AH van 2 t/m 8 april: Het trein-ticket-acties-topicquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:48 schreef Tjado het volgende:
Recent nog leuke OV acties? Nooit mis die goedkope uitstapjes
quote:Tienertoer definitief terug
Tienertoer komt definitief terug in het kaartenaanbod van de NS. Met het speciale treinkaartje kunnen jongeren van 12 tot en met 18 jaar in de zomervakantie drie dagen onbeperkt met de trein reizen voor 33 euro.
De NS stopte 17 jaar geleden met het jongerenkaartje. Vorig jaar werd op initiatief van CJP een proef gehouden om tienertoer nieuw leven in te blazen.
"De proef is goed bevallen. Duizenden jongeren maakten gebruik van de kaart en we hebben veel positieve reacties gekregen", zegt de NS.
Tienertoer is geldig voor treinen van de NS, Veolia, Connexxion, Arriva en Syntus. Jongeren kunnen er niet mee naar het buitenland reizen.
is er bekend met welke regelmaat deze boekjes komen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 07:57 schreef Arnette het volgende:
Er zijn per post weer boekjes van de NS rondgestuurd met overgangsbewijzen (2 naar 1, 2x), een samenreiskaart en een ander kortingskaartje. Deze zijn geldig t/m 31 mei in het weekend.
Hooguit 1 of 2 keer per jaar geloof ik, misschien is de lopende actie nog geldig en kun je nog ergens een boekje ritselen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:22 schreef mschol het volgende:
[..]
is er bekend met welke regelmaat deze boekjes komen?
die 2 naar 1 kaartjes zou ik er volgende week zaterdag 2 van willen hebben
Je kon ze ook via ns.nl/spoordeelweken bestellen, mocht je er geen gehad hebben. Maar de afgelopen actie was tot en met dit weekend geldig helaas.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:22 schreef mschol het volgende:
[..]
is er bekend met welke regelmaat deze boekjes komen?
die 2 naar 1 kaartjes zou ik er volgende week zaterdag 2 van willen hebben
Wat hebben ze met die NS HiSpeed site gedaan eigenlijk ?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:53 schreef Aether het volgende:
Thalys Antwerpen/Brussel/Parijs
• Antwerpen / Brussel ¤25 / enkele reis
• Parijs ¤30 / enkele reis
• Tickets per enkele reis in Comfort 2 (2e klas)
• Boeken van 7 juni t/m 15 juni 2012
• Reizen van 16 juli t/m 26 augustus 2012
Uiteraard.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
NS-hispeed en Thalys zijn "Vanaf" prijzen toch?
Echt raar dat het zolang duurt terwijl tgv.com alles zo laadt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:12 schreef Felixa het volgende:
Had ik gisteren ook op de site van Hispeed. Lang laden en steeds foutmeldingen.
Nee, e-tickets.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
en moet je hem opladen op je OV chipkaart ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |