En 99 topics en meer dan 30.000 posts later hadden we:quote:Op zondag 21 mei 2006 14:34 schreef skiczukie het volgende:
Welkom in het Hoge Noorden. Leeuwarden! Liwwadden, Ljouwert.
[ afbeelding ]
Al voor het jaar 1000 woonden er mensen op de plek die nu Leeuwarden heet. Door de ligging aan de - in de dertiende eeuw dichtgeslibde - Middelzee ontwikkelden zich handelsactiviteiten tot aan Rusland toe. In 1435 werden de dorpen Oldehove, Nijehove en Hoek samengevoegd tot Leeuwarden dat datzelfde jaar stadsrechten kreeg.
[ afbeelding ]
Rond 1650 behoorde Leeuwarden tot de tien aanzienlijkste steden van Nederland. Op dat moment had Leeuwarden circa 16.000 inwoners. Leeuwarden vervult tegenwoordig een centrumfunctie voor de regio, maar heeft landelijk minder betekenis. De inwoners hebben als bijnaam galgelappers omdat ze ooit zouden hebben geëist dat andere Friese steden meebetaalden aan de Leeuwarder galg.
[ afbeelding ]
Bekende gebouwen in Leeuwarden zijn:
* de Kanselarij, hier werd vroeger recht gesproken tussen 1571 en 1811.
* de Waag, het oude centrum van de handel,
* de Oldehove, een toren die schever staat dan de toren van Pisa.
* de Sint-Bonifatiuskerk, een van de belangrijkste neogotische bouwwerken van Nederland.
* Het Paleis van Justitie (1852)
[ afbeelding ]
Naast deze oude bekende gebouwen beschikt Leeuwarden ook over jonge architectuur. Eén van de voorbeelden hiervan is de 114 meter hoge Achmeatoren, ontworpen door architect Abe Bonnema en geopend in 2001, die sindsdien al enkele malen het landelijk nieuws haalde door spontaan vallende gevelplaten. Iets buiten Leeuwarden ligt de Vliegbasis Leeuwarden van de Koninklijke Luchtmacht.
De stad heeft de grootste veemarkt van Nederland, en op Hemelvaartsdag de grootste bloemenmarkt van Nederland. Daarnaast is Leeuwarden bekend als start- en eindpunt van de Elfstedentocht. Verder organiseren studenten van de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden in juni 2006 de betonkanorace.
[ afbeelding ]
Members of the Royal Canadian Dragoons (RCD) serving in Kabul, Afghanistan proudly display the Leeuwarden town flag with the new street sign marking “Leeuwarden Lane” in Camp Julien, April 15.
De stad Leeuwarden is onderverdeeld in diverse wijken, die samen onderverdeeld zijn in 57 buurten. Iedere wijk kent beschikt over een wijkwethouder en een stadsdeelbeheerder.
[me=skiczukie] represent Heechterp.![]()
[/me]
Dit is mijn stad.
Wat was dat toch een mooie tijd met z'n allen.quote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
zojuist een rondleiding bij tresoar en een fles wijn gewonnen
Ik vind het leuk.quote:
wanneer haal ik je van t station?quote:Op zondag 12 juni 2011 11:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind het leuk.
EN GEFELICITEERD SCHATJES
ik ga je bellen.quote:
IK GA ME SEXY AANKLEDEN VOOR JEquote:Op zondag 12 juni 2011 22:56 schreef Opdekop het volgende:
Sinds vorige week. Toen zijn ze ermee begonnen.
MORGEN ELFSTEDENTOCHT EN IK GA ZWAAIEN.
jij bent vroeg op .quote:
Goede cijfers.quote:
Ik heb altijd sexy kleren aan, ik maak een joggingsbroek nog sexy.quote:Op maandag 13 juni 2011 08:32 schreef kinkyboy het volgende:
[..]
jij bent vroeg op .
SEXY kleren al aan ?
En rustig ook.quote:
Ik smste je, Alex noemt je geen schatje.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:57 schreef Opdekop het volgende:
Ja was t leuk![]()
Ik werd wakker van je smsje dus heb mn wekker uitgezet en omgedraaid. Terug smsen zou me te wakker maken dus denk ik sms later wel terug. Nog niet gedaan hehe.
Ik schrok er al van! Maar wel met Alex zijn mobilitelefoni! Waar zijn jullie dan langs gereden? Komen ALTIJD langs mijn dorpquote:Op maandag 13 juni 2011 18:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En rustig ook.
[..]
Ik smste je, Alex noemt je geen schatje.
Andere kant langs, over Hilaard- Easterein etc...quote:Op maandag 13 juni 2011 18:02 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik schrok er al van! Maar wel met Alex zijn mobilitelefoni! Waar zijn jullie dan langs gereden? Komen ALTIJD langs mijn dorp
quote:
Menno.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:58 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Wat moet ik toch gaan eten straks?
Heb jij die niva al gekocht pik, dit is een once in a lifetime opportunity he dat weet jequote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is dat niet zeer pijnlijk?
[ afbeelding ]
ik heb al tig once in a lifetime nivas niet gekochtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:11 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Heb jij die niva al gekocht pik, dit is een once in a lifetime opportunity he dat weet je
Ik heb nu een witbiertje, het kan verkerenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb al tig once in a lifetime nivas niet gekocht
Was het maar sun feest, gewoon van Hoegaarden jongen.quote:
Epicness.quote:Wie hebben het vaakst gepost in de reeks Leeuwarden
001 6045 justmattie
Dan won Alexxxxxxxquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:43 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Niet eens een lijstje wie er met de meest verschillende accounts in deze reeks heeft gepost. Beetje jammer.
Oke. Sorry dat ik je nomineerdequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee hoor, alleen met deze en dangel, mn andere kloontjes komen hier niet.
Ik wil een E28, maar centjesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geeft niks, je hebt een E36. je weet niet beter.
Ik moest lachen. Toen ging ik de rest van de posts lezen, scrollde ik terug om te quoten, toen moest ik weer lachen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geeft niks, je hebt een E36. je weet niet beter.
nog ff en hij koopt een paarse Kaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Toen ging ik de rest van de posts lezen, scrollde ik terug om te quoten, toen moest ik weer lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:24 schreef Dangel het volgende:
[..]
nog ff en hij koopt een paarse Ka
Echt die paarse KaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik had een tijd geleden een nog ergere gezien. Een donkerpaarse Ka, maar de spiegels, bumpers en spoiler (
) waren...... GEEL!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Hallo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:51 schreef LWD-Godius het volgende:
Gegroet, heersers van het mooie Friesche land.
Ik heb geen smaak, spreek voor jezelf.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja maar... Ix en ik hebben smaak!En we gaan ECHT niet langs Weidum zonder jou ff te zien!
Mijn nieuwe UIquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:17 schreef Misstique het volgende:
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
Was het nou echt zo goedkoper als in de winkel?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:01 schreef Ensaf het volgende:
Zeker, heb d'r wat leuke boeken weg kunnen slepen.
Ligt dan ook wel een hele lading.
Wat Nederlandse boeken betreft vond ik het mee vallen, maar heb wat leuke Engelse boeken gevonden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
Was het nou echt zo goedkoper als in de winkel?
Ben je nu in Leeuwarden en `kun´ je niet weg?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:19 schreef Opdekop het volgende:
Daar zit ik dan, visite foetsie en kan niet meer rijden, want: drank. Geselllig in liwwadden? Hier niet meer in ieder geval. Ik wil ook weg!
Sorry, ik ben zelf ook al aardig bezopen. Ik heb je bericht verkeerd gelezen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:22 schreef Opdekop het volgende:
Woon ik in Leeuwarden, Socios? Zou ik visite in Leeuwarden ontvangen?
Anders kon ik opzich naar je toekomen, toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:25 schreef Opdekop het volgende:
GEEN EXCUUS
Nee ik ben nooit alleen! Ben jij alleen? Waarom ben je bezopen?
Ik kan nog wel een stukje autorijden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:28 schreef Opdekop het volgende:
Hoe kan je naar mij komen als je dronken bent. Geen trein stations bij de derde koe van links na drie keer rechts bij de schapen vanaf Liwwadden. Hoor. Dus.
Dan ga ik met de taxi, goed?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:30 schreef Opdekop het volgende:
Mannen [mensen] die met drank op achter het stuur stappen. No way dat je dan mijn huis inkomt. Grrr.
Die zijn sowieso stom.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:40 schreef Opdekop het volgende:
Alleen een ding met Sudoku's die allemaal al ingevuld zijn.
woningbouwquote:Op zondag 19 juni 2011 00:27 schreef Opdekop het volgende:
Oja, als iemand nog kennissen en/of vrienden heeft die binnenkort verhuizen.. Ik ben nog op zoek naar woonruimte. Geen kamer, geen villa. Gewoon appartementje/flatje niet te ver uit de richting van het centrum. Max 2 slaapkamers, liefst 1. Budget max 400eu per maand.
Net ook geweest, wat leuke dingetjes gekocht:quote:
ze verkochten er ook dinosaurusposters, ENORM GROOT triceratops skelet, nog aangedacht om die voor je te kopenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:13 schreef Opdekop het volgende:
Vandaag en morgen ook nog toch? Ach ja heb ook helemaal geen tijd om te lezen, als ik iets moet lezen is het mijn theorieboek van mn autorijbewijs dusssssss.
BIJNA JARIG OEOEIEOEIOAAOIAJOAIHFOEIJLOVE
Je suicide bunny's ga ik lenen ok?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Net ook geweest, wat leuke dingetjes gekocht:
Keltisch tarot inclusief boekje (ronde kaarten)
-De Mythische figuren gids
-"het mobiele leven" (cartoons door ZAK)
-"De opkomst van de zelfmoordkonijntjes" (cartoons, bekend van tha interwebz)
-"Simon's cat trekt eropuit" (cartoon, bekekend van de youtubefilmpjes)
-"Pantservoertuigen" (encyclopedisch overzicht, ter completering van de collectie en leuk om lastige vragen te kunnen stellen in quizzybee, maar voor mezelf de minst interessante aanwinst van vandaag)
nee. Je mag m hier op de wc lezen. Of in een andere ruimte in huisquote:Op zondag 19 juni 2011 14:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je suicide bunny's ga ik lenen ok?
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee. Je mag m hier op de wc lezen. Of in een andere ruimte in huis
je buzzybee jurkje ligt hier nog trouwens
Doe m aan met de buzzybee puzzelritquote:Op zondag 19 juni 2011 16:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]ik wil 'm lenen. Terwijl ik in je tuin zit met bier
Ja.Waarschijnlijkdoe ik 'm nooit aan
buzzy puzzelrit? Wanneer is dat?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doe m aan met de buzzybee puzzelritmoet je t stichtingsrekeningnummer nog btw?
![]()
in mijn tuin lenen mag wel
zoveelste zaterdag van september, ik dacht 1e of 2e.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
buzzy puzzelrit? Wanneer is dat?
Die heb je me niet gegevenMaar ik wil 'm ook gewoon niet betalen hoor
OKE
Geen zin in nu.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zoveelste zaterdag van september, ik dacht 1e of 2e.
4671816 t.n.v. Stichting BuzzyBeeForum
Simons cat en Zelfmoordkonijntjes heb ik ook zien liggen.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Net ook geweest, wat leuke dingetjes gekocht:
Keltisch tarot inclusief boekje (ronde kaarten)
-De Mythische figuren gids
-"het mobiele leven" (cartoons door ZAK)
-"De opkomst van de zelfmoordkonijntjes" (cartoons, bekend van tha interwebz)
-"Simon's cat trekt eropuit" (cartoon, bekekend van de youtubefilmpjes)
-"Pantservoertuigen" (encyclopedisch overzicht, ter completering van de collectie en leuk om lastige vragen te kunnen stellen in quizzybee, maar voor mezelf de minst interessante aanwinst van vandaag)
Dan vergeet ik t waarschijnlijk oKDOEIquote:
ik blijf je net zo lang stalken tot je het betaald hebt.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan vergeet ik t waarschijnlijk oKDOEI
Je stalkt me sowieso niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik blijf je net zo lang stalken tot je het betaald hebt.
Sta overal al ingeschreven maar als iemand eruit gaat en niemand heeft die er viavia direct in wel.. houd ik me altijd aanbevolen.quote:
Ik heb 3,5 jaar gewacht op een appartement in de binnenstad vlakbij het station.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:04 schreef Opdekop het volgende:
Na een jaar nog steeds niet echt iets leuks voorbij zien komen.
Die krijgt al liefde van mequote:Op zondag 19 juni 2011 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de penningmeester van de stichting wel
de penningmeester is erg streng... (en ik ben het niet...)quote:
Wie is je penningmeester?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de penningmeester is erg streng... (en ik ben het niet...)
als je het aan mij had moeten betalen was t geen probleem geweest, maar, zoals ik zei, die shirts zijn niet van mij... ik kan geen dingen aan je geven die niet van mij zijn, sorry.
Ken ik niet.quote:
Oke.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://buzzybeeforum.nl/memberlist.php?mode=viewprofile&u=859
Ik ook!quote:Op maandag 20 juni 2011 00:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben verliefd.
http://link.marktplaats.nl/456453395
http://link.marktplaats.nl/458584579
Als ik mijn rijbewijs had...quote:
Je hebt mij we hebben verkering weet je nog.quote:
Gaan wij nog trouwen?quote:Op maandag 20 juni 2011 01:12 schreef Opdekop het volgende:
Jazekahhrrr weet ik dat, S! Las ik op je facebook. Was het leuk? Vieze dingen gedaan?
Tuurlijk heb ik jou, jij mij ook he
Ja die! Leuke dingen gedaan die stiekem ook wel een beetje vies zijn! Maar ik heb mijn toyboy ook nog he, dus geen viezevieze dingen. En viezeviezevieze dingen doe ik alleen met jou want wij hebben verkering.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:12 schreef Opdekop het volgende:
Jazekahhrrr weet ik dat, S! Las ik op je facebook. Was het leuk? Vieze dingen gedaan?
Tuurlijk heb ik jou, jij mij ook he
quote:
Die zebra is echt tofquote:
Ok, wanneer?quote:Op maandag 20 juni 2011 01:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Gaan wij nog trouwen?
Ik zou je geld erven, weet je nog?
Tsjechië is tofferquote:Op maandag 20 juni 2011 19:06 schreef NoBody122 het volgende:
Genot in Tsjechië
Hier hebben ze echter geen Liwwadden
Zo gaafquote:Op maandag 20 juni 2011 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsjechië is tofferGa je ook naar het Ossuarium in Sedlec?
[ afbeelding ]
Als je me niet meeneemt krijg je met de bullwhip!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, absoluut, ben ZO blij dat ik daar geweest ben.. ga zeker nog eens
heb iemand anders al beloofd dat ze met me mee mag he?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je me niet meeneemt krijg je met de bullwhip!
Wie is er nou belangrijker, zij of ik?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb iemand anders al beloofd dat ze met me mee mag he?
jullie zijn beide heel belangrijk voor mequote:Op maandag 20 juni 2011 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie is er nou belangrijker, zij of ik?
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jullie zijn beide heel belangrijk voor me
Lexje heeft een vriendinnetje en ik word aan de kant gezetquote:
Wat een heaumeaux, ik zou hem slaan. Met een van die zwepen die jullie hebben gemaakt!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lexje heeft een vriendinnetje en ik word aan de kant gezet
Jij bent beterquote:Op maandag 20 juni 2011 21:54 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Wat een heaumeaux, ik zou hem slaan. Met een van die zwepen die jullie hebben gemaakt!
Maar je mag wel bij mij liefde komen halen hoor, ben bijna net zo goed daarin als Alexxxxxxxxxxx.
je word niet aan de kant gezet, ik had haar al beloofd dat ze mee zou gaan voor ik haar irl kende? Zij was degene die me op het bestaan van dat gebeuren gewezen heeft überhaupt...quote:Op maandag 20 juni 2011 21:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lexje heeft een vriendinnetje en ik word aan de kant gezet
OK dan ga ik er alleen heen. Of met Ilse op huwelijksreis!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je word niet aan de kant gezet, ik had haar al beloofd dat ze mee zou gaan voor ik haar irl kende? Zij was degene die me op het bestaan van dat gebeuren gewezen heeft überhaupt...
Onze geldslaaf!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:47 schreef Opdekop het volgende:
Huwelijksreis ftw, wie gaat dat betalen dan? Onze geldslaaf?
Wel al eens geweest. Wel aardig om eens geweest te zijnquote:Op maandag 20 juni 2011 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsjechië is tofferGa je ook naar het Ossuarium in Sedlec?
[ afbeelding ]
Ik wou dat ik klaar was.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, idd, t is onderhand wel bijna klaar.
GEFELICITEERDquote:
feleciteerd dan maar .. en ik aanbid je vandaag omdat je dat graag wilquote:
Gefeliciteerdquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:15 schreef SpermaWolkje het volgende:
Ik wist niet dat dit bestond! Als rasechte Liwwadder moet ik hier toch gepost hebben
heb ook ben al 2 jaar lang.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:51 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb mijn abonnement van 'Hi' om laten zetten naar 'Ben', scheelt me 15eu per maand. Weyoo.
Heeft Ben wel een beetje goed bereik hier in Fryslân?
Exact dezelfde switch gedaan een poos geleden. Niets mis mee.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:51 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb mijn abonnement van 'Hi' om laten zetten naar 'Ben', scheelt me 15eu per maand. Weyoo.
Heeft Ben wel een beetje goed bereik hier in Fryslân?
De keer dat ik jou zag rijden was ik aan de late kant. Ik denk dat ik je voor ben dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ontslagen? zie je nooit meer rijden...
Toffe fotos!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef Socios het volgende:
Geinig uitzicht uit m'n raam.
[ afbeelding ]
Gewoon donker.
[ afbeelding ]
Een beetje weerlicht.
[ afbeelding ]
Wat een flits!
Nice.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:05 schreef justmattie het volgende:
De stad is een beetje onscherp, en er zaten wat druppels op het raam helaas...
[ afbeelding ]
Daar waar ik denk dat je stond?quote:
Ja, nee. Gezien het weer zou je toch niet langs gekomen zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:58 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Daar waar ik denk dat je stond?
En dan smsen we niet even?
Coltquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
zag vanochtedn die lilleke Colt tussen Lwd en Bolsward weer rijden, volgens mij was ie zijn gaspedaal kwijt, hing een hele slinger auto's achter....
ja, leuk!quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:59 schreef Opdekop het volgende:
Ik denk dat ik een opel tigra koop trouwens. Krekt wat.
Gave stad! Daar heb ik ooit met wat vrienden in een kroegje Genot laten draaien....quote:
Dat ze die daar haddenquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:43 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Gave stad! Daar heb ik ooit met wat vrienden in een kroegje Genot laten draaien....
Nou ik denk dat je iemand anders zag want het was vanmorgen rustig op de weg. En trouwens Ik rij 70 waar het mag en 100 waar het magquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
zag vanochtedn die lilleke Colt tussen Lwd en Bolsward weer rijden, volgens mij was ie zijn gaspedaal kwijt, hing een hele slinger auto's achter....
Blauwe Colt tweedeurs CJO (6e generatie) ? Reed 90 waar je honderd mag en 60 waar je 70 magquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou ik denk dat je iemand anders zag want het was vanmorgen rustig op de weg. En trouwens Ik rij 70 waar het mag en 100 waar het mag
Dat ze die daar haddenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
Op de teller of ge-eikt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou ik denk dat je iemand anders zag want het was vanmorgen rustig op de weg. En trouwens Ik rij 70 waar het mag en 100 waar het mag
Bin niet van sûker!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja, nee. Gezien het weer zou je toch niet langs gekomen zijn
Volgende keer laat ik het je weten!quote:
mooie dame ..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:27 schreef Paladijn het volgende:
Zijn Ensaf en JM nog bij Mediamarkt geweest om Marlous te zien?
De Trije Doarpenquote:
correctquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:54 schreef Opdekop het volgende:
Ahhok. Toe maar weer, gezamenlijke voetbalclub.. Maarrehh 'doarpen' en geen 'dwarpen' dan hoop ik?
Potverdorie, niet geweest.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:27 schreef Paladijn het volgende:
Zijn Ensaf en JM nog bij Mediamarkt geweest om Marlous te zien?
Tegenwoordig ook nog gewoon open toch? Fiets er regelmatig langs.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:33 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Het Gouden Pilsje tijdje terug geweest, ze hadden daar niet eens muziek van Cees Greuter. Beetje jammer.
Zoals ik heb begrepen heb: de eigenaar krijgt geen vergunning omdat er een onderzoek loopt naar hem ivm drugs.quote:
Nog gewoon open idd, lekkere flesjes amstelquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:45 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook nog gewoon open toch? Fiets er regelmatig langs.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:16 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Zit ik te zappen, kom ik bij de aftiteling van BNN Loverboys, zie ik een paar boeren in de doelesteeg. Volgende aflevering dus iets in liwwadden. Genot.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:31 schreef Ensaf het volgende:
Kennen jullie deze nog?
Lijst met kroegen in Leeuwarden
• A-Kroegen:
Hemmingway
Mammaloe
Irish Pub
Dikke van Dale
Sybs
Rembrandt
Stadscafé
Fire Café
Noa Del Sol
De Rus
De Walrus
• B-Kroegen
Doelebar
Coos
Café Zelle
Shooters
De Ouwe Stoep
De Prins
De Stroohoed
De Salon
De Stee
Mukkus
Het Wapen van Leeuwarden
Oranjebierhuis
Scooters
Café Café
De Markies
Twins
De Gloppe
Dubio
• C-Kroegen
De Kleine Leeuwarder
Bierhuis Lampie
Het Hoekje
Café Het Gouden Pilsje
De Stengel
De Scamele Rúter
Stad Inn
De Pastorie
Cafe Cambuur
De Brasserie
Het Schuimkraagje
Stars
Hmm, wel beetje typisch dat ik volgens deze lijst liever naar B-Kroegen ga dan de A-kroegen.quote:
Niemand komt daar ongehavend uit, daarom.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:29 schreef Socios het volgende:
Waarom staat 't Klavertje er niet tussen?!
Nee.quote:
Staan ook wel 2 doelesteeg kroegen in lijst Aquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:16 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Hmm, wel beetje typisch dat ik volgens deze lijst liever naar B-Kroegen ga dan de A-kroegen.
Maja, dat krijg je als je de doelesteeg boycot
En die paar in B kom ik ook nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:43 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Staan ook wel 2 doelesteeg kroegen in lijst A
Dat krijg je als je een droeftoeter bentquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:52 schreef justmattie het volgende:
Ik kom in twee kroegen uit de C lijst![]()
![]()
Ga lekker in het Sneek topic hangen ipv Alex hier de boel te laten vernaggelenquote:
Mensen die bang zijn op de Weaze.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:31 schreef LWD-Godius het volgende:
Niemand komt daar ongehavend uit, daarom.
Wat moet ik in het sneek topic?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ga lekker in het Sneek topic hangen ipv Alex hier de boel te laten vernaggelen
Het sneektopic is kut.quote:
QFT!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef The_Dean het volgende:
Mukkes en de Stroohoed zijn A kroegen man
Maar in Arnhem heb je de Move, met lofje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:35 schreef Ensaf het volgende:
Dat heb je niet in Arnhem, Cornjum of Sneek.
wij hebben De Tuolle, het wokrestourant, De Smidse, de tûnmanswente en de kantine van DTD, best veel horeca voor 230 inwonersquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:35 schreef Ensaf het volgende:
Dat heb je niet in Arnhem, Cornjum of Sneek.
Rechtstreekse Intercityverbinding erbij.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:22 schreef Biefstuk het volgende:
Morgen naar leeuwarden voor een meisje, ikzelf woon in rotterdam
Ik 2,5 uur in de trein en zij hoeft maar 10 minuten te fietsenquote:Op zondag 10 juli 2011 11:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Rechtstreekse Intercityverbinding erbij.
vaak zat andersom gedaanquote:Op zondag 10 juli 2011 11:22 schreef Biefstuk het volgende:
Morgen naar leeuwarden voor een meisje, ikzelf woon in rotterdam
Heb haar ontmoet tijdens het uitgaan in Rotterdam. Ik kreeg haar MSN en ik vroeg in welke wijk ze woonde waarop ze dus antwoordde met Leeuwardenquote:Op zondag 10 juli 2011 11:32 schreef Opdekop het volgende:
Meisjes die 2,5uur reizen waard zijn? IN LEEUWARDEN? Noooooit! Pics? ;D
Waar hebben jullie een date?
En ik heb weer genoeg van Rotterdamquote:Op zondag 10 juli 2011 11:39 schreef Opdekop het volgende:
Ok. Ja op zich logisch dat je dan hierheen komt, ontmoeting Roffaaaa nu andersom. Maar sowieso Rotterdam![]()
![]()
bij haar thuis in bed belandenquote:Op zondag 10 juli 2011 11:41 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
En ik heb weer genoeg van RotterdamMaar iemand wat tips? Ik zal er ongeveer 5 tot 6 uur zijn
Mja, zegt me allemaal niksquote:Op zondag 10 juli 2011 11:45 schreef Opdekop het volgende:
5/6 uren achter elkaar of bedoel je vanaf een uurtje of 5/6?
Mja wat is leuk in Ljouwertcity, de Prins vlakbij station, Dikke van Dale op de stille kant van de nieuwstad, La Venezie [ijsje halen], wel iets verder lopen.. Humphreys om te eten. etc etc etc
Genoeg van zulke meisjes in Rotterdam, ik wil juist meer van dit meisje weten omdat ze lief wasquote:
oh in dat geval op een krat bier voor de voordeur gezellig met elkaar kletsen fansels.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:47 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Genoeg van zulke meisjes in Rotterdam, ik wil juist meer van dit meisje weten omdat ze lief was
Nou nou nou nou.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:32 schreef Opdekop het volgende:
Meisjes die 2,5uur reizen waard zijn? IN LEEUWARDEN? Noooooit! Pics? ;D
Doelesteeg ook maar even in. Maar Humphreys met hun magnetronmaaltijd valt wel over te slaan.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:45 schreef Opdekop het volgende:
5/6 uren achter elkaar of bedoel je vanaf een uurtje of 5/6?
Mja wat is leuk in Ljouwertcity, de Prins vlakbij station, Dikke van Dale op de stille kant van de nieuwstad, La Venezie [ijsje halen], wel iets verder lopen.. Humphreys om te eten. etc etc etc
De Walrus is een stukje verder en veel beterquote:Op zondag 10 juli 2011 12:05 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Doelesteeg ook maar even in. Maar Humphreys met hun magnetronmaaltijd valt wel over te slaan.
dat is wel een beetje wat ik in mijn droomvrouw zoek, eentje die pizza voor avondeten wiltquote:Op zondag 10 juli 2011 13:00 schreef Opdekop het volgende:
Och, huilies. Humphreys is wel leuk. Maar jullie zijn vast beter op de hoogte want ik eet alleen pizza;s als ik uit eten ga. hihihoeihoeha
Als die ene chick niks wordt, kun je het misschien eens met Opdekop proberenquote:Op zondag 10 juli 2011 13:06 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
dat is wel een beetje wat ik in mijn droomvrouw zoek, eentje die pizza voor avondeten wilt
Ik weet van dat andere meisje dat ze nooit fast food eet, ik als echte student zowat elke dagquote:Op zondag 10 juli 2011 13:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als die ene chick niks wordt, kun je het misschien eens met Opdekop proberen
Dus tijdens die date niet met haar over jouw kookkunsten pratenquote:Op zondag 10 juli 2011 13:13 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ik weet van dat andere meisje dat ze nooit fast food eet, ik als echte student zowat elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |