Alle mannelijke kinksters zijn slettebakjes.quote:
3e zaterdag van juli ja?quote:
waarom niet?quote:
Dat typhoneren van die treinen van Deutsche Bahn is best hard, hè?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:45 schreef Opdekop het volgende:
Omdat zaterdag ov en geen zin.
Socios vanmiddag zat ik in de trein van Gr naar Lwd (323) en dat ding toeterde echt wel 4 keer. VET HARD. Ik dacht echt dat er zeflmoordenaarderssss waren maar waarom toeteren ze? Vet kut, NS doet dat bijna nooit en Arriva vét vaak. Wil je ze even melden dat ik daar echt nog een keer een hartverzakking van krijg?
je wilt me gewoon niet zien hequote:Op woensdag 8 juni 2011 00:45 schreef Opdekop het volgende:
Omdat zaterdag ov en geen zin.
Socios vanmiddag zat ik in de trein van Gr naar Lwd (323) en dat ding toeterde echt wel 4 keer. VET HARD. Ik dacht echt dat er zeflmoordenaarderssss waren maar waarom toeteren ze? Vet kut, NS doet dat bijna nooit en Arriva vét vaak. Wil je ze even melden dat ik daar echt nog een keer een hartverzakking van krijg?
Jawel maar niet daar Amsterdam shit bladiebla al die mensen éééécht geen zin in.quote:
Ja maar er zijn ook leuke mensen en dan kan je mijn sletje ontmoetenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:57 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Jawel maar niet daar Amsterdam shit bladiebla al die mensen éééécht geen zin in.
Stienzerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:54 schreef kinkyboy het volgende:
wenje ek falkbij de stead jer ... iets fjidr os alex 5 km
is er biinenkoart ek nogwat leuks te dwan der
Kijk eens op FL en dan mijn relatie en niet de open relatie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:45 schreef Opdekop het volgende:
@DevilsWhore : Jouw sletje? Pics!
Ik weet niet meer wie Dangel isook Pics?! Of herinneringen? Misschien weet ik het wel maar herken ik je nickname niet
![]()
![]()
jups .. do ek dan ??quote:
quote:
Jij bent Alex niet, jij bent de slechte kant van Alex. Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx is veel leuker, dat is mijn schattepatatje en de liefde van mijn leven!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:15 schreef Dangel het volgende:
[..]
maar net wat DW zegt, ik ben gewoon Alex, maar met mn @werk kloon
dus mijn vrouwlijke kant is mijn slechte kant.. curieus...quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent Alex niet, jij bent de slechte kant van Alex. Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx is veel leuker, dat is mijn schattepatatje en de liefde van mijn leven!
Ja, vrouwen zijn evil.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:41 schreef Dangel het volgende:
[..]
dus mijn vrouwlijke kant is mijn slechte kant.. curieus...
Daarom val je op mij.quote:
quote:
gewoon laten lopen dan , doe ik ook altydquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Idiot.
Ik meot plassen maar ik heb geen zin om op te staan.
Jij doet je nick wel eer aan hè?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:53 schreef kinkyboy het volgende:
[..]
gewoon laten lopen dan , doe ik ook altyd
Zal ik je hoofd maar als wc gaan gebruiken dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:53 schreef kinkyboy het volgende:
[..]
gewoon laten lopen dan , doe ik ook altyd
Dan moet je alsnog opstaatquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik je hoofd maar als wc gaan gebruiken dan?
Nee hoor, gewoon neerschoppen en iets vooruit glijden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:17 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Dan moet je alsnog opstaat
paradox
Ja. Wat voor thema hebben we dit x eigenlijk?quote:
geen idee, gewoon friese vlaggetejs op de bullbar en gaan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Wat voor thema hebben we dit x eigenlijk?
Oke. Moet ik weer pitspoes worden?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:13 schreef Dangel het volgende:
[..]
geen idee, gewoon friese vlaggetejs op de bullbar en gaan?
verkleed jezelf als gothic, gaan we naar je broer toeterenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke. Moet ik weer pitspoes worden?
Ik kan mezelf niet als gothic verkleden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
verkleed jezelf als gothic, gaan we naar je broer toeteren![]()
kraspanda thema
Dat is geen verkleden, dat ben ik al.quote:
is tweedaags he?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:49 schreef Ensaf het volgende:
De Trekkerelfstentocht was vandaag toch al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |