 22:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, die heb ik nog nooit gezien.
Echt nog nooit controle gehad in de bus.

En in de 3 grote steden is deze kaart sowieso niet geldig.
  maandag 11 juni 2012 @ 03:03:50 #138
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_112724970
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:54 schreef MeesterBier het volgende:

[..]

Wat is je bezwaar tegen het meenemen van een legitimatiebewijs?
In het nieuwe paspoort zit een RFID-chip die op afstand uitleesbaar is. Vroeger nam ik het paspoort wel mee, maar ik vertrouw die chip niet. Ik vertrouw de overheid eigenlijk ook niet (meer). Ze doen zulke rare dingen.
pi_112725683
quote:
15s.gif Op maandag 11 juni 2012 03:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

In het nieuwe paspoort zit een RFID-chip die op afstand uitleesbaar is. Vroeger nam ik het paspoort wel mee, maar ik vertrouw die chip niet. Ik vertrouw de overheid eigenlijk ook niet (meer). Ze doen zulke rare dingen.
De afstand waarop dat ding uitleesbaar is valt gelukkig reuze mee.
Maar zelfs daarvoor kan je altijd kooi van Faraday mapjes kopen die het ding volstrekt onuitleesbaar maken zolang ze er in zitten.
pi_112727104
-weet je wat, niet echt ontopic-
pi_112728259
quote:
15s.gif Op maandag 11 juni 2012 03:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Je hebt ook geen OV-chipkaart dan neem ik aan? Daar zit ook een op afstand uitleesbare RFID-chip in.
pi_112728638
quote:
2s.gif Op maandag 11 juni 2012 10:22 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Je hebt ook geen OV-chipkaart dan neem ik aan? Daar zit ook een op afstand uitleesbare RFID-chip in.
Misschien heeft hij een anonieme.
pi_112894338
Die Blokker-kaartjes, moet je die net als toen bij de AH-actie online activeren en printen? Of zijn het letterlijk "kaartjes" die je koopt?

Vriendin wil morgen treinen, maar heeft geen printer. Dat zou betekenen dat ze meer tijd moet inplannen om via de bieb te gaan om te printen als de kaartjes online moeten worden geactiveerd :)
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_112897855
Die Blokker kaartjes zijn echte kaartjes, geen e-tickets dus. :)
pi_112902688
Tof! Dank! :D
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_112902942
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:56 schreef skunkasaur het volgende:
Tof! Dank! :D
Gewoon afstempelen op station :)
pi_113695403
quote:
Bij gebrek aan bustopic:

[ afbeelding ]

Actievoorwaarden
Niet geldig in trein, GVB (Amsterdam), HTM (Den Haag) en RET (Rotterdam).
Hoe moet je je naam er op schrijven ? geprobeerd met pen maar dat werkt niet echt
pi_113888657
Ik wacht al sinds 3 juni op mijn Blokkerkaartjes :') Is nog steeds "in behandeling"..
pi_113889021
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:44 schreef macca728 het volgende:

[..]

Hoe moet je je naam er op schrijven ? geprobeerd met pen maar dat werkt niet echt
Heb het met een dunne cd-stift gedaan. :P
pi_114042827
vraagje m.b.t. net binnengekomen overgang 2-1 dagkaarten:

er staat dat ze niet met andere NS-aanbiedingen geldig zijn..
dus ik mag ze niet combineren met een dagkaart van de blokker?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')