Die zijn sowieso stom.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:40 schreef Opdekop het volgende:
Alleen een ding met Sudoku's die allemaal al ingevuld zijn.
woningbouwquote:Op zondag 19 juni 2011 00:27 schreef Opdekop het volgende:
Oja, als iemand nog kennissen en/of vrienden heeft die binnenkort verhuizen.. Ik ben nog op zoek naar woonruimte. Geen kamer, geen villa. Gewoon appartementje/flatje niet te ver uit de richting van het centrum. Max 2 slaapkamers, liefst 1. Budget max 400eu per maand.
Net ook geweest, wat leuke dingetjes gekocht:quote:
ze verkochten er ook dinosaurusposters, ENORM GROOT triceratops skelet, nog aangedacht om die voor je te kopenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:13 schreef Opdekop het volgende:
Vandaag en morgen ook nog toch? Ach ja heb ook helemaal geen tijd om te lezen, als ik iets moet lezen is het mijn theorieboek van mn autorijbewijs dusssssss.
BIJNA JARIG OEOEIEOEIOAAOIAJOAIHFOEIJLOVE
Je suicide bunny's ga ik lenen ok?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Net ook geweest, wat leuke dingetjes gekocht:
Keltisch tarot inclusief boekje (ronde kaarten)
-De Mythische figuren gids
-"het mobiele leven" (cartoons door ZAK)
-"De opkomst van de zelfmoordkonijntjes" (cartoons, bekend van tha interwebz)
-"Simon's cat trekt eropuit" (cartoon, bekekend van de youtubefilmpjes)
-"Pantservoertuigen" (encyclopedisch overzicht, ter completering van de collectie en leuk om lastige vragen te kunnen stellen in quizzybee, maar voor mezelf de minst interessante aanwinst van vandaag)
nee. Je mag m hier op de wc lezen. Of in een andere ruimte in huisquote:Op zondag 19 juni 2011 14:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je suicide bunny's ga ik lenen ok?
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee. Je mag m hier op de wc lezen. Of in een andere ruimte in huis
je buzzybee jurkje ligt hier nog trouwens
Doe m aan met de buzzybee puzzelritquote:Op zondag 19 juni 2011 16:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]ik wil 'm lenen. Terwijl ik in je tuin zit met bier
Ja.Waarschijnlijkdoe ik 'm nooit aan
buzzy puzzelrit? Wanneer is dat?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doe m aan met de buzzybee puzzelritmoet je t stichtingsrekeningnummer nog btw?
![]()
in mijn tuin lenen mag wel
zoveelste zaterdag van september, ik dacht 1e of 2e.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
buzzy puzzelrit? Wanneer is dat?
Die heb je me niet gegevenMaar ik wil 'm ook gewoon niet betalen hoor
OKE
Geen zin in nu.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zoveelste zaterdag van september, ik dacht 1e of 2e.
4671816 t.n.v. Stichting BuzzyBeeForum
Simons cat en Zelfmoordkonijntjes heb ik ook zien liggen.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Net ook geweest, wat leuke dingetjes gekocht:
Keltisch tarot inclusief boekje (ronde kaarten)
-De Mythische figuren gids
-"het mobiele leven" (cartoons door ZAK)
-"De opkomst van de zelfmoordkonijntjes" (cartoons, bekend van tha interwebz)
-"Simon's cat trekt eropuit" (cartoon, bekekend van de youtubefilmpjes)
-"Pantservoertuigen" (encyclopedisch overzicht, ter completering van de collectie en leuk om lastige vragen te kunnen stellen in quizzybee, maar voor mezelf de minst interessante aanwinst van vandaag)
Dan vergeet ik t waarschijnlijk oKDOEIquote:
ik blijf je net zo lang stalken tot je het betaald hebt.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan vergeet ik t waarschijnlijk oKDOEI
Je stalkt me sowieso niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik blijf je net zo lang stalken tot je het betaald hebt.
Sta overal al ingeschreven maar als iemand eruit gaat en niemand heeft die er viavia direct in wel.. houd ik me altijd aanbevolen.quote:
Ik heb 3,5 jaar gewacht op een appartement in de binnenstad vlakbij het station.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:04 schreef Opdekop het volgende:
Na een jaar nog steeds niet echt iets leuks voorbij zien komen.
Die krijgt al liefde van mequote:Op zondag 19 juni 2011 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de penningmeester van de stichting wel
de penningmeester is erg streng... (en ik ben het niet...)quote:
Wie is je penningmeester?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de penningmeester is erg streng... (en ik ben het niet...)
als je het aan mij had moeten betalen was t geen probleem geweest, maar, zoals ik zei, die shirts zijn niet van mij... ik kan geen dingen aan je geven die niet van mij zijn, sorry.
Ken ik niet.quote:
Oke.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://buzzybeeforum.nl/memberlist.php?mode=viewprofile&u=859
Ik ook!quote:Op maandag 20 juni 2011 00:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben verliefd.
http://link.marktplaats.nl/456453395
http://link.marktplaats.nl/458584579
Als ik mijn rijbewijs had...quote:
Je hebt mij we hebben verkering weet je nog.quote:
Gaan wij nog trouwen?quote:Op maandag 20 juni 2011 01:12 schreef Opdekop het volgende:
Jazekahhrrr weet ik dat, S! Las ik op je facebook. Was het leuk? Vieze dingen gedaan?
Tuurlijk heb ik jou, jij mij ook he
Ja die! Leuke dingen gedaan die stiekem ook wel een beetje vies zijn! Maar ik heb mijn toyboy ook nog he, dus geen viezevieze dingen. En viezeviezevieze dingen doe ik alleen met jou want wij hebben verkering.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:12 schreef Opdekop het volgende:
Jazekahhrrr weet ik dat, S! Las ik op je facebook. Was het leuk? Vieze dingen gedaan?
Tuurlijk heb ik jou, jij mij ook he
quote:
Die zebra is echt tofquote:
Ok, wanneer?quote:Op maandag 20 juni 2011 01:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Gaan wij nog trouwen?
Ik zou je geld erven, weet je nog?
Tsjechië is tofferquote:Op maandag 20 juni 2011 19:06 schreef NoBody122 het volgende:
Genot in Tsjechië
Hier hebben ze echter geen Liwwadden
Zo gaafquote:Op maandag 20 juni 2011 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsjechië is tofferGa je ook naar het Ossuarium in Sedlec?
[ afbeelding ]
Als je me niet meeneemt krijg je met de bullwhip!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, absoluut, ben ZO blij dat ik daar geweest ben.. ga zeker nog eens
heb iemand anders al beloofd dat ze met me mee mag he?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je me niet meeneemt krijg je met de bullwhip!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |